quote:Op maandag 1 juni 2015 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie het al voor me, mountain die de cel openbreekt en bij het oppakken van cersei per ongeluk haar nekje snapt.
De troepen van de Starks zijn zelf geen Starks. Dat zijn gewoon Notherners.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:10 schreef Vieuw het volgende:
En het zijn inderdaad Northeners, viel mij ook al op. Zoek de seizoenen 1/2 er maar op na. Alle troepen van de Starks droegen dat soort helmen.
Ja i know, maar als je ze tot nu toe zag vechten, vochten ze voor de Starks, dus vandaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De troepen van de Starks zijn zelf geen Starks. Dat zijn gewoon Notherners.
Complete make-over denk ik zo. Ik denk dat Benjen een treehippie is geworden en nu samen met Bran treethee drinkt bij het vuur van Jojenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:25 schreef Romanus het volgende:
Benjen Stark is gewoon de Night's King, met make-up
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso moet die Giant in de titel:
Wun Weg Wun Dar Wun
Was ik er maar eerder opgekomen.
Dat was echt zo badass toen die Walker dat tentje binnen liep.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit, kom maar door met die prequels over Robert's Rebellion, Aegon's Conquest en noem het maar.
[..]
Ja Jon 'Mooiboy' Snow
http://gfycat.com/ExemplarySecondaryBlackpanther
Vuur doet deze koele kikker barweinig. We hebben echt Drogon en co nodig![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:31 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat was echt zo badass toen die Walker dat tentje binnen liep.
Daar deed het mij dus precies aan denkenquote:
Wat?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
Is Benjen=Daario al confirmed, bookreaders?
Maar niet-serieuze mag toch wel?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat?
PS: boekvergelijkingen doe je maar in het ASOIAF topic
Benjen is uit beeld, dus hij móet wel als één of ander personage (in dit geval Daario) zijn vermomd? Plausibel.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
Is Benjen=Daario al confirmed, bookreaders?
Nou er zijn allemaal van die zogenaamde 'theoriën'quote:Op maandag 1 juni 2015 22:40 schreef ToT het volgende:
Kun je beter hier vragen!TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #18
(Hoewel ik de stelling ook echt niet snap!)
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou er zijn allemaal van die zogenaamde 'theoriën'
Zoals R+L=J
Maar ook wat minder serieuze zoals dat Daario dezelfde persoon is als Benjen Stark, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Dacht ik inderdaad ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Had de hele tijd spanning in m'n buik en dacht echt ff dat Jon Snow dood zou gaan.
Daario = Euron toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou er zijn allemaal van die zogenaamde 'theoriën'
Zoals R+L=J
Maar ook wat minder serieuze zoals dat Daario dezelfde persoon is als Benjen Stark, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Bedanktquote:Op maandag 1 juni 2015 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet toegeven: je bent een interessant persoon hier in dit topic!
Geen zorgen hij slaat totale nonsens uitquote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Yesss modje, kan iemand Spatieloos wegvegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |