quote:Op maandag 1 juni 2015 18:02 schreef Schanulleke het volgende:
Leuk stuk Quoi!Hoe snel moet je nu eigenlijk zijn voor linker rijtje? (Cijfers zijn zeg maar niet mijn ding)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geweldig DeeBee. Wat een klassieke klokvorm. Tot dit jaar zat ik altijd rechts van het midden, maar deze editie hoop ik daar verandering in te brengen.
Nice! Dan zat ik in 2013 dus overall in het linkerrijtjequote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef DeeBee het volgende:
De rode lijn is een symmetrische verdeling. Dus als je een verticale lijn trekt die door het hoogste punt van de grafiek gaat (de top), dan moet je aan de linkerkant van die lijn zitten voor het linkerrijtje.
Dat is overall dus onder de 77 minuten, voor de mannen onder zo'n 73 minuten en de vrouwen zo'n 84 minuten. Voor andere categorien kan ik de plots ook maken, maar dat had ik even niet gedaan nog.
Zijn trouwens de finishtijden van 2013.
Je snapt dat dit niet met je zorgvuldig opgebouwde image van underachiever matcht he!quote:Op maandag 1 juni 2015 18:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nice! Dan zat ik in 2013 dus overall in het linkerrijtje
Mijn docenten hebben L.O. voor me verneukt door ons o.a. hink-stap-sprong voor een cijfer uit te laten voeren. Idem dito met de handstand, waar ik dan in faalde. We hebben wel eens hardgelopen voor een cijfer, maar toen was ik nog behoorlijk astmatisch.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:36 schreef Guard het volgende:
Enige keer dat ik een 10 voor L.O. haalde was toen ze de gymzalen aan het renoveren waren, kregen we een proefwerk over de regels van volleybal. Appeltje eitje.
Voor de rest was het altijd: "wanneer heb ik een zes?" en dan precies aan die voorwaarden voldoen (behalve met turnen, daar had ik regelmatig een vijf voor, verschikkelijk vond ik dat, ringen, brug etc).
In 2013 had ik nog ambitiequote:Op maandag 1 juni 2015 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je snapt dat dit niet met je zorgvuldig opgebouwde image van underachiever matcht he!
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:55 schreef GotC het volgende:
Prachtige foto, je straalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de allerbeste finishfoto, maar wel in sprint en met mooie voorvoetlanding.Wat een mooi geschreven stukje. Het begin lijkt wel wat op een soft-erotische roman.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:43 schreef Quoi het volgende:
Ik vond het lopen voor een cijfer gisteren toch wel erg inspirerendKlik
![]()
Bij de Stuwwaltrail heb ik blijkbaar overall net niet linkerrijtje gelopen en bij de vrouwen wel. Veel te hard gelopen dus!Geen wonder dat ik nu nog vermoeiede kuiten heb bij de trappen.
Ik zit er tegenwoordig ook op, zelfde naam als bij Endomondo.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:10 schreef steffelonio het volgende:
Hoeveel mensen zitten eigenlijk in totaal op smashrun? Ik kom namelijk best redelijk vaak bekende namen tegen (terwijl mijn hardloop netwerk redelijk beperkt is). Namen van wolve, Tara, quoi ben ik al tegengekomen bij het tabbladje 'rangen'. Kleine groep gebruikers dus??
(Wat irritant/confronterend is: de medaille voor snelheid heb ik nog steeds niet...)
quote:- Ik heb op de stijle trappen bij de eerste stuwwal achter me een grote plons gehoord. Hoe is het afgelopen met de persoon die daar in het slootje is gevallen?
- Dat was ik (smile-emoticon) Ik gleed uit en ging tot m'n schouders onder water. Niets aan de hand en de telefoon doet het nog (Dank Nathan voor de waterdichte buideltasjes). De charmes van trail running.
Volgens de organisatie zat het gemiddelde op 1:19.xx. Zo kwamen we er op.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef DeeBee het volgende:
De rode lijn is een symmetrische verdeling. Dus als je een verticale lijn trekt die door het hoogste punt van de grafiek gaat (de top), dan moet je aan de linkerkant van die lijn zitten voor het linkerrijtje.
Dat is overall dus onder de 77 minuten, voor de MSR onder zo'n 73 minuten en de VSR zo'n 84 minuten. Voor andere categorien kan ik de plots ook maken, maar dat had ik even niet gedaan nog.
Zijn trouwens de finishtijden van 2013.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Zwabber en ik hebben net een rondje Haagse Bos gedaan. Opbrengst: een paar konijnen en heel veel avondvierdaagsekinderen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ik zie alleen maar konijnen en zulks als ik in de bus zit.
Tot zaterdag en zondag dan, in november!quote:Ingeschreven voor de 7H-nacht, plus T-shirt.
Ik wacht voor de 7H-loop nog even af of er weer via mijn nieuwe werkgever ingeschreven kan worden als team.
Mooiquote:Op maandag 1 juni 2015 21:09 schreef xMissi het volgende:
Training weer gehad. Ging best goed. Weinig last gehad van mn knie
.
Loop je ze allebei?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:33 schreef pijll het volgende:
[..]
Zwabber en ik hebben net een rondje Haagse Bos gedaan. Opbrengst: een paar konijnen en heel veel avondvierdaagsekinderen.
[..]
Tot zaterdag en zondag dan, in november!
(Als mijn werk tenminste ook weer een team inschrijft.)
Deilquote:Op maandag 1 juni 2015 21:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Mooi
Heb je nu al besloten dat je in Deijl gaat lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |