quote:Op maandag 1 juni 2015 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie het al voor me, mountain die de cel openbreekt en bij het oppakken van cersei per ongeluk haar nekje snapt.
De troepen van de Starks zijn zelf geen Starks. Dat zijn gewoon Notherners.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:10 schreef Vieuw het volgende:
En het zijn inderdaad Northeners, viel mij ook al op. Zoek de seizoenen 1/2 er maar op na. Alle troepen van de Starks droegen dat soort helmen.
Ja i know, maar als je ze tot nu toe zag vechten, vochten ze voor de Starks, dus vandaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De troepen van de Starks zijn zelf geen Starks. Dat zijn gewoon Notherners.
Complete make-over denk ik zo. Ik denk dat Benjen een treehippie is geworden en nu samen met Bran treethee drinkt bij het vuur van Jojenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:25 schreef Romanus het volgende:
Benjen Stark is gewoon de Night's King, met make-up
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso moet die Giant in de titel:
Wun Weg Wun Dar Wun
Was ik er maar eerder opgekomen.
Dat was echt zo badass toen die Walker dat tentje binnen liep.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit, kom maar door met die prequels over Robert's Rebellion, Aegon's Conquest en noem het maar.
[..]
Ja Jon 'Mooiboy' Snow
http://gfycat.com/ExemplarySecondaryBlackpanther
Vuur doet deze koele kikker barweinig. We hebben echt Drogon en co nodig![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:31 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat was echt zo badass toen die Walker dat tentje binnen liep.
Daar deed het mij dus precies aan denkenquote:
Wat?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
Is Benjen=Daario al confirmed, bookreaders?
Maar niet-serieuze mag toch wel?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat?
PS: boekvergelijkingen doe je maar in het ASOIAF topic
Benjen is uit beeld, dus hij móet wel als één of ander personage (in dit geval Daario) zijn vermomd? Plausibel.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
Nou er zijn allemaal van die zogenaamde 'theoriėn'quote:Op maandag 1 juni 2015 22:40 schreef ToT het volgende:
Kun je beter hier vragen!TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #18
(Hoewel ik de stelling ook echt niet snap!)
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou er zijn allemaal van die zogenaamde 'theoriėn'
Zoals R+L=J
Maar ook wat minder serieuze zoals dat Daario dezelfde persoon is als Benjen Stark, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Dacht ik inderdaad ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Had de hele tijd spanning in m'n buik en dacht echt ff dat Jon Snow dood zou gaan.
Daario = Euron toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou er zijn allemaal van die zogenaamde 'theoriėn'
Zoals R+L=J
Maar ook wat minder serieuze zoals dat Daario dezelfde persoon is als Benjen Stark, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Bedanktquote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet toegeven: je bent een interessant persoon hier in dit topic!
Geen zorgen hij slaat totale nonsens uitquote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Yesss modje, kan iemand Spatieloos wegvegen?
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit voor d'r leeftijd dan!
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze is mijn leeftijd, maar ik vind het totaal niet aantrekkelijk.
Ik val meer op lang haar.
Ben jij nou wel de juiste persoon om over zijn leeftijd te gaan bitchen?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was jij niet te jong voor deze serie? Doe je altijd je ogen dicht bij seks?
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij nou wel de juiste persoon om over zijn leeftijd te gaan bitchen?
Vond het wel vet, al had ik ook 20 minuten naar Tyrion geluisterd!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, 20 minuten vol Jan Sneu en de ijszombies.
Ik weet dat het zo ~belangrijk~ is voor het plot, maar wat is het saai.
Flikker op met je semi-spoilers idioot.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
Was even ter referentiequote:
Wat is er zo saai aan 17 minuten actie en een coole Giant?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Dachten wel meer mensen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat die white walker op het einde het hele meer zou bevriezen toen zijn handen omhoog gingen.![]()
Kunnen ze dan ook niet tegen water eigenlijk?
Er kwam geen sarcastische dwerg in voor!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo saai aan 17 minuten actie en een coole Giant?
Hehehe weet ik, maar draken noemen ligt iets te veel voor de hand.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Tyrion, maar hij is echt niet het enige leuke aan GoT.
Dragons vind ik in GoT niet eens zo leuk, ze hebben nog geeneen leger vervlamd :/quote:Op maandag 1 juni 2015 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe weet ik, maar draken noemen ligt iets te veel voor de hand.
Daar zorgt deze serie wel voor he, hoe belangrijk hij ook is, omdat het GoT is blijf je rekening houden met de doodquote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
JEZUS TERING TYFUS NONDEJU WAT EEN GAVE EN SPANNENDE EPISODE.![]()
![]()
Had de hele tijd spanning in m'n buik en dacht echt ff dat Jon Snow dood zou gaan.
Echt, wauw.
Dit dacht ik dus ook even, ze blijven lekker mysterieus qua krachten.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat die white walker op het einde het hele meer zou bevriezen toen zijn handen omhoog gingen.![]()
Kunnen ze dan ook niet tegen water eigenlijk?
quote:
twitter:GoT_Dany twitterde op maandag 01-06-2015 om 22:59:54Worst. Daycare. Ever! #GameofThrones http://t.co/4GjwXaVuiL reageer retweet
Dude, trollen is een kunst.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me echt af of Jon Snow en Dany nog dood gaan. Ik bedoel zou toch grappig zijn als Jon ineens geraakt wordt door een Bolton arrow ofzo. En Dany valt van de trap en breekt haar benen en kan niet meer lopen en Jorah krijgt er genoeg van en verkracht haar tot ze dood is.
Mkay.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, trollen is een kunst.Even door blijven oefenen tot je het in de praktijk gaat uitproberen, mkay?
Wat is er zo saai aan 17 minuten lang CGI bekijken?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo saai aan 17 minuten actie en een coole Giant?
Niet spoilen pls, er zijn hier mensen die het boek nog niet hebben gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me echt af of Jon Snow en Dany nog dood gaan. Ik bedoel zou toch grappig zijn als Jon ineens geraakt wordt door een Bolton arrow ofzo. En Dany valt van de trap en breekt haar benen en kan niet meer lopen en Jorah krijgt er genoeg van en verkracht haar tot ze dood is.
Het is niet spoilen, het zijn theoriėn. Heb boek niet gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er zo saai aan 17 minuten lang CGI bekijken?
Ik weet niet, Transformers is een heel leuke film.
[..]
Niet spoilen pls, er zijn hier mensen die het boek nog niet hebben gelezen.
Dit.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:32 schreef muhahaha het volgende:
CGI hoeft toch niet pertinent slecht te zijn?
Jon Snow is eigenlijk wel irritant, hij is een van de weinigen met geen duaal karakter. Zijn dood zou ik niet heel erg vinden.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vond juist die scenes met Tyrion en Dany zó verschrikkelijk hč... Lekker saai en voorspelbaar allemaal. Niks gezegd wat we niet al van te voren in konden vullenquote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Winter came.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Misschien al over gehad hier, maar weet iemand wat er nou precies gebeurde rondom het "SHUT THE GATES" gebeuren bij Hardhome? Het ene moment zijn er duizenden mensen buiten en het volgende moment is iedereen een skelet.
want Valyrian Steelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom werkte dat zwaard van Jon Snow eigenlijk wel? Was dat al verteld? Of gaat dat nog komen?
Die is gemaakt van Valyrian Steel. Daar hangt nogal wat magie omheen. Dat was de vorige keer dat de White Walkers kwamen nog niet aanwezig in Westeros denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom werkte dat zwaard van Jon Snow eigenlijk wel? Was dat al verteld? Of gaat dat nog komen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
want Valyrian Steel
hij heeft dat zwaard gekregen van Jeor Mormont (die ouwe lord commander)
O ja, nu jullie het zeggen... Maar was het al bekend dat je met Valyrian steel white walkers kon doden?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die is gemaakt van Valyrian Steel. Daar hangt nogal wat magie omheen. Dat was de vorige keer dat de White Walkers kwamen nog niet aanwezig in Westeros denk ik.
Ik wist het nog niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
[..]
O ja, nu jullie het zeggen... Maar was het al bekend dat je met Valyrian steel white walkers kon doden?
Nope, vandaar ook even die uitwisseling van blikken tussen Jon en de White Walker. Je zag dat ze allebei even zoiets hadden van "Ok, dit is niet wat we verwacht hadden".quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
[..]
O ja, nu jullie het zeggen... Maar was het al bekend dat je met Valyrian steel white walkers kon doden?
Ik meende bij die kinderzombies (de meest linker) het kind uit de allereerste scene in episode 1 te herkennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik las net wel iets over iemand die voor de grap zei dat we al die personages van de afgelopen seizoenen terug zouden kunnen zien als White Walkers.
Mag die weleens vaart achter gaan zetten dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:42 schreef Pek het volgende:
Maar goed, met die 5/6 Valyrian Steel zwaarden die nog in omloop zijn, ga je het niet redden. Stannis zal een massaproduktie van Dragonglass wapens moeten aanzwengelen, denk ik.
^Jammer van het weinig subtiel aan foreshadowing wat ze toe meenden te moeten passen, door het op die boot zetten van haar twee dochters.quote:
van die ww's heb je nie zo heel veel itt de whightsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:42 schreef Pek het volgende:
Maar goed, met die 5/6 Valyrian Steel zwaarden die nog in omloop zijn, ga je het niet redden. Stannis zal een massaproduktie van Dragonglass wapens moeten aanzwengelen, denk ik.
Geen idee, Craster neukte er flink op los en de koning rijdt altijd voorop toch? Wie weet wat er achteraan komtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
van die ww's heb je nie zo heel veel itt de whights
true datquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Geen idee, Craster neukte er flink op los en de koning rijdt altijd voorop toch? Wie weet wat er achteraan komt
Het mogen dan een stel wilde barbaren zijn... maar die wenkbrauwen worden wel bijzonder netjes geėpileerd.quote:
Wun Wun's specialiteitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het mogen dan een stel wilde barbaren zijn... maar die wenkbrauwen worden wel bijzonder netjes geėpileerd.
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jon Snow is eigenlijk wel irritant, hij is een van de weinigen met geen duaal karakter. Zijn dood zou ik niet heel erg vinden.
Zijn principes storen me vooral. Met dat seksen enzo, en telkens weer referen aan dat hij ooit een eed gezworen heeft, terwijl het de tijd er niet voor is om dat na te leven. Best dom eigenlijk.quote:
Zijn dood zou ik niet kunnen verwerken.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jon Snow is eigenlijk wel irritant, hij is een van de weinigen met geen duaal karakter. Zijn dood zou ik niet heel erg vinden.
De dood van Tyrion zou ik niet kunnen verwerken. Ik dacht even dat hij door die piraten zou gekilled worden, dat zou wat zijn geweest. Zo effe uit het niets bam. Dan stopte ik ermee.quote:
Verschrikkelijk, principes.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn principes storen me vooral. Met dat seksen enzo, en telkens weer referen aan dat hij ooit een eed gezworen heeft, terwijl het de tijd er niet voor is om dat na te leven. Best dom eigenlijk.
Ik denk dat de goden ook nog een flinke rol krijgen, en Bran absoluut ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:46 schreef MakkieR het volgende:
Als ik mag speculeren over het verloop zag ik toch wel belangrijke veranderingen in deze episode. Allereerst de alliantie tussen Tyrion en Dany die in mijn ogen toch wel een van de belangrijkste personages zijn in het verhaal. Daarbij werd al aangegeven dat Dany de wiel wil breken en daarmee de hiėrarchie van geld, macht en hebzucht omver wil werpen. Ik krijg sterk het gevoel dat dit de een na de belangrijkste gevecht in GoT gaat worden. Het gevecht om de iron throne tegen al de anderen. Wat daarna overblijft is het gevecht om te overleven tegen de White walkers en daarmee het belangrijkste gevecht.
In de serie wordt eigenlijk de hele tijd al gerefereerd naar de twee boven natuurlijke krachten die standvastig in het hele verhaal te zien zijn. Dat zijn de White Walkers uit het koude noorden en de hete mythische draken van Dany. Ik denk dat dit uiteindelijk de alles beslissende gevecht gaat opleveren tussen vuur en vorst. Ben benieuwd hoever ik ernaast zit
twitter:OshaTheWildling twitterde op maandag 01-06-2015 om 04:00:37So if White Walkers can't swim, at least we know Gendry is safe. #GameofThrones reageer retweet
Ook mee eens. Iets te veel eergevoel. Sowieso in het begin al: hij merkte dat de Night's watch niet was wat hij altijd gedacht had, en toch maar blijven en die eed afleggen! (En dan vervolgens extreem daar aan vast houden.)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn principes storen me vooral. Met dat seksen enzo, en telkens weer referen aan dat hij ooit een eed gezworen heeft, terwijl het de tijd er niet voor is om dat na te leven. Best dom eigenlijk.
ik ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:21 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat die White Walker op het eind de zee zou laten bevriezen om de klus af te maken.
Wel in die situatie. Hij belemmert zijn eigen levensplezier. Maar heb sowieso een beetje een hekel aan die stereotype helden die nooit iets fout doen. Hij is echt het meest voorspelbare personage.quote:
Als bastaard had hij weinig keuze, aangezien hij nergens bij hoorde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
en toch maar blijven en die eed afleggen! (En dan vervolgens extreem daar aan vast houden.)
Vreemd voor een zoon van Ned.quote:(En dan vervolgens extreem daar aan vast houden.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |