Hij heeft met zijn hele lijf heen en weer geschud op de fiets, maar hij heeft de krachten gevonden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar die Hesjedal zijn 38ste adem vandaan haalt is me ook een raadsel.
Dat gat ook weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit slaat ook weer nergens op eigenlijk.
Als die goed was geweest dan hadden ze hem nooit meer teruggepakt na z'n avontuur met Zakarin.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch apart, had eerder Landa verwacht.
Zal ik het zeggen.. Nee ik zeg het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Ook al twee op een rij. En alweer vijf etappezeges van Astana. Wat is er toch aan de hand?
Ze hebben twee goede klassementsrenners en verreweg de beste ploeg, tsjaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
Ook al twee op een rij. En alweer vijf etappezeges van Astana. Wat is er toch aan de hand?
Dat werd iets te opvallend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch apart, had eerder Landa verwacht.
Aux deux vitessequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |