Ik ben wel eens van een koude kermis thuis gekomen. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:56 schreef Copycat het volgende:
Als ze maar niet van een droge kermis thuiskomen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik word heel verdrietig van die mongolide tegeltjes hier
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben wel eens van een koude kermis thuis gekomen. Telt dat ook?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik het meest jammere aan deze discussie vind, is dat mensen in Nederland ieder jaar legaal voornamelijk gekleurde kinderen mishandelen en misvormen voor het leven. Je zou denken dat legale kindermishandeling tegen gekleurde kinderen hoger op de agenda zou staan dan de gekrenkte ego's van volwassenen. Helaas.
Dat hele kinderfeest boeit Koewinsie en Co. inderdaad geen bal, men wil doekoe zien!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het uiteindelijke doel van deze groepering is een schadevergoeding voor het slavernijverleden. De hetze tegen ZP is daartoe slechts een eerste aanzet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:33 schreef Bassie_B het volgende:
Geef ze wat zwarte piet kleren dan kunnen ze meedoen.
Zeg maar dat er geen extra schmink gehaald hoeft te worden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]Een Afrikaans buurjochie wilde een keer met me mee toen ik weer eens voor zijn nichtje Zwarte Piet ging spelen. Hij zei idd ook al dat hij geen schmink nodig had, maar ik zei dat hij wel iets te herkenbaar was!
Wel chill; zat ik daar op een gegeven moment als Zwarte Piet in een kamer vol Afrikanen!![]()
Waar haal jij vandaan dat degene die voor onafhankelijkheid waren ook degenen waren die naar NL zijn gekomenquote:
Wtf?quote:Je zou van die zwarten dan verwachten dat ze, nadat ze nederig hier aangeklopt hadden en binnengelaten waren, ze hun grote mondjes wel even zouden houden!!
Haha tof!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:39 schreef Bassie_B het volgende:
[..]
Mijn tante uit Curaçao was vroeger ook altijd Zwarte Piet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Ik had uiteraard een heel overdreven accent als deze Zwarte Piet:
Anders zou ik zo herkend worden.Met name voor de buurkinderen!
Ja deze accenten suggereren NOG meer dat Zwarte Piet een neger is, ÉN het komt over alsof hij een beetje dom is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:09 schreef Bassie_B het volgende:
[..]Waarom zijn accenten tegenwoordig verboden
.
Hij zegt het openlijk, maar ik gok dat minstens 90% van alle Nederlanders stiekem ook liever niet een huis in een straat met veel allochtonen koopt en z'n kinderen ook liever niet naar een zwarte school stuurt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat degene die voor onafhankelijkheid waren ook degenen waren die naar NL zijn gekomen
[..]
Wtf?
Maar hier in Nederland is geen racisme en zien we de zwarte medemens als volwaardige medeburger hoor !
De ZP-discussie brengt de ware aard van tuig zoals jij weer een goed naar boven
Ik denk dat een hoop mensen, autochtoon of allochtoon, sowieso eigenlijk liever niet in een achterstandsbuurt zouden willen wonen en dat ze sowieso hun kinderen niet graag op een 'achterstandsschool' zouden willen plaatsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij zegt het openlijk, maar ik gok dat minstens 90% van alle Nederlanders stiekem ook liever niet een huis in een straat met veel allochtonen koopt en z'n kinderen ook liever niet naar een zwarte school stuurt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Punt is dat discriminatie nog maar amper een echt probleem is in Nederland en dan moet je toch zoeken naar manieren om de blanke bevolking te kunnen blijven beschuldigen. Zélfs als dat ten koste gaat van kinderen.
Nee, nou verdraai je mijn woorden. Ik had het niet over achterstandsbuurten en slechte scholen, ik had het over buurten met veel allochtonen en over zwarte scholen. Ik durf wel te stellen dat bijna alle Nederlanders daar liever van weg blijft, of er nou wel of geen problemen zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen, autochtoon of allochtoon, sowieso eigenlijk liever niet in een achterstandsbuurt zouden willen wonen en dat ze sowieso hun kinderen niet graag op een 'achterstandsschool' zouden willen plaatsen.
Verschil is dat de user die ik quote niet zozeer praat over probleemgevallen, nee zwarten die 'hier aankloppen' moeten dan nederig doen
Nee, maar dat komt omdat wij ze geen kans geven. Snap dat dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, nou verdraai je mijn woorden. Ik had het niet over achterstandsbuurten en slechte scholen, ik had het over buurten met veel allochtonen en over zwarte scholen. Ik durf wel te stellen dat bijna alle Nederlanders daar liever van weg blijft, of er nou wel of geen problemen zijn.
Dat jij allochtonen en zwarte scholen met achterstand associeert, zegt toch eigenlijk ook al genoeg.
Ik zie dat ook niet. Wat ook overbodig is , dat jij suggereert dat er een groep mensen is die het sintfeest wilt verbieden. Er zijn altijd mafketels die roepen: dat moet verboden worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef ccs het volgende:
Ik zie niet in waarom dit prachtige Nederlandse volksfeest verboden zou moeten worden om de mening van een groep mensen ten zuiden van de Sahara en hun Blanke hulpjes (hihi), de Policor Gutmensch.
Stupide mening heb je .quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:36 schreef ccs het volgende:
Een neger stoot zijn teen? Schuld van de blanken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |