SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Landa gaat dit gewoon met gemak winnen
Heeft hij geen klote aanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef DeeBee het volgende:
Landa pakt nog 1.5 minuut in de laatste kilometer.
Hesjedal is toch ook niet echt explosief?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
Ik geef iedereen behalve Steven een kans eigenlijk
Aru ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
Nee, heeft geen sprint jammer genoeg. Zou alleen door een late uitval kans maken maar denk niet dat ie daar nog genoeg kracht voor heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:06 schreef franklop het volgende:
Trofimov niet in dat groepje amador toch?
Volgens de laatste berichtgeving nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:06 schreef franklop het volgende:
Trofimov niet in dat groepje amador toch?
Ze hadden na die Giro Vanhuffel moeten kopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:07 schreef Falco het volgende:
Ardilla. Was ook al zo'n fantastische aankoop van Rabobank toch
Die reed altijd voor een extra salaris in de koers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:07 schreef Falco het volgende:
Dat heeft daarna veel gepresteerd iddquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hadden na die Giro Vanhuffel moeten kopen.
Wel Savoldelli aan Girowinst geholpen toen ie nog bij Lotto reedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:07 schreef Falco het volgende:
Inderdaad, over gemiste kansen gesproken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft daarna veel gepresteerd idd
Nou, nou, nou, nou.quote:
Hij heeft met zijn hele lijf heen en weer geschud op de fiets, maar hij heeft de krachten gevonden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar die Hesjedal zijn 38ste adem vandaan haalt is me ook een raadsel.
Dat gat ook weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit slaat ook weer nergens op eigenlijk.
Als die goed was geweest dan hadden ze hem nooit meer teruggepakt na z'n avontuur met Zakarin.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch apart, had eerder Landa verwacht.
Zal ik het zeggen.. Nee ik zeg het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Ook al twee op een rij. En alweer vijf etappezeges van Astana. Wat is er toch aan de hand?
Ze hebben twee goede klassementsrenners en verreweg de beste ploeg, tsjaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Ook al twee op een rij. En alweer vijf etappezeges van Astana. Wat is er toch aan de hand?
Dat werd iets te opvallend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch apart, had eerder Landa verwacht.
Aux deux vitessequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Rini Aruquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Waaghals het volgende:
Aru zijn infuus van de rustdag heeft ff paar dagen nodig gehad
Gaat naar plek 7. Gaat Konig niet pakken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga de tak tak stopwotch pakken voor onze Kruijswijkmolen.
Bidonnetje ketonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helemaal er doorheen op de Mortirolo. En hoppa, nog even herstellen, verbeteren, en iedereen tot twee keer toe vernederen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik drukte pas op 36 dus dat moeten we zo even oplossen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef franklop het volgende:
Kruijs op 34 seconden binnen, Koning moet dan op 2.41 binnenkomen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Op 34 seconden. Aftellen nu. Moet Konig op 2.47 eindigen om 'n voorbij te gaan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef franklop het volgende:
Kruijs op 34 seconden binnen, Koning moet dan op 2.41 binnenkomen
Wat is het nu?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Op 34 seconden. Aftellen nu. Moet Konig op 2.47 eindigen om 'n voorbij te gaan.
Conclusie: Astana kan niet tijdrijdenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
Conclusie: Contador wint de Giro door die lange tijdrit
Over het algemeen is dat toch de "slimste en meest constante aanvaller in bergritten"-trui. Landa was natuurlijk de beste klimmer, Kruiswijk had 'em ook wel verdiend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Visconti wint wel onterecht die bergtrui hoor.
Er had wel wat meer ingezeten, maar de pijp was gewoon leegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal net niet voor Kruijswijk vandaag. Als je de lat heel hoog legt tenminste.
Dat mocht ook wel eens na al die dagen als een God gereden te hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Er had wel wat meer ingezeten, maar de pijp was gewoon leeg
Gewoon net doen of ie de sprint aantrekt voor Hofland en dan gewoon zelf de etappe winnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kruijswijk wint gewoon de massasprint.
Treintje Kruijswijk - Hofland - Van der Lijkegod
Vraag me af of dat verstandig is. Z'n piek heeft ie al gehad.quote:
Begon vorige week al met die twee ontsnappingen en moest alles zonder ploegmaats doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel eens na al die dagen als een God gereden te hebben
Je vergeet Lau-godquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kruijswijk, Kelderman en Gesink.
Wat een klasse in een ploeg.
Gewoon naar de Vuelta gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Movistar zou het doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Achter je eigen ploeggenoot aanrijden die demarreerde, dat zou tactiek zijn
Sepquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman, Gesink, Ten Dam, Kruiswijk. Wie zullen er nog meer meegaan naar de Tour voor LottoNL ?
Ik denk dat dat het wel ongeveer is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman, Gesink, Ten Dam, Kruiswijk. Wie zullen er nog meer meegaan naar de Tour voor LottoNL ?
Die gaan 12e, 14e en 18e worden. #sterkindebreedtequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niet echt een ronderenner maar een goede om erbij te hebben ja. Tankink zal ook wel meegaan.quote:
Tel eens tot 12 seconden, dat is een eeuwigheid. 7de gewoon het hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
12 seconden komt Steven zelfs te kort.
Toch ook wel kans op het ritje over de kasseienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt een ronderenner maar een goede om erbij te hebben ja. Tankink zal ook wel meegaan.
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
12 seconden komt Steven zelfs te kort.
quote:
Meer dan een kans zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch ook wel kans op het ritje over de kasseien
Je moet ook knechten hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt een ronderenner maar een goede om erbij te hebben ja. Tankink zal ook wel meegaan.
12 seconden met je vingers tussen de deur, zou @maduc zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tel eens tot 12 seconden, dat is een eeuwigheid. 7de gewoon het hoogst haalbare.
Dopeurs wegstrepen. Kruijswijk winnaarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:23 schreef Pedroso het volgende:
We trekken gewoon de 9 minuten die Kruiswijk in de eerste week verloor eraf. Kruiswijk podium![]()
Die zal Nibali wel bij moeten staan vrees ik, zal niet voor z'n eigen kansen gaan in die rit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Kassei rit gaat naar Boom. Mits hij mee gaat uiteraard.
Nibali lost al op de Muur van Huy.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal Nibali wel bij moeten staan vrees ik, zal niet voor z'n eigen kansen gaan in die rit.
Volgend jaar alles op de Tour: Nibali, Aru, Fuglsang, Landa, Scarponi, Taaramae, Kangert, Grivko en LL Sanchezquote:
Als Nibali net zo goed rijdt op de kasseien als vorig jaar, dan is heeft Boom evengoed nog winstkansen. Zijn er ook boni's in de Tour?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal Nibali wel bij moeten staan vrees ik, zal niet voor z'n eigen kansen gaan in die rit.
Nibali en Boom samen naar de finish, Nibali vijf minuten voor in het GC, Boom de ritquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die schrijf ik vast op voor het eindklasseentquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de Dauphine.
Ik heb goed nieuws: LollerPhilippe doet mee.
De top negen is al bekendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgend jaar alles op de Tour: Nibali, Aru, Fuglsang, Landa, Scarponi, Taaramae, Kangert, Grivko en LL Sanchez
Ik denk dat die er na zijn demarrage richting Zakarin ook behoorlijk doorheen zatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:28 schreef Max23 het volgende:
Landa komt tussen 3 punten tekort voor de bergtrui
Als je drie of vier goede klimmers hebt als TLJ zijnde zou het een schande zijn als niet een van de drie niet voor de bolletjes rijdtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk in de Tour vol voor de bolletjestrui hoop ik.
Wel een ideaal parcours voor hem, met zoveel ritten in het midden- en hooggebergte.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk in de Tour vol voor de bolletjestrui hoop ik.
Dan wordt hij wel weer opgeraapt, omdat hij 3 lekke banden had of zo.quote:
Net op de slotklim ook toch. Volgens mij had hij dan aan een 2e plaats genoeg gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Landa had op de Mortirolo ook nog simpel wat punten kunnen halen.
Daarom denk ik ook dat hij er gewoon doorheen zatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net op de slotklim ook toch. Volgens mij had hij dan aan een 2e plaats genoeg gehad
Best wel dom eigenlijk. Van de Mortirolo begrijp ik het nog wel, maar van vandaag niet zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net op de slotklim ook toch. Volgens mij had hij dan aan een 2e plaats genoeg gehad
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Kruiswijk niet echt een eindschot heeft, gaat erg lastig worden om grote etappes te winnen. Wat dat betreft heb ik iets meer vertrouwen in Kelderman.
Of de Condor van Varsseveld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Kruiswijk niet echt een eindschot heeft, gaat erg lastig worden om grote etappes te winnen. Wat dat betreft heb ik iets meer vertrouwen in Kelderman.
Denk dat Kelderman sneller kan aankomen in zware etappes. Misschien wishfull thinking maar toch.quote:
Waar is de tijd gebleven dat Seeldraayers gewoon de witte trui haalde in de Giro.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Wombcat het volgende:
Haha. de 2e in het jongerklassement op 1u50
Ik vind het geen gekke gedachte, het lijkt mij dat hij zich meer op de tour richt dan op deze Giro.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Zo het kunnen zijn dat de Giro nog niet het piekmoment is van Bertje en dat dit dus maar een opbouwkoers was voor de Tour ?
Lijkt me heel sterk maar anderzijds dit was niet de beste Contador in deze Giro.
Iddquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:34 schreef marcodej het volgende:
Na ATOC lijken de rondemissen van de Giro maar matige huismoeders.
Yep, toen reed ie ook een goede etappe. Meer zelfvertrouwen denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:39 schreef HPLC het volgende:
Gisteren of eergisteren sprak hij toch wel Engels?
valt mee dit jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Weer een mooie Giro gezien, mooiste ronde van het jaar. Zeker de laatste jaren.
Hoeveel sprintetappes zijn er in de Tour ? Zal wel weer veel teveel zijn.
Extreem weinig voor de tour (stuk of 5, waarvan een paar niet zeker in een sprint eindigen). Zie discussie in het topic over de Tour.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoogstens 5, waarvan 1 zeer onzekerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Morele winnaar van deze Giroquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde van die valpartij, anders was die zeker podium geëindigd.
Maximaal 3 of 4 (en dan reken ik de slotrit in Parijs mee)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Mooi. Ga me nu weer wat meer concentreren op de Tour. Maandje nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Extreem weinig voor de tour (stuk of 5, waarvan een paar niet zeker in een sprint eindigen). Zie discussie in het topic over de Tour.
Het is een complot! Open snel een BNW-topic!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:44 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman vorig jaar 7de op 11 minuten van de winnaar, Kruijswijk dit jaar 7de op 11 minuten en 2 seconden van de winnaar.
Dat kan geen toeval zijn!
Heerlijk parcours voor Mollema, Gesink, Ten Dam, Kruijswijk, Kelderman en Dumoulinquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi. Ga me nu weer wat meer concentreren op de Tour. Maandje nog.
Het zijn de Zionisten!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een complot! Open snel een BNW-topic!
Denk dat Hesjedal er ook wel dichtbij zal zitten dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Felagund het volgende:
Kunnen we geen klassement opmaken vanaf de 8e etappe? Volgens mij eindigt Kruijswijk dan bovenaan.
Net als de Jupiler League, met periodekampioenenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Felagund het volgende:
Kunnen we geen klassement opmaken vanaf de 8e etappe? Volgens mij eindigt Kruijswijk dan bovenaan.
Ja, en als we de tijdrit weghalen en dit en datquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Felagund het volgende:
Die had 4.5 minuut voorsprong op Kruijswijk na etappe 8.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Hesjedal er ook wel dichtbij zal zitten dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een complot! Open snel een BNW-topic!
Dat sowieso, maar Contador is nu wel overtraind. Deze Giro was te leip om te kunnen gebruiken voor de dubbel. Ik hoop dat Contador niet voor het klassement gaat in de Tour, maar voor enkele epische ontsnappingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Zo het kunnen zijn dat de Giro nog niet het piekmoment is van Bertje en dat dit dus maar een opbouwkoers was voor de Tour ?
Lijkt me heel sterk maar anderzijds dit was niet de beste Contador in deze Giro.
Bertje gaat gewoon voor het GC in de Tour hoor, tenzij hij echt heel snel op achterstand staatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Contador is nu wel overtraind. Deze Giro was te leip om te kunnen gebruiken voor de dubbel. Ik hoop dat Contador niet voor het klassement gaat in de Tour, maar voor enkele epische ontsnappingen.
en Gesinkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Zie al uit naar de Tour met de grote 4 (Bertje, Vroem, Nibali en Quintana)
Vroem verliest 5 minuten in de kasseienrit, als hij die al uitrijdt. Bertje zie ik nu niet meer meedoen voor het klassement, dus gaat tussen Nibali en Quintana.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Zie al uit naar de Tour met de grote 4 (Bertje, Vroem, Nibali en Quintana)
Ik zei ook dat ik het hoop. Zal inderdaad in eerste instantie voor het klassement gaan, maar daar heb ik weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Bertje gaat gewoon voor het GC in de Tour hoor, tenzij hij echt heel snel op achterstand staat
Deden die mee dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
in ieder geval geen kleurloze plek 7 voor Krachtwijk. Beter dan de 11e en 12e plek waar de Belgjes het mee moeten doen. Hebben VDB2 of Montfort 1 keer alleen in de aanval gereden???
Heel erg bedankt lekker ding, wij van FOK! maken een buiging, een diepe buiging voor al je fantastische werk!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, dat was dat. Ik heb het weer met veel plezier gedaan en ben dankbaar voor de vele positieve reacties. Met een beetje geluk doe ik het tijdens de Tour ook weer, maar dat is nog even afwachten.
Bedankt voor de voorbeschouwinkjes, ouwe reusquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, dat was dat. Ik heb het weer met veel plezier gedaan en ben dankbaar voor de vele positieve reacties. Met een beetje geluk doe ik het tijdens de Tour ook weer, maar dat is nog even afwachten.
Sinds Rintje Ritsma is dat niet meer gebeurd denk ik zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef Blik het volgende:
Hoe vaak is dat gebeurt, rondewinnaar zonder etappe winnen?
Echt klasse, ik krijg van jouw voorbeschouwingen altijd zin in zowel de etappe als een vakantie naar Italië.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bertje won de Giro in 2008 ook al zonder ritzege, sowieso heeft hij officieel nog geen rit gewonnen in de Giroquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef Blik het volgende:
Hoe vaak is dat gebeurt, rondewinnaar zonder etappe winnen?
Monfort reed 1 rit in de aanval, maar dat heeft zoveel indruk gemaakt dat ik geen idee meer heb welke rit dat ook alweer was..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
in ieder geval geen kleurloze plek 7 voor Krachtwijk. Beter dan de 11e en 12e plek waar de Belgjes het mee moeten doen. Hebben VDB2 of Montfort 1 keer alleen in de aanval gereden???
Dankquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook Hesjedal won in 2012 zonder ritzege.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bertje won de Giro in 2008 ook al zonder ritzege, sowieso heeft hij officieel nog geen rit gewonnen in de Giro
Maak er dan even een apart topic voor aan, zodat ze makkelijker terug te vinden zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of gewoon de OP in de desbetreffende Touretappe...moet te doen zijn voor de Modjesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maak er dan even een apart topic voor aan, zodat ze makkelijker terug te vinden zijn!
Mooi werk weer
En Lemond de Tour in 1990.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ook Hesjedal won in 2012 zonder ritzege.
Welke modjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of gewoon de OP in de desbetreffende Touretappe...moet te doen zijn voor de Modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |