Tuurlijk, vrouwen rennen niet zo hard dus zijn ze makkelijker te raken.quote:
Aangezien hij al drie keer blauwe ballen heeft gehad, lijkt me deze terugbetaalactie niet meer dan gepast. En dat laatste natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Nou je hoeft een wijf geen blauw oog te slaan.
Een ferme klap met de platte hand doet al wonderen. Had die overigens al eerder moeten doen.
Omdat jij dat niet verdient.quote:
Je doet tegen iedereen onaardig;quote:
quote:jammer he kloothommels?
behalve die geile hordeloopster met d'r kekke dansjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen rennen niet zo hard dus zijn ze makkelijker te raken.
Da's omgekeerde en dus rare logicaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster. Ze mag ook niet schoppen en of slaan, maar dan neem je haar even in de houdgreep.
Zelfde als een kind, die sla je ook niet als het je tegen de benen schopt om maar te noemen, want sla je wel, dan doe je berokken je het veel schade. Zelfde als met een vrouw, als man moet je dat niet doen.
Omgekeerde logica?quote:
En jij denkt dat een vrouw die een man hard in zijn zak schopt niet ontzettend veel schade kan berokkenen? Wat nou als hij om de een of andere gekke reden na die schop geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster. Ze mag ook niet schoppen en of slaan, maar dan neem je haar even in de houdgreep.
Zelfde als een kind, die sla je ook niet als het je tegen de benen schopt om maar te noemen, want sla je wel, dan doe je berokken je het veel schade. Zelfde als met een vrouw, als man moet je dat niet doen.
Jij zou toch ook geen tijger of beer aanvallen? Waarom niet? Even los van het feit dat je die beesten waarschijnlijk nooit tegen zult komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Als man kun je best tegen een stootje en bovendien, het is niet zo gek moeilijk om een vrouw in bedwang te houden, als ze je bijv. dreigt te slaan.
Maar je moet nooit terug slaan, dat kan niet. Daar is het krachtsverschil tussen een man en een vrouw te groot voor.
mwah....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij kent mijn vriendin niet. Die is belachelijk sterkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Als man kun je best tegen een stootje en bovendien, het is niet zo gek moeilijk om een vrouw in bedwang te houden, als ze je bijv. dreigt te slaan.
Maar je moet nooit terug slaan, dat kan niet. Daar is het krachtsverschil tussen een man en een vrouw te groot voor.
Nou ik denk dat een klein schriel mannetje van 1.70 nog best moeite kan hebben met sommige grote stevige vrouwen hier in Nederlandquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster.
Een jihadiste wil de trein waar ik in zit opblazen en ik krijg de kans om haar van achteren neer te slaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Onder geen enkele voorwaarden zou een man een vrouw mogen slaan. (Ja tenzij SM en de vrouw het wil.)
Aldus een vrouwquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Onder geen enkele voorwaarden zou een man een vrouw mogen slaan. (Ja tenzij SM en de vrouw het wil.)
Als het een tuinbroekpot is wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Maar mag je een lesbo wel slaan? That's the question.
Gewoon neersteken toch. Dat zegt ze namelijk nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een jihadiste wil de trein waar ik in zit opblazen en ik krijg de kans om haar van achteren neer te slaan?
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:22 schreef BrandX het volgende:
maar ik vind dan ook dat zowel man als vrouw de ander niet moet slaan. Groot teken van onmacht.
En hij leefde nog lang en gelukkig?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Een vriend van me is ooit door een rechterlijke macht gedwongen een intensieve therapie te ondergaan in een forensisch behandelcentrum, omdat hij zijn vriendin had mishandeld. Die vriendin had aangifte gedaan bij de politie, want hij had haar idd geslagen waar ze een paar blauwe plekken aan had overgehouden.
De situatie was dat zij hem jarenlang ontzettend kleineerde en geestelijk en fysiek mishandelde. Hij was altijd al een goedzak geweest die teveel over zich heen liet lopen, maar zij brak zijn zelfvertrouwen helemaal. Ze hebben samen een kind; dat maakte het moeilijker om het zomaar uit te maken.
Op een dag pikte hij het niet en toen kon hij verbaal aangeven dat hij er genoeg van had. Echter zij ging maar door met hem een 'waardeloos stuk stront' noemen die in haar ogen ook nog eens een slechte vader was. Toen sloegen de stoppen bij hem door en toen had hij haar een paar dreunen gegeven.
Bij de justitie had zij een heel verhaal verzonnen en een beeld van hem gecreëerd dat hij een groot agressieprobleem had. Toen moest hij in therapie in dat forensisch centrum. Daar kwamen ze er wel snel achter dat hij daar niet op zijn plek was en bleken zijn problemen eerder op het tegenovergestelde te wijzen. Toen hadden ze een therapie voor hem gevonden waar hij juist aan zijn zelfvertrouwen en assertiviteit kon werken.
Hoe een vrouw in elkaar steekt qua lichaam is geen vrijbrief om geen verantwoordelijkheid te nemen voor je daden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gemiddeld genomen. Een vrouw heeft een veel zachtere huid, fijnere botstructuur en noem alles maar op, dan komt een klap veel harder aan.
[..]
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.
Laten we niet vergeten dat een kind nog een kind is en nog aan het leren is en fouten mag maken en een vrouw gewoon volwassen en verantwoordelijk wat ze zelf doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
bro code nr1. je grijpt nooit in bij een bitchfight daar moet je van genietenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:40 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wil graag weten of ik mag ingrijpen als een vrouw een andere vrouw aan het mishandelen is door eerstgenoemde vrouw te slaan?
Begin deze man z'n posts steeds meer te waarderen ik zeg gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bro code nr1. je grijpt nooit in bij een bitchfight daar moet je van genieten
Grote kans dat ze zich tesamen tegen jou gaan keren ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heet dat niet een trioquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Grote kans dat ze zich tesamen tegen jou gaan keren ook.
Ja zachte puddingtjes je vuist kan organen verwoesten danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gemiddeld genomen. Een vrouw heeft een veel zachtere huid, fijnere botstructuur en noem alles maar op, dan komt een klap veel harder aan.
[..]
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.
In Nederland mag het wel omdat vrouwen stalpoten hebben en meer man zijn dan vrouw.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
In Nederland mag het wel omdat vrouwen stalpoten hebben en meer man zijn dan vrouw.
De grenzen zijn dan wat vager.
Maar natuurlijk. Wat een dwaling van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |