De politie moet bij aangifte perse vragen of ze slachtofferhulp nodig hebben. Iets wat ze allemaal wel kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:34 schreef ToT het volgende:
Aangifte doen tegen een fictief persoon. Ik zou die mensen massaal aanklagen wegen het bewust saboteren van het rechtssysteem!
Same shit als mensen een aangifte tegen God, de tandenfee of andere fictieve personen zou doen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De politie moet bij aangifte perse vragen of ze slachtofferhulp nodig hebben. Iets wat ze allemaal wel kunnen gebruiken.
Vroegen ze ook aan mij toen ik aangifte deed van fietsendiefstalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De politie moet bij aangifte perse vragen of ze slachtofferhulp nodig hebben. Iets wat ze allemaal wel kunnen gebruiken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vroegen ze ook aan mij toen ik aangifte deed van fietsendiefstal
Dat was mijn reactie ook....maar ze bleken serieus te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook....maar ze bleken serieus te zijn.
Toen ik aangifte deed omdat ik aangereden was en de daders door waren gereden kreeg ik ook vragen of ik toestemming gegeven had om aangereden te worden![]()
Zo'n agent die zo'n PC'tje opneemt volgt gewoon een script waarin precies staat wat hij moet vragen.
nonsens ...quote:
veel geld en bombarie wat door opiniepeilers allang vastgesteld isquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Individual het volgende:
Tijd voor een Zwarte Piet referendum. Lijkt me de enige eerlijke manier om te kijken of mensen voor of tegen zijn.
Zwartepieten hatersquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik word heel verdrietig van die mongolide tegeltjes hier
Dat 90%+ het geen issue vond toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
veel geld en bombarie wat door opiniepeilers allang vastgesteld is
troll je weer lekker.. ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:35 schreef Red_85 het volgende:
Ah, de eeuwig selectief verongelijkte policorcalimero's willen ook weer wat zeggen.
[..]
Zwartepieten haters
[..]
Dat 90%+ het geen issue vond toch?
Ga alvast maar in je hoekje zitten huilen
Gaat dit ook over mij ja?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:35 schreef Red_85 het volgende:
Ah, de eeuwig selectief verongelijkte policorcalimero's willen ook weer wat zeggen.
Deze mensen zijn van dezelfde categorie als de mensen die Afrika en Suriname onafhankelijk wilden en hiervoor geprotesteerd hebben. Want zonder 'het juk' van de blanken zouden ze het zoveel beter krijgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het uiteindelijke doel van deze groepering is een schadevergoeding voor het slavernijverleden. De hetze tegen ZP is daartoe slechts een eerste aanzet.
En dit meen je ook echt allemaal? Oh, boy...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze mensen zijn van dezelfde categorie als de mensen die Afrika en Suriname onafhankelijk wilden en hiervoor geprotesteerd hebben. Want zonder 'het juk' van de blanken zouden ze het zoveel beter krijgen.
Daarna wisten ze niet hoe snel je in vliegtuig/boot moesten stappen om toch weer onder blanke heerschappij te leven. Want onafhankelijkheid is leuk, maar als er geen water meer uit de kraan komt en het gezondheidssysteem is ingestort is het ook zo'n gedoe.
Je zou van die zwarten dan verwachten dat ze, nadat ze nederig hier aangeklopt hadden en binnengelaten waren, ze hun grote mondjes wel even zouden houden!!
Maar nee, nog koud één generatie binnen en ze beginnen alweer te protesteren. Want wij zien het weer allemaal fout.
Als ze nu állemaal naar Nederland komen, dan pakken wij wel een land in Zuidelijk Afrika of Suriname. Nog geen 15 jaar en het is daar geweldig. En dan komen ze weer terug met hun bootjes. Om hun 'thuislanden' te claimen. Ga toch gezellig zelf eens een succesvolle maatschappij opbouwen, zou ik zeggen, in plaats van die van ons voortdurend aan te vallen.
Wat klopt er dan niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dit meen je ook echt allemaal? Oh, boy...
Omdat een grote groep zeikerds dat willen ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:51 schreef YazooW het volgende:
Waarom blijven we zo veel aandacht geven aan dat kleine groepje zeikerds?
Als het niet dit groepje zeikerds is, dan krijgen andere zeikerds wel aandacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:51 schreef YazooW het volgende:
Waarom blijven we zo veel aandacht geven aan dat kleine groepje zeikerds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |