Stel dat er geen club komt, denk jij dat zijn contract dan niet verlengd wordt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is gehaald en hij heeft een eenjarig contract dus hij gaat sowieso niet spelen
WEGWEZENquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:35 schreef wieisboos het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op woensdag 03-06-2015 om 18:34:20Nicolai Boilesen verlaat #Ajax. 'Hij wil over de grens kijken, en dat is ook goed', aldus Marc Overmars. Straks meer op #ad.nl reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:35 schreef wieisboos het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op woensdag 03-06-2015 om 18:34:20Nicolai Boilesen verlaat #Ajax. 'Hij wil over de grens kijken, en dat is ook goed', aldus Marc Overmars. Straks meer op #ad.nl reageer retweet
Oja, net als met Moisander.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is gehaald en hij heeft een eenjarig contract dus hij gaat sowieso niet spelen
Wat is hier mis mee?quote:
Wat had ik hem graag zien komenquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Ginkel: 'Heeft niks met Ajax te maken, maar met de omstandigheden'
Woensdag, 3 juni 2015 om 16:53
Marco van Ginkel koos in de zomer van 2013 heel bewust voor Chelsea en deed een jaar later hetzelfde met AC Milan. De middenvelder had ook de mogelijkheid om bij Ajax aan de slag te gaan en werd zelfs in de winterstop nog eens door de Amsterdammers benaderd.
Van Ginkel had het naar eigen zeggen wel gezien in de Eredivisie en wees de interesse dus af. "Ajax is een mooie club, maar de omstandigheden zijn anders. De Serie A is een grotere competitie dan de Eredivisie, met betere tegenstanders, meer druk en weerstand", legt hij uit in Voetbal International. "Het heeft dus niets met Ajax te maken, maar met de kansen om mezelf verder te ontwikkelen."
Zijn keuze voor Italië leek lange tijd verkeerd uit te pakken. Van Ginkel kwam in Milaan binnen met een enkelblessure en sukkelde een tijdlang door. Pas tegen het einde van het seizoen kwam hij meer aan spelen toe. Vanaf 16 maart, tegen Fiorentina, speelde hij ieder competitieduel de volle negentig minuten mee. Zo kwam hij uiteindelijk toch nog tot 1306 minuten competitievoetbal. Hij scoorde daarin één keer en leverde drie assists.
Zo'n geile explosie soms bij zo'n doelpuntquote:
Zoiets gaat nooit doorkomen . En blijkbaar kan iedere gek in Belgie kampioen wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
Zorgt enkel voor een betere clubs, meer geld en hogere waardering door buitenland.
Gewoon starten door bovenste helft van NL competitie en bovenste helft van BE competitie bij elkaar in eerste divisie.
De onderste helften bij elkaar in 2de divisie. En de komende 3 jaar 2 directe degradanten + promoveerders zodat er gebalanceerd kan worden. + eventueel een nacompetitie.
Het lijkt me lastiger de doorstroom van de amateurploegen goed te organiseren, dat gaat de amateurclubs heel veel geld kosten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets gaat nooit doorkomen . En blijkbaar kan iedere gek in Belgie kampioen worden
En amateurs willen hun zwarte geld niet verliezen . Infrastructuur gaat ook een groot probleem wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het lijkt me lastiger de doorstroom van de amateurploegen goed te organiseren, dat gaat de amateurclubs heel veel geld kosten.
Mensen zijn conservatief en snappen het economsiche aspect niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
Zorgt enkel voor een betere clubs, meer geld en hogere waardering door buitenland.
Gewoon starten door bovenste helft van NL competitie en bovenste helft van BE competitie bij elkaar in eerste divisie.
De onderste helften bij elkaar in 2de divisie. En de komende 3 jaar 2 directe degradanten + promoveerders zodat er gebalanceerd kan worden. + eventueel een nacompetitie.
Krijg je ineens minder CL/EL tickets. Want die teams gaan het echt niet allemaal veel beter doen in Europa en je krijgt sowieso als "aparte" competitie eerder een ticket dan samen.quote:
Dus niet krijgen we veel ticketsquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Krijg je ineens minder CL/EL tickets. Want die teams gaan het echt niet allemaal veel beter doen in Europa.
Was een keer uitgebreid uitgelegd maar even een zeer korte uitleg:quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus niet krijgen we veel tickets. ALtijd een competitie met Anderlecht, Standard, AA Gent, Genkt en Brugge ipv Excelsior, Graafschap etc.
Dat snap ik. Maar dat maakt mij niets uit. Meer competitie voor de topclubs dan. Meer drang om beter te presteren. Ik snap heel goed dat er clubs buiten de boot vallen, maar de competitie als geheel is sterker. Bijv, nu hadden we PEC ofzo in europa kunnen hebben via PO. Met anderlecht enz had PEC het helemaal niet gehaald. Beter toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was een keer uitgebreid uitgelegd maar even een zeer korte uitleg:
België en Nederland hebben nu allebei 2 tickets voor CL. Als je dat in de nieuwe liga zou willen halen moet je bij de top 3 gaan horen.
Is leuk hoor voor de top teams, de huidige middenmotors zijn echter keihard de sjaak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat maakt mij niets uit. Meer competitie voor de topclubs dan. Meer drang om beter te presteren. Ik snap heel goed dat er clubs buiten de boot vallen, maar de competitie als geheel is sterker. Bijv, nu hadden we PEC ofzo in europa kunnen hebben via PO. Met anderlecht enz had PEC het helemaal niet gehaald. Beter toch?
Neehoor. Zij kunnen ook profiteren van meer mogelijkheden. Kans dat ze europees halen is minder groot ja, nou en. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. In Engeland heb je ook de standaard 6 clubs die altijd in europa gaan. Daar hoor je de middenmotors ook niet volop klagen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is leuk hoor voor de top teams, de huidige middenmotors zijn echter keihard de sjaak.
Ik zie de voordelen er wel van hoor, maar ik denk gewoon dat het niet haalbaar is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neehoor. Zij kunnen ook profiteren van meer mogelijkheden. Kans dat ze europees halen is minder groot ja, nou en. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. In Engeland heb je ook de standaard 6 clubs die altijd in europa gaan. Daar hoor je de middenmotors ook niet volop klagen.
Het is wel haalbaar als in, het is redelijk makkelijk te realiseren. Probleem is dat de kleinere clubs het sowieso niet willen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen er wel van hoor, maar ik denk gewoon dat het niet haalbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |