quote:Op maandag 1 juni 2015 15:48 schreef Mryc het volgende:
[..]ooh, dat gaat lukken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jullie ook!
En gewicht-dat-met-een-7-begint is ook mijn streven
disclaimer
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:48 schreef Mryc het volgende:
[..]Dat kan zeker lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jullie ook!![]()
Die club wil ik ook bij.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, dat gaat lukken!
die oh-zo-mooie magische grensquote:Op maandag 1 juni 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, dat gaat lukken!
Dat durf ik niet omdat ik bang ben voor theezakjesquote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef Fripsel het volgende:
Die 7 is de moeite heel erg waard kan ik jullie vertellen![]()
Ik wil graag nog naar de 6
Oh da's een maanddoel? Dan zit je er vast niet meer zo ver vanafquote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik wil onder de 75. Voorlopig vind ik dat doel genoeg, voor de komende maand.
3,5 uur in jouw tempo is een kilometertje of 18? Da's topsport!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:44 schreef Isabeau het volgende:
3,5 uur gewandeld en niet gezwommen, omdat ik dacht dat het zwembad van 12 tot half 3 dicht zou zijn en ik daar rond kwart voor twaalf pas was. Blijkt dat dat op maandag niet zo isNou ja, 3,5 uur wandelen is ook mooi
Goed tijdje wel!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:44 schreef Isabeau het volgende:
3,5 uur gewandeld en niet gezwommen, omdat ik dacht dat het zwembad van 12 tot half 3 dicht zou zijn en ik daar rond kwart voor twaalf pas was. Blijkt dat dat op maandag niet zo isNou ja, 3,5 uur wandelen is ook mooi
Nou, ik ben naar het zwembad gewandeldquote:Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
3,5 uur in jouw tempo is een kilometertje of 18? Da's topsport!
(en waarom zou je dan in godsnaam nog willen zwemmen daarna)
Oh zoquote:Op maandag 1 juni 2015 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben naar het zwembad gewandeldEn dat ligt 9 km verderop. Normaal ga ik op de fiets.
Dus ik had tussendoor willen zwemmen
en slankquote:Op maandag 1 juni 2015 17:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hier club van 6, maar ik ben dan ook kort
Mwah zo voelt het nog niet. Maar volgens mn laatste lichaammeting had ik wel mooi 46.5 kg spierquote:
lol!quote:Op maandag 1 juni 2015 17:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah zo voelt het nog niet. Maar volgens mn laatste lichaammeting had ik wel mooi 46.5 kg spier
Ja als ik nog 1.6 kg vet verlies dan ben ik gezond volgens dat ding. En mijn spiermassa was idioot veelquote:
Hoeveel weeg je?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja als ik nog 1.6 kg vet verlies dan ben ik gezond volgens dat ding. En mijn spiermassa was idioot veel
Eén bonk spier die eend.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
De botten van eendje zijn ook van spier
Ik was best wel bang dat ik m'n borsten weer in moest leveren. Voor ik dik werd had ik cupmaat 75B, toen ik dik was 85D en nu heb ik laatst een nieuwe bikini gekocht maat 75Equote:Op maandag 1 juni 2015 16:10 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dat durf ik niet omdat ik bang ben voor theezakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |