SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014-15
Juventus
- Italiaans kampioen
- Bekerfinalist (20 mei tegen Lazio in Rome)
FC Barcelona
- Eerste in de Spaanse La Liga, vier punten voorsprong met nog twee speelrondes.
- Bekerfinalist (30 mei in Camp Nou tegen Athletic Bilbao)
[ Bericht 25% gewijzigd door DonRaja op 04-06-2015 16:04:39 ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 02:55 schreef Sked het volgende:
Met zo'n walgelijke TT weigeren wij als Juventus fans dit topic te erkennen
quote:
Wel nu hij het net heeft gepost jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 03:05 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat gif'je staat onder je ctrl-v of niet?
Hoe kan het gebeuren dat zo'n figuur als jou dit topic heeft aangemaakt?quote:
Dat weet je nooit zeker.. finales zorgen wel vaker voor een verrassing.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Dit wordt de meest eenzijdige finale in lange tijd. Een schande voor het voetbal dat Juventus in de finale staat.
Net of iemand Nober serieus neemt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 02:55 schreef Sked het volgende:
Met zo'n walgelijke TT weigeren wij als Juventus fans dit topic te erkennen
AC Milan stond in de finale in 1993, 1994 en 1995.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.. finales zorgen wel vaker voor een verrassing.
Juventus speelt officieel nog vier wedstrijden waarvan drie competitiewedstrijden die ze schriftelijk af kunnen doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nogal onzinnig om al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over drie en een halve week plaatsvindt.
Ik vind TS ook nogal onzinnigquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nogal onzinnig om al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over drie en een halve week plaatsvindt.
Eens. Slotje graag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind TS ook nogal onzinnig
Ik pleit ervoor dat iemand met gezond verstand een week voor de finale een nieuwe poging waagt
Ik bijvoorbeeld
quote:
Q3 wel. Play-offs zitten bij het pakket. Maar ik verwacht niet dat de NOS nog mee gaat doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog niet zeker want volgens mij worden de voorrondes CL apart verkocht
Ik dacht al, waar blijft de eerste met kritiek. Staat er nog ergens een komma verkeerd of eventueel een andere interpunctiefout ?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de eerste met kritiek. Staat er nog ergens een komma verkeerd of eventueel een andere interpunctiefout ?
Klopt het dat Juventus een selectie heeft met meer keepers dan aanvallers ?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de eerste met kritiek. Staat er nog ergens een komma verkeerd of eventueel een andere interpunctiefout ?
Ik heb het van World Soccer. Die zijn meestal betrouwbaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Klopt het dat Juventus een selectie heeft met meer keepers dan aanvallers ?
Verder prima OP trouwens![]()
Is niet erg. Zolang je ze maar begrijpt.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo staan er een hoop woorden in de OP die ik niet snap.
10,5 Miljoen en 6,5 Miljoenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:27 schreef Humberto-T het volgende:
Hoeveel geld krijgen de winnaar en verliezende partij?
Tongquote:Op maandag 1 juni 2015 21:41 schreef Nober het volgende:
tong weer met z'n eigen topic.
Hier verder VBL / [CL FINALE] Juventus - FC Barcelona #1 Catenaccio of Tiki-taka?
Denk toch dat messi het meeste fucks geeft dat die niet scoorde in de finale waarin deze werd gemaakt:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:24 schreef Nober het volgende:
Messi in gewonnen finales
3 finales, 3 matches, 4 goals - Copa del Rey
5 finales, 9 matches, 8 goals - Spaanse Supercup
2 finales, 2 matches, 2 goals - Champions League
2 finales, 2 matches, 1 goal - Europese Supercup
2 finales, 2 matches, 3 goals - WK Clubs
14-18-18
Messi in verloren finales
2 finales, 2 matches, 0 goals - Copa del Rey
1 finale, 2 matches, 2 goals - Spaanse Supercup
1 finale, 1 match, 0 goals - Europese Supercup
4-5-2
Messi moest dat hele WK dan ook alles alleen doen en dat houdt een keer opquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:49 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Denk toch dat messi het meeste fucks geeft dat die niet scoorde in de finale waarin deze werd gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
Voor de verandering een goed topic van onze Tong
Accepteer het compliment nou verdommequote:Op dinsdag 2 juni 2015 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Het ongelooflijke sprookje van het Italiaanse Carpi FC 1909
VBL / Peter R. de Vries haalt uit naar 'rancuneuze' Derksen
VBL / Precies 10 jaar na CL-mirakel van Liverpool
VBL / Emotionele afscheidsbrief Steven Gerrard.......
VBL / [TV-TIP] FA-Cup-Finale.....Arsenal - Aston Villa.....BBC1
VBL / Hekkensluiter in Algerije kan koploper nog voorbij......
VBL / Mogelijke tegenstanders Ajax (vCL) en PSV (CL)......
VBL / Tong's voetbalseizoen 2014-2015 Dilemma-topic
VBL / Exact 30 jaar geleden : Het Heizeldrama.......
VBL / Alfred Schreuder blijft toch aan als trainer van FC Twente
VBL / Exact 30 jaar geleden : Het Heizeldrama.......
VBL / Promotieduel Glasgow Rangers loopt uit de hand
VBL / Samenvatting van de corruptie bij de FIFA, blootgelegd door de FBI....
Welterusten.
To zo.
Waarom zou ik ?quote:
Had nog wel gekeken of er al een topic was.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:41 schreef Nober het volgende:
tong weer met z'n eigen topic.
Hier verder VBL / [CL FINALE] Juventus - FC Barcelona #1 Catenaccio of Tiki-taka?
Remember AC Milan - Liverpool.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:04 schreef n1ek- het volgende:
Als Juventus de nul weet te houden in de eerste helft gaat het een leuk potje worden. Een snelle 0-1 of 0-2 voor Barca Barca Barca en we kunnen terug overschakelen naar Ik Hou van Holland met een Klomp op m'n Hoofd.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef TheFatLady het volgende:
Klopt het dat Juventus een selectie heeft met meer keepers dan aanvallers ?
Verder prima OP trouwens![]()
Er mist alleen 1 aanvaller: Coman (wordt in de lijst als middenvelder gezet, is hij niet. Daarnaast kun je ook bv twijfels zetten bij de vleugelaanvallers die over het algemeen niet als aanvaller genoteerd worden).quote:Op maandag 1 juni 2015 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het van World Soccer. Die zijn meestal betrouwbaar.
edited.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:49 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Denk toch dat messi het meeste fucks geeft dat die niet scoorde in de finale waarin deze werd gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik zal je nog twee mooie voorbeelden geven. In de jaren 70 stond ADO Den Haag in de heenwedstrijd tegen West Ham met 4-0 voor. Uiteindelijk werden ze alsnog uitgeschakeld. Het werd 4-2 en uit verloren ze met 2-0.quote:
Juve moet de aanvallers in toom houden, de rest kunnen we hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:31 schreef Nober het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Ter Stegen
Alves, Piqué, Mascherano, J. Alba
Rakitić, Busquets, Iniesta
Messi, Suárez, Neymar
Vermoedelijke invallers:
Xavi
Mathieu
Pedro
Kun je hier op inzetten?
Maar dat waren geen finalesquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal je nog twee mooie voorbeelden geven. In de jaren 70 stond ADO Den Haag in de heenwedstrijd tegen West Ham met 4-0 voor. Uiteindelijk werden ze alsnog uitgeschakeld. Het werd 4-2 en uit verloren ze met 2-0.
Anderlecht stond uit tegen Werder Bremen ooit met 0-3 voor. Werd nog 6-3.
Ik had een hele andere aanval verwachtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:31 schreef Nober het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Ter Stegen
Alves, Piqué, Mascherano, J. Alba
Rakitić, Busquets, Iniesta
Messi, Suárez, Neymar
Vermoedelijke invallers:
Xavi
Mathieu
Pedro
Kun je hier op inzetten?
Barca heeft geen ultradquote:Op maandag 1 juni 2015 21:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En bijna de hele wereld min de 15 jarigen(en jonger) en de succes supporters.
Combo Arsenal FA cup winst en Barcelona winst @ 2.40 gepakt, stake van 50. Twijfel nu of ik hem ga verzekeren door in te zetten op Juve 1X. Dan kan ik gegarandeerd een winst van bijna 30 pakken...quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er nog geen users zijn die een betje hebben gezet.
Alleen moderators kunnen dat, geen moderators nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat geen moderator de foutieve TT heeft veranderd.
Als Sked moderator was geweest was hij allang veranderd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen moderators kunnen dat, geen moderators niet
Als Sked het niet zo leuk vindt moet hij maar wachten tot hij het tweede topic kan openen en dan verzint hij een toepasselijke TT.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Sked moderator was geweest was hij allang veranderd.
Jullie zijn gewoon een beetje lui.
Eens, sked4modquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Sked moderator was geweest was hij allang veranderd.
Jullie zijn gewoon een beetje lui.
Hij kan nu dus concentreren op Evraquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:36 schreef Nober het volgende:
Suárez gaat het waarschijnlijk halen, de jacht op Evra en Chiellini is geopend. [ afbeelding ]
Barzagli niet veel gespeeld dit seizoen volgens mij?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Juventus defender Chiellini ruled out of the #UCL final with a calf problem.
Barzagli fixt dit wel
Neuh maar is topfit nuquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:10 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Barzagli niet veel gespeeld dit seizoen volgens mij?
Je kan 'm zelf weer aanpassen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Die klapjosti gaat een finale erbij zetten die Barcelona helemaal niet speelde.
Ik zal ze laten mergen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
En waarom zijn er nu twee topics voor de CL finale?
Is voor de tabloids ook minder leuk. Die kunnen alle verwijzingen naar het bijtincident op hun buik schrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Zucht.... Natuurlijk zo vlak voor de finale moet held Chiellini uitvallen.
Terwijl hij juist zo belangrijk is voor Juventus achterin, om die pipo's van Barca lekker aan te pakken en uit de wedstrijd te halen. Hij kan dat, of de andere 2 dat samen kunnen weet ik niet.
Wel top dat Barzagli er wel bij is. Maar wel weer zonder wedstrijd ritme.
Haha, alsof Chiellini een kans maakt tegen Suarez en Messi, schei toch uit. Prima verdediger hoor, maar niet het type dat Messi uit de wedstrijd kan spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Terwijl hij juist zo belangrijk is voor Juventus achterin, om die pipo's van Barca lekker aan te pakken en uit de wedstrijd te halen. Hij kan dat, of de andere 2 dat samen kunnen weet ik niet.
Speel gewoon, leuke media aandacht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Tuurlijk maakt hij een kans...quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:06 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, alsof Chiellini een kans maakt tegen Suarez en Messi, schei toch uit. Prima verdediger hoor, maar niet het type dat Messi uit de wedstrijd kan spelen.
Evra > Messiquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt hij een kans...
Ik geloof dat jij Chiellini niet kent. En MSN kennen geen verdedigers die zich sterk durven te houden en knokken. Die zijn alleen die slapjanussen in Spanje echt gewend, die MSN gewoon laten lopen.
Uhu, alleen maar slapjanussen in Spanjequote:Op donderdag 4 juni 2015 20:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt hij een kans...
Ik geloof dat jij Chiellini niet kent. En MSN kennen geen verdedigers die zich sterk durven te houden en knokken. Die zijn alleen die slapjanussen in Spanje echt gewend, die MSN gewoon laten lopen.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind TS ook nogal onzinnig
Ik pleit ervoor dat iemand met gezond verstand een week voor de finale een nieuwe poging waagt
Ik bijvoorbeeld
Lol, wat loop jij nou te kletsenquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
Evra > Messi
Bonucci > Suárez
Lichtsteiner > Neymar
Juventus gaat domineren.
Ik zeg niet alleen maar slapjanussenquote:
Niemand kan Messi (en in mindere mate Suarez) in deze vorm stoppen, dus ook Chiellini niet. Boateng en Benatia lukte het ook niet en die zijn minstens net zo goed als Chiellini. Als hij steeds probeert 'hard in te grijpen' heeft ie binnen no-time een rode kaart te pakken of veroorzaakt hij een strafschop. Sowieso heeft goed verdedigen niet veel met 'hard in durven grijpen' te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol, wat loop jij nou te kletsen
[..]
Ik zeg niet alleen maar slapjanussen
Maar de meeste ploegen laten Barca gewoon lekker voetballen. Een Chiellini durft hard in te grijpen.
Ik vind Chiellini toch wel even wat beter hoor..quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Niemand kan Messi (en in mindere mate Suarez) in deze vorm stoppen, dus ook Chiellini niet. Boateng en Benatia lukt het ook niet en die zijn minstens net zo goed als Chiellini. Als hij steeds probeert 'hard in te grijpen' heeft ie binnen no-time een rode kaart te pakken of veroorzaakt hij een strafschop. Sowieso heeft goed verdedigen niet veel met 'hard in durven grijpen' te maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
We kunnen er lang of kort over lullen... maar niemand stopt MSN
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:17 schreef fliert het volgende:
[..]
Is dat een advies? Ga iets nuttigs doen, dat maak ik zelf wel uit.
je bent blauwquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga het allemaal wel zien vanavond, laat mij graag verassen. Ik heb een lichte voorkeur voor Barca, altijd al. Maar als Juve vanavond wint heb ik daar vrede mee. Hoop gewoon op een mooie pot.
Als Juve als eerste scoort krijgen we mogelijk een zaadpot.. Als Barca als eerste scoort wordt het leukquote:
We zitten op FOKquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:40 schreef Evertjan het volgende:
waar gaan jullie kijken?? Gewoon thuis of in de kroeg met vrienden???
scheids gaat barca helpenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:16 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben ontzettend benieuwd.
Waar ik wel bang voor ben is dat het een saaie wedstrijd wordt. Het voetbal van Barca vind ik sowieso al saai en ik verwacht dat Juve niet gaat spelen zoals het elke wedstrijd speelde.
Als Juve zo aanvallend speelt als normaal dan speel je Barca natuurlijk veel te erg in de kaart,
ook al ligt de zwakte van Barca achterin. Ik denk dat Juve vanuit een sterke verdediging gaat spelen en er goed uit gaat komen, daar kunnen ze Barca goed pakken.
Komt jammer genoeg de wedstrijd niet ten goede, maar ja je moet Barca niet in de kaart gaan spelen.
Op het Museumpleinquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:40 schreef Evertjan het volgende:
10-0-0 opstelling van Juventus zal inderdaad geen topwedstrijd opleveren. Verliezen doen ze toch.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:16 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben ontzettend benieuwd.
Waar ik wel bang voor ben is dat het een saaie wedstrijd wordt. Het voetbal van Barca vind ik sowieso al saai en ik verwacht dat Juve niet gaat spelen zoals het elke wedstrijd speelde.
Als Juve zo aanvallend speelt als normaal dan speel je Barca natuurlijk veel te erg in de kaart,
ook al ligt de zwakte van Barca achterin. Ik denk dat Juve vanuit een sterke verdediging gaat spelen en er goed uit gaat komen, daar kunnen ze Barca goed pakken.
Komt jammer genoeg de wedstrijd niet ten goede, maar ja je moet Barca niet in de kaart gaan spelen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
We zitten op FOK
Alsof we vrienden hebben
in mijn kamer met kfcquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:40 schreef Evertjan het volgende:
handen boven het dekbedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie jullie vanavond maar hou het wel netjes boys.
Zou niet de 1e keer zijn.quote:
Dat Hertog Jan gedeelte is geweldig, maar genieten van Messiquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kratje Hertog Jan staat koud. Genieten van Messi vanavond.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een kunst, ik geloof er niets van dat Juve zich volledig gaat terug trekken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:06 schreef Nober het volgende:
10-0-0 opstelling van Juventus zal inderdaad geen topwedstrijd opleveren. Verliezen doen ze toch.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:40 schreef Brammess het volgende:
Wie is commentator op Sport1?
Laat maar: Sierd
Jij moet niet denken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, ik geloof er niets van dat Juve zich volledig gaat terug trekken.
Dat zou ook dom zijn, als je alleen maar blijft verdedigen valt die tegengoal toch wel eens normaal gesproken.
Ik denk dat ze ietsje meer op verdediging gaan staan, maar aanvallend wel open houden want daar is Barca gewoon kwetsbaar. Buiten MSN is het niet veel bijzonders.
Al denk ik btw wel dat je met het wat harde spel achterin je zeker Suarez prima uit wedstrijd kan houden, Neymar ook wel.
Juve hoeft zich niet terug te trekken om defensief te spelen Italiaanse ploegen zijn van nature al defensief ingesteld of ze nou tegen het strafschopgebied spelen of tegen de middenlijn aan, er zit altijd een defensief luchtje aanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, ik geloof er niets van dat Juve zich volledig gaat terug trekken.
Dat zou ook dom zijn, als je alleen maar blijft verdedigen valt die tegengoal toch wel eens normaal gesproken.
Ik denk dat ze ietsje meer op verdediging gaan staan, maar aanvallend wel open houden want daar is Barca gewoon kwetsbaar. Buiten MSN is het niet veel bijzonders.
Al denk ik btw wel dat je met het wat harde spel achterin je zeker Suarez prima uit wedstrijd kan houden, Neymar ook wel.
wut??? volgens mij ben je in de war met Ronaldoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zou niet de 1e keer zijn.
[..]
Dat Hertog Jan gedeelte is geweldig, maar genieten van Messi![]()
De kleine arrogante kaarten aansmeerder en toneelspeler.
Eens. Niet dat ik anders wel sport 1 had gekeken maar het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
Reden om niet naar Sport 1 te gaan kijken.
Walgelijke Barca fapper die Sierd
Nee ben ik niet. Heb echt helemaal niets met dat Fc Hollywood (Barca).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:22 schreef Evertjan het volgende:
wut??? volgens mij ben je in de war met Ronaldo
Doe maar lekker tegendraads.. Pirlo staat vanavond gewoon met de cup met de grote oren in zijn handen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:22 schreef BB-King het volgende:
Ik ga een hele gewaagde uitspraak doen.
Zal waarschijnlijk wat hoon over mij heen krijgen maar zo sta ik in het leven...
Barcelona wint de Champions League!
Juventus fans houden niet van voetbal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ben ik niet. Heb echt helemaal niets met dat Fc Hollywood (Barca).
Al dat toneelspel en gejank van die spelers
Alleen daarom al kan ik niet van dat spel van Barca genieten.
Ik vind dat dat in het huidige Barcelona-team helemaal niet overdreven veel gebeurt. Zeker niet vergeleken met andere clubs (ik noem geen namen).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ben ik niet. Heb echt helemaal niets met dat Fc Hollywood (Barca).
Al dat toneelspel en gejank van die spelers
Alleen daarom al kan ik niet van dat spel van Barca genieten.
Je moet met bianconeri niet eens proberen om over Barcelona te discussiëren, die heeft echt geen flauw idee en alleen blinde haatquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat dat in het huidige Barcelona-team helemaal niet overdreven veel gebeurt. Zeker niet vergeleken met andere clubs (ik noem geen namen).
quote:
Juist ja, haat tegen een voetbal club? Het is maar een spelletje....quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
Je moet met bianconeri niet eens proberen om over Barcelona te discussiëren, die heeft echt geen flauw idee en alleen blinde haat
als het voetbal zo simpel isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:08 schreef Confetti het volgende:
Keeper: Juventus
Verdediging: Juventus
Middenveld: gelijkspel
Aanval: Barcelona
Dit wordt echt geen makkie voor Barcelona.
Barca middenveld > Juve middenveldquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:08 schreef Confetti het volgende:
Juventus moet er maar 1 keer dichtbij komen en scoren. Die keeper kunnen ze wel hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:08 schreef Confetti het volgende:
Precies. Ze hebben daar de kleine en langzame Mascherano lopen en dat is echt een zwakke schakel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juventus moet er maar 1 keer dichtbij komen en scoren. Die keeper kunnen ze wel hebben.
Mascheranus*quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben daar de kleine en langzame Mascherano lopen en dat is echt een zwakke schakel.
Morata is ook een zwakke schakel net als Piqué.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben daar de kleine en langzame Mascherano lopen en dat is echt een zwakke schakel.
Langzaamquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:09 schreef Evertjan het volgende:
geen Nederlander in de finale dat is volgens mij een poosje geleden of niet?
Nou nou dan gaan wij een keer samen naar Berlijn dan verander je snel van mening Haags.quote:
Het wordt gewoon totale oorlog voor het doel van Juventus net zo lang tot Messi met een briljante ingeving alles opensplijt. Kan bijna niet anders.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:11 schreef Nober het volgende:
Middenveld: Barcelona
Dit wordt echt een makkie voor Barcelona.
Morata heeft anders wel een aardig seizoen gedraaid hoor, verre van de zwakste schakelquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Morata is ook een zwakke schakel net als Piqué.
Hap nou niet...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Morata heeft anders wel een aardig seizoen gedraaid hoor, verre van de zwakste schakel
Met Bravo zou het een gelijkspel zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:08 schreef Confetti het volgende:
Vorig jaar ook niet. Daarvoor was in 2004 (Monaco - Porto). Tevens: wat heeft Van der Sar veel finales gespeeldquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:09 schreef Evertjan het volgende:
2013, niet zo lang geleden. Hij maakte ook de winnende.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:09 schreef Evertjan het volgende:
Henk ten Cate . hohohoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:16 schreef Zorro het volgende:
Dat gefap van Messi is de beste.
Van Cruijff wordt gezegd dat hij achter Pele en Maradona staat omdat die hun land WK gemaakt hebben. Wanneer is Argentinie met Messi WK geworden? O.
Beter lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2013, niet zo lang geleden. Hij maakte ook de winnende.
Ik vind het altijd zo flauw de prestaties van een speler af te meten aan alléén de wereldtitel. Dat is typisch iets Braziliaans/Argentijns omdat ze in Zuid-Amerika geen enkele andere prijs van betekenis kunnen winnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:16 schreef Zorro het volgende:
Van Cruijff wordt gezegd dat hij achter Pele en Maradona staat omdat die hun land WK gemaakt hebben. Wanneer is Argentinie met Messi WK geworden? O.
Gelukkig geen WKquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ben al 2x in Berlijn geweest. Alleen niet in dat stadion.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou nou dan gaan wij een keer samen naar Berlijn dan verander je snel van mening Haags.
Buffon > Ter Stegenquote:
Ik krijg zo'n zin in de wedstrijd bij het zien van al die genieënquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Buffon > Ter Stegen
Neymar > Lichtsteiner
Rakitic > Bonucci
Suárez > Barzagli
Messi > Evra
Busquets > Pirlo
Iniesta > Marchisio
Alves > Pogba
Mascherano > Morata
Tévez > Piqué
Alba > Vidal
lolquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Buffon > Ter Stegen
Neymar > Lichtsteiner
Rakitic > Bonucci
Suárez > Barzagli
Messi > Evra
Busquets > Pirlo
Iniesta > Marchisio
Alves > Pogba
Mascherano > Morata
Tévez > Piqué
Alba > Vidal
Ok, op die manier...dan is het Porto-Monacoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bjorn Kuipers stond toen op het veld
Triest van Suarez om hem geen hand te geven. Triest voor Evra om dan stennis te gaan schoppen.quote:
Suarez is dan ook gewoon een lulquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Triest van Suarez om hem geen hand te geven. Triest voor Evra om dan stennis te gaan schoppen.
Zijn allebei eikeltjesquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Triest van Suarez om hem geen hand te geven. Triest voor Evra om dan stennis te gaan schoppen.
hahahahahaha lolquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Pirlo is alleen maar cult door die vieze baard.. die kerel moet zo nodig laten zien dat hij 'anders' is.. alleen de hipster-bril ontbreekt nog
Dat zou toch juist bij Suarez passen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Juist mooi, hand geven zou wel erg hypocriet zijn
KingRoland neemt je graag mee naar Berlijn om het ongelijk te bewijzenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een lelijk stadion
Atletiekbaan![]()
![]()
Pirlo een hipster?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Pirlo is alleen maar cult door die vieze baard.. die kerel moet zo nodig laten zien dat hij 'anders' is.. alleen de hipster-bril ontbreekt nog
Je kan het niet hebben dat Pirlo op iedereen styled.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij heeft mijn post gelezen en denk dat ik hem ga uitnodigenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KingRoland neemt je graag mee naar Berlijn om het ongelijk te bewijzen.
Bedankt Klaasquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
pirlo is gewoon te traag voor dit nivo van barca
juventus wordt straks op het middenveld helemaal ondersteboven gelopen
beter wisselen ze pirlo na 20 minuten
Elk stadion waarbij een voetbalveld wordt omringd door een atletiekbaan is per definitie lelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KingRoland neemt je graag mee naar Berlijn om het ongelijk te bewijzen.
Ik ben het hier sterk mee eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elk stadion waarbij een voetbalveld wordt omringd door een atletiekbaan is per definitie lelijk
eensquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elk stadion waarbij een voetbalveld wordt omringd door een atletiekbaan is per definitie lelijk
Die zal wel gewisseld worden na de eerste helft, die tikken ze helemaal scheel die trage met z'n vieze baard.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik stoor mij niet eens aan die atletiekbaan, ik vind het stadion zelf gewoon uber lelijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk met de harde handquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
hanteer je wel een strakke regie vanavond KingRoland in dit topic??
Met het broekje naar beneden?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Natuurlijk met de harde hand
Ik ga nu even eten brb.
#viesdikquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Natuurlijk met de harde hand
Ik ga nu even eten brb.
gênantquote:
Hoezo Evra had m helemaal zwart gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou toch juist bij Suarez passen?
Vind baarden vies en per definitie lelijk.. snap niet dat iemand zo'n schapevacht op zijn gezicht comfortabel vindtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat Pirlo op iedereen styled.
je bent modquote:
kleren uitquote:
Lidl.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:32 schreef Evertjan het volgende:
ik heb zin in een heineken en een lidl banaan
Heb je ook een vertaling?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:33 schreef Nober het volgende:
Andrew Haslam, Olympiastadion: A short warm-up for Barcelona, whose players have already disappeared back to the dressing room. Juventus are still going strong, although the players are starting to drift off the pitch. Just as well as the final opening ceremony is about to start.
Andrew Haslam, Olympiastadion: Interesting contrast in the two warm-ups; while the majority of the Juventus players have focused on stretching and jogging before doing some ball work, all Barcelona's session has been done with the ball. some slick interplay on show too.
Andrew Haslam, Olympiastadion: Interesting contrast in the two warm-ups; while the majority of the Juventus players have focused on stretching and jogging before doing some ball work, all Barcelona's session has been done with the ball. some slick interplay on show too.
Hier:quote:
quote:Andrew Haslam, Olympiastadion: Un échauffement court pour Barcelone, dont les joueurs ont déjà disparu vers le vestiaire. Juventus sont toujours aussi fort, bien que les joueurs commencent à dériver hors du terrain. Juste ainsi que la cérémonie d'ouverture final est sur le point de commencer.
Andrew Haslam, Olympiastadion: contraste intéressant dans les deux warm-up; tandis que la majorité des joueurs de la Juventus se sont concentrés sur l'étirement et le jogging avant de faire un travail de balle, la session de Barcelone tout a été fait avec le ballon. une certaine interaction lisse sur spectacle aussi.
Andrew Haslam, Olympiastadion: contraste intéressant dans les deux warm-up; tandis que la majorité des joueurs de la Juventus se sont concentrés sur l'étirement et le jogging avant de faire un travail de balle, la session de Barcelone tout a été fait avec le ballon. une certaine interaction lisse sur spectacle aussi.
Hazard gaat die bal winnenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
de 5e bal komt eraan als hij deze wedstrijd wint
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
als ie deze wedstrijd verliest krijgt ie ook die bal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
de 5e bal komt eraan als hij deze wedstrijd wint
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:The measure of greatness? Surely one of the markers has to be goals in the big games.
And this is where Lionel Messi really stands out. In 23 finals for Barcelona, he has scored 20 times. It's just another kickabout for the boy wonder.
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon die bezemkast ?
nooit van gehoordquote:
uiteraard,met stadiongeluidenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon die bezemkast ?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef remlof het volgende:
Leuke Gazprom reclame. De Russen hebben het vast goed met ons voor
Sowieso Sport1 > NOSquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar toch weer Sierd, dat heeft Sport1 wel voor op de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |