abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153168024
Maar wel fijn dat paracetamol tegenwoordig verplicht is bij hoofdpijn. Dat scheelt echt veel gezeik.
pi_153168043
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:05 schreef I-care het volgende:

[..]

Als er geen doel voor is komt er ook geen onderzoek.. Je leeft niet in een of ander sprookje, en dat zal nog eens pijnlijk duidelijk worden als we maar zo door blijven gaan.
Jongen, genoeg onderzoek waarvoor geen toepassing is. :') Maak je niet zo druk joh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153168063
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:48 schreef ccs het volgende:

[..]

Waarom zou dat een grap zijn?
Omdat het alternatief veel erger is.
pi_153168189
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat het alternatief veel erger is.
Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat ze willen onderzoeken.
pi_153168247
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:51 schreef ccs het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet helemaal snapt wat ze willen onderzoeken.
Nou, vertel maar dan.
pi_153168291
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, vertel maar dan.
Huh? Dat heb ik een paar posts terug geschreven. En anders lees je even de bron in de OP?
pi_153168359
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Correlatie armoede en criminaliteit en geweld (en noem alles wat niet wenselijk is maar op) is ook vrij hoog. De correlatie tussen slechte integratie en bovenstaande is ook vrij hoog.

De overheid heeft nog geen fuck gedaan om dat aan te pakken. Het lukt ze zelfs niet om er een deuk in te maken. Waarom zou zo'n Europabrede injectie-actie dan wel opgezet kunnen worden?
Dus vrouwen leven vele malen minder in armoede, zijn veel vaker goed geïntegreerd ook?
I´m back.
pi_153168369
Weer open.

[ Bericht 56% gewijzigd door Specularium op 01-06-2015 22:31:10 ]
  maandag 1 juni 2015 @ 23:10:46 #59
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_153174059
Echt weer een vrouwen onderzoek om de man te veranderen naar de maatstaven van een vrouw.
gedragsgerichte interventie ?, hormooninjecties?, gaat wel erg ver.
Eng onderzoek, heel eng. Ben bang voor de gevolgen. Misschien kunnen ze beter eerst eens het gedrag van mannen en vrouwen m.b.t.kind(eren) onderzoeken en het rollenpatroon/opvoeding i.p.v. uit een veronderstelling uit te gaan.
Als ik een vrouw had willen zijn had ik me wel om laten bouwen , inclusief hormooninjecties.
There is only one religion
pi_153175592
quote:
Gemiddeld blijken ze met jonge kinderen wat onhandiger dan moeders; ze lijken minder goed aan te voelen waar hun kind aan toe is.
Moeders waren 'normaal' gesproken ook fulltime moeder voor de kinderen natuurlijk, tenzij je ze ineens nodig hebt in de markt, en mevrouw zelf ook allerlei rollen door elkaar wil vervullen.

Daar gaat het dan ook de mist in zou je kunnen zeggen. Een huishouden waarin traditioneel de vader de kostwinnaar was is langzamerhand onmogelijk aan het worden ,dus beide partners gaan werken. Deels uit ontwikkelingsmotieven en deels vanuit financiële motieven. Gok ik.

De vraag is dus of deze ontwikkelingen samenhangen met de nood voor sensitieve vaders. Of dat het slechts vanuit sympathie voor het kind ontstaat?

Of vanwege relaties die eindigen en co-ouderschap zijn intrede doet. Je kunt er veel kanten mee op natuurlijk.

Moeilijk.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 2 juni 2015 @ 05:45:16 #61
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_153177519
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:33 schreef ems. het volgende:
Kunnen we bitches dan ook injecteren met een of ander rationaliteits-hormoon?
Dit!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:13:05 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_153178814
Wie is de Mengele in dit geheel?

Bizar onderzoek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:13:34 #63
168739 Red_85
'echt wel'
pi_153178817
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:33 schreef ems. het volgende:
Kunnen we bitches dan ook injecteren met een of ander rationaliteits-hormoon?
oO<
1947-2016
pi_153189415
Lol, OVERDUIDELIJK een joods complot
pi_153191303
Ok, dat eerste onderzoek zou nog best nuttig kunnen zijn.

Maar wat is precies het maatschappelijk nut van het tweede onderzoek?

quote:
Het onderzoek heeft grote maatschappelijke relevantie, benadrukt Bakermans-Kranenburg: het vergelijkt immers verschillende methoden om de betrokkenheid van vaders bij de opvoeding van hun kinderen te vergroten. Kennis van de effecten van die methoden op de omgang van de vader met zijn kind kan ook helpen om de neurobiologische basis van sensitief ouderschap bloot te leggen. Tegelijkertijd is het ontrafelen van de hormonale en neurale mechanismen van sensitief vaderschap van groot belang voor de theorievorming op het grensgebied van pedagogiek en neurowetenschappen.
Haalt mevrouw BK (of de journalist, kan ook ..) hier niet de maatschappelijke en wetenschappelijke relevantie een beetje door elkaar?

[ Bericht 74% gewijzigd door probeer op 02-06-2015 17:20:00 ]
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:34:37 #66
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_153195735
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:10 schreef Dance99Vv het volgende:
Als ik een vrouw had willen zijn had ik me wel om laten bouwen , inclusief hormooninjecties.
Waarom doe je net alsof je dat niet wil?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:20:03 #67
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_153197413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:34 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Waarom doe je net alsof je dat niet wil?
Iets met accepteren met wie en wat je bent.
Heb je enige kennis van de problemen die het ombouwen van het geslacht met zich meebrengen,
zowel fysiek als geestelijk?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:20:58 #68
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_153197450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets met accepteren met wie en wat je bent.
Heb je enige kennis van de problemen die het ombouwen van het geslacht met zich meebrengen,
zowel fysiek als geestelijk?
Dus je wil een vrouw zijn maar accepteert dat je een man bent?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:22:01 #69
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_153197496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:20 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Dus je wil een vrouw zijn maar accepteert dat je een man bent?
Nee ik wil geen vrouw zijn om diverse redenen.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:22:28 #70
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_153197509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee ik wil geen vrouw zijn om diverse redenen.
Zoals?
pi_153207639
Ze onderzoeken maar wat ze willen, als daaruit aanwijzingen naar voren komen wat ervoor zorgt dat de man anders reageert op het kind dan de vrouw dan is dat mooi, verder de natuur gewoon haar gang laten gaan. Er is niets mis mee dat vrouwen meer geneigd zijn om bij het kind te blijven (alsjeblieft, maak dit weer mogelijk, zoals in Duitsland) en dat mannen meer geneigd zijn om te blijven werken. Het kind heeft beide nodig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 3 juni 2015 @ 02:07:16 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153208040
Misschien moeten ze eerst op bontkraagjes experimenteren, wie weet worden die er heel lief van.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 3 juni 2015 @ 05:20:42 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_153208499
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:22 schreef Rezania het volgende:
Wat een paniek om niks weer.

'Wetenschapper krijgt subsidie, het is een complot!'

:')_!
Jup check al die FOK!ers gillend door hun zolderkamer rennen dan. Volgens mij zijn de meeste FOK!ers al zo vrouwelijk als wat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_153210535
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:59 schreef I-care het volgende:

[..]

Moeders waren 'normaal' gesproken ook fulltime moeder voor de kinderen natuurlijk,
Al minstens sinds de middeleeuwen was het zeer gebruikelijk dat moeders gewoon meewerkten.....op het land, de boerderij, de marktkraam.....bierbrouwen was zelfs een vrijwel exclusief vrouwelijke aangelegenheid.....

Het ideaal van een moeder die thuisblijft en alleen maar voor het huishouden en de kinderen zorgt kwam pas echt in zwang in de 18e eeuw en is dus een relatief "moderne" situatie. Helaas ook een zeer hardnekkig en met veel romantiek misverstand, want ook toen waren de vrouwen uit de lagere klasse gewoon heel hard aan het werk. De thuiszittende huisvrouw was vooral een dame uit de gegoede klasse, die min of meer in een gouden kooi van allerlei sociale conventies en regels opgesloten zat.
pi_153210569
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:46 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Al minstens sinds de middeleeuwen was het zeer gebruikelijk dat moeders gewoon meewerkten.....op het land, de boerderij, de marktkraam.....bierbrouwen was zelfs een vrijwel exclusief vrouwelijke aangelegenheid.....

Het ideaal van een moeder die thuisblijft en alleen maar voor het huishouden en de kinderen zorgt kwam pas echt in zwang in de 18e eeuw en is dus een relatief "moderne" situatie. Helaas ook een zeer hardnekkig en met veel romantiek misverstand, want ook toen waren de vrouwen uit de lagere klasse gewoon heel hard aan het werk. De thuiszittende huisvrouw was vooral een dame uit de gegoede klasse, die min of meer in een gouden kooi van allerlei sociale conventies en regels opgesloten zat.
Prima, maar waar waren de kinderen dan in dit verhaal? Daar gaat het om, meelopen met moeder is deel van de opvoeding. Zo leren kinderen ook, of dat nu tijdens werk is of thuis aan de keukentafel.
pi_153210863
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:48 schreef I-care het volgende:

[..]

Prima, maar waar waren de kinderen dan in dit verhaal? Daar gaat het om, meelopen met moeder is deel van de opvoeding. Zo leren kinderen ook, of dat nu tijdens werk is of thuis aan de keukentafel.
Kinderen werden goeddeels aan hun lot overgelaten. Vaak hielden oudere broers en zussen een oogje in het zeil, maar de kerkregisters staan bol van de dodelijke ongelukken die gebeurden (verdronken in de put/sloot/beek etc). Het is in ieder geval een fabeltje dat de moeders veel tijd met hun kinderen doorbrachten, daar hadden ze simpelweg geen tijd voor. Dit wil overigens niet zeggen dat de ouders in die tijd (middeleeuwen dus) minder om hun kinderen gaven, want ook daar zijn meer dan genoeg historische bewijzen voor dat dat niet klopt.

Kortom: het is bijzonder onwenselijk (en zelfs een beetje dom te noemen) als je met een moderne blik en vanuit moderne cultuur en normen, terugkijkt op "hoe het vroeger was". Vroeger was het nou eenmaal anders. Mensen hadden een heel andere leefwijze, heel andere (on)vrijheden en (on)mogelijkheden en vooral: heel andere normen en waarden, die vanuit een andere cultuur voortkwam.
pi_153210981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:04 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Kinderen werden goeddeels aan hun lot overgelaten. Vaak hielden oudere broers en zussen een oogje in het zeil, maar de kerkregisters staan bol van de dodelijke ongelukken die gebeurden (verdronken in de put/sloot/beek etc). Het is in ieder geval een fabeltje dat de moeders veel tijd met hun kinderen doorbrachten, daar hadden ze simpelweg geen tijd voor. Dit wil overigens niet zeggen dat de ouders in die tijd (middeleeuwen dus) minder om hun kinderen gaven, want ook daar zijn meer dan genoeg historische bewijzen voor dat dat niet klopt.

Kortom: het is bijzonder onwenselijk (en zelfs een beetje dom te noemen) als je met een moderne blik en vanuit moderne cultuur en normen, terugkijkt op "hoe het vroeger was". Vroeger was het nou eenmaal anders. Mensen hadden een heel andere leefwijze, heel andere (on)vrijheden en (on)mogelijkheden en vooral: heel andere normen en waarden, die vanuit een andere cultuur voortkwam.
Prima, ook dat kan, maar is dat een juiste benadering van onze omgang met bv opvoeding van kinderen. We kunnen daar namelijk door de verschillende tijdperiodes anekdotisch bewijs voor leveren. Die vergelijkingen zijn daardoor niet altijd zinnig om te doen. Wat wel zinnig lijkt is om te kijken naar de 'optimale' omgevingen voor kinderen en ouders, wanneer zijn wij in staat om het beste te voor kinderen (en onszelf uiteraard) te bereiken, kijkend naar de omstandigheden dus die daartoe het beste zouden dienen.
pi_153211953
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:11 schreef I-care het volgende:

[..]

Prima, ook dat kan, maar is dat een juiste benadering van onze omgang met bv opvoeding van kinderen.
Geen idee, daar heb ik me niet over uitgelaten en dat ga ik ook verder niet doen.
Ik wilde alleen aangeven dat de stelling "vroeger ging het ook altijd zo" een historisch aantoonbaar fabeltje is. Het hardnekkig herhalen van deze mythe maakt de stelling namelijk niet waar en daar stoorde ik me aan, want er zijn genoeg mensen die hierdoor deze leugen voor waar aannemen.
pi_153212093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:55 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Geen idee, daar heb ik me niet over uitgelaten en dat ga ik ook verder niet doen.
Ik wilde alleen aangeven dat de stelling "vroeger ging het ook altijd zo" een historisch aantoonbaar fabeltje is. Het hardnekkig herhalen van deze mythe maakt de stelling namelijk niet waar en daar stoorde ik me aan, want er zijn genoeg mensen die hierdoor deze leugen voor waar aannemen.
Ik denk dat het altijd lastig is generalisaties te doen inderdaad. Maar 'vroeger' definieer jij zelf ook voor het gemak naar een tijd die het tegengestelde aanwijst, dat is net zo vreemd in feite :P
pi_153212268

pi_153212458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:01 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik denk dat het altijd lastig is generalisaties te doen inderdaad. Maar 'vroeger' definieer jij zelf ook voor het gemak naar een tijd die het tegengestelde aanwijst, dat is net zo vreemd in feite :P
Het gaat (mij) niet om generalisaties, het gaat om de klinkklare leugen dat vrouwen zich van oudsher vooral bezig hielden met het moederschap. Dat is gewoon aantoonbare onzin. Nogmaals: alleen vrouwen uit de gegoede klasse bleven vanaf de 18e eeuw thuis, het overgrote deel had gewoon een fulltime baan. Pas in de jaren '50 werd het "normaal" dat vrouwen thuisbleven.
pi_153213689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Het gaat (mij) niet om generalisaties, het gaat om de klinkklare leugen dat vrouwen zich van oudsher vooral bezig hielden met het moederschap. Dat is gewoon aantoonbare onzin. Nogmaals: alleen vrouwen uit de gegoede klasse bleven vanaf de 18e eeuw thuis, het overgrote deel had gewoon een fulltime baan. Pas in de jaren '50 werd het "normaal" dat vrouwen thuisbleven.
Maar was het niet ook zo, dat het als vrouwvriendelijk werd gezien als je het je kon veroorloven om het de vrouw te gunnen om niet te werken - en later zelfs een wasmachine etc. te kopen?
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:34:19 #83
14505 OProg
A Life in Music
pi_153214456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Wie is de Mengele in dit geheel?
Ah, hier is Godwin. Vroeg me al af waarom het zoveel posts moest duren.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_153214540
Zodra het woordje EU erin voorkomt, wordt iedereen hysterisch. :') Het gaat maar om subsidie voor een onderzoek.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:42:52 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_153214604
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:34 schreef OProg het volgende:

[..]

Ah, hier is Godwin. Vroeg me al af waarom het zoveel posts moest duren.
Jep. Logisch. Die engnek deed ook van dit soort onderzoekjes.

Maar hier is een verschil: alles voor gelijkheid en evenwicht. Maakt niet uit wat de natuurlijk gedrag is, als het maar 1 is
1947-2016
pi_153214639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Misschien moet je je iets meer verdiepen in Mengele. Of de spoiler in de OP eens goed lezen.

Of allebei.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:51:43 #87
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_153214773
Beetje creepy dit.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_153214847
Ja voor mij dus mooi niet zeg, de vrouw wou emanciperen en niet ik, laat mij maar mooi waar ik ben of sta.
Ik hoor geen man erover om te evrouwciperen.
pi_153214987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar was het niet ook zo, dat het als vrouwvriendelijk werd gezien als je het je kon veroorloven om het de vrouw te gunnen om niet te werken - en later zelfs een wasmachine etc. te kopen?
Dat is waar, maar geen enkele reden om geschiedvervalsing te negeren. Vrouwen hebben altijd gewerkt, doen alsof dat niet zo was is gewoon een leugen. Ik hou niet van leugens....
pi_153215030
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Maar hier is een verschil: alles voor gelijkheid en evenwicht. Maakt niet uit wat de natuurlijk gedrag is, als het maar 1 is
WAT is precies dat natuurlijke gedrag?
pi_153215077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:03 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Dat is waar, maar geen enkele reden om geschiedvervalsing te negeren. Vrouwen hebben altijd gewerkt, doen alsof dat niet zo was is gewoon een leugen. Ik hou niet van leugens....
Daar geef ik je groot gelijk in, ben zelfs van mening dat de vrouw de hoeksteen van het gezin is.
pi_153215219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daar geef ik je groot gelijk in, ben zelfs van mening dat de vrouw de hoeksteen van het gezin is.
Ach ook dat is relatief. Hangt ook enorm af om wat voor cultuur en welke periode het gaat. In antiek griekenland ging het er heel anders er aan toe in Sparta versus Athene bijvoorbeeld.... In Sparta draaide de gemeenschap op de vrouwen, in Athene kwamen ze nooit buiten. Just sayin'
pi_153215473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:03 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Je kunt veel verder terug, binnen vele gemeenschappen natuurlijk. Leugens zijn niet verteld hier.
pi_153216499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 01:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze onderzoeken maar wat ze willen, als daaruit aanwijzingen naar voren komen wat ervoor zorgt dat de man anders reageert op het kind dan de vrouw dan is dat mooi, verder de natuur gewoon haar gang laten gaan. Er is niets mis mee dat vrouwen meer geneigd zijn om bij het kind te blijven (alsjeblieft, maak dit weer mogelijk, zoals in Duitsland) en dat mannen meer geneigd zijn om te blijven werken. Het kind heeft beide nodig.
Ik gok zomaar dat de uitkomst van dit onderzoek iets gaat zijn als .. papa's moeten meer tijd met hun kind doorbrengen want dat is goed voor de opvoeding etc .. Dus meer (verplicht) verlof voor nieuwe papa's, om zo onder andere de positie van jonge vrouwen op de arbeidsmarkt een boost te geven / gelijker te trekken.

De uitkomst van dit onderzoek gaat sowieso negatief zijn voor het patriarch, en positief voor de feminisering.
"Pools are perfect for holding water"
pi_153217787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat de uitkomst van dit onderzoek iets gaat zijn als .. papa's moeten meer tijd met hun kind doorbrengen want dat is goed voor de opvoeding etc .. Dus meer (verplicht) verlof voor nieuwe papa's, om zo onder andere de positie van jonge vrouwen op de arbeidsmarkt een boost te geven / gelijker te trekken.

De uitkomst van dit onderzoek gaat sowieso negatief zijn voor het patriarch, en positief voor de feminisering.
Het kan. Als je wil weten of dat er een verborgen agenda is dan moet je het geldspoor volgen. In dit geval leidt dat naar de EU. Wat is de agenda van de EU? Met welke motieven financieren ze dit? Slechts omdat het hen goed onderzoek lijkt waar we wat van kunnen leren of omdat ze graag een bepaalde opkomst hebben? Ik weet het niet. My two cents: niet zo moeilijk doen over het feit dat vrouwen en mannen gezamelijk bepalen dat de man meer werkt als de vrouw zwanger is geworden. Ze doen het geheel vrijwillig, het is het meest praktische (borstvoeding geven is in beginsel praktischer dan kolven en het bevordert de band tussen de baby en de moeder) en het is waarschijnlijk het beste voor het kind. Ik heb op dit vlak een Duitse mentaliteit (het traditionele gezin), het is prima dat de moeder wat jaartjes thuisblijft om voor het kind te zorgen en de man het brood verdient. Je kan die zorg ook uitbesteden maar waarom zou je? Als vrouwen vervolgens moeilijk aan de bak komen dan ligt dat aan de werkgevers, niet aan die vrouwen. Dat moet wel op te lossen zijn.

Voor de duidelijkheid, ik vind het ook prima als een vrouw en een man samen besluiten dat de man thuisblijft voor het kind omdat de vrouw een jaarinkomen van zes cijfers heeft en de man voor 2800 Euro bruto per maand werkt. Het zal niet veel voorkomen maar als mensen dat onderling afspreken en beide zijn daar gelukkig mee dan is het prima. Laat elk koppel het zelf uitzoeken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:03:55 #96
168739 Red_85
'echt wel'
pi_153219771
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien moet je je iets meer verdiepen in Mengele. Of de spoiler in de OP eens goed lezen.

Of allebei.
Meh, denk wel dat ik weet wat zijn bedoeling was. Ook al denk jij dat ik dat niet weet of wat dan ook. Zo hooghartig ben je.
1947-2016
pi_153219813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Meh, denk wel dat ik weet wat zijn bedoeling was. Ook al denk jij dat ik dat niet weet of wat dan ook. Zo hooghartig ben je.
Ik zou niet snel een vergelijking maken met Mengele. Die man staat toch echt op eenzame hoogte wat betreft gruwelijke medische experimenten.

Toch wel andere koek dan het onschuldige onderzoekje waar in de OP over wordt gesproken.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:06:21 #98
168739 Red_85
'echt wel'
pi_153219840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou niet snel een vergelijking maken met Mengele. Die man staat toch echt op eenzame hoogte wat betreft gruwelijke medische experimenten.

Toch wel andere koek dan het onschuldige onderzoekje waar in de OP over wordt gesproken.
Onschuldig onderzoekje :')
1947-2016
pi_153219863
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zou de medicijnen of de dokters al zo ver zijn tegenwoordig als deze niet geweest was?
Is een oprechte vraag trouwens hoor!
pi_153219935
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Onschuldig onderzoekje :')
Je wil toch niet het moedwillig vergiftigen van tweelingen vergelijken met een onderzoekje naar hormonale veranderingen in relatie tot het vaderschap?

Oh wacht, jij denkt natuurlijk dat alle mannen straks verplicht een of ander goedje krijgen ingespoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')