Die ene wedstrijd tegen Barcelona vorig seizoen als uitzondering. De rest van de tijd lopen ze hem overhoop.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was structureel de beste in Europese wedstrijden ...
Ik vind het schokkender dat Boilesen dus een contractverlenging met maximaal salaris aangeboden heeft gekregen. Boilesen. Terwijl ze Dijks halen. Zit geen enkele lijn meer in dat beleid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:09 schreef Loserkid het volgende:
Boily heeft dus een contractverlenging met maximaal salaris geweigerd.
Siggy krijgt dus ook zo een contractverlenging met een paar miljoen salarisquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat Boilesen dus een contractverlenging met maximaal salaris aangeboden heeft gekregen. Boilesen. Terwijl ze Dijks halen. Zit geen enkele lijn meer in dat beleid.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahaaaaaquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:09 schreef Loserkid het volgende:
Dit inderdaad. Wat een mafklapper.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siggy krijgt dus ook zo een contractverlenging met een paar miljoen salaris
Waar speelde Overmars voordat ie naar Ajax ging?quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat een mafklapper.
Dit artikel ook tegengekomen:
http://www.telegraaf.nl/t(...)/article24117231.ece
Best opmerkelijk .
Netto is niet goed snik maar dat wisten we alquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat een mafklapper.
Dit artikel ook tegengekomen:
http://www.telegraaf.nl/t(...)/article24117231.ece
Best opmerkelijk .
Willem II toch? Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar speelde Overmars voordat ie naar Ajax ging?
Eerst weggedaan en nu mag hij weer terugkomen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Willem II toch? Wat heeft dat hier mee te maken?
Het idee dat Dijks te duur is, in dit op zicht, heeft Marc wel gelijk ik in.
Klopt, jammer dat ze Toon Gerbrands niet gehaald hadden. Die heeft het bij AZ, en nu PSV, redelijk goed gedaan. Met de middelen die AZ had.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto is niet goed snik maar dat wisten we al
Daar heb je wel gelijk in. Maar Ajax durft wel toe te geven dat ze het verkeerd hebben gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst weggedaan en nu mag hij weer terugkomen?
Zou me als speler wel 3x bedenken.
Ze hebben liever poeperd Vd Sar die niet eens doorheeft wat er leeft .quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat ze Toon Gerbrands niet gehaald hadden. Die heeft het bij AZ, en nu PSV, redelijk goed gedaan. Met de middelen die AZ had.
Is dit serieusquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:09 schreef Loserkid het volgende:
Die is het vak nog aan het leren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben liever poeperd Vd Sar die niet eens doorheeft wat er leeft .
Jan Wouters deed dat ook in 1999/200quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het vak nog aan het leren.
Het lukt niet altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Wouters deed dat ook in 1999/200
Echt heel erg kansloos weer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 06:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Telegraaf dus waarschijnlijk wel
Naar de afgrond met dit beleid
Zeer zorgwekkend inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat Boilesen dus een contractverlenging met maximaal salaris aangeboden heeft gekregen. Boilesen. Terwijl ze Dijks halen. Zit geen enkele lijn meer in dat beleid.
Ja en nu naar buiten is gekomen dat die lul sowieso oprot weten ze bij Willem 2 dat Ajax een linksback nodig heeft en ze dus meer kunnen vragenquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Willem II toch? Wat heeft dat hier mee te maken?
Het idee dat Dijks te duur is, in dit op zicht, heeft Marc wel gelijk ik in.
dat ligt van te voren vast als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |