Klop klop puddingquote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toetjes hoeven niet slecht te zijn natuurlijk. Wat wordt het?
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Klop klop puddingdus daar zit ook niets nuttigs in
oh *ril*quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klop klop puddingdus daar zit ook niets nuttigs in
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik wil onder de 75. Voorlopig vind ik dat doel genoeg, voor de komende maand.
ik ook. Over een jaar of 3quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016
ik ook. Over een jaar of 3quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil ook onder de 75, maar dan voor 01-01-2016
Of je laat dan het laatste beetje vet wegzuigen voor in je tettenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik ooit in de 6 kom koop ik acuut nieuwe vulling voor mn flepjes!
Dat zou ik niet vertrouwen. Dat reist in no time terug naar 20 cm lager zie ik zo voor me...quote:Op maandag 1 juni 2015 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je laat dan het laatste beetje vet wegzuigen voor in je tettenVoelen ze ook niet zo nep aan.
Naja, ik heb er serieus naar gekeken en het leek me best een kekke optie. http://www.bergmanclinics(...)ting-dmv-lipofillingquote:Op maandag 1 juni 2015 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zou ik niet vertrouwen. Dat reist in no time terug naar 20 cm lager zie ik zo voor me...
Maar...?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, ik heb er serieus naar gekeken en het leek me best een kekke optie. http://www.bergmanclinics(...)ting-dmv-lipofilling
5/6k en zo slecht zijn de mijne nog niet.quote:
Oooo, ja huuuuuuuu! Dat is ook de enige reden dat ik ze nog niet heb ja, het prijskaartjequote:Op maandag 1 juni 2015 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
5/6k en zo slecht zijn de mijne nog niet.
Er zit toch ah to go?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Jongens help me evenik heb een gezonde after workout snack nodig die ik Rotterdam centraal kan halen maar ik heb nergens zin in. Jullie ideeën? En ik verdien een schop dat ik niks heb meegenomen.
Gewoon een simpel broodje? Bak fruit bij de Ah?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Jongens help me evenik heb een gezonde after workout snack nodig die ik Rotterdam centraal kan halen maar ik heb nergens zin in. Jullie ideeën? En ik verdien een schop dat ik niks heb meegenomen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Laat ik een topic later maar besluiten toch mee te posten.
Ik was postkind chubby, heb mezelf naar de 78 gelifestylechanged en ben nu weer met de 8.
Geen zin geen zin geen zin om er iets aan te doen maar mijn kleren zitten lelijk dus is handiger van wel.
Wie weet is dit topic in myat wel voldoende om iig een beetje motivatie te krijgen. Nu besluit ik steeds bijv slank te lunchen met een salade om er vervolgens kilo's feta bij te gooien. Heeft nog niet het effect op mijn gewicht dat ik hoopte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |