Iddquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:34 schreef marcodej het volgende:
Na ATOC lijken de rondemissen van de Giro maar matige huismoeders.
Yep, toen reed ie ook een goede etappe. Meer zelfvertrouwen denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:39 schreef HPLC het volgende:
Gisteren of eergisteren sprak hij toch wel Engels?
valt mee dit jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Weer een mooie Giro gezien, mooiste ronde van het jaar. Zeker de laatste jaren.
Hoeveel sprintetappes zijn er in de Tour ? Zal wel weer veel teveel zijn.
Extreem weinig voor de tour (stuk of 5, waarvan een paar niet zeker in een sprint eindigen). Zie discussie in het topic over de Tour.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoogstens 5, waarvan 1 zeer onzekerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Morele winnaar van deze Giroquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde van die valpartij, anders was die zeker podium geëindigd.
Maximaal 3 of 4 (en dan reken ik de slotrit in Parijs mee)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Mooi. Ga me nu weer wat meer concentreren op de Tour. Maandje nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Extreem weinig voor de tour (stuk of 5, waarvan een paar niet zeker in een sprint eindigen). Zie discussie in het topic over de Tour.
Het is een complot! Open snel een BNW-topic!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:44 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman vorig jaar 7de op 11 minuten van de winnaar, Kruijswijk dit jaar 7de op 11 minuten en 2 seconden van de winnaar.
Dat kan geen toeval zijn!
Heerlijk parcours voor Mollema, Gesink, Ten Dam, Kruijswijk, Kelderman en Dumoulinquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi. Ga me nu weer wat meer concentreren op de Tour. Maandje nog.
Het zijn de Zionisten!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een complot! Open snel een BNW-topic!
Denk dat Hesjedal er ook wel dichtbij zal zitten dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Felagund het volgende:
Kunnen we geen klassement opmaken vanaf de 8e etappe? Volgens mij eindigt Kruijswijk dan bovenaan.
Net als de Jupiler League, met periodekampioenenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Felagund het volgende:
Kunnen we geen klassement opmaken vanaf de 8e etappe? Volgens mij eindigt Kruijswijk dan bovenaan.
Ja, en als we de tijdrit weghalen en dit en datquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Felagund het volgende:
Die had 4.5 minuut voorsprong op Kruijswijk na etappe 8.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Hesjedal er ook wel dichtbij zal zitten dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een complot! Open snel een BNW-topic!
Dat sowieso, maar Contador is nu wel overtraind. Deze Giro was te leip om te kunnen gebruiken voor de dubbel. Ik hoop dat Contador niet voor het klassement gaat in de Tour, maar voor enkele epische ontsnappingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Zo het kunnen zijn dat de Giro nog niet het piekmoment is van Bertje en dat dit dus maar een opbouwkoers was voor de Tour ?
Lijkt me heel sterk maar anderzijds dit was niet de beste Contador in deze Giro.
Bertje gaat gewoon voor het GC in de Tour hoor, tenzij hij echt heel snel op achterstand staatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Contador is nu wel overtraind. Deze Giro was te leip om te kunnen gebruiken voor de dubbel. Ik hoop dat Contador niet voor het klassement gaat in de Tour, maar voor enkele epische ontsnappingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |