Deels. Ik denk over 2 weken wel helemaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Merkie het volgende:
Wat een aflevering ineens zeg. Vond hem al beter dan vorige afleveringen, totdat Samwell weer eens met z'n saaie scenes voorbij kwam. En toen dat laatste halfuur, hohoho.
Lopen we trouwens inmiddels al voor op de boeken?
Ja en neequote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Merkie het volgende:
Nee we lopen nog niet voor op de boeken. Maar dit gevecht kwam in de boeken voor als een Raven message ofzo. Jon Snow was er niet bij. Dat heb ik ergens gelezen, heb boeken niet gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Merkie het volgende:
Wat een aflevering ineens zeg. Vond hem al beter dan vorige afleveringen, totdat Samwell weer eens met z'n saaie scenes voorbij kwam. En toen dat laatste halfuur, hohoho.
Mooi. Heb denk ik ongeveer 3 jaar dit topic gemeden vanwege al die boekennerds (yes, offence intended).quote:
Jawel, en da's wel anders dan in de serie, net als de reuzen.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee we lopen nog niet voor op de boeken. Maar dit gevecht kwam in de boeken voor als een Raven message ofzo. Jon Snow was er niet bij. Dat heb ik ergens gelezen, heb boeken niet gelezen.
Maar in de boeken vertellen ze niet hoe White walkers er uit zien volgens mij.
Doe nou maar niet zo stoer want er is nog zat te spoileren.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi. Heb denk ik ongeveer 3 jaar dit topic gemeden vanwege al die boekennerds (yes, offence intended).
In dit topic mogen geen spoilers van de boeken geplaatst worden.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi. Heb denk ik ongeveer 3 jaar dit topic gemeden vanwege al die boekennerds (yes, offence intended).
Ik lees net dat Wun Wun Jon Snow ergens ontmoet en hem in Castle Black zijn taal heeft geleerd... Heel anders ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, en da's wel anders dan in de serie, net als de reuzen.
Dat heeft nooit gemogen, maar toch werd ik altijd gespoilerd.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
In dit topic mogen geen spoilers van de boeken geplaatst worden.
Ik keek toevallig net vlak daarvoor weg, maar het geluid trok mijn aandacht; dat was echt wel ff een schrikmoment!quote:
"Hi mommy!"quote:
Een paar grote dingen wel ja, maar aan de andere kant is ook niets meer zeker inmiddels.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo stoer want er is nog zat te spoileren.
Ik bedoel vooral het uiterlijk. Zoals het in de boeken omschreven is, zou je het echt nooit op tv moeten tonen!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lees net dat Wun Wun Jon Snow ergens ontmoet en hem in Castle Black zijn taal heeft geleerd... Heel anders ja.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haar kindjes zaten toch al op een boot?
quote:
Dit, de suggestie werd wel gewekt, maar dit waren niet haar kids. Die waren al vertrokken en daarom zag ik haar dood al aankomen (is meer heroïsch enzo)quote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
True, maar het klonk zo leuk in m'n hoofdquote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok ok, een beetje grappig was het welquote:Op maandag 1 juni 2015 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, maar het klonk zo leuk in m'n hoofd
de starks hebben in het verleden uiteraard gevochten tegen de ww"squote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Holy shit, er waren ook Starks als wights.
[ afbeelding ]
Hoe zie je dat?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Holy shit, er waren ook Starks als wights.
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me voor de geest kan halen is dat Arya in aflevering 1 van seizoen 1 ook zo'n helm droeg.quote:
Ja, leuk vond ik die extraatjes.quote:
hear, hearquote:
fo shizzlequote:
one king shall rule them allquote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
Toch ook geinig straks, alle houses herenigd, maar dan als wight onder de leiding van de IJskoning
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
Toch ook geinig straks, alle houses herenigd, maar dan als wight onder de leiding van de IJskoning
Jup, nu nog die ontbrekende ring en we zijn klaar. Met zegevlier in de hand wandelt ie door het ganzeland.quote:
En prequels, maar niet als The Hobbit en de Star Wars prequels dan!quote:Op maandag 1 juni 2015 22:14 schreef Ooku het volgende:
HBO moet gewoon all-out gaan met Game of Thrones. Naast de serie ook 200-250 miljoen budget films uitbrengen.
Denk aan:
- War of Conquest
- Robert''s Rebellion
Dit, kom maar door met die prequels over Robert's Rebellion, Aegon's Conquest en noem het maar.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En prequels, maar niet als The Hobbit en de Star Wars prequels dan!
Ja Jon 'Mooiboy' Snowquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit, kom maar door met die prequels over Robert's Rebellion, Aegon's Conquest en noem het maar.
[..]
Ja Jon 'Mooiboy' Snow
http://gfycat.com/ExemplarySecondaryBlackpanther
Vuur doet deze koele kikker barweinig. We hebben echt Drogon en co nodig![]()
Dat vermoeden ligt er zo dik bovenop. Dat gaat er in aflevering 9 of 10 nog wel van komenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:18 schreef Vieuw het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een vermoeden dat the mountain in gezet gaat worden om Cersei te bevrijden? Aangezien die soort van dokter eerst zegt dat er een manier is om te ontsnappen, en voor dat die weg gaat zegt hij: 'the work continuous'. En hij was toch aan t werken/bezig met the mountain aan het oplappen/muteren of wat die er mee aan t doen was.
Thanks for that mental picturequote:Op maandag 1 juni 2015 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie het al voor me, mountain die de cel openbreekt en bij het oppakken van cersei per ongeluk haar nekje snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |