Tuurlijk, vrouwen rennen niet zo hard dus zijn ze makkelijker te raken.quote:
Aangezien hij al drie keer blauwe ballen heeft gehad, lijkt me deze terugbetaalactie niet meer dan gepast. En dat laatste natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Nou je hoeft een wijf geen blauw oog te slaan.
Een ferme klap met de platte hand doet al wonderen. Had die overigens al eerder moeten doen.
Omdat jij dat niet verdient.quote:
Je doet tegen iedereen onaardig;quote:
quote:jammer he kloothommels?
behalve die geile hordeloopster met d'r kekke dansjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen rennen niet zo hard dus zijn ze makkelijker te raken.
Da's omgekeerde en dus rare logicaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster. Ze mag ook niet schoppen en of slaan, maar dan neem je haar even in de houdgreep.
Zelfde als een kind, die sla je ook niet als het je tegen de benen schopt om maar te noemen, want sla je wel, dan doe je berokken je het veel schade. Zelfde als met een vrouw, als man moet je dat niet doen.
Omgekeerde logica?quote:
En jij denkt dat een vrouw die een man hard in zijn zak schopt niet ontzettend veel schade kan berokkenen? Wat nou als hij om de een of andere gekke reden na die schop geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster. Ze mag ook niet schoppen en of slaan, maar dan neem je haar even in de houdgreep.
Zelfde als een kind, die sla je ook niet als het je tegen de benen schopt om maar te noemen, want sla je wel, dan doe je berokken je het veel schade. Zelfde als met een vrouw, als man moet je dat niet doen.
Jij zou toch ook geen tijger of beer aanvallen? Waarom niet? Even los van het feit dat je die beesten waarschijnlijk nooit tegen zult komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Als man kun je best tegen een stootje en bovendien, het is niet zo gek moeilijk om een vrouw in bedwang te houden, als ze je bijv. dreigt te slaan.
Maar je moet nooit terug slaan, dat kan niet. Daar is het krachtsverschil tussen een man en een vrouw te groot voor.
mwah....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij kent mijn vriendin niet. Die is belachelijk sterkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Als man kun je best tegen een stootje en bovendien, het is niet zo gek moeilijk om een vrouw in bedwang te houden, als ze je bijv. dreigt te slaan.
Maar je moet nooit terug slaan, dat kan niet. Daar is het krachtsverschil tussen een man en een vrouw te groot voor.
Nou ik denk dat een klein schriel mannetje van 1.70 nog best moeite kan hebben met sommige grote stevige vrouwen hier in Nederlandquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten, als man ben je ongelooflijk veel sterker dan een vrouw, ook veel robuuster.
Een jihadiste wil de trein waar ik in zit opblazen en ik krijg de kans om haar van achteren neer te slaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Onder geen enkele voorwaarden zou een man een vrouw mogen slaan. (Ja tenzij SM en de vrouw het wil.)
Aldus een vrouwquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Onder geen enkele voorwaarden zou een man een vrouw mogen slaan. (Ja tenzij SM en de vrouw het wil.)
Als het een tuinbroekpot is wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Maar mag je een lesbo wel slaan? That's the question.
Gewoon neersteken toch. Dat zegt ze namelijk nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een jihadiste wil de trein waar ik in zit opblazen en ik krijg de kans om haar van achteren neer te slaan?
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:22 schreef BrandX het volgende:
maar ik vind dan ook dat zowel man als vrouw de ander niet moet slaan. Groot teken van onmacht.
En hij leefde nog lang en gelukkig?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Een vriend van me is ooit door een rechterlijke macht gedwongen een intensieve therapie te ondergaan in een forensisch behandelcentrum, omdat hij zijn vriendin had mishandeld. Die vriendin had aangifte gedaan bij de politie, want hij had haar idd geslagen waar ze een paar blauwe plekken aan had overgehouden.
De situatie was dat zij hem jarenlang ontzettend kleineerde en geestelijk en fysiek mishandelde. Hij was altijd al een goedzak geweest die teveel over zich heen liet lopen, maar zij brak zijn zelfvertrouwen helemaal. Ze hebben samen een kind; dat maakte het moeilijker om het zomaar uit te maken.
Op een dag pikte hij het niet en toen kon hij verbaal aangeven dat hij er genoeg van had. Echter zij ging maar door met hem een 'waardeloos stuk stront' noemen die in haar ogen ook nog eens een slechte vader was. Toen sloegen de stoppen bij hem door en toen had hij haar een paar dreunen gegeven.
Bij de justitie had zij een heel verhaal verzonnen en een beeld van hem gecreëerd dat hij een groot agressieprobleem had. Toen moest hij in therapie in dat forensisch centrum. Daar kwamen ze er wel snel achter dat hij daar niet op zijn plek was en bleken zijn problemen eerder op het tegenovergestelde te wijzen. Toen hadden ze een therapie voor hem gevonden waar hij juist aan zijn zelfvertrouwen en assertiviteit kon werken.
Hoe een vrouw in elkaar steekt qua lichaam is geen vrijbrief om geen verantwoordelijkheid te nemen voor je daden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gemiddeld genomen. Een vrouw heeft een veel zachtere huid, fijnere botstructuur en noem alles maar op, dan komt een klap veel harder aan.
[..]
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.
Laten we niet vergeten dat een kind nog een kind is en nog aan het leren is en fouten mag maken en een vrouw gewoon volwassen en verantwoordelijk wat ze zelf doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
bro code nr1. je grijpt nooit in bij een bitchfight daar moet je van genietenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:40 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wil graag weten of ik mag ingrijpen als een vrouw een andere vrouw aan het mishandelen is door eerstgenoemde vrouw te slaan?
Begin deze man z'n posts steeds meer te waarderen ik zeg gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bro code nr1. je grijpt nooit in bij een bitchfight daar moet je van genieten
Grote kans dat ze zich tesamen tegen jou gaan keren ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heet dat niet een trioquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Grote kans dat ze zich tesamen tegen jou gaan keren ook.
Ja zachte puddingtjes je vuist kan organen verwoesten danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gemiddeld genomen. Een vrouw heeft een veel zachtere huid, fijnere botstructuur en noem alles maar op, dan komt een klap veel harder aan.
[..]
En dit natuurlijk bovenal. Laat daar geen twijfel over bestaan.
In Nederland mag het wel omdat vrouwen stalpoten hebben en meer man zijn dan vrouw.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
In Nederland mag het wel omdat vrouwen stalpoten hebben en meer man zijn dan vrouw.
De grenzen zijn dan wat vager.
Maar natuurlijk. Wat een dwaling van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Er is ook nog iets dat "zelfverdediging" heet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
Dat klopt, maar je kunt iemand ook even in de houdgreep nemen. Sowieso ben ik tegen slaan en dergelijke, maar een vrouw slaan, mwah, ben opgevoed met het idee dat je dat niet doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Er is ook nog iets dat "zelfverdediging" heet.
Beetje gewoon zwanennekjes poppen jeweettochquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt iemand ook even in de houdgreep nemen. Sowieso ben ik tegen slaan en dergelijke, maar een vrouw slaan, mwah, ben opgevoed met het idee dat je dat niet doet.
Dat is ook vaak precies het probleem. Heb regelmatig knokpartijen gezien waarbij vrouwen net zo hard mee aan het matten waren. Als je zo graag mee wil doen, moet je niet gaan snikken als blijkt dat je deelname cosmetische gevolgen heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit.
Vrouwen die zich gedragen als een vent moeten ook incasseren als een vent.
Ik ben ook geen liefhebber van geweld en eveneens opgevoed met de gedachte dat je vrouwen niet hoort te slaan. Echter ben ik ook van mening dat er altijd uitzonderingen zijn. Roepen dat het "nooit mag" vind ik wat te simpel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt iemand ook even in de houdgreep nemen. Sowieso ben ik tegen slaan en dergelijke, maar een vrouw slaan, mwah, ben opgevoed met het idee dat je dat niet doet.
Treurige post.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Vrouwen slaan is barbaarswie zoiets doet verdient het om aan de hoogste boom te worden opgehangen. Waar kan ik me aanmelden voor de FOK!knokploeg?
Jij vindt het normaal om vrouwen te slaan?quote:
Hangt van de situatie af. Bovendien is een doodstraf tegenover een klap vrij idioot.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om vrouwen te slaan?
Amenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef madam-april het volgende:
Terechte klacht. Als je een man expres in zijn zak trapt (behalve uit zelfverdediging natuurlijk maar dat is een andere situatie) dan heeft hij het volste recht je een tik op je oog te geven. Je hebt een man gewoon niet in zijn ballen te trappen, punt uit!
Nee hoor, jij bent dan de loser aangezien jij gestrekt gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Onzin je mag een man best een knietje geven als hij zich misdraagt. Als hij dan begint te slaan is het echt een loser eerste klas.
Je hebt je ledematen thuis te houden, ongeacht geslacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Onzin je mag een man best een knietje geven als hij zich misdraagt. Als hij dan begint te slaan is het echt een loser eerste klas.
Yea rightquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent dan de loser aangezien jij gestrekt gaat
De geciteerde hypothese ging uit van een situatie waarin de man fysiek reageert op het betreffende knietje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea right![]()
Als je een goede knie krijgt sta je de eerste 2 uur niet op
Mwja ik gooi de cv uit, moet je eens kijken wat er dan gebeurt vrouwen hebben het altijd koud.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
De geciteerde hypothese ging uit van een situatie waarin de man fysiek reageert op het betreffende knietje.
Maargoed, jij legt het dus zwaar af tegen een vrouw en laat graag over je heen lopen begrijp ik?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja ik gooi de cv uit, moet je eens kijken wat er dan gebeurt vrouwen hebben het altijd koud.
Je verdient het echt om zwaar mishandeld te worden als je iemand 'een knietje' in z'n zak geeft omdat zijn gedrag jou niet aanstaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Shanna_ het volgende:
Uhmz als een man zich misdraagt hequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je verdient het echt om zwaar mishandeld te worden als je iemand 'een knietje' in z'n zak geeft omdat zijn gedrag jou niet aanstaat.
En dan achteraf nog klagen ook, want 'een knietje is toch normaal?'
Precies, om mijn middel heen dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Misdragen' is een heel subjectief begrip. Gewoon je knie laten waar hij hoort.
Ja idd, ik stond wel eens in een kroeg tering druk bij de plees, allemaal vrouwen en die boobies schuren langs je heen, denk je dat je dan nog kan pissen met zo een bonerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Misdragen' is een heel subjectief begrip. Gewoon je knie laten waar hij hoort.
Leuk dat soort principes uit de jaren 50 maar allang achterhaald. Ik zie meisjes kickboksen waar menig man gewoon door neer gehoekt wordt. Dit zijn echt niet alleen de grietjes die wedstrijden vechten. Ook op dit vlak is de vrouw geëmancipeerd en dit vereist dus ook een andere opstelling van de man. Je laat je toch niet in je zak trappen, komop zegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij praat jij puur uit theorie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, als man kun je best tegen een stootje als het gewoon een stootje is. Maar als het emotionele manipulatie is, met schreeuwen dat je niet mag weglopen, je spullen kapot worden gegooid, je huis wordt vernield, enz. dan klopt je verhaal gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zover voor gelijkheidquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
haha wat een beta faggotquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Pulzzar het volgende:
Een vriend van me is ooit door een rechterlijke macht gedwongen een intensieve therapie te ondergaan in een forensisch behandelcentrum, omdat hij zijn vriendin had mishandeld. Die vriendin had aangifte gedaan bij de politie, want hij had haar idd geslagen waar ze een paar blauwe plekken aan had overgehouden.
De situatie was dat zij hem jarenlang ontzettend kleineerde en geestelijk en fysiek mishandelde. Hij was altijd al een goedzak geweest die teveel over zich heen liet lopen, maar zij brak zijn zelfvertrouwen helemaal. Ze hebben samen een kind; dat maakte het moeilijker om het zomaar uit te maken.
Op een dag pikte hij het niet en toen kon hij verbaal aangeven dat hij er genoeg van had. Echter zij ging maar door met hem een 'waardeloos stuk stront' noemen die in haar ogen ook nog eens een slechte vader was. Toen sloegen de stoppen bij hem door en toen had hij haar een paar dreunen gegeven.
Bij de justitie had zij een heel verhaal verzonnen en een beeld van hem gecreëerd dat hij een groot agressieprobleem had. Toen moest hij in therapie in dat forensisch centrum. Daar kwamen ze er wel snel achter dat hij daar niet op zijn plek was en bleken zijn problemen eerder op het tegenovergestelde te wijzen. Toen hadden ze een therapie voor hem gevonden waar hij juist aan zijn zelfvertrouwen en assertiviteit kon werken.
De tering hé.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Houdgreepje en gelijk effe verkrachten neukenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omgekeerde logica?
tikje in het gezicht tijdens het pompenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Houdgreepje en gelijk effe verkrachten neuken
Helaas niet. Maar hij is zeker niet iemand die te losse handjes heeft.quote:
een donkey punch?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
tikje in het gezicht tijdens het pompen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |