Klop klop puddingquote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toetjes hoeven niet slecht te zijn natuurlijk. Wat wordt het?
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Klop klop puddingdus daar zit ook niets nuttigs in
oh *ril*quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klop klop puddingdus daar zit ook niets nuttigs in
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik wil onder de 75. Voorlopig vind ik dat doel genoeg, voor de komende maand.
ik ook. Over een jaar of 3quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016
ik ook. Over een jaar of 3quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016
Of je laat dan het laatste beetje vet wegzuigen voor in je tettenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik ooit in de 6 kom koop ik acuut nieuwe vulling voor mn flepjes!
Dat zou ik niet vertrouwen. Dat reist in no time terug naar 20 cm lager zie ik zo voor me...quote:Op maandag 1 juni 2015 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je laat dan het laatste beetje vet wegzuigen voor in je tettenVoelen ze ook niet zo nep aan.
Naja, ik heb er serieus naar gekeken en het leek me best een kekke optie. http://www.bergmanclinics(...)ting-dmv-lipofillingquote:Op maandag 1 juni 2015 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zou ik niet vertrouwen. Dat reist in no time terug naar 20 cm lager zie ik zo voor me...
Maar...?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, ik heb er serieus naar gekeken en het leek me best een kekke optie. http://www.bergmanclinics(...)ting-dmv-lipofilling
5/6k en zo slecht zijn de mijne nog niet.quote:
Oooo, ja huuuuuuuu! Dat is ook de enige reden dat ik ze nog niet heb ja, het prijskaartjequote:Op maandag 1 juni 2015 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
5/6k en zo slecht zijn de mijne nog niet.
Er zit toch ah to go?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Jongens help me evenik heb een gezonde after workout snack nodig die ik Rotterdam centraal kan halen maar ik heb nergens zin in. Jullie ideeën? En ik verdien een schop dat ik niks heb meegenomen.
Gewoon een simpel broodje? Bak fruit bij de Ah?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Jongens help me evenik heb een gezonde after workout snack nodig die ik Rotterdam centraal kan halen maar ik heb nergens zin in. Jullie ideeën? En ik verdien een schop dat ik niks heb meegenomen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Laat ik een topic later maar besluiten toch mee te posten.
Ik was postkind chubby, heb mezelf naar de 78 gelifestylechanged en ben nu weer met de 8.
Geen zin geen zin geen zin om er iets aan te doen maar mijn kleren zitten lelijk dus is handiger van wel.
Wie weet is dit topic in myat wel voldoende om iig een beetje motivatie te krijgen. Nu besluit ik steeds bijv slank te lunchen met een salade om er vervolgens kilo's feta bij te gooien. Heeft nog niet het effect op mijn gewicht dat ik hoopte..
Lang niet gezien he.quote:
Heus wel vorige week ofzo. Als een rapunsel op je balkonnetje.quote:
Ja vond het al zo'n vreemd gewicht gisteren.quote:
Planning vandaag:quote:Planning:
O: kwark, havermout, lijnzaad, aardbeien
L: sla, spinazie, basilicum, kip, avocado, tomaat, lenteui, dressing van honing, olijfolie en balsamicoazijn
T: milkshake van melk, banaan en aardbeien in mijn ijsmaker
D: parelgerst met rode paprika, rode ui, knoflook, pecorino en zoete maiskolf
T: indien nog trek een bakje kwark
B: 3 uur 3,5 uur wandelen, zwemmen, 7-minute workout
Tevreden?
Ja, heel erg. Ging allemaal prima gisteren! Wel nog heel erg veel trek toen het eten op was, maar dat kwam omdat het zo lekker was, niet omdat het te weinig was. Heb nogal de neiging om 2x op te scheppen, maar het was nu gewoon op. En dat was wel prettig.
Volgens wiki:quote:
Maar eh, gewoon een bak vol groen dusquote:Mesclun is een salade uit de Franse keuken. Het mengsel bestaat uit verschillende jong geoogste bladgroenten, waaronder diverse slasoorten, andijviesoorten, kruiden, koolsoorten, bloemblaadjes (bijvoorbeeld van de paardenbloem), en soms zelfs bloemen. Mesclun zonder kruiden, met dus een minder pittige smaak, noemt men "babyleaf". Bij de teelt van mesclun zaait men de plantjes dichter opeen dan gebruikelijk. Hierdoor ontstaat een opgerichte groeiwijze met smallere bladeren, die gemakkelijk met het mes of de schaar afgeknipt kunnen worden.
Zeewier ken ik alleen van het velletje rond de sushi. Zeekraal wel eens gegeten in een salade en dat was oprecht vies! (en dat zeg ik niet snel)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:47 schreef Ballet9 het volgende:
Ik vind de lijstjes soms zo weinig.![]()
Mesclun lijkt me heel lekker als ik het lees.. Ik ga vanavond zeewier proberen bij een sushi restaurant. Waar ik graaaatis mag eten vanavond!
ik viel zelf destijds met 1800 calorieën net zo snel af als met 1200. Mijn keuze was snel gemaaktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeewier ken ik alleen van het velletje rond de sushi. Zeekraal wel eens gegeten in een salade en dat was oprecht vies! (en dat zeg ik niet snel)
En ja, ik vind ook vaak dat mensen die willen afvallen te weinig eten omdat ze zo snel mogelijk willen afvallen. Ik weet niet zo goed of dat goed of slecht is, want er schijnt niet veel verschil te zitten in eindresultaat of je nu snel of langzaam afvalt. Lijkt me alleen dat je hongergevoel veel sterker wordt als je te weinig eet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik viel zelf destijds met 1800 calorieën net zo snel af als met 1200. Mijn keuze was snel gemaakt
nou dat vind ik niet, maar ik heb dan ook altijd honger en eet ook minstens vier boterhammen met de lunch bijvoorbeeld. Ik kom aardig aan de 2300 momenteelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens met gezond normaal eten verdomde moeilijk om boven de 2000 te komen! Dat bereik je (ik) alleen als je ook koekjes, patat, snoep, chips, gebak etc etc gaat eten.
4 boterhammen zijn voor mij niet 'normaal'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
nou dat vind ik niet, maar ik heb dan ook altijd honger en eet ook minstens vier boterhammen met de lunch bijvoorbeeld. Ik kom aardig aan de 2300 momenteel
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens met gezond normaal eten verdomde moeilijk om boven de 2000 te komen! Dat bereik je (ik) alleen als je ook koekjes, patat, snoep, chips, gebak etc etc gaat eten.
Er staat ook (ik) en wat jij eet vind ik niet normaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Qwea het volgende:
Wat een bullshitik zat in mijn bulk op 3500 en nu in mijn cut op 2400. 9 vd 10x zonder zooi.
Handje nootjes erbij en je zit er zo aan!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 boterhammen zijn voor mij niet 'normaal'Ik heb eigenlijk altijd een salade als lunch en maar een paar keer per week met koolhydraten als pasta, bonen, rijst en aardappelen.
Ontbijt altijd met havermout met kwark (of melk) en fruit. En avondeten eiwit + veel groente + normale portie koolhydraten. Tussendoor iets met eiwit en fruit. Als ik zo eet is het echt moeilijk om meer dan 2000 kcal binnen te krijgen. Zelfs als mijn avondeten idioot veel is (900 kcal of zo) dan nog is 2000 een hoog getal.
Ja, nootjes gaan snel jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef gcjoel het volgende:
Handje nootjes erbij en je zit er zo aan!![]()
Das win win want lekker en gezonde vetjes!
guiltyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iedereen vorige week 2 bakken blauwe bessen gehaald bij appie ofzo?![]()
Ja en dan zit je niet eens vol ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nootjes gaan snel jaDat heb ik ooit gemerkt toen ik lekker onbedachtzaam walnoten aan het kraken was. Uiteindelijk maar eens gewogen hoeveel ik aan doppen had en hoeveel walnoot ik dus gegeten had. 1600 kcal *slik*
Macadamia'squote:
Slechts 680 kcal per 100 gramquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oh die zijn ook lekker, en paranoten ook
Nou ja dan kunnen we elkaar de hand iig schudden want alle lijstjes hier vind in niet normaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staat ook (ik) en wat jij eet vind ik niet normaal
De kwark is al 700kcal....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iedereen vorige week 2 bakken blauwe bessen gehaald bij appie ofzo?![]()
Sarabi, ik vind jouw lijstje ook weinig. Volgens mij nog geen 1000 kcal?
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
oh echt? Hahaha, ik eet andere kwark dan jij dan denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kwark is al 700kcal....
Of heb ik nu zo verkeerd gerekend?
ja dat denk ik welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kwark is al 700kcal....
Of heb ik nu zo verkeerd gerekend?
Mijn magere kwark is 57 kcal per 100 gram, dus nog geen 300 kcal per pond.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh echt? Hahaha, ik eet andere kwark dan jij dan denk ik
En nootjes
Dat is toch prima? Je kan best honing bij je Griekse Yoghurt doen. Ik doe er ook meestal een handje walnoten bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef Sarabi het volgende:
En morgen ontbijten met Griekse yoghurtnog lekkerder
Ookal doe ik daar wel honing bij
Kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Je kan best honing bij je Griekse Yoghurt doen. Ik doe er ook meestal een handje walnoten bij.
Wtf is biefstukworst? Dat klinkt awesomequote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Lijstje trouwens:
Lijstje vandaag:
O: yoghurt met blauwe bessen, muesli en lijnzaad
T: bak snaaigroente
L: dubbele boterham biefstukworst en dubbele boterham boerenkaas, appel
T: bak snaaigroente, pakje crackers
(ik ben overdag heel voorspelbaar)
D: Gehaktballetjes pizzaiola. Ja, uit zo'n wereldgerecht pakje. Prefab. Vol E-nummers.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
D: Gehaktballetjes pizzaiola. Ja, uit zo'n wereldgerecht pakje. Prefab. Vol E-nummers.
Eigenlijk is het gemalen biefstuk met kruiden, bijna hetzelfde als ossenworst. Het IS ook awesome!quote:
Ja, ik vind van wel, maar ik heb ook een hele lage standaard dus ik weet niet of dat nou een goede raadgever isquote:
Oke, en waar haal ik dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gemalen biefstuk met kruiden, bijna hetzelfde als ossenworst. Het IS ook awesome!
Ik lust allesquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik vind van wel, maar ik heb ook een hele lage standaard dus ik weet niet of dat nou een goede raadgever is
oh in dat geval zeker een aanraderquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lust allesIk vind niet alles superlekker, maar ik lust wel alles. Op zeekraal na.
Er zit dus geen zeekraal inquote:
Kan, ik pak meestal de hele worst, al smeert die niet lekker op ontdooid broodquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)iefstukworst-plakjes die?x200
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan, ik pak meestal de hele worst, al smeert die niet lekker op ontdooid brood
[ afbeelding ]
Aight. Ik zal mijn B zo eens naar de AH doen danquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan, ik pak meestal de hele worst, al smeert die niet lekker op ontdooid brood
[ afbeelding ]
Oh je kan 'm ook prima zonder brood in je keelgat uitknijpen hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed
Ookal heb ik de afgelopen weken wel weer genoeg brood gegeten.
Terug naar de salades als lunch
^^ wat zij zegt!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Oh je kan 'm ook prima zonder brood in je keelgat uitknijpen hoor!
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh je kan 'm ook prima zonder brood in je keelgat uitknijpen hoor!
Lol! Aightquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n hele worst bevat maar 210 calorieën#teambiefstukworst #geenaandelen
Goed, hongerrr. Tijd voor lunch!
Ken je dat gewoon erges kopuh?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens wiki:
[..]
Maar eh, gewoon een bak vol groen dus
gewoon je dichtstbijzijnde gemeenteplantsoen plunderenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ken je dat gewoon erges kopuh?
Of moet ik de halve markt af om alles te vinden..
Groenteboer misschien?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:
Ken je dat gewoon erges kopuh?
Of moet ik de halve markt af om alles te vinden..
Ik merk eigenlijk geen verschil met zo'n zak gemengde slasoorten van AH. Leuk dat ze het mesclun noemen bij Hello Fresh maar ik zie niet zo heel veel overeenkomsten met jouw stukje van Wikipedia. Het is gewoon gemengde sla volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groenteboer misschien?
Ik had nog mesclun over van Hello Fresh, die komt in bakjes van het bedrijf Mioorto. Maar geloof niet dat er een Nederlandse supermarkt is die dat verkoopt.
Jonge gemengde slaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik merk eigenlijk geen verschil met zo'n zak gemengde slasoorten van AH. Leuk dat ze het mesclun noemen bij Hello Fresh maar ik zie niet zo heel veel overeenkomsten met jouw stukje van Wikipedia. Het is gewoon gemengde sla volgens mij.
spierpijn <3 alhoewel ik de afgelopen 3 dagen bijna niet zelf van de wc kwam na een x samen met mijn man trainenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga morgen echt spierpijn in mijn benen hebben. Ik met mijn fantastische yogaidee![]()
Eetplanning is veranderd. Ik weet nog niet precies hoe en wat, maar het blijft wel gezond vandaag. Dat kan ik
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:23 schreef Barreltje het volgende:
Ohw.. en.. (al ben ik nog niet terug van vakantie) ik heb jullie wel gemist hoor. .
Als stok achter de deur.. en als vraagbaak..
En was het lekker?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Honger! Zo naar huis, kind ophalen en koken. Deze week een hello fresh week, dus altijd afwachten of ik ook echt blij ben met het resultaat
die wordt geleefd op het moment, in de waas tussen overlijden en begraven...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Goeggedaan Sjeen!
Hoe is het met je vriendin trouwens (of verpest ik nou je goede bui?)
Als je het niet graag eet waarom haal je het dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:46 schreef Sjeen het volgende:
Chinees! En deze keer is het heel eenvoudig om het bij één keer opscheppen te houden... Ik eet niet zo graag Nederlandse Chinees namelijk.
Maar feest! Want ik heb mijn tentamen Sociale Psychologie gehaald
omdat ik niet de enige ben hier in huisquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het niet graag eet waarom haal je het dan?
nope, dat vind ik namelijk een verkeerd signaal afgeven naar mijn dochter. En daarnaast, na een werkdag van 8 uur en een tentamen was het geen prioriteit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb toevallig een kickass dag gehad!
Waarom een verkeerd signaal? "Mam vindt het niet zo lekker dus neemt wat anders"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nope, dat vind ik namelijk een verkeerd signaal afgeven naar mijn dochter. En daarnaast, na een werkdag van 8 uur en een tentamen was het geen prioriteit.
omdat het kind dan vervolgens ook nee gaat zeggen tegen alles dat geen friet of pannenkoeken is. Zo rollen ze.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom een verkeerd signaal? "Mam vindt het niet zo lekker dus neemt wat anders"
omdat ik van haar ook wel vaker verlang dat ze iets eet dat ze niet zo lekker vindt, je kunt nu eenmaal niet altijd je zin krijgen. Dat is mijn principe en dat leef ik ook voorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom een verkeerd signaal? "Mam vindt het niet zo lekker dus neemt wat anders"
Ik zou zo rollen als het ook maar enigszins geaccepteerd werd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het kind dan vervolgens ook nee gaat zeggen tegen alles dat geen friet of pannenkoeken is. Zo rollen ze.
Good busyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:46 schreef Sjeen het volgende:
Maar feest! Want ik heb mijn tentamen Sociale Psychologie gehaald
Opvoeden is voorleven toch, of zoiets......quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou dat ook niet doen bij mijn kinderen. Die zijn nog van een leeftijd dat zelfs proeven soms geen optie is, maar ik wil iig proberen ze alles te laten leren eten. Dan is zelf iets anders eten wegens 'niet zo lekker' niet echt een helpend voorbeeld.
Pff spuit 11.
Lol. Daar prik je dan toch doorheen? Ik zou niet iets eten wat ik niet lekker vind. En ik zou dat ook niet van mijn kinderen verwachten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het kind dan vervolgens ook nee gaat zeggen tegen alles dat geen friet of pannenkoeken is. Zo rollen ze.
de meeste kinderen "lusten" weinig gezond voedsel (lees: ze eten liever iets anders). Dus zo simpel is dat niet. Het zijn net mensen, wat dat betreft. Maar omdat ze nog niet in staat zijn om zélf verantwoorde keuzes te maken over wat dan ook, moeten wij volwassen dat vaak voor ze doenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Daar prik je dan toch doorheen? Ik zou niet iets eten wat ik niet lekker vind. En ik zou dat ook niet van mijn kinderen verwachten.
Als mijn kind spruitjes niet lekker zou vinden zou het die van mij niet hoeven eten.
En als het alleen maar patat en pancakes zou willen zou het een hongerig leven hebben
Daar prik je niet doorheen want je laat t omgekeerde zien van wat je van je kind verwacht. Zeker als je, zoals ik, verwacht dat ze overal minimaal een hap van nemen (ok, die van 4. Die van 1 nog niet).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Daar prik je dan toch doorheen? Ik zou niet iets eten wat ik niet lekker vind. En ik zou dat ook niet van mijn kinderen verwachten.
Als mijn kind spruitjes niet lekker zou vinden zou het die van mij niet hoeven eten.
Waar is Stormqueen en defak heb je met haar gedaan?!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste kinderen "lusten" weinig gezond voedsel (lees: ze eten liever iets anders). Dus zo simpel is dat niet. Het zijn net mensen, wat dat betreft. Maar omdat ze nog niet in staat zijn om zélf verantwoorde keuzes te maken over wat dan ook, moeten wij volwassen dat vaak voor ze doen
ik ben verweekdiert. Shit happensquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waar is Stormqueen en defak heb je met haar gedaan?!
quote:
En OUDmod geworden. Blijft grappig.quote:
Hier nog iemand!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb toevallig een kickass dag gehad!
quote:
ZO gemeen, die kamikazecornetto's.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ben vandaag over mijn kcals heen omdat de cornetto mij zag staan vanuit de diepvries, maar dat was niet zo heel erg want gisteren zat ik er ruim onder. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen doet, woensdag is mijn ijkdag
quote:
quote:
Maar wel op een SQmanier. Je bent een toffe moeder!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |