quote:Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit voor d'r leeftijd dan!
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze is mijn leeftijd, maar ik vind het totaal niet aantrekkelijk.
Ik val meer op lang haar.
Ben jij nou wel de juiste persoon om over zijn leeftijd te gaan bitchen?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was jij niet te jong voor deze serie? Doe je altijd je ogen dicht bij seks?
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij nou wel de juiste persoon om over zijn leeftijd te gaan bitchen?
Vond het wel vet, al had ik ook 20 minuten naar Tyrion geluisterd!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, 20 minuten vol Jan Sneu en de ijszombies.
Ik weet dat het zo ~belangrijk~ is voor het plot, maar wat is het saai.
Flikker op met je semi-spoilers idioot.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
Is Benjen=Daario al confirmed, bookreaders?
Was even ter referentiequote:
Wat is er zo saai aan 17 minuten actie en een coole Giant?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, 20 minuten vol Jan Sneu en de ijszombies.
Ik weet dat het zo ~belangrijk~ is voor het plot, maar wat is het saai.
Dachten wel meer mensen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat die white walker op het einde het hele meer zou bevriezen toen zijn handen omhoog gingen.![]()
Kunnen ze dan ook niet tegen water eigenlijk?
Er kwam geen sarcastische dwerg in voor!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo saai aan 17 minuten actie en een coole Giant?
Hehehe weet ik, maar draken noemen ligt iets te veel voor de hand.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Tyrion, maar hij is echt niet het enige leuke aan GoT.
Dragons vind ik in GoT niet eens zo leuk, ze hebben nog geeneen leger vervlamd :/quote:Op maandag 1 juni 2015 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe weet ik, maar draken noemen ligt iets te veel voor de hand.
Daar zorgt deze serie wel voor he, hoe belangrijk hij ook is, omdat het GoT is blijf je rekening houden met de doodquote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
JEZUS TERING TYFUS NONDEJU WAT EEN GAVE EN SPANNENDE EPISODE.![]()
![]()
Had de hele tijd spanning in m'n buik en dacht echt ff dat Jon Snow dood zou gaan.
Echt, wauw.
Dit dacht ik dus ook even, ze blijven lekker mysterieus qua krachten.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat die white walker op het einde het hele meer zou bevriezen toen zijn handen omhoog gingen.![]()
Kunnen ze dan ook niet tegen water eigenlijk?
quote:
twitter:GoT_Dany twitterde op maandag 01-06-2015 om 22:59:54Worst. Daycare. Ever! #GameofThrones http://t.co/4GjwXaVuiL reageer retweet
Dude, trollen is een kunst.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me echt af of Jon Snow en Dany nog dood gaan. Ik bedoel zou toch grappig zijn als Jon ineens geraakt wordt door een Bolton arrow ofzo. En Dany valt van de trap en breekt haar benen en kan niet meer lopen en Jorah krijgt er genoeg van en verkracht haar tot ze dood is.
Mkay.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, trollen is een kunst.Even door blijven oefenen tot je het in de praktijk gaat uitproberen, mkay?
Wat is er zo saai aan 17 minuten lang CGI bekijken?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo saai aan 17 minuten actie en een coole Giant?
Niet spoilen pls, er zijn hier mensen die het boek nog niet hebben gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me echt af of Jon Snow en Dany nog dood gaan. Ik bedoel zou toch grappig zijn als Jon ineens geraakt wordt door een Bolton arrow ofzo. En Dany valt van de trap en breekt haar benen en kan niet meer lopen en Jorah krijgt er genoeg van en verkracht haar tot ze dood is.
Het is niet spoilen, het zijn theoriën. Heb boek niet gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er zo saai aan 17 minuten lang CGI bekijken?
Ik weet niet, Transformers is een heel leuke film.
[..]
Niet spoilen pls, er zijn hier mensen die het boek nog niet hebben gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |