Hilarisch.quote:
Vriend van me...DOC....oud-mod van FOK! is fanatiek Liverpool-supporter. Die is gaan douchen tijdens de strafschoppen. Kon het niet meer aanzien.quote:
Dat begrijp ik niet.. waarom moet je uit je plaat gaan als een Engelse en Italiaanse club tegen elkaar spelen?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik was op een feestje met een mannetje en vrouwtje of 20, en niemand kon geloven wat we zagen. Mede dankzij deze wedstrijd werd het een feestje om nooit meer te vergeten
Omdat het een memorabele wedstrijd wasquote:Op maandag 25 mei 2015 12:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet.. waarom moet je uit je plaat gaan als een Engelse en Italiaanse club tegen elkaar spelen?
Dat is ook wel zo.. kan me herinneren dat ik in de rust ben gestopt met kijken omdat ik dacht dat het toch al beslist was.. dus heb het mooiste stuk gemist.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat het een memorabele wedstrijd was
Voetbal is meer dan alleen je eigen clubjequote:Op maandag 25 mei 2015 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.. kan me herinneren dat ik in de rust ben gestopt met kijken omdat ik dacht dat het toch al beslist was.. dus heb het mooiste stuk gemist.
Wedstrijden waarin buitenlandse clubs tegen elkaar spelen kunnen best memorabel zijn, ik voel er verder weinig bij. Vind het knap dat mensen kennelijk wel uit hun dak kunnen gaan bij zo'n wedstrijd.
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me...DOC....oud-mod van FOK! is fanatiek Liverpool-supporter. Die is gaan douchen tijdens de strafschoppen. Kon het niet meer aanzien.
Nou moet ik ook weer lachen.quote:
zie je hem nog?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou moet ik ook weer lachen.Mooie vent trouwens. Psycholoog, maar soms zo gek als een deur.
Niet echt gek, maar wel leuk. We waren op het Ajax-toernooi, dat jaar met Liverpool. Had ie de eerste wedstrijd een shirtje van Liverpool aan, wisselde ie de tweede wedstrijd om in een Ajax-shirt.
Dus de eerste wedstrijd was het van 'Wankers' 'You're only singing when you'r winning.'
De Tweede wedstrijd de Nederlandstalige varianten.
Ja, maar ik ben nogal aan het kwakkelen qua gezondheid. Had het er over op 'Wij Zijn Voetbal' Een site waar veel FOK!kers en Ex-FOK!kers zitten en komen. Hij las het gisterenmiddag pas. En belde me gisterenavond gelijk op. Laatste tijd zien we elkaar minder, komt ook door m'n gezondheid. Paar keer een afspraak moeten afzeggen. We gingen en gaan dan naar Ajax, of in de Ierse-Pub in Utrecht naar een interland kijken, of samen met een paar andere FOK!kers naar een bandje.quote:
Dank uquote:
Sweet memoriesquote:Op maandag 25 mei 2015 23:04 schreef De_Pel het volgende:
Jerzy Dudek
Steven Gerrard
Dekselse Dirk uit Katwijk
Goed topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |