Klop klop puddingquote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toetjes hoeven niet slecht te zijn natuurlijk. Wat wordt het?
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Klop klop puddingdus daar zit ook niets nuttigs in
oh *ril*quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klop klop puddingdus daar zit ook niets nuttigs in
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik wil onder de 75. Voorlopig vind ik dat doel genoeg, voor de komende maand.
ik ook. Over een jaar of 3quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016
ik ook. Over een jaar of 3quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016
Of je laat dan het laatste beetje vet wegzuigen voor in je tettenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik ooit in de 6 kom koop ik acuut nieuwe vulling voor mn flepjes!
Dat zou ik niet vertrouwen. Dat reist in no time terug naar 20 cm lager zie ik zo voor me...quote:Op maandag 1 juni 2015 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je laat dan het laatste beetje vet wegzuigen voor in je tettenVoelen ze ook niet zo nep aan.
Naja, ik heb er serieus naar gekeken en het leek me best een kekke optie. http://www.bergmanclinics(...)ting-dmv-lipofillingquote:Op maandag 1 juni 2015 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zou ik niet vertrouwen. Dat reist in no time terug naar 20 cm lager zie ik zo voor me...
Maar...?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, ik heb er serieus naar gekeken en het leek me best een kekke optie. http://www.bergmanclinics(...)ting-dmv-lipofilling
5/6k en zo slecht zijn de mijne nog niet.quote:
Oooo, ja huuuuuuuu! Dat is ook de enige reden dat ik ze nog niet heb ja, het prijskaartjequote:Op maandag 1 juni 2015 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
5/6k en zo slecht zijn de mijne nog niet.
Er zit toch ah to go?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Jongens help me evenik heb een gezonde after workout snack nodig die ik Rotterdam centraal kan halen maar ik heb nergens zin in. Jullie ideeën? En ik verdien een schop dat ik niks heb meegenomen.
Gewoon een simpel broodje? Bak fruit bij de Ah?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Jongens help me evenik heb een gezonde after workout snack nodig die ik Rotterdam centraal kan halen maar ik heb nergens zin in. Jullie ideeën? En ik verdien een schop dat ik niks heb meegenomen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Laat ik een topic later maar besluiten toch mee te posten.
Ik was postkind chubby, heb mezelf naar de 78 gelifestylechanged en ben nu weer met de 8.
Geen zin geen zin geen zin om er iets aan te doen maar mijn kleren zitten lelijk dus is handiger van wel.
Wie weet is dit topic in myat wel voldoende om iig een beetje motivatie te krijgen. Nu besluit ik steeds bijv slank te lunchen met een salade om er vervolgens kilo's feta bij te gooien. Heeft nog niet het effect op mijn gewicht dat ik hoopte..
Lang niet gezien he.quote:
Heus wel vorige week ofzo. Als een rapunsel op je balkonnetje.quote:
Ja vond het al zo'n vreemd gewicht gisteren.quote:
Planning vandaag:quote:Planning:
O: kwark, havermout, lijnzaad, aardbeien
L: sla, spinazie, basilicum, kip, avocado, tomaat, lenteui, dressing van honing, olijfolie en balsamicoazijn
T: milkshake van melk, banaan en aardbeien in mijn ijsmaker
D: parelgerst met rode paprika, rode ui, knoflook, pecorino en zoete maiskolf
T: indien nog trek een bakje kwark
B: 3 uur 3,5 uur wandelen, zwemmen, 7-minute workout
Tevreden?
Ja, heel erg. Ging allemaal prima gisteren! Wel nog heel erg veel trek toen het eten op was, maar dat kwam omdat het zo lekker was, niet omdat het te weinig was. Heb nogal de neiging om 2x op te scheppen, maar het was nu gewoon op. En dat was wel prettig.
Volgens wiki:quote:
Maar eh, gewoon een bak vol groen dusquote:Mesclun is een salade uit de Franse keuken. Het mengsel bestaat uit verschillende jong geoogste bladgroenten, waaronder diverse slasoorten, andijviesoorten, kruiden, koolsoorten, bloemblaadjes (bijvoorbeeld van de paardenbloem), en soms zelfs bloemen. Mesclun zonder kruiden, met dus een minder pittige smaak, noemt men "babyleaf". Bij de teelt van mesclun zaait men de plantjes dichter opeen dan gebruikelijk. Hierdoor ontstaat een opgerichte groeiwijze met smallere bladeren, die gemakkelijk met het mes of de schaar afgeknipt kunnen worden.
Zeewier ken ik alleen van het velletje rond de sushi. Zeekraal wel eens gegeten in een salade en dat was oprecht vies! (en dat zeg ik niet snel)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:47 schreef Ballet9 het volgende:
Ik vind de lijstjes soms zo weinig.![]()
Mesclun lijkt me heel lekker als ik het lees.. Ik ga vanavond zeewier proberen bij een sushi restaurant. Waar ik graaaatis mag eten vanavond!
ik viel zelf destijds met 1800 calorieën net zo snel af als met 1200. Mijn keuze was snel gemaaktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeewier ken ik alleen van het velletje rond de sushi. Zeekraal wel eens gegeten in een salade en dat was oprecht vies! (en dat zeg ik niet snel)
En ja, ik vind ook vaak dat mensen die willen afvallen te weinig eten omdat ze zo snel mogelijk willen afvallen. Ik weet niet zo goed of dat goed of slecht is, want er schijnt niet veel verschil te zitten in eindresultaat of je nu snel of langzaam afvalt. Lijkt me alleen dat je hongergevoel veel sterker wordt als je te weinig eet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik viel zelf destijds met 1800 calorieën net zo snel af als met 1200. Mijn keuze was snel gemaakt
nou dat vind ik niet, maar ik heb dan ook altijd honger en eet ook minstens vier boterhammen met de lunch bijvoorbeeld. Ik kom aardig aan de 2300 momenteelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens met gezond normaal eten verdomde moeilijk om boven de 2000 te komen! Dat bereik je (ik) alleen als je ook koekjes, patat, snoep, chips, gebak etc etc gaat eten.
4 boterhammen zijn voor mij niet 'normaal'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
nou dat vind ik niet, maar ik heb dan ook altijd honger en eet ook minstens vier boterhammen met de lunch bijvoorbeeld. Ik kom aardig aan de 2300 momenteel
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens met gezond normaal eten verdomde moeilijk om boven de 2000 te komen! Dat bereik je (ik) alleen als je ook koekjes, patat, snoep, chips, gebak etc etc gaat eten.
Er staat ook (ik) en wat jij eet vind ik niet normaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Qwea het volgende:
Wat een bullshitik zat in mijn bulk op 3500 en nu in mijn cut op 2400. 9 vd 10x zonder zooi.
Handje nootjes erbij en je zit er zo aan!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 boterhammen zijn voor mij niet 'normaal'Ik heb eigenlijk altijd een salade als lunch en maar een paar keer per week met koolhydraten als pasta, bonen, rijst en aardappelen.
Ontbijt altijd met havermout met kwark (of melk) en fruit. En avondeten eiwit + veel groente + normale portie koolhydraten. Tussendoor iets met eiwit en fruit. Als ik zo eet is het echt moeilijk om meer dan 2000 kcal binnen te krijgen. Zelfs als mijn avondeten idioot veel is (900 kcal of zo) dan nog is 2000 een hoog getal.
Ja, nootjes gaan snel jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef gcjoel het volgende:
Handje nootjes erbij en je zit er zo aan!![]()
Das win win want lekker en gezonde vetjes!
guiltyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iedereen vorige week 2 bakken blauwe bessen gehaald bij appie ofzo?![]()
Ja en dan zit je niet eens vol ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nootjes gaan snel jaDat heb ik ooit gemerkt toen ik lekker onbedachtzaam walnoten aan het kraken was. Uiteindelijk maar eens gewogen hoeveel ik aan doppen had en hoeveel walnoot ik dus gegeten had. 1600 kcal *slik*
Macadamia'squote:
Slechts 680 kcal per 100 gramquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oh die zijn ook lekker, en paranoten ook
Nou ja dan kunnen we elkaar de hand iig schudden want alle lijstjes hier vind in niet normaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staat ook (ik) en wat jij eet vind ik niet normaal
De kwark is al 700kcal....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iedereen vorige week 2 bakken blauwe bessen gehaald bij appie ofzo?![]()
Sarabi, ik vind jouw lijstje ook weinig. Volgens mij nog geen 1000 kcal?
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
oh echt? Hahaha, ik eet andere kwark dan jij dan denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kwark is al 700kcal....
Of heb ik nu zo verkeerd gerekend?
ja dat denk ik welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kwark is al 700kcal....
Of heb ik nu zo verkeerd gerekend?
Mijn magere kwark is 57 kcal per 100 gram, dus nog geen 300 kcal per pond.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh echt? Hahaha, ik eet andere kwark dan jij dan denk ik
En nootjes
Dat is toch prima? Je kan best honing bij je Griekse Yoghurt doen. Ik doe er ook meestal een handje walnoten bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef Sarabi het volgende:
En morgen ontbijten met Griekse yoghurtnog lekkerder
Ookal doe ik daar wel honing bij
Kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Je kan best honing bij je Griekse Yoghurt doen. Ik doe er ook meestal een handje walnoten bij.
Wtf is biefstukworst? Dat klinkt awesomequote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Lijstje trouwens:
Lijstje vandaag:
O: yoghurt met blauwe bessen, muesli en lijnzaad
T: bak snaaigroente
L: dubbele boterham biefstukworst en dubbele boterham boerenkaas, appel
T: bak snaaigroente, pakje crackers
(ik ben overdag heel voorspelbaar)
D: Gehaktballetjes pizzaiola. Ja, uit zo'n wereldgerecht pakje. Prefab. Vol E-nummers.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
D: Gehaktballetjes pizzaiola. Ja, uit zo'n wereldgerecht pakje. Prefab. Vol E-nummers.
Eigenlijk is het gemalen biefstuk met kruiden, bijna hetzelfde als ossenworst. Het IS ook awesome!quote:
Ja, ik vind van wel, maar ik heb ook een hele lage standaard dus ik weet niet of dat nou een goede raadgever isquote:
Oke, en waar haal ik dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gemalen biefstuk met kruiden, bijna hetzelfde als ossenworst. Het IS ook awesome!
Ik lust allesquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik vind van wel, maar ik heb ook een hele lage standaard dus ik weet niet of dat nou een goede raadgever is
oh in dat geval zeker een aanraderquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lust allesIk vind niet alles superlekker, maar ik lust wel alles. Op zeekraal na.
Er zit dus geen zeekraal inquote:
Kan, ik pak meestal de hele worst, al smeert die niet lekker op ontdooid broodquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)iefstukworst-plakjes die?x200
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan, ik pak meestal de hele worst, al smeert die niet lekker op ontdooid brood
[ afbeelding ]
Aight. Ik zal mijn B zo eens naar de AH doen danquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan, ik pak meestal de hele worst, al smeert die niet lekker op ontdooid brood
[ afbeelding ]
Oh je kan 'm ook prima zonder brood in je keelgat uitknijpen hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed
Ookal heb ik de afgelopen weken wel weer genoeg brood gegeten.
Terug naar de salades als lunch
^^ wat zij zegt!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Oh je kan 'm ook prima zonder brood in je keelgat uitknijpen hoor!
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh je kan 'm ook prima zonder brood in je keelgat uitknijpen hoor!
Lol! Aightquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n hele worst bevat maar 210 calorieën#teambiefstukworst #geenaandelen
Goed, hongerrr. Tijd voor lunch!
Ken je dat gewoon erges kopuh?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens wiki:
[..]
Maar eh, gewoon een bak vol groen dus
gewoon je dichtstbijzijnde gemeenteplantsoen plunderenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ken je dat gewoon erges kopuh?
Of moet ik de halve markt af om alles te vinden..
Groenteboer misschien?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:
Ken je dat gewoon erges kopuh?
Of moet ik de halve markt af om alles te vinden..
Ik merk eigenlijk geen verschil met zo'n zak gemengde slasoorten van AH. Leuk dat ze het mesclun noemen bij Hello Fresh maar ik zie niet zo heel veel overeenkomsten met jouw stukje van Wikipedia. Het is gewoon gemengde sla volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groenteboer misschien?
Ik had nog mesclun over van Hello Fresh, die komt in bakjes van het bedrijf Mioorto. Maar geloof niet dat er een Nederlandse supermarkt is die dat verkoopt.
Jonge gemengde slaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik merk eigenlijk geen verschil met zo'n zak gemengde slasoorten van AH. Leuk dat ze het mesclun noemen bij Hello Fresh maar ik zie niet zo heel veel overeenkomsten met jouw stukje van Wikipedia. Het is gewoon gemengde sla volgens mij.
spierpijn <3 alhoewel ik de afgelopen 3 dagen bijna niet zelf van de wc kwam na een x samen met mijn man trainenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga morgen echt spierpijn in mijn benen hebben. Ik met mijn fantastische yogaidee![]()
Eetplanning is veranderd. Ik weet nog niet precies hoe en wat, maar het blijft wel gezond vandaag. Dat kan ik
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:23 schreef Barreltje het volgende:
Ohw.. en.. (al ben ik nog niet terug van vakantie) ik heb jullie wel gemist hoor. .
Als stok achter de deur.. en als vraagbaak..
En was het lekker?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Honger! Zo naar huis, kind ophalen en koken. Deze week een hello fresh week, dus altijd afwachten of ik ook echt blij ben met het resultaat
die wordt geleefd op het moment, in de waas tussen overlijden en begraven...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Goeggedaan Sjeen!
Hoe is het met je vriendin trouwens (of verpest ik nou je goede bui?)
Als je het niet graag eet waarom haal je het dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:46 schreef Sjeen het volgende:
Chinees! En deze keer is het heel eenvoudig om het bij één keer opscheppen te houden... Ik eet niet zo graag Nederlandse Chinees namelijk.
Maar feest! Want ik heb mijn tentamen Sociale Psychologie gehaald
omdat ik niet de enige ben hier in huisquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het niet graag eet waarom haal je het dan?
nope, dat vind ik namelijk een verkeerd signaal afgeven naar mijn dochter. En daarnaast, na een werkdag van 8 uur en een tentamen was het geen prioriteit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb toevallig een kickass dag gehad!
Waarom een verkeerd signaal? "Mam vindt het niet zo lekker dus neemt wat anders"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nope, dat vind ik namelijk een verkeerd signaal afgeven naar mijn dochter. En daarnaast, na een werkdag van 8 uur en een tentamen was het geen prioriteit.
omdat het kind dan vervolgens ook nee gaat zeggen tegen alles dat geen friet of pannenkoeken is. Zo rollen ze.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom een verkeerd signaal? "Mam vindt het niet zo lekker dus neemt wat anders"
omdat ik van haar ook wel vaker verlang dat ze iets eet dat ze niet zo lekker vindt, je kunt nu eenmaal niet altijd je zin krijgen. Dat is mijn principe en dat leef ik ook voorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom een verkeerd signaal? "Mam vindt het niet zo lekker dus neemt wat anders"
Ik zou zo rollen als het ook maar enigszins geaccepteerd werd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het kind dan vervolgens ook nee gaat zeggen tegen alles dat geen friet of pannenkoeken is. Zo rollen ze.
Good busyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:46 schreef Sjeen het volgende:
Maar feest! Want ik heb mijn tentamen Sociale Psychologie gehaald
Opvoeden is voorleven toch, of zoiets......quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou dat ook niet doen bij mijn kinderen. Die zijn nog van een leeftijd dat zelfs proeven soms geen optie is, maar ik wil iig proberen ze alles te laten leren eten. Dan is zelf iets anders eten wegens 'niet zo lekker' niet echt een helpend voorbeeld.
Pff spuit 11.
Lol. Daar prik je dan toch doorheen? Ik zou niet iets eten wat ik niet lekker vind. En ik zou dat ook niet van mijn kinderen verwachten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het kind dan vervolgens ook nee gaat zeggen tegen alles dat geen friet of pannenkoeken is. Zo rollen ze.
de meeste kinderen "lusten" weinig gezond voedsel (lees: ze eten liever iets anders). Dus zo simpel is dat niet. Het zijn net mensen, wat dat betreft. Maar omdat ze nog niet in staat zijn om zélf verantwoorde keuzes te maken over wat dan ook, moeten wij volwassen dat vaak voor ze doenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Daar prik je dan toch doorheen? Ik zou niet iets eten wat ik niet lekker vind. En ik zou dat ook niet van mijn kinderen verwachten.
Als mijn kind spruitjes niet lekker zou vinden zou het die van mij niet hoeven eten.
En als het alleen maar patat en pancakes zou willen zou het een hongerig leven hebben
Daar prik je niet doorheen want je laat t omgekeerde zien van wat je van je kind verwacht. Zeker als je, zoals ik, verwacht dat ze overal minimaal een hap van nemen (ok, die van 4. Die van 1 nog niet).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Daar prik je dan toch doorheen? Ik zou niet iets eten wat ik niet lekker vind. En ik zou dat ook niet van mijn kinderen verwachten.
Als mijn kind spruitjes niet lekker zou vinden zou het die van mij niet hoeven eten.
Waar is Stormqueen en defak heb je met haar gedaan?!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste kinderen "lusten" weinig gezond voedsel (lees: ze eten liever iets anders). Dus zo simpel is dat niet. Het zijn net mensen, wat dat betreft. Maar omdat ze nog niet in staat zijn om zélf verantwoorde keuzes te maken over wat dan ook, moeten wij volwassen dat vaak voor ze doen
ik ben verweekdiert. Shit happensquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waar is Stormqueen en defak heb je met haar gedaan?!
quote:
En OUDmod geworden. Blijft grappig.quote:
Hier nog iemand!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb toevallig een kickass dag gehad!
quote:
ZO gemeen, die kamikazecornetto's.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ben vandaag over mijn kcals heen omdat de cornetto mij zag staan vanuit de diepvries, maar dat was niet zo heel erg want gisteren zat ik er ruim onder. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen doet, woensdag is mijn ijkdag
quote:
quote:
Maar wel op een SQmanier. Je bent een toffe moeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waardoor eten er een beetje tussendoor geschoten is en ik heb geleefd op 3 sneetjes brood met kalkoen en een klein restje zelfgemaakte nasi van gisteren. Niet goed dus.
Morgen lijkt een Nog chaotischere dag te worden, dus ik plan vooruit. En ik bereid als voor die planning zometeen ook vast voor.
Lijstje voor morgen:
O: overnight oats van havermout, magere yoghurt en aardbeien
T: fruit, nog geen idee wat er beschikbaar gaat zijn
Late L: salade van cottage cheese, gekookt eitje, maīs, tomaat, komkommer en tonijn
D: Pannenkoeken (de uit het andere topic gepikte fluffy pancakes met karnemelk)
T: 0% vet kwark appel kaneel
SPOILER: oninteressant gepiepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verdorie: al sinds vrijdag 3 kilo meer op de weegschaal. Hoe kan dat nou, ik eet echt supernetjes!
/einde huilmodusPrrrrr
Vandaag is het kipquote:
Ik had hem per ongeluk ooit eens meegenomen. Ik vond hem kei smerigquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
smaakt die hellmans nou ook echt zo anders? of is het gewoon mayo met een naam
Hij is wat minder zoet als een 'normale' mayonaise. Ik vind hem een beetje Duits (lees: vettig) smakenquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
smaakt die hellmans nou ook echt zo anders? of is het gewoon mayo met een naam
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb eindelijk een S in mijn lijstje!!!
O -> stuk brie
T -> nog stuk brie
L -> 3 speklappen
T -> halve komkommer en een tomaat
S -> Drie kwartier ZUMBA!
D -> Varkenshaasje + een salade met vanalles erin
Donderdag ga ik een abonnement afsluiten![]()
!
Hiermeequote:Op woensdag 3 juni 2015 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Bla_Bla, hoe maak je die sportpannenkoekjes? Dat lijkt me ook wel eens lekker als lunch
Planning vandaag:quote:O: kwark, havermout, lijnzaad, blauwe druiven
L: mesclun, 2x tomaat, 2x bosui, blik tonijn, flinke lepel culinaire ketchup, gekookt ei, sperziebonen, dressing van balsamico azijn & olijfolie
T: groene smoothie met spinazie, avocado, ananas, (bevroren) banaan
D: kabeljauwkippendijenfilet, kruidige rijst met tomaat, rode peper, ui, knoflook, gember en chinese kool
T: als ik nog trek heb een bakje kwark heel veel rode druifjes gesnoept
B: 7 minute workout, 1,5 uur gewandeld
Ik had zo ontzettend veel salade dat ik geen zin meer had in een tussendoortje 's middags. En vriendlief wilde geen kabeljauw, die wilde kip bij de rijst. Wandelen was heerlijk in de keiharde wind over de dijkFlink tempo doorgestapt, was aardig aan het zweten.
Nou, succes met supermarktmayo vinden zonder suikerquote:
Ik vind 'm heerlijk. Heb sinds kort de light-variant in huis. Erg lekker imho.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is wat minder zoet als een 'normale' mayonaise. Ik vind hem een beetje Duits (lees: vettig) smaken.
Oh, maar dat is sowieso handig om in huis te hebben! Ik heb wel eens geen zin boodschappen te doen of zo en ga dan snaaien. Met dat kan je een gezonde maaltijd maken met alleen water toevoegenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hiermee
http://www.bodyenfitshop.(...)ncakes/?sqr=sportpa&
ze zijn echt lekker! Je moet wel echt deze hebben want die eiwit pannekoeken van hun schijnen niet lekker te zijn.
Mijn man maakt havermoutpannekoeken en vind die heel erg lekker, dus als je daar liever het recept van hebt gil maar, dan vraag ik het even
True. Ik doe overigens alleen aan mayo als ik friet van de snackbar eet, en dan pak ik ook gewoon de vetst mogelijkequote:Op woensdag 3 juni 2015 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, succes met supermarktmayo vinden zonder suikerIk ben het helemaal met je eens, maar 'met suiker' verkoopt blijkbaar beter
Alles lijkt (extra) suiker te bevatten tegenwoordig. Zo slecht.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, succes met supermarktmayo vinden zonder suikerIk ben het helemaal met je eens, maar 'met suiker' verkoopt blijkbaar beter
Kan je eens kijken (als je thuis bent) of daar suiker in zit?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:40 schreef Mryc het volgende:
Ik vind 'm heerlijk. Heb sinds kort de light-variant in huis. Erg lekker imho.
2,4g per 100ml. Valt dus reuze mee gelukkig. In magere Franse kwark van de AH zit zelfs 4,5g per 100gquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je eens kijken (als je thuis bent) of daar suiker in zit?
1,2g suiker over 100mlquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Bla_Bla, hoe maak je die sportpannenkoekjes? Dat lijkt me ook wel eens lekker als lunch
Hellmans is vooral geen Real Hellmans (mijn nekharen gaan van die term overeind staan), want smaakt niet zoals het hoorde te smaken. Is nu aangepast aan de Nederlandse marktZou me niet eens verbazen als er nu wel suiker in zit.
Zumba nog nooit gedaan, mijn sportschoolgroepslessen zijn héél lang geleden. Geloof niet dat dat veel voor me deed. Het enige dat merkbaar en snel wel wat doet is krachttraining. Voor mij dan.
Dus de light versie bevat meer suiker dan het 'origineel'quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:45 schreef Mryc het volgende:
[..]
2,4g per 100ml. Valt dus reuze mee gelukkig. In magere Franse kwark van de AH zit zelfs 4,5g per 100g
Ik bedoel toegevoegde suikers. Niet de koolhydraten die van nature in producten zitten, zoals melksuiker in een melkproduct.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:45 schreef Mryc het volgende:
2,4g per 100ml. Valt dus reuze mee gelukkig. In magere Franse kwark van de AH zit zelfs 4,5g per 100g
Dat is eigenlijk altijd zo. Light betekent minder vet. Niet minder suiker of minder kcal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:47 schreef Anne het volgende:
Dus de light versie bevat meer suiker dan het 'origineel'![]()
.
Owquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd zo. Light betekent minder vet. Niet minder suiker of minder kcal.
Blijkbaar! In Yofresh zit overigens 10g suiker per 100ml...quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus de light versie bevat meer suiker dan het 'origineel'![]()
.
ligt aan het product natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd zo. Light betekent minder vet. Niet minder suiker of minder kcal.
Nou ja, soms scheelt het amper qua kcal. Wat wel ernstig is, want ze halen er vet a 9 kcal per gram uit en stoppen er vaak suikers (4 kcal per gram) voor terug.quote:
Ja absoluut handig, ik eet het meerdere malen per week als lunch en het verveelt nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar dat is sowieso handig om in huis te hebben! Ik heb wel eens geen zin boodschappen te doen of zo en ga dan snaaien. Met dat kan je een gezonde maaltijd maken met alleen water toevoegenPannenkoeken kunnen bij mij altijd. Ontbijt, lunch, tussendoor, avondeten: kom maar op
Ik weet niet wat het is.quote:
Wat was je doel met die 30 dagen challenge?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet niet wat het is.
Vind de oefeningen niet leuk, kan ook moeilijk tot rust komen in die oefeningen (wat volgens haar wel de bedoeling is dus dat zorgt weer voor frustratie).
daar moet je dus meer van binnen krijgen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was je doel met die 30 dagen challenge?
Ynske, er zit meer eiwit in deze pannenkoekjes denk ik (door de toevoeging van wey en zo).
Als je veel sport is dat altijd handig en als je wilt afvallen dan helpen meer eiwitten om je een verzadigd gevoel te geven. Dus ook dan is het handig.quote:
Kennismaken met yoga op een laagdrempelige manier.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was je doel met die 30 dagen challenge?
Doel geslaagd, yoga (in ieder geval niet op deze manier) is nu even niet jouw dingquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Kennismaken met yoga op een laagdrempelige manier.
Das waarquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doel geslaagd, yoga (in ieder geval niet op deze manier) is nu even niet jouw ding
en gewoon wandelen of lopen? krijg je daar je hoofd niet mee leeg?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar
Wel jammer, had wel wat zen kunnen gebruiken op dit moment.
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
en gewoon wandelen of lopen? krijg je daar je hoofd niet mee leeg?
En die pannekoekjes zijn (ik denk ook door toevoeging van whey) iets zoeter waardoor ze zonder iets erop ook gewoon lekker zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:13 schreef Ynske het volgende:
Ok, ik ga even heel dom zijn, maar waarom zijn bv die pannekoeken beter dan meel, een ei en water?
Ik zit op t moment in Zwitserland voor werk en heb zon zin om op de fiets te stappenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind fietsen wel leuk, maar ik vind wind nooit leuk en het lijkt hier altijd wel aardig te waaien. Gisteren windkracht 6. Ik zei al tegen mijn vriend: ik kan wel gaan fietsen....maar dan maar 1 kant op en dan met de bus terugAlleen staat mijn fiets dan ergens bij een bushalte
thuiskomen en niet naar binnen gaan, maar meteen de fiets pakken en door?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denkeneen stuk wandelen of fietsen.
Niet mijn favoriete bezigheid maar misschien gewoon eens inplannen.
ander zadel kopenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik vindt fietsen best leuk, maar krijg er zo snel pijn van aan mijn kont
Dat kan ik op de dagen dat ik werk wel eens proberenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
thuiskomen en niet naar binnen gaan, maar meteen de fiets pakken en door?
dat werkt voor mij wel, anders dan heb ik geen zin meer om de deur uit te gaan :"
Vooral dan als ik de dag erna ook moet fietsenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik vindt fietsen best leuk, maar krijg er zo snel pijn van aan mijn kont
En meer fietsen: want het went. En ik heb zo'n maf fietsbroekpakje. Echt géén gezicht, maar ook dat helptquote:
hihi, dat geloof ik best.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En meer fietsen: want het went. En ik heb zo'n maf fietsbroekpakje. Echt géén gezicht, maar ook dat helpt(met zo'n dikke luier bij je kont)
Fiets jij met wielrenfiets in spandex pakje?quote:
voer je alles op gewicht in? Wat eet je, en wat zou je moeten / willen eten?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:46 schreef Ynske het volgende:
Ik ben nu een paar dagen aan t bijhouden wat ik nu eet via die fitnespall site en t valt me op dat ik niet kom aan die kc die genoemd worden op de website.
Dat probeer ik zoveel mogelijk te doen ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voer je alles op gewicht in? Wat eet je, en wat zou je moeten / willen eten?
Meer eten? Je kunt natuurlijk niet overleven op een paar rijstwafelsquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:46 schreef Ynske het volgende:
Ik ben nu een paar dagen aan t bijhouden wat ik nu eet via die fitnespall site en t valt me op dat ik niet kom aan die kc die genoemd worden op de website.
meer fietsen zou kunnen, maar mijn dame van 6 is tegenwoordig enorm tegen dat idee..dus, jammer want mijn overige vrije tijd zonder kids gaat tegenwoordig naar sportschool, paardrijles of ff snel zonnebankenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En meer fietsen: want het went. En ik heb zo'n maf fietsbroekpakje. Echt géén gezicht, maar ook dat helpt(met zo'n dikke luier bij je kont)
1 rijstwafel als ontbijt? jezus ga je niet dood van de honger?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat probeer ik zoveel mogelijk te doen ja.
Ze zeggen dat ik rond de 1660 kc zou moeten eten.
k heb vanmorgen 1 rijstwafel met een dun laagje smeerkaas gegeten. Lunch zijn er 3 en twee kiwi.
Avond weet ik nu nog niet, want ben dan onderwerg terug naar NL
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dus je eet over de hele dag vier rijstwafels en een kiwi? Dat is ongeveer 120 gram voedsel joh. Ga es eten
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Meer eten? Je kunt natuurlijk niet overleven op een paar rijstwafels
Wat vind je er moeilijk aan? (oprechte vraag, geen oordeel). Heb je geen eetlust? Of ben je bang dat je anders te veel eet en ga je daarom zo weinig mogelijk eten?quote:
nee, als ik opsta dan kan ik niet meteen eten, dan ga ik naar mijn werk en eet dat daar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
1 rijstwafel als ontbijt? jezus ga je niet dood van de honger?
nee zo kom je nooit aan die 1660
sochtends na t opstaan heb ik geen honger en als ik dan wel wat eet komt t terug.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat vind je er moeilijk aan? (oprechte vraag, geen oordeel). Heb je geen eetlust? Of ben je bang dat je anders te veel eet en ga je daarom zo weinig mogelijk eten?
Ontbijten moet je leren, zeker als je het al jaren niet meer gedaan hebt. Langzaam opbouwen dus, en anders niet meteen na het opstaan, maar een uurtje nadien. Wat voor opmerkingen maken je collega's dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
sochtends na t opstaan heb ik geen honger en als ik dan wel wat eet komt t terug.
en ook wel collega's die opmerkingen makenen ja ik weet dat ik dat los moet laten.
daarom dat ik t ongeveer 1.5 tot 2 uur na het opstaan doe.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ontbijten moet je leren, zeker als je het al jaren niet meer gedaan hebt. Langzaam opbouwen dus, en anders niet meteen na het opstaan, maar een uurtje nadien. Wat voor opmerkingen maken je collega's dan?
het komt door alles wat je naar binnengeschoven hebt, verleden tijd dus. En nu ga je werken aan een gezond eet-en beweegpatroon. Als ik het kan, kan jij het ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
sochtends na t opstaan heb ik geen honger en als ik dan wel wat eet komt t terug.
en ook wel collega's die opmerkingen makenen ja ik weet dat ik dat los moet laten.
en misschien durf ik ook wel niet gewoon meer te eten, k hoor al genoeg dat t allemaal komt door wat je naar binnen schuift
ik mag geen melk, dus dingen als brinta/cornflakes/musli etc worden dan al lastig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kun je niks meteen eten? brood hoef ik smorgens ook niet perse, maar brinta/ mugcake, meusli oid lukt wel.
maargoed, maakt ook niks uit, maar dan eet je toch gewoon meer zodra je op je werk ontbijt?
of meer tussendoortjes
Ik heb ooit het recept van moblo gebruikt, dat werkte prima.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef het-is-mij het volgende:
Wie heeft t recept voor me van die zelfgemaakte tortilla's/wraps?
ik zou ze gewoon 1 keer goed duidelijk maken dat je daar bent om te werken, dat mensen dáár best een mening over mogen hebben, maar dat wat jij eet, en hoe je je voortbeweegt daar totaal niks mee van doen heeft en dat je van zulke opmerkingen absoluut niet gediend bent. Ben je er snel vanaf.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom dat ik t ongeveer 1.5 tot 2 uur na het opstaan doe.
t zijn van die veel in de sportschool mensen, die vinden dat mensen die dik zijn in hen ogen (niet alleen ik) veel te veel vreten, dat als ik eens een boulion kopje neem, ik gezegd krijg dat dat alleen maar meer aanzet. als je met tig tassen de lift neemt je maar moet gaan lopen naar de 4e.
als je eens een dropje pakt, dat je dat moet laten en moet gaan sporten.
ik loop gemiddeld 3x per week hard, (hobbelen op mijn tempo)
Nou, datquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou ze gewoon 1 keer goed duidelijk maken dat je daar bent om te werken, dat mensen dáár best een mening over mogen hebben, maar dat wat jij eet, en hoe je je voortbeweegt daar totaal niks mee van doen heeft en dat je van zulke opmerkingen absoluut niet gediend bent. Ben je er snel vanaf.
Doe je beiden. Who caresquote:
nou, fijne collega'squote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn van die veel in de sportschool mensen, die vinden dat mensen die dik zijn in hen ogen (niet alleen ik) veel te veel vreten, dat als ik eens een boulion kopje neem, ik gezegd krijg dat dat alleen maar meer aanzet. als je met tig tassen de lift neemt je maar moet gaan lopen naar de 4e.
Ik maak havermout e.d. altijd met amandelmelk, misschien is dat iets voor je? Vind het koud wel minder, maar ontbijt altijd warm en dan vind ik het lekkerder dan melk. Je hebt ook hazelnootmelk en nog wat varianten geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag geen melk, dus dingen als brinta/cornflakes/musli etc worden dan al lastig.
Die zijn allemaal prima als vervangingquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:21 schreef Holyme het volgende:
Ik maak havermout e.d. altijd met amandelmelk, misschien is dat iets voor je? Vind het koud wel minder, maar ontbijt altijd warm en dan vind ik het lekkerder dan melk. Je hebt ook hazelnootmelk en nog wat varianten geloof ik.
Normaal met teringveel suiker. Gelukkig hou ik wel van zuur en ik had op 200 gram rabarber 2 eetlepels honing + scheutje zelfgemaakt vanille extract. Nu is het friszuur met vanillesmaak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
@lonaa, die rabarbermoes, is gewoon koken met...ja met wat eigenlijk?
Zo'n club heb ik ook voor gewerkt en ik vond het hopeloos demotiverend. De nadruk lag daar ook meer op hoe je eruit zag dan op hoe je je werk deed. Ik heb er ook niet lang gewerktquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Oja die kan ik ook wel weer eens gaan halenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:21 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik maak havermout e.d. altijd met amandelmelk, misschien is dat iets voor je? Vind het koud wel minder, maar ontbijt altijd warm en dan vind ik het lekkerder dan melk. Je hebt ook hazelnootmelk en nog wat varianten geloof ik.
Ik gebruik dit recept:quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef het-is-mij het volgende:
Wie heeft t recept voor me van die zelfgemaakte tortilla's/wraps?
Ik vind t ook echt wel lekker hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wellicht bedoelen je collega's het ook helemaal niet zoals het bij jou overkomt. En als ze het wel gemeen bedoelen, zijn het geen mensen waar jij je iets van aan moet trekken.
Op je eten letten kan ook heel leuk zijn. Als je in een flow zit. Of als je er achter komt dat je magere kwark eigenlijk best lekker vindt. Of als je gewoon vol zit van normaal eten. Je moet echt niet doodongelukkig op een paar rijstwafels gaan zitten knagen hoor.
te dik, zit inmiddels wel weer in maat 48, maar tochquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ynske, hoe dik ben je eigenlijk? Zou het niet kunnen dat je collega's dat helemaal niet zeggen met jou in gedachten? Nog niet tof natuurlijk, dat soort dingen komt alleen maar voor uit hun eigen onzekerheid.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het komt door alles wat je naar binnengeschoven hebt, verleden tijd dus. En nu ga je werken aan een gezond eet-en beweegpatroon. Als ik het kan, kan jij het ook
Nope!quote:
oe dat ga ik ook proberen..maare zelfgemaakt vanille extract?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Normaal met teringveel suiker. Gelukkig hou ik wel van zuur en ik had op 200 gram rabarber 2 eetlepels honing + scheutje zelfgemaakt vanille extract. Nu is het friszuur met vanillesmaak.
thx.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept:
http://www.mijnreceptenbo(...)raps-zelf-maken.html
Maar ipv bloem volkorenmeel of net wat ik in huis heb
Mja. Wodka + opengesneden vanillestokjes + 3 maanden laten staan = awesome.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oe dat ga ik ook proberen..maare zelfgemaakt vanille extract?
hmm, 3 maanden, tja daar kan ik niet echt op wachtenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Wodka + opengesneden vanillestokjes + 3 maanden laten staan = awesome.
Nee, ok, maar het is een leuk projectje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hmm, 3 maanden, tja daar kan ik niet echt op wachten
Misschien dom en onzin.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik dan de lijn even doortrek naar nu: drie maanden into the game, 11 kilo afgevallen. Ik denk dat ik in hetzelfde tijdsbestek hetzelfde resultaat kan bereiken, als ik deze lijn volg. Maar met zoveel meer lol in eten en minder honger en alles
ja dat welquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ok, maar het is een leuk projectje.
Tuurlijk, maar dat is niet alles. Het speelt zeker mee, ik hoef nu minder te sporten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien dom en onzin.
Maar heeft dat ook niet ergens met borstvoeding te maken?
Nee daar heb je ook gelijk in.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is niet alles. Het speelt zeker mee, ik hoef nu minder te sporten.
Maar dat kan niet het enige verschil zijn tussen een "dieet" van 800-900 kcal en eentje van 2300 kcal![]()
Ik geloof echt dat extreem weinig eten weinig zin heeft.
Klopt, zoveel ruimte dat je zou denken dat het meer verschil moest maken. Which it doesn'tquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook gelijk in.
Maar tussen 800 en veel sporten en 2300 zonder sporten zit wel nog heel veel ruimte.
Jupquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fiets jij met wielrenfiets in spandex pakje?
Het lijkt me fantastisch, maar ik heb zo'n hekel aan wielrenfiguren die dan 35 km/u door de stad sjezen, 20 meter voordat ze je raken bellen, en dan nog geīrriteerd gaan schelden omdat je niet in die nanoseconde opzij sprongDoor dat stigma wil ik het niet meer
Good girlquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik heb ook een hekel aan dat soort lui. Daarom doe ik ook keurig afremmen enzo.
Ja, misschien is dat het dan toch wel. Ik ga de theorie in elk geval niet meer uittestenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar als je doordeweek zo weinig eet en in het weekend losgaat en mischien wel 5000 per dag eet..dna maakt het over een week mischien wel weinig vershchil
oe ja zo irritant, vooral als je met je paard door het bos loopt en ineens een stuk of 20 van die types langs je af ziet schietne nadat ze 1 seconde ervoor hebben gemeld door te roepen dat ze eraan komen...kwestie van wachten tot paardlief ineens midden in een groepje fietsers duikt (nee niet echt..maar t zou ze lerenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik heb ook een hekel aan dat soort lui. Daarom doe ik ook keurig afremmen enzo.
goed plan!quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat het dan toch wel. Ik ga de theorie in elk geval niet meer uittesten
Het ideale dieetquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik at me ondersteboven toen ik mijn kinderen voedde. Volledige BV aan een kind van een half jaar geven kost je gewoon 500kcal per dag en een kind van een jaar wil nog meer. Ik vond het prima, nog nooit zo slank geweest als na mijn tweede. Té dun zelfs, ik was na zwangerschap-8 mnd bv-zwangerschap-13 mnd-bv geslonken tot 52 kilo.
Plus het is ook niet vol te houden. Ik zou doodgaan /vreetzakquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geloof echt dat extreem weinig eten weinig zin heeft.
Nou ja, het is makkelijk verdiend inderdaad. Maar er kleven ook wel een paar nadelen aan:quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het ideale dieetzouden ze ook een boek over moeten schrijven
Hmm.....laat dan maar zittenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, het is makkelijk verdiend inderdaad. Maar er kleven ook wel een paar nadelen aan:
- je hebt altijd honger
- je kunt niet alles onbeperkt eten / drinken. Want je geeft alles door aan je kind (denk aan wijntjes, koffie, etc)
- Je bent altijd moeDoordat je lichaam al die voeding aan moet maken, maar ook omdat vrijwel alle borstgevoedde baby's 1 of meerdere nachtvoedingen nodig hebben
- Je kan geen leuke jurkjes aan, want daar kun je vaak je bewb niet makkelijk uithengelen
- Je houdt er hoe dan ook een kind aan over. En vaak ook een gescheurde vagijn.
Och, het vel bij mijn buik is toch al opgerekt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
hoe jonger de moeder, hoe meer strepen. Gewoon wachten met voortplanten tot je minstens 35 bent
Nah, dat wordt wel erg laat dan.quote:
eerste kind met 27 en tweede met 32...geen strepenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
hoe jonger de moeder, hoe meer strepen. Gewoon wachten met voortplanten tot je minstens 35 bent
Nice!quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
eerste kind met 27 en tweede met 32...geen strepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |