SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Landa gaat dit gewoon met gemak winnen
Heeft hij geen klote aanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef DeeBee het volgende:
Landa pakt nog 1.5 minuut in de laatste kilometer.
Hesjedal is toch ook niet echt explosief?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
Ik geef iedereen behalve Steven een kans eigenlijk
Aru ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
Nee, heeft geen sprint jammer genoeg. Zou alleen door een late uitval kans maken maar denk niet dat ie daar nog genoeg kracht voor heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:06 schreef franklop het volgende:
Trofimov niet in dat groepje amador toch?
Volgens de laatste berichtgeving nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:06 schreef franklop het volgende:
Trofimov niet in dat groepje amador toch?
Ze hadden na die Giro Vanhuffel moeten kopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:07 schreef Falco het volgende:
Ardilla. Was ook al zo'n fantastische aankoop van Rabobank toch
Die reed altijd voor een extra salaris in de koers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:07 schreef Falco het volgende:
Dat heeft daarna veel gepresteerd iddquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hadden na die Giro Vanhuffel moeten kopen.
Wel Savoldelli aan Girowinst geholpen toen ie nog bij Lotto reedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:07 schreef Falco het volgende:
Inderdaad, over gemiste kansen gesproken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft daarna veel gepresteerd idd
Nou, nou, nou, nou.quote:
Hij heeft met zijn hele lijf heen en weer geschud op de fiets, maar hij heeft de krachten gevonden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar die Hesjedal zijn 38ste adem vandaan haalt is me ook een raadsel.
Dat gat ook weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit slaat ook weer nergens op eigenlijk.
Als die goed was geweest dan hadden ze hem nooit meer teruggepakt na z'n avontuur met Zakarin.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch apart, had eerder Landa verwacht.
Zal ik het zeggen.. Nee ik zeg het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Ook al twee op een rij. En alweer vijf etappezeges van Astana. Wat is er toch aan de hand?
Ze hebben twee goede klassementsrenners en verreweg de beste ploeg, tsjaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Ook al twee op een rij. En alweer vijf etappezeges van Astana. Wat is er toch aan de hand?
Dat werd iets te opvallend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch apart, had eerder Landa verwacht.
Aux deux vitessequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |