Tuurlijk, vrouwen rennen niet zo hard dus zijn ze makkelijker te raken.quote:
Aangezien hij al drie keer blauwe ballen heeft gehad, lijkt me deze terugbetaalactie niet meer dan gepast. En dat laatste natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Nou je hoeft een wijf geen blauw oog te slaan.
Een ferme klap met de platte hand doet al wonderen. Had die overigens al eerder moeten doen.
Omdat jij dat niet verdient.quote:
Je doet tegen iedereen onaardig;quote:
quote:jammer he kloothommels?
behalve die geile hordeloopster met d'r kekke dansjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen rennen niet zo hard dus zijn ze makkelijker te raken.
Da's omgekeerde en dus rare logicaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster. Ze mag ook niet schoppen en of slaan, maar dan neem je haar even in de houdgreep.
Zelfde als een kind, die sla je ook niet als het je tegen de benen schopt om maar te noemen, want sla je wel, dan doe je berokken je het veel schade. Zelfde als met een vrouw, als man moet je dat niet doen.
Omgekeerde logica?quote:
En jij denkt dat een vrouw die een man hard in zijn zak schopt niet ontzettend veel schade kan berokkenen? Wat nou als hij om de een of andere gekke reden na die schop geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster. Ze mag ook niet schoppen en of slaan, maar dan neem je haar even in de houdgreep.
Zelfde als een kind, die sla je ook niet als het je tegen de benen schopt om maar te noemen, want sla je wel, dan doe je berokken je het veel schade. Zelfde als met een vrouw, als man moet je dat niet doen.
Jij zou toch ook geen tijger of beer aanvallen? Waarom niet? Even los van het feit dat je die beesten waarschijnlijk nooit tegen zult komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Als man kun je best tegen een stootje en bovendien, het is niet zo gek moeilijk om een vrouw in bedwang te houden, als ze je bijv. dreigt te slaan.
Maar je moet nooit terug slaan, dat kan niet. Daar is het krachtsverschil tussen een man en een vrouw te groot voor.
mwah....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij kent mijn vriendin niet. Die is belachelijk sterkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Als man kun je best tegen een stootje en bovendien, het is niet zo gek moeilijk om een vrouw in bedwang te houden, als ze je bijv. dreigt te slaan.
Maar je moet nooit terug slaan, dat kan niet. Daar is het krachtsverschil tussen een man en een vrouw te groot voor.
Nou ik denk dat een klein schriel mannetje van 1.70 nog best moeite kan hebben met sommige grote stevige vrouwen hier in Nederlandquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster.
Een jihadiste wil de trein waar ik in zit opblazen en ik krijg de kans om haar van achteren neer te slaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Onder geen enkele voorwaarden zou een man een vrouw mogen slaan. (Ja tenzij SM en de vrouw het wil.)
Aldus een vrouwquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Onder geen enkele voorwaarden zou een man een vrouw mogen slaan. (Ja tenzij SM en de vrouw het wil.)
Als het een tuinbroekpot is wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Maar mag je een lesbo wel slaan? That's the question.
Gewoon neersteken toch. Dat zegt ze namelijk nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een jihadiste wil de trein waar ik in zit opblazen en ik krijg de kans om haar van achteren neer te slaan?
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:22 schreef BrandX het volgende:
maar ik vind dan ook dat zowel man als vrouw de ander niet moet slaan. Groot teken van onmacht.
En hij leefde nog lang en gelukkig?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Een vriend van me is ooit door een rechterlijke macht gedwongen een intensieve therapie te ondergaan in een forensisch behandelcentrum, omdat hij zijn vriendin had mishandeld. Die vriendin had aangifte gedaan bij de politie, want hij had haar idd geslagen waar ze een paar blauwe plekken aan had overgehouden.
De situatie was dat zij hem jarenlang ontzettend kleineerde en geestelijk en fysiek mishandelde. Hij was altijd al een goedzak geweest die teveel over zich heen liet lopen, maar zij brak zijn zelfvertrouwen helemaal. Ze hebben samen een kind; dat maakte het moeilijker om het zomaar uit te maken.
Op een dag pikte hij het niet en toen kon hij verbaal aangeven dat hij er genoeg van had. Echter zij ging maar door met hem een 'waardeloos stuk stront' noemen die in haar ogen ook nog eens een slechte vader was. Toen sloegen de stoppen bij hem door en toen had hij haar een paar dreunen gegeven.
Bij de justitie had zij een heel verhaal verzonnen en een beeld van hem gecreëerd dat hij een groot agressieprobleem had. Toen moest hij in therapie in dat forensisch centrum. Daar kwamen ze er wel snel achter dat hij daar niet op zijn plek was en bleken zijn problemen eerder op het tegenovergestelde te wijzen. Toen hadden ze een therapie voor hem gevonden waar hij juist aan zijn zelfvertrouwen en assertiviteit kon werken.
Hoe een vrouw in elkaar steekt qua lichaam is geen vrijbrief om geen verantwoordelijkheid te nemen voor je daden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gemiddeld genomen. Een vrouw heeft een veel zachtere huid, fijnere botstructuur en noem alles maar op, dan komt een klap veel harder aan.
[..]
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.
Laten we niet vergeten dat een kind nog een kind is en nog aan het leren is en fouten mag maken en een vrouw gewoon volwassen en verantwoordelijk wat ze zelf doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
bro code nr1. je grijpt nooit in bij een bitchfight daar moet je van genietenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:40 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wil graag weten of ik mag ingrijpen als een vrouw een andere vrouw aan het mishandelen is door eerstgenoemde vrouw te slaan?
Begin deze man z'n posts steeds meer te waarderen ik zeg gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bro code nr1. je grijpt nooit in bij een bitchfight daar moet je van genieten
Grote kans dat ze zich tesamen tegen jou gaan keren ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heet dat niet een trioquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Grote kans dat ze zich tesamen tegen jou gaan keren ook.
Ja zachte puddingtjes je vuist kan organen verwoesten danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gemiddeld genomen. Een vrouw heeft een veel zachtere huid, fijnere botstructuur en noem alles maar op, dan komt een klap veel harder aan.
[..]
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.
In Nederland mag het wel omdat vrouwen stalpoten hebben en meer man zijn dan vrouw.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
In Nederland mag het wel omdat vrouwen stalpoten hebben en meer man zijn dan vrouw.
De grenzen zijn dan wat vager.
Maar natuurlijk. Wat een dwaling van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Er is ook nog iets dat "zelfverdediging" heet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Dat klopt, maar je kunt iemand ook even in de houdgreep nemen. Sowieso ben ik tegen slaan en dergelijke, maar een vrouw slaan, mwah, ben opgevoed met het idee dat je dat niet doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Er is ook nog iets dat "zelfverdediging" heet.
Beetje gewoon zwanennekjes poppen jeweettochquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt iemand ook even in de houdgreep nemen. Sowieso ben ik tegen slaan en dergelijke, maar een vrouw slaan, mwah, ben opgevoed met het idee dat je dat niet doet.
Dat is ook vaak precies het probleem. Heb regelmatig knokpartijen gezien waarbij vrouwen net zo hard mee aan het matten waren. Als je zo graag mee wil doen, moet je niet gaan snikken als blijkt dat je deelname cosmetische gevolgen heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit.
Vrouwen die zich gedragen als een vent moeten ook incasseren als een vent.
Ik ben ook geen liefhebber van geweld en eveneens opgevoed met de gedachte dat je vrouwen niet hoort te slaan. Echter ben ik ook van mening dat er altijd uitzonderingen zijn. Roepen dat het "nooit mag" vind ik wat te simpel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt iemand ook even in de houdgreep nemen. Sowieso ben ik tegen slaan en dergelijke, maar een vrouw slaan, mwah, ben opgevoed met het idee dat je dat niet doet.
Treurige post.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Vrouwen slaan is barbaarswie zoiets doet verdient het om aan de hoogste boom te worden opgehangen. Waar kan ik me aanmelden voor de FOK!knokploeg?
Jij vindt het normaal om vrouwen te slaan?quote:
Hangt van de situatie af. Bovendien is een doodstraf tegenover een klap vrij idioot.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om vrouwen te slaan?
Amenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef madam-april het volgende:
Terechte klacht. Als je een man expres in zijn zak trapt (behalve uit zelfverdediging natuurlijk maar dat is een andere situatie) dan heeft hij het volste recht je een tik op je oog te geven. Je hebt een man gewoon niet in zijn ballen te trappen, punt uit!
Nee hoor, jij bent dan de loser aangezien jij gestrekt gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Onzin je mag een man best een knietje geven als hij zich misdraagt. Als hij dan begint te slaan is het echt een loser eerste klas.
Je hebt je ledematen thuis te houden, ongeacht geslacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Onzin je mag een man best een knietje geven als hij zich misdraagt. Als hij dan begint te slaan is het echt een loser eerste klas.
Yea rightquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent dan de loser aangezien jij gestrekt gaat
De geciteerde hypothese ging uit van een situatie waarin de man fysiek reageert op het betreffende knietje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea right![]()
Als je een goede knie krijgt sta je de eerste 2 uur niet op
Mwja ik gooi de cv uit, moet je eens kijken wat er dan gebeurt vrouwen hebben het altijd koud.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
De geciteerde hypothese ging uit van een situatie waarin de man fysiek reageert op het betreffende knietje.
Maargoed, jij legt het dus zwaar af tegen een vrouw en laat graag over je heen lopen begrijp ik?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja ik gooi de cv uit, moet je eens kijken wat er dan gebeurt vrouwen hebben het altijd koud.
Je verdient het echt om zwaar mishandeld te worden als je iemand 'een knietje' in z'n zak geeft omdat zijn gedrag jou niet aanstaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Uhmz als een man zich misdraagt hequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je verdient het echt om zwaar mishandeld te worden als je iemand 'een knietje' in z'n zak geeft omdat zijn gedrag jou niet aanstaat.
En dan achteraf nog klagen ook, want 'een knietje is toch normaal?'
Precies, om mijn middel heen dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Misdragen' is een heel subjectief begrip. Gewoon je knie laten waar hij hoort.
Ja idd, ik stond wel eens in een kroeg tering druk bij de plees, allemaal vrouwen en die boobies schuren langs je heen, denk je dat je dan nog kan pissen met zo een bonerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Misdragen' is een heel subjectief begrip. Gewoon je knie laten waar hij hoort.
Leuk dat soort principes uit de jaren 50 maar allang achterhaald. Ik zie meisjes kickboksen waar menig man gewoon door neer gehoekt wordt. Dit zijn echt niet alleen de grietjes die wedstrijden vechten. Ook op dit vlak is de vrouw geëmancipeerd en dit vereist dus ook een andere opstelling van de man. Je laat je toch niet in je zak trappen, komop zegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij praat jij puur uit theorie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, als man kun je best tegen een stootje als het gewoon een stootje is. Maar als het emotionele manipulatie is, met schreeuwen dat je niet mag weglopen, je spullen kapot worden gegooid, je huis wordt vernield, enz. dan klopt je verhaal gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zover voor gelijkheidquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
haha wat een beta faggotquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Een vriend van me is ooit door een rechterlijke macht gedwongen een intensieve therapie te ondergaan in een forensisch behandelcentrum, omdat hij zijn vriendin had mishandeld. Die vriendin had aangifte gedaan bij de politie, want hij had haar idd geslagen waar ze een paar blauwe plekken aan had overgehouden.
De situatie was dat zij hem jarenlang ontzettend kleineerde en geestelijk en fysiek mishandelde. Hij was altijd al een goedzak geweest die teveel over zich heen liet lopen, maar zij brak zijn zelfvertrouwen helemaal. Ze hebben samen een kind; dat maakte het moeilijker om het zomaar uit te maken.
Op een dag pikte hij het niet en toen kon hij verbaal aangeven dat hij er genoeg van had. Echter zij ging maar door met hem een 'waardeloos stuk stront' noemen die in haar ogen ook nog eens een slechte vader was. Toen sloegen de stoppen bij hem door en toen had hij haar een paar dreunen gegeven.
Bij de justitie had zij een heel verhaal verzonnen en een beeld van hem gecreëerd dat hij een groot agressieprobleem had. Toen moest hij in therapie in dat forensisch centrum. Daar kwamen ze er wel snel achter dat hij daar niet op zijn plek was en bleken zijn problemen eerder op het tegenovergestelde te wijzen. Toen hadden ze een therapie voor hem gevonden waar hij juist aan zijn zelfvertrouwen en assertiviteit kon werken.
De tering hé.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Houdgreepje en gelijk effe verkrachten neukenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
tikje in het gezicht tijdens het pompenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Houdgreepje en gelijk effe verkrachten neuken
Helaas niet. Maar hij is zeker niet iemand die te losse handjes heeft.quote:
een donkey punch?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
tikje in het gezicht tijdens het pompen
We hebben het hier over 3x he Priscillaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Vandaag stal zo'n oudje mijn parkeerplek. Blijkbaar vond die het niet kunnen dat iemand mij een plek gunde terwijl hij al 15 min stond te wachten en ik net aankwam rijden.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:19 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar hij is zeker niet iemand die te losse handjes heeft.
Jij zou wellicht ook geen bejaarde mensen of kinderen slaan. Maar iedereen heeft een grens. Stel dat een oud omaatje jou de meest vreselijke dingen heeft aangedaan, dan zou jij ook misschien je beheersing verliezen.
Ik ben het met Frank-Drebin eens: je moet als man geen vrouwen slaan. Helaas bestaan er vrouwen die misbruik maken van hun fysieke kwetsbaarheid.
Wat een wijsheid! Dat we dat niet zelf konden bedenken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klopt en ik ook. Tenzij je ze vaak genoeg gewaarschuwd is dat ze moet ophouden. Drie keer is scheepsrecht denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag de gemiddelde medewerker van een vrouwenopvang of blijf-van-m'n-lijf-huis en je zal verbaasd zijn over hoe vaak de vrouw eigenlijk de voornaamste agressor is (of is geweest) in een relatie. Mannen komen daar echter niet mee naar voren (want dan ben je een zwak mietje) en vrouwen spelen wel meteen die kaart, waardoor de beeldvorming compleet verknipt is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Jawel!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een vriendin van me (nee geen pics) staat op facebook met een blauw oog.
Op zich is dit een van de interessantere topics van die randdebiel (maar goed, daar is ook niet zo heel veel voor nodig). Wel weer jammer van zijn afsluiter... om de een of andere reden moet en zal hij zijn eigenlijk topics verkloten voor zoverre ze al niet super triest zijnquote:
Ik wurg liever tot ze flauw valt door ademnood. Kom ik gelijk klaarquote:Op zondag 31 mei 2015 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
tikje in het gezicht tijdens het pompen
ook wel nicequote:Op zondag 31 mei 2015 13:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik wurg liever tot ze flauw valt door ademnood. Kom ik gelijk klaar
Het lullige is dat je als man:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Zelfs wanneer je iemand in de houdgreep neemt kan de persoon daar letsel aan overhouden. Vooral wanneer de persoon zelf met alle man en macht tegenwerkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon vastpakken en weggooien die gestoorde bitch. Je gaat toch niet toeijken hoe je spullen er aan gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:21 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Volgens mij praat jij puur uit theorie.
Heb jij wel eens in een relatie gezeten die volledig was ontspoort, zonder dat je het door had? Ik wel, en het was niet mooi.
Ze gooide met spullen, smeet mobiele telefoons kapot, vernielde kostbare spullen en vloog me aan. En als ik kwaad werd, dan wees ze met haar vinger "waag het niet om me ook maar met 1 vinger aan te raken!". Dat is zo ongelofelijk vernederend, dat maakt elk stukje mannelijk in jezelf kapot.
En dan zeg jij:
[..]
Ja, als man kun je best tegen een stootje als het gewoon een stootje is. Maar als het emotionele manipulatie is, met schreeuwen dat je niet mag weglopen, je spullen kapot worden gegooid, je huis wordt vernield, enz. dan klopt je verhaal gewoon niet meer.
Ik garandeer je dat als jij een trap in je ballen krijgt je ineens niet meer zo sterk bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Dus als een vrouw met een bijl op een man af rent dan mag die man zich niet verweren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
TS moet zichzelf schoppen?quote:Op maandag 8 juni 2015 10:23 schreef Life1980 het volgende:
TS is een echte heldGa je straks ook nog een vervelende kleuter schoppen?
Is heel makkelijk. Je gaat als vrouw ruzie zoeken en schreeuwen. Zeg dat hij een slappe lul is, enz. En dan ga je voor de deur staan. En dan roep je: "waag het niet om me aan te raken!"quote:Op zondag 31 mei 2015 13:30 schreef KreKkeR het volgende:
En ik denk dat er bepaalde vrouwen zijn die heeel goed misbruik kunnen maken hiervan.
quote:Op zondag 31 mei 2015 13:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik wurg liever tot ze flauw valt door ademnood. Kom ik gelijk klaar
Je gaat toch niet iemand slaan die niet fysiek wordt?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:04 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is heel makkelijk. Je gaat als vrouw ruzie zoeken en schreeuwen. Zeg dat hij een slappe lul is, enz. En dan ga je voor de deur staan. En dan roep je: "waag het niet om me aan te raken!"
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef erodome het volgende:
[..]
In het geval van de OP, als een vrouw een man in de ballen schopt, ja dan heb ik er begrip voor dat hij uithaalt, zal ik tegen haar zeggen dat ze dat had kunnen verwachten en niet moet huilen.
Nee, zeg ik toch nietquote:Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand slaan die niet fysiek wordt?
Sorry, maar als je je zo laat uitdagen zit je ook fout.
Dat kan een man ook. Als een partner dat met jou zou doen, waarom blijf je dan om een volgende keer af te wachten?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nee, zeg ik toch niet
Ik zeg alleen maar hoe je als vrouw ongestraft je partner zo lang en zo vervelend mogelijk kunt kleineren. Gewoon voor de deur gaan staan, en schreeuwen wat ook maar in je op komt.
Waarom zou jij je koffers moeten pakken... Ik zou dat wijf eruit gooien. Zo lekker op straat jij, stoephoerquote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan een man ook. Als een partner dat met jou zou doen, waarom blijf je dan om een volgende keer af te wachten?
Er is geen enkele reden om te gaan slaan dan, wel reden genoeg om je koffers te pakken als iemand je als stront behandeld.
Wie gaat maakt mij niet uit, als het maar gebeurd dan. Gaat de ander niet dan ga ik wel, in een relatie blijven waarin iemand je zo behandeld zie ik oog niet zitten.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:40 schreef antfukker het volgende:
[..]
Waarom zou jij je koffers moeten pakken... Ik zou dat wijf eruit gooien. Zo lekker op straat jij, stoephoer
Geen enkele reden? Kom op, zeg... jij blijft koelbloedig terwijl je geliefde je kleineert, uitscheldt, je zwakke plekken belachelijk maakt? Je mobiele telefoon pakt en voor je ogen kapot smijt?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef erodome het volgende:
Er is geen enkele reden om te gaan slaan dan, wel reden genoeg om je koffers te pakken als iemand je als stront behandeld.
Niet koelbloedig nee, maar slaan komt niet in mijn hoofd op.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Geen enkele reden? Kom op, zeg... jij blijft koelbloedig terwijl je geliefde je kleineert, uitscheldt, je zwakke plekken belachelijk maakt? Je mobiele telefoon pakt en voor je ogen kapot smijt?
Haha, geen enkele reden... je weet echt niet waar je het over hebt.
Wie zegt dat danquote:Op maandag 8 juni 2015 11:51 schreef erodome het volgende:
En van een gewoon mens die geen enkel signaal naar agressie geeft naar een viswijf dat je verbaal schopt terwijl je ligt en je spullen kapot maakt? Heb er een hard hoofd in dat dat werkelijk het geval is,
En dan nogsteeds, als iemand niet fysiek wordt met je, waarom dan wel fysiek worden? Dat komt echt niet in mijn hoofd op. Als iemand dingen van me stuk maakt is het gewoon over.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:53 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wie zegt dat danNee, dat gaat geleidelijk natuurlijk.
Fucking and punching?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:56 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb wel een keer mijn ex geslagengoede harde tik. mijn hand stond in zijn wang. moet kunnen!
Mja, dat hangt van de vrouw af, denk ik. Sommige mensen zijn agressiever dan anderen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:55 schreef erodome het volgende:
Maar op geen enkel moment kwam slaan in mijn hoofd op.
Dat hangt idd van het mens af, niet zozeer van wat de ander doet. Dat is een beetje het probleem met wat jij zegt, jij hangt daarin "jouw" handelen aan wat de ander doet. Jouw tussen haakjes omdat het niet persoonlijk bedoeld is.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mja, dat hangt van de vrouw af, denk ik. Sommige mensen zijn agressiever dan anderen.
Omgekeerd ook?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:56 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb wel een keer mijn ex geslagengoede harde tik. mijn hand stond in zijn wang. moet kunnen!
In zulke gevallen kan ik dus begrijpen dat een man een tik terug geeft. Het is niet goed, weglopen zou beter zijn, maar ik kan er begrip voor hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:56 schreef -supergirl- het volgende:
Zo zwart-wit mag je het stellenquote:Op maandag 8 juni 2015 12:08 schreef erodome het volgende:
Als "jij" fysiek wordt als de ander verbaal slaat ligt dat bij jou
Heeft ie nooit gedaan, maar ik zou er wel begrip voor opbrengen als hij het wel deed.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:10 schreef erodome het volgende:
[..]
In zulke gevallen kan ik dus begrijpen dat een man een tik terug geeft. Het is niet goed, weglopen zou beter zijn, maar ik kan er begrip voor hebben.
Als je niet geslagen wil worden sla dan zelf ook niet.
Zo zwart/wit is het ook, je bent verantwoordelijk voor je eigen daden, de ander niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:10 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zo zwart-wit mag je het stellen
Mijn conclusie is dan dat je geen ervaringsdeskundige bent. Goed voor jou.
Yup.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo zwart/wit is het ook, je bent verantwoordelijk voor je eigen daden, de ander niet.
Helemaal met je eens.quote:Je bent niet hulpeloos he, je kan weglopen, je kan ervoor kiezen niet fysiek te worden. Ik zeg niet dat dat altijd makkelijk is, maar zo je verantwoordelijkheid wegschuiven onder het mom ja maar de ander, dat vind ik niet eerlijk.
Als je zulke rode knoppen hebt, dingen die gezegd/gedaan kunnen worden die jou over de grens duwen, dan heb je daar op meerdere punten in het leven last van.
Als je een partner hebt die goed is in op rode knoppen duwen, ga dan gewoon, stop de relatie.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Vrouwen zijn zeker niet altijd de grote onschuld.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Helemaal met je eens.
Maar als een vrouw met een blauw oog naar me toe komt, wil ik graag wat meer horen over de omstandigheden voordat ik een oordeel vel over die man.
He fijn!quote:Op maandag 8 juni 2015 12:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
Understatement. Lijkt er op dat als het gaat om huiselijk geweld vrouwen misschien wel een veel groter aandeel hebben dan wat nu op gemeenschappelijk niveau wordt aangenomen. Het zijn net mensen, die vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Vrouwen zijn zeker niet altijd de grote onschuld.
mja. Imo is t logisch dat je eerste reactie is: wat n klootzak!quote:Op maandag 8 juni 2015 12:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Helemaal met je eens.
Maar als een vrouw met een blauw oog naar me toe komt, wil ik graag wat meer horen over de omstandigheden voordat ik een oordeel vel over die man.
modder erbij gooienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat is dan n groter aandeel?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Understatement. Lijkt er op dat als het gaat om huiselijk geweld vrouwen misschien wel een veel groter aandeel hebben dan wat nu op gemeenschappelijk niveau wordt aangenomen. Het zijn net mensen, die vrouwen.
Sommige cijfers komen uit op 40% van de gevallen waarin geweld structureel wordt geinitieerd door de vrouw.quote:
Geweld in het algemeen. We hebben het niet over verbaal intimideren dan kunnen de cijfers nog hoger oplopen.quote:En wat doen die vrouwen dan? Zijn dat de vrouwen die ook slaan? Want die zijn er iig meer dan men denkt idd.
Dus ik suggereer dat wij als maatschappij te vaak vrouwen weigeren als dader te zien binnen een geweldssituatie en jij denkt dat ik daarmee zeg dat vrouwen die wel slachtoffer (en geen dader) zijn bij geweldssituaties dat op 1 of andere manier verdiend hebben? Raar.quote:Maar vrouwen die geslagen worden? Is dat dan ook eigen schuld?
'ha ha'quote:Omdat ze teveel zuigen (of te weinig, haha) ofzo?
Wat voor rare ideeen heb jij bij de term "huiselijk geweld"?quote:Of telt dat dan niet als aandeel?
nederland heeft meer mensen zoals jij en hem nodigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat mevrouw echter "vergat" te vertellen, was dat zij de ruzie had gestart. En toen zij die niet kon winnen, dat zij hem eerst in zijn ballen had getrapt. En dat dit inmiddels de derde keer was dat zij hem schopte, voordat hij eindelijk eens terugsloeg.
Toen ik haar en haar vriendencommunity daarmee confronteerde, bleef het ineens angstvallig stil.
Er zijn wel genoeg anti-sociale fantasten met grootheidswaanzin in Nederland denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nederland heeft meer mensen zoals jij en hem nodig
het was een vraag van mij, geen aanname.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sommige cijfers komen uit op 40% van de gevallen waarin geweld structureel wordt geinitieerd door de vrouw.
[..]
Geweld in het algemeen. We hebben het niet over verbaal intimideren dan kunnen de cijfers nog hoger oplopen.
[..]
Dus ik suggereer dat wij als maatschappij te vaak vrouwen weigeren als dader te zien binnen een geweldssituatie en jij denkt dat ik daarmee zeg dat vrouwen die wel slachtoffer (en geen dader) zijn bij geweldssituaties dat op 1 of andere manier verdiend hebben? Raar.
[..]
'ha ha'
[..]
Wat voor rare ideeen heb jij bij de term "huiselijk geweld"?
Geweld is waar ik de grens trek. Mensen schreeuwen wel eens. Beide kanten op. Ik denk dat op maatschappelijk niveau mensen bereid zijn om te geloven dat beide partijen daar even schuldig aan zijn. Maar zodra het over geweld gaat dan zijn vrouwen lijkt het wel per definitie slachtoffer en mannen per definitie dader. Dat is scheef.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat t feit dat m'n ex me sloeg aan mij lag. Ik deed te moeilijk, ik paste me niet genoeg aan, als ik maar liever zou zijn, makkelijker, meer op zou ruimen, dat soort shit. Vandaar dat ik graag weet waar t om gaat.
Het punt is dat slachtoffers van geweld (man of vrouw) vaak de schuld eerst bij zichzelf zoeken. Het probleem zit 'm in het feit dat de maatschappij de schuld eigenlijk bijna altijd eerst bij de man zoekt.quote:Vrouwen die slaan zijn net zo fout en die zijn er idd meer dan men verwacht/ denkt. Dat zei ik al.
het gebeurt idd nog steeds teveel dat er lacherig over gedaan wordt, of dat er automatisch vanuit gegaan wordt dat t de man z'n fout is.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geweld is waar ik de grens trek. Mensen schreeuwen wel eens. Beide kanten op. Ik denk dat op maatschappelijk niveau mensen bereid zijn om te geloven dat beide partijen daar even schuldig aan zijn. Maar zodra het over geweld gaat dan zijn vrouwen lijkt het wel per definitie slachtoffer en mannen per definitie dader. Dat is scheef.
[..]
Het punt is dat slachtoffers van geweld (man of vrouw) vaak de schuld eerst bij zichzelf zoeken. Het probleem zit 'm in het feit dat de maatschappij de schuld eigenlijk bijna altijd eerst bij de man zoekt.
Ik ken iemand die continu gedomineerd, geslagen en zelfs een keer in zijn gezicht is gesneden door een extreem labiel wijf. Na iets van 8 jaar pas stappen heeft ondernomen om zich er van los te trekken. Het is moeilijk om je verhaal te vertellen aan een maatschappij die jou als grote sterke man weigert dat slachtofferschap toe te kennen. Waar vrouwen eigenlijk overal terecht kunnen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:49 schreef 2dope het volgende:
Ik vind TS een kutuser maar dit is gewoon een zeer terechte klacht. Het is de grootst mogelijke onzin om te stellen dat mannen onder geen beding vrouwen mogen slaan. Het zijn vaak van die typische white knights die dat beweren.
Klopt, hier ben ik het geheel mee eens.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Understatement. Lijkt er op dat als het gaat om huiselijk geweld vrouwen misschien wel een veel groter aandeel hebben dan wat nu op gemeenschappelijk niveau wordt aangenomen. Het zijn net mensen, die vrouwen.
Wat vervelendquote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet alleen wel erbij zeggen dat ik ook tegen dat vooroordeel aan liep t was vast mijn schuld, want hij was gewoon n goeie vent..
ik vind het alleen niet raar dat mensen conclusies trekken als je met n blauw oog op je werk verschijnt oid.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat vervelend
Waar 2 mensen in een privesetting vechten is het zonder bewijs vaak een he said/she said situatie en je zal dus moeten wachten op bewijs totdat je conclusies kan trekken. Mensen die zich aan huiselijk geweld schuldig maken zijn vaak juist extreem goed in het projecteren van een stabiele persoonlijkheid aan derden. En derden zijn altijd bereid om te snel conclusies te trekken inderdaad.
Het wordt hoog tijd voor een dictatoriale alleenheerser met die specifieke eigenschappen..quote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg anti-sociale fantasten met grootheidswaanzin in Nederland denk ik.
Daarom moeten vrouwen eens eerst nadenken ipv vanuit een soort sociale 'kijk mij eens voor mijn vriendin klaarstaan' status meteen naar de man te wijzen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wmb is het logisch dat je eerste reactie is: wat n eikel
Oh, zit jij ook weer in mijn topic? Kssst.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Klopt, hier ben ik het geheel mee eens.
Vind dat het oude idee dat de man altijd de agressor is er best vanaf mag. Tijd voor wat emancipatie opdit gebied.
QFTquote:Op maandag 8 juni 2015 13:15 schreef SpecialK het volgende:
Het is moeilijk om je verhaal te vertellen aan een maatschappij die jou als grote sterke man weigert dat slachtofferschap toe te kennen, daar waar vrouwen eigenlijk overal terecht kunnen voor onvoorwaardelijke ondersteuning.
+ een ring waarvan je vergeet dat je die om hebt, resulteert alsnog in een blauw oog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Nou je hoeft een wijf geen blauw oog te slaan.
Een ferme klap met de platte hand doet al wonderen. Had die overigens al eerder moeten doen.
draag geen ring , nogal gay (tenzij je getrouwd bent a-duh)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
+ een ring waarvan je vergeet dat je die om hebt, resulteert alsnog in een blauw oog.#beentheredonethat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |