Volgend jaar alles op de Tour: Nibali, Aru, Fuglsang, Landa, Scarponi, Taaramae, Kangert, Grivko en LL Sanchezquote:
Als Nibali net zo goed rijdt op de kasseien als vorig jaar, dan is heeft Boom evengoed nog winstkansen. Zijn er ook boni's in de Tour?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal Nibali wel bij moeten staan vrees ik, zal niet voor z'n eigen kansen gaan in die rit.
Nibali en Boom samen naar de finish, Nibali vijf minuten voor in het GC, Boom de ritquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal Nibali wel bij moeten staan vrees ik, zal niet voor z'n eigen kansen gaan in die rit.
Die schrijf ik vast op voor het eindklasseentquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de Dauphine.
Ik heb goed nieuws: LollerPhilippe doet mee.
De top negen is al bekendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgend jaar alles op de Tour: Nibali, Aru, Fuglsang, Landa, Scarponi, Taaramae, Kangert, Grivko en LL Sanchez
Ik denk dat die er na zijn demarrage richting Zakarin ook behoorlijk doorheen zatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:28 schreef Max23 het volgende:
Landa komt tussen 3 punten tekort voor de bergtrui
Als je drie of vier goede klimmers hebt als TLJ zijnde zou het een schande zijn als niet een van de drie niet voor de bolletjes rijdtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk in de Tour vol voor de bolletjestrui hoop ik.
Wel een ideaal parcours voor hem, met zoveel ritten in het midden- en hooggebergte.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk in de Tour vol voor de bolletjestrui hoop ik.
Dan wordt hij wel weer opgeraapt, omdat hij 3 lekke banden had of zo.quote:
Net op de slotklim ook toch. Volgens mij had hij dan aan een 2e plaats genoeg gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Landa had op de Mortirolo ook nog simpel wat punten kunnen halen.
Daarom denk ik ook dat hij er gewoon doorheen zatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net op de slotklim ook toch. Volgens mij had hij dan aan een 2e plaats genoeg gehad
Best wel dom eigenlijk. Van de Mortirolo begrijp ik het nog wel, maar van vandaag niet zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net op de slotklim ook toch. Volgens mij had hij dan aan een 2e plaats genoeg gehad
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Kruiswijk niet echt een eindschot heeft, gaat erg lastig worden om grote etappes te winnen. Wat dat betreft heb ik iets meer vertrouwen in Kelderman.
Of de Condor van Varsseveld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Kruiswijk niet echt een eindschot heeft, gaat erg lastig worden om grote etappes te winnen. Wat dat betreft heb ik iets meer vertrouwen in Kelderman.
Denk dat Kelderman sneller kan aankomen in zware etappes. Misschien wishfull thinking maar toch.quote:
Waar is de tijd gebleven dat Seeldraayers gewoon de witte trui haalde in de Giro.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Wombcat het volgende:
Haha. de 2e in het jongerklassement op 1u50
Ik vind het geen gekke gedachte, het lijkt mij dat hij zich meer op de tour richt dan op deze Giro.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Zo het kunnen zijn dat de Giro nog niet het piekmoment is van Bertje en dat dit dus maar een opbouwkoers was voor de Tour ?
Lijkt me heel sterk maar anderzijds dit was niet de beste Contador in deze Giro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |