Stel dat er geen club komt, denk jij dat zijn contract dan niet verlengd wordt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is gehaald en hij heeft een eenjarig contract dus hij gaat sowieso niet spelen
WEGWEZENquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:35 schreef wieisboos het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op woensdag 03-06-2015 om 18:34:20Nicolai Boilesen verlaat #Ajax. 'Hij wil over de grens kijken, en dat is ook goed', aldus Marc Overmars. Straks meer op #ad.nl reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:35 schreef wieisboos het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op woensdag 03-06-2015 om 18:34:20Nicolai Boilesen verlaat #Ajax. 'Hij wil over de grens kijken, en dat is ook goed', aldus Marc Overmars. Straks meer op #ad.nl reageer retweet
Oja, net als met Moisander.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is gehaald en hij heeft een eenjarig contract dus hij gaat sowieso niet spelen
Wat is hier mis mee?quote:
Wat had ik hem graag zien komenquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Ginkel: 'Heeft niks met Ajax te maken, maar met de omstandigheden'
Woensdag, 3 juni 2015 om 16:53
Marco van Ginkel koos in de zomer van 2013 heel bewust voor Chelsea en deed een jaar later hetzelfde met AC Milan. De middenvelder had ook de mogelijkheid om bij Ajax aan de slag te gaan en werd zelfs in de winterstop nog eens door de Amsterdammers benaderd.
Van Ginkel had het naar eigen zeggen wel gezien in de Eredivisie en wees de interesse dus af. "Ajax is een mooie club, maar de omstandigheden zijn anders. De Serie A is een grotere competitie dan de Eredivisie, met betere tegenstanders, meer druk en weerstand", legt hij uit in Voetbal International. "Het heeft dus niets met Ajax te maken, maar met de kansen om mezelf verder te ontwikkelen."
Zijn keuze voor Italië leek lange tijd verkeerd uit te pakken. Van Ginkel kwam in Milaan binnen met een enkelblessure en sukkelde een tijdlang door. Pas tegen het einde van het seizoen kwam hij meer aan spelen toe. Vanaf 16 maart, tegen Fiorentina, speelde hij ieder competitieduel de volle negentig minuten mee. Zo kwam hij uiteindelijk toch nog tot 1306 minuten competitievoetbal. Hij scoorde daarin één keer en leverde drie assists.
Zo'n geile explosie soms bij zo'n doelpuntquote:
Zoiets gaat nooit doorkomen . En blijkbaar kan iedere gek in Belgie kampioen wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
Zorgt enkel voor een betere clubs, meer geld en hogere waardering door buitenland.
Gewoon starten door bovenste helft van NL competitie en bovenste helft van BE competitie bij elkaar in eerste divisie.
De onderste helften bij elkaar in 2de divisie. En de komende 3 jaar 2 directe degradanten + promoveerders zodat er gebalanceerd kan worden. + eventueel een nacompetitie.
Het lijkt me lastiger de doorstroom van de amateurploegen goed te organiseren, dat gaat de amateurclubs heel veel geld kosten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets gaat nooit doorkomen . En blijkbaar kan iedere gek in Belgie kampioen worden
En amateurs willen hun zwarte geld niet verliezen . Infrastructuur gaat ook een groot probleem wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het lijkt me lastiger de doorstroom van de amateurploegen goed te organiseren, dat gaat de amateurclubs heel veel geld kosten.
Mensen zijn conservatief en snappen het economsiche aspect niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
Zorgt enkel voor een betere clubs, meer geld en hogere waardering door buitenland.
Gewoon starten door bovenste helft van NL competitie en bovenste helft van BE competitie bij elkaar in eerste divisie.
De onderste helften bij elkaar in 2de divisie. En de komende 3 jaar 2 directe degradanten + promoveerders zodat er gebalanceerd kan worden. + eventueel een nacompetitie.
Krijg je ineens minder CL/EL tickets. Want die teams gaan het echt niet allemaal veel beter doen in Europa en je krijgt sowieso als "aparte" competitie eerder een ticket dan samen.quote:
Dus niet krijgen we veel ticketsquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Krijg je ineens minder CL/EL tickets. Want die teams gaan het echt niet allemaal veel beter doen in Europa.
Was een keer uitgebreid uitgelegd maar even een zeer korte uitleg:quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus niet krijgen we veel tickets. ALtijd een competitie met Anderlecht, Standard, AA Gent, Genkt en Brugge ipv Excelsior, Graafschap etc.
Dat snap ik. Maar dat maakt mij niets uit. Meer competitie voor de topclubs dan. Meer drang om beter te presteren. Ik snap heel goed dat er clubs buiten de boot vallen, maar de competitie als geheel is sterker. Bijv, nu hadden we PEC ofzo in europa kunnen hebben via PO. Met anderlecht enz had PEC het helemaal niet gehaald. Beter toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was een keer uitgebreid uitgelegd maar even een zeer korte uitleg:
België en Nederland hebben nu allebei 2 tickets voor CL. Als je dat in de nieuwe liga zou willen halen moet je bij de top 3 gaan horen.
Is leuk hoor voor de top teams, de huidige middenmotors zijn echter keihard de sjaak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat maakt mij niets uit. Meer competitie voor de topclubs dan. Meer drang om beter te presteren. Ik snap heel goed dat er clubs buiten de boot vallen, maar de competitie als geheel is sterker. Bijv, nu hadden we PEC ofzo in europa kunnen hebben via PO. Met anderlecht enz had PEC het helemaal niet gehaald. Beter toch?
Neehoor. Zij kunnen ook profiteren van meer mogelijkheden. Kans dat ze europees halen is minder groot ja, nou en. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. In Engeland heb je ook de standaard 6 clubs die altijd in europa gaan. Daar hoor je de middenmotors ook niet volop klagen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is leuk hoor voor de top teams, de huidige middenmotors zijn echter keihard de sjaak.
Ik zie de voordelen er wel van hoor, maar ik denk gewoon dat het niet haalbaar is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neehoor. Zij kunnen ook profiteren van meer mogelijkheden. Kans dat ze europees halen is minder groot ja, nou en. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. In Engeland heb je ook de standaard 6 clubs die altijd in europa gaan. Daar hoor je de middenmotors ook niet volop klagen.
Het is wel haalbaar als in, het is redelijk makkelijk te realiseren. Probleem is dat de kleinere clubs het sowieso niet willen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen er wel van hoor, maar ik denk gewoon dat het niet haalbaar is.
De middenmotors zullen naar een divisie lager verdwijnen. Resultaat: nauwelijks inkomen, veel minder interessante clubs om tegen te spelen (wat boeit luik nou als je uit groningen komt) en dus een enorme verzwakking van die groep clubs.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neehoor. Zij kunnen ook profiteren van meer mogelijkheden. Kans dat ze europees halen is minder groot ja, nou en. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. In Engeland heb je ook de standaard 6 clubs die altijd in europa gaan. Daar hoor je de middenmotors ook niet volop klagen.
Nog een middenvelder erbij. Topbezetting in Jong Ajax.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:28 schreef markvanrinsum het volgende:
jammer dat van ginkel niet naar ajax komt
Eens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, vG is overschat
spannendtwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-06-2015 om 22:36:31Morgen in De #Telegraaf opvallend nieuws over Nicolai #Boilesen en #Ajax reageer retweet
Verlengd bij Ajax voor drie jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Heeinz het volgende:
spannendtwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 03-06-2015 om 22:36:31Morgen in De #Telegraaf opvallend nieuws over Nicolai #Boilesen en #Ajax reageer retweet
Die gaat vast naar een absolute topclub.. top 8 champions league ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verlengd bij Ajax voor drie jaar.
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ruilen voor Dijks?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Heeinz het volgende:
2x goed nieuws in een week; eerst dat kankergezwel van de fifa en nu de griepbacil van Ajax die oprot. Genotquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De reacties op het aanstaande vertrek van Boilesen brengen meer vreugde met zich mee dan de vreugde om het opstappen van Blatter.
Hij moet nog altijd een club zien te vinden. Dat geldt ook nog steeds voor Sigthorsson.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2x goed nieuws in een week; eerst dat kankergezwel van de fifa en nu de griepbacil van Ajax die oprot. Genot
Als Siggy en Serero deze week ook opdonderen kom ik spontaan klaarquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet nog altijd een club zien te vinden. Dat geldt ook nog steeds voor Sigthorsson.
Tijd om weer een onvervalste fietsestafette te houden naar Spanje voor Boilesen.
Dat zou wel hard nodig zijn, want van de RvC mag pas weer besteed worden als de contractspelers weer verminderen in aantal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Siggy en Serero deze week ook opdonderen kom ik spontaan klaar
Beetje meer respect voor Serero he. Een van de weinige spelers die niet verzaakte afgelopen jaar. Hij zal na het aantrekken van Gudelj wel vertrekken ja maar wel door de voordeur.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Siggy en Serero deze week ook opdonderen kom ik spontaan klaar
Domme draver met belabberd fysiek en het inzicht van een poffertje. Leuk dat hij mee mocht doen maar tis nu gewoon klaar met zulke middelmaat.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Serero he. Een van de weinige spelers die niet verzaakte afgelopen jaar. Hij zal na het aantrekken van Gudelj wel vertrekken ja maar wel door de voordeur.
Mooi man.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Domme draver met belabberd fysiek en het inzicht van een poffertje. Leuk dat hij mee mocht doen maar tis nu gewoon klaar met zulke middelmaat.
Zou wat zijn hè.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De ontlading die al op gang kwam ruim voor het schot. Geweldig.quote:
Leuke speler voor de Eredivisie, maar komt zeker bij Europese wedstrijden te kort. Mag blijven, maar wel een rol op de bank accepteren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Serero he. Een van de weinige spelers die niet verzaakte afgelopen jaar. Hij zal na het aantrekken van Gudelj wel vertrekken ja maar wel door de voordeur.
Komt uiteindelijk kwaliteit tekort, dat zeker. Maar was een van de weinigen die zijn niveau haalde dit seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Leuke speler voor de Eredivisie, maar komt zeker bij Europese wedstrijden te kort. Mag blijven, maar wel een rol op de bank accepteren.
Serero was structureel de beste in Europese wedstrijden ...quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Leuke speler voor de Eredivisie, maar komt zeker bij Europese wedstrijden te kort. Mag blijven, maar wel een rol op de bank accepteren.
Die ene wedstrijd tegen Barcelona vorig seizoen als uitzondering. De rest van de tijd lopen ze hem overhoop.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was structureel de beste in Europese wedstrijden ...
Ik vind het schokkender dat Boilesen dus een contractverlenging met maximaal salaris aangeboden heeft gekregen. Boilesen. Terwijl ze Dijks halen. Zit geen enkele lijn meer in dat beleid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:09 schreef Loserkid het volgende:
Boily heeft dus een contractverlenging met maximaal salaris geweigerd.
Siggy krijgt dus ook zo een contractverlenging met een paar miljoen salarisquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat Boilesen dus een contractverlenging met maximaal salaris aangeboden heeft gekregen. Boilesen. Terwijl ze Dijks halen. Zit geen enkele lijn meer in dat beleid.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahaaaaaquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:09 schreef Loserkid het volgende:
Dit inderdaad. Wat een mafklapper.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siggy krijgt dus ook zo een contractverlenging met een paar miljoen salaris
Waar speelde Overmars voordat ie naar Ajax ging?quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat een mafklapper.
Dit artikel ook tegengekomen:
http://www.telegraaf.nl/t(...)/article24117231.ece
Best opmerkelijk .
Netto is niet goed snik maar dat wisten we alquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat een mafklapper.
Dit artikel ook tegengekomen:
http://www.telegraaf.nl/t(...)/article24117231.ece
Best opmerkelijk .
Willem II toch? Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar speelde Overmars voordat ie naar Ajax ging?
Eerst weggedaan en nu mag hij weer terugkomen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Willem II toch? Wat heeft dat hier mee te maken?
Het idee dat Dijks te duur is, in dit op zicht, heeft Marc wel gelijk ik in.
Klopt, jammer dat ze Toon Gerbrands niet gehaald hadden. Die heeft het bij AZ, en nu PSV, redelijk goed gedaan. Met de middelen die AZ had.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto is niet goed snik maar dat wisten we al
Daar heb je wel gelijk in. Maar Ajax durft wel toe te geven dat ze het verkeerd hebben gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst weggedaan en nu mag hij weer terugkomen?
Zou me als speler wel 3x bedenken.
Ze hebben liever poeperd Vd Sar die niet eens doorheeft wat er leeft .quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat ze Toon Gerbrands niet gehaald hadden. Die heeft het bij AZ, en nu PSV, redelijk goed gedaan. Met de middelen die AZ had.
Is dit serieusquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:09 schreef Loserkid het volgende:
Die is het vak nog aan het leren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben liever poeperd Vd Sar die niet eens doorheeft wat er leeft .
Jan Wouters deed dat ook in 1999/200quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het vak nog aan het leren.
Het lukt niet altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Wouters deed dat ook in 1999/200
Echt heel erg kansloos weer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Telegraaf dus waarschijnlijk wel
Naar de afgrond met dit beleid
Zeer zorgwekkend inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat Boilesen dus een contractverlenging met maximaal salaris aangeboden heeft gekregen. Boilesen. Terwijl ze Dijks halen. Zit geen enkele lijn meer in dat beleid.
Ja en nu naar buiten is gekomen dat die lul sowieso oprot weten ze bij Willem 2 dat Ajax een linksback nodig heeft en ze dus meer kunnen vragenquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Willem II toch? Wat heeft dat hier mee te maken?
Het idee dat Dijks te duur is, in dit op zicht, heeft Marc wel gelijk ik in.
dat ligt van te voren vast als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
als Celtic 2 miljoen biedt dan is dat de prijs zo simpel is datquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja en nu naar buiten is gekomen dat die lul sowieso oprot weten ze bij Willem 2 dat Ajax een linksback nodig heeft en ze dus meer kunnen vragen
Vraag en aanbod.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Celtic 2 miljoen biedt dan is dat de prijs zo simpel is dat
dat is het grappige, niemand is tevreden over Boilesen maar nu hij zelf weg wil is het ook niet goedquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
En welke spelert heeft tegenwoordig nog een clubhart?
Het is gewoon werk en wanneer je op andere plek ruim dubbel kan vangen dan is het knaken maken en daarna zien we verder.
Zeiken hoort bij de nationale volksaard.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het grappige, niemand is tevreden over Boilesen maar nu hij zelf weg wil is het ook niet goed
Inderdaad. Ze staan in de rij hiervoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Boil moet echt een keer klap op z'n smoel hebben.![]()
Jawel hoor. Dat is prima.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het grappige, niemand is tevreden over Boilesen maar nu hij zelf weg wil is het ook niet goed
Gelijk verkopen dan nu het nog kan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat is prima.
Alleen lachwekkend dat hij grootverdiener hier kon worden na zijn zeee zwakke seizoen
dat ligt blijkbaar van te voren vast,quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat is prima.
Alleen lachwekkend dat hij grootverdiener hier kon worden na zijn zeee zwakke seizoen
quote:Omdat de Deen zijn derde contract kon tekenen, had hij recht op het maximale salaris bij Ajax
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ligt blijkbaar van te voren vast,
[..]
nja nog wel meer spelers hequote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dan gaan we dus alleen met Dijks het seizoen in?
Volgens mij hebben we ook nog Milikquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tarado en ik wachten nog steeds op DE aankoop.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gezien het feit dat de meeste oud-voetballers (bij TH) zijn, kan ik bij voorbaat al zeggen dat ze op hun hoofd gevallen zijn....quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Als ze serieus denken hiermee een kans te maken op CL zijn ze echt op hun hoofd gevallen.
Het kan toch echt niet zo zijn dat er ook maar een spoor van vertrouwen is in dit brandhout na vorig seizoen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:12 schreef MrStock het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de meeste oud-voetballers (bij TH) zijn, kan ik bij voorbaat al zeggen dat ze op hun hoofd gevallen zijn....
Ze mogen toch meedoen in voorronde komend jaar?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Als ze serieus denken hiermee een kans te maken op CL zijn ze echt op hun hoofd gevallen.
Toch lastig he, lezen als je wil trollen?quote:
Stop maar weer, trollen moet je een bepaald niveau voor hebben. Dit is niet eens lichtelijk irritant, sneu wel.quote:
Ik troll nog ff verder, PSV gaat er ook niks van bakken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, lezen als je wil trollen?
Kans maken op CL, dus idd de voorronde doorkomen.
Wens je ook nog een prettige dag verder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Stop maar weer, trollen moet je een bepaald niveau voor hebben. Dit is niet eens lichtelijk irritant, sneu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |