Ik weeg teveel voor mijn lengte of ik ben te kort voor mijn gewichtquote:
Dan is 5 kg in een maand wel haalbaar, maar dan moet je wel discipline laten zien en heel bewust plannenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weeg teveel voor mijn lengte of ik ben te kort voor mijn gewicht
Mijn BMI is 32,4 dus mijn eerste doel is dat onder de 30 te krijgen
Klopt, al vind ik wel echt dat het hebben van een kind me sterkt in het maken van goede eetkeuzes. Dus in die zin heeft zwangerschap ook een positieve bijdrage aan mijn lijf geleverdquote:Op maandag 1 juni 2015 11:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ze zeggen altijd hoe jonger hoe makkelijker tochen ik kan me voorstellen dat een zwangerschap ook wel het een en ander aan je lichaam zal veranderen.
Nah ik wil er net van uitgaan, als het niet lukt is het demotiverend.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan is 5 kg in een maand wel haalbaar, maar dan moet je wel discipline laten zien en heel bewust plannen
Ja ik ben 21. Vind het leuk om in OUD te lurkenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik wel echt dat het hebben van een kind me sterkt in het maken van goede eetkeuzes. Dus in die zin heeft zwangerschap ook een positieve bijdrage aan mijn lijf geleverd
(En ik ben een alcoholschranzer. Ik drink amper meer alcohol. Winst.)
Fanatiek sporten gaat dan wel weer wat lastiger als je een baby hebt, dus het blijft voornamelijk bij functioneel fietsen en wandelen hier.
Jij bent nog vrij jong toch? Dan is de kans op blijvende verbetering gelukkig nog stukken groter
Ik wil niet te kort door de bocht schieten maar als je eerst alle discipline van de wereld had waarom is het dan fout gegaan?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah ik wil er net van uitgaan, als het niet lukt is het demotiverend.
Toen ik 15-20 kilo meer woog lukte het ook niet en toen had ik alle discipline van de wereld.
En als het wel lukt is het mooi meegenomen.
Zolang de weegschaal over een langere periode maar naar beneden gaat.
Vandaag in ieder geval begonnen met 30 days of yoga (het linkje van MoBlo)
Was wel zwaar zo na de shred work-out dus morgen beter plannen
Oja en 30 dagen geen alcoholklinkt ook als een goed plan
ze zegt dat ze 15-20 kilo zwaarder was . Die is ze nu dus lichter. Waar lees je dat het fout is gegaan?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik wil niet te kort door de bocht schieten maar als je eerst alle discipline van de wereld had waarom is het dan fout gegaan?
dat klinkt nogal tegenstrijdig namelijk. Ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben
dan heb ik het niet goed gelezen/begrepenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zegt dat ze 15-20 kilo zwaarder was . Die is ze nu dus lichter. Waar lees je dat het fout is gegaan?
Dat is een goede instelling inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah ik wil er net van uitgaan, als het niet lukt is het demotiverend.
Toen ik 15-20 kilo meer woog lukte het ook niet en toen had ik alle discipline van de wereld.
En als het wel lukt is het mooi meegenomen.
Zolang de weegschaal over een langere periode maar naar beneden gaat.
Vandaag in ieder geval begonnen met 30 days of yoga (het linkje van MoBlo)
Was wel zwaar zo na de shred work-out dus morgen beter plannen
Oja en 30 dagen geen alcoholklinkt ook als een goed plan
Ja precies, het hoeft ook niet snel (liefst wel natuurlijk maar ik weet dat het niet zo werkt)quote:Op maandag 1 juni 2015 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling inderdaad.
Anders ben je straks teleurgesteld als je niet 5 maar 3 kg in een maand bent afgevallen.
Ik focus me zelf nu vooral op het sporten en mijn eten en ik weeg me 1 keer per twee of drie weken.
Ik ben nu op het punt dat ik zo'n 7 weken bezig ben, ik ben in totaal maar 2 kg lichter maar ik voel wel dat mn broeken losser zitten en krijg complimenten. Dus wat dat betreft voel ik me goed, maar als ik de weegschaal zie kan ik wel jankenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies, het hoeft ook niet snel (liefst wel natuurlijk maar ik weet dat het niet zo werkt)
Ik blijf me wel elke dag 1 of 2 keer wegen, maar ik weet dat ik het over een langere termijn moet bekijken.
Aangezien je je ook op sporten richt, hou er rekening mee dat spiermassa meer weegt dan vet. Het kan dus best zijn dat je meer vet bent verloren maar ook meer spiermassa hebt gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nu op het punt dat ik zo'n 7 weken bezig ben, ik ben in totaal maar 2 kg lichter maar ik voel wel dat mn broeken losser zitten en krijg complimenten. Dus wat dat betreft voel ik me goed, maar als ik de weegschaal zie kan ik wel janken
Wat voor sport doe je?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nu op het punt dat ik zo'n 7 weken bezig ben, ik ben in totaal maar 2 kg lichter maar ik voel wel dat mn broeken losser zitten en krijg complimenten. Dus wat dat betreft voel ik me goed, maar als ik de weegschaal zie kan ik wel janken
Yes i know, ben eigenlijk al sinds vorig jaar januari flink bezig met krachttraining, even een paar maandjes geen zin meer en nu weer opgepakt. Maar ik ben gewend van de vorige keer dat het toen sneller ging qua gewicht.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Aangezien je je ook op sporten richt, hou er rekening mee dat spiermassa meer weegt dan vet. Het kan dus best zijn dat je meer vet bent verloren maar ook meer spiermassa hebt gewonnen
Het gaat om het ideequote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaa, goed zo!
(en nee, pas over een week op z'n kortst)
Gefeliciteerd
Uftjequote:Op maandag 1 juni 2015 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling inderdaad.
Anders ben je straks teleurgesteld als je niet 5 maar 3 kg in een maand bent afgevallen.
Ik focus me zelf nu vooral op het sporten en mijn eten en ik weeg me 1 keer per twee of drie weken.
Skjoequote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uftje
Knap trouwens, zoveel zelfbeheersing!
Dat ligt er geheel aan wat je nu meet en weegt, maar 6 kilo in vier maanden lijkt me in de meeste gevallen meer dan haalbaar hoor! Welkom en succes!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:43 schreef Mryc het volgende:
Hoi allen,
Graag schrijf ik (soms) mee. Ik lurk altijd liever.![]()
Vier jaar geleden mijn eet- en beweegpatroon aangepast wat uiteindelijk heeft geleid tot een gezondere (en minder reusachtige, want -17 kg) Mryc die lekker in haar vel zat. In de loop van de tijd op gewicht gebleven en zelfs nog een viertal kilo's extra kwijtgeraakt, maar door een hardnekkige voetblessure waar ik een half jaar mee gelopen heb (wat leidde tot minder sporten) en weer starten met de pil (wat leidde tot meer eten + vasthouden van vocht), zijn er het afgelopen halfjaar weer zes kg aangeslopen. En die motherf*ckers wil ik er weer af. Eind vorige maand was ik eindelijk van die blessure af, en ben dus weer actief begonnen met sporten (3 x p.w., 1/2 cardio, 1/2 krachttraining), maar dat zet nog geen zoden aan de dijk omdat ik te veel snaai![]()
Dus, note to self: de rem erop, gezonde alternatieven en goed blijven sporten... dan hoop ik eind september iig zes kg kwijt te zijn... is dat een beetje haalbaar volgens jullie?
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er geheel aan wat je nu meet en weegt, maar 6 kilo in vier maanden lijkt me in de meeste gevallen meer dan haalbaar hoor! Welkom en succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jullie ook!
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:48 schreef Mryc het volgende:
[..]Dat gaat je echt wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jullie ook!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]ooh, dat gaat lukken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jullie ook!
En gewicht-dat-met-een-7-begint is ook mijn streven
disclaimer
Gefeliciteerd!quote:
[..]Dat kan zeker lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jullie ook!![]()
Die club wil ik ook bij.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, dat gaat lukken!
die oh-zo-mooie magische grensquote:Op maandag 1 juni 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, dat gaat lukken!
Dat durf ik niet omdat ik bang ben voor theezakjesquote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef Fripsel het volgende:
Die 7 is de moeite heel erg waard kan ik jullie vertellen![]()
Ik wil graag nog naar de 6
Oh da's een maanddoel? Dan zit je er vast niet meer zo ver vanafquote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik wil onder de 75. Voorlopig vind ik dat doel genoeg, voor de komende maand.
3,5 uur in jouw tempo is een kilometertje of 18? Da's topsport!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:44 schreef Isabeau het volgende:
3,5 uur gewandeld en niet gezwommen, omdat ik dacht dat het zwembad van 12 tot half 3 dicht zou zijn en ik daar rond kwart voor twaalf pas was. Blijkt dat dat op maandag niet zo isNou ja, 3,5 uur wandelen is ook mooi
Goed tijdje wel!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:44 schreef Isabeau het volgende:
3,5 uur gewandeld en niet gezwommen, omdat ik dacht dat het zwembad van 12 tot half 3 dicht zou zijn en ik daar rond kwart voor twaalf pas was. Blijkt dat dat op maandag niet zo isNou ja, 3,5 uur wandelen is ook mooi
Nou, ik ben naar het zwembad gewandeldquote:Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
3,5 uur in jouw tempo is een kilometertje of 18? Da's topsport!
(en waarom zou je dan in godsnaam nog willen zwemmen daarna)
Oh zoquote:Op maandag 1 juni 2015 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben naar het zwembad gewandeldEn dat ligt 9 km verderop. Normaal ga ik op de fiets.
Dus ik had tussendoor willen zwemmen
en slankquote:Op maandag 1 juni 2015 17:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hier club van 6, maar ik ben dan ook kort
Mwah zo voelt het nog niet. Maar volgens mn laatste lichaammeting had ik wel mooi 46.5 kg spierquote:
lol!quote:Op maandag 1 juni 2015 17:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah zo voelt het nog niet. Maar volgens mn laatste lichaammeting had ik wel mooi 46.5 kg spier
Ja als ik nog 1.6 kg vet verlies dan ben ik gezond volgens dat ding. En mijn spiermassa was idioot veelquote:
Hoeveel weeg je?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja als ik nog 1.6 kg vet verlies dan ben ik gezond volgens dat ding. En mijn spiermassa was idioot veel
Eén bonk spier die eend.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
De botten van eendje zijn ook van spier
Ik was best wel bang dat ik m'n borsten weer in moest leveren. Voor ik dik werd had ik cupmaat 75B, toen ik dik was 85D en nu heb ik laatst een nieuwe bikini gekocht maat 75Equote:Op maandag 1 juni 2015 16:10 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dat durf ik niet omdat ik bang ben voor theezakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |