Dit.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:32 schreef muhahaha het volgende:
CGI hoeft toch niet pertinent slecht te zijn?
Jon Snow is eigenlijk wel irritant, hij is een van de weinigen met geen duaal karakter. Zijn dood zou ik niet heel erg vinden.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me echt af of Jon Snow en Dany nog dood gaan. Ik bedoel zou toch grappig zijn als Jon ineens geraakt wordt door een Bolton arrow ofzo. En Dany valt van de trap en breekt haar benen en kan niet meer lopen en Jorah krijgt er genoeg van en verkracht haar tot ze dood is.
Ik vond juist die scenes met Tyrion en Dany zó verschrikkelijk hè... Lekker saai en voorspelbaar allemaal. Niks gezegd wat we niet al van te voren in konden vullenquote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, 20 minuten vol Jan Sneu en de ijszombies.
Ik weet dat het zo ~belangrijk~ is voor het plot, maar wat is het saai.
Winter came.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Misschien al over gehad hier, maar weet iemand wat er nou precies gebeurde rondom het "SHUT THE GATES" gebeuren bij Hardhome? Het ene moment zijn er duizenden mensen buiten en het volgende moment is iedereen een skelet.
want Valyrian Steelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom werkte dat zwaard van Jon Snow eigenlijk wel? Was dat al verteld? Of gaat dat nog komen?
Die is gemaakt van Valyrian Steel. Daar hangt nogal wat magie omheen. Dat was de vorige keer dat de White Walkers kwamen nog niet aanwezig in Westeros denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom werkte dat zwaard van Jon Snow eigenlijk wel? Was dat al verteld? Of gaat dat nog komen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
want Valyrian Steel
hij heeft dat zwaard gekregen van Jeor Mormont (die ouwe lord commander)
O ja, nu jullie het zeggen... Maar was het al bekend dat je met Valyrian steel white walkers kon doden?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die is gemaakt van Valyrian Steel. Daar hangt nogal wat magie omheen. Dat was de vorige keer dat de White Walkers kwamen nog niet aanwezig in Westeros denk ik.
Ik wist het nog niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
[..]
O ja, nu jullie het zeggen... Maar was het al bekend dat je met Valyrian steel white walkers kon doden?
Nope, vandaar ook even die uitwisseling van blikken tussen Jon en de White Walker. Je zag dat ze allebei even zoiets hadden van "Ok, dit is niet wat we verwacht hadden".quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
[..]
O ja, nu jullie het zeggen... Maar was het al bekend dat je met Valyrian steel white walkers kon doden?
Ik meende bij die kinderzombies (de meest linker) het kind uit de allereerste scene in episode 1 te herkennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik las net wel iets over iemand die voor de grap zei dat we al die personages van de afgelopen seizoenen terug zouden kunnen zien als White Walkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |