Fundamentele mensenrechten lijken mij geen goed onderwerp voor een referendum.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Individual het volgende:
Tijd voor een Zwarte Piet referendum. Lijkt me de enige eerlijke manier om te kijken of mensen voor of tegen zijn.
Dat zullen de anti-Pieten niet willen want de uitkomst is al bekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Individual het volgende:
Tijd voor een Zwarte Piet referendum. Lijkt me de enige eerlijke manier om te kijken of mensen voor of tegen zijn.
Het is een inkoppertje dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders voorstander is van zwarte piet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Individual het volgende:
De haatcampagne van Quincy draait sinds 6 december alweer op volle toeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Het is godverdomme eind mei, alsjeblieft zeg.
Dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Het is godverdomme eind mei, alsjeblieft zeg.
Begin maar met NL troepen uit Mali terug te trekken.quote:
Spijker op de kop.quote:
Okay.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Begin maar met NL troepen uit Mali terug te trekken.
Schizofreen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wil wat schrijven, maar wil niet gebannen worden.Dus schrijf ik het lekker niet.
Of je schrijft het gewoon lekker wel, en dan zien we wel weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wil wat schrijven, maar wil niet gebannen worden.Dus schrijf ik het lekker niet.
Precies. Kom op man.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je schrijft het gewoon lekker wel, en dan zien we wel weer.
Precies, het klinkt allemaal wel leuk, Zwarte Piet zwart van het roet van de schoorsteen, maar als we het zo gaan doen dan weerhoudt het buitenlanders er niet van om met hun zwarte kinderen mee te doen met ONS kinderfeest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Dit is nog steeds ons land met onze regels, ze moeten hun bek houden.
Dit. Er zijn toch een aantal die ook een een commissie daarvoor zitten? Vast toeval.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het uiteindelijke doel van deze groepering is een schadevergoeding voor het slavernijverleden. De hetze tegen ZP is daartoe slechts een eerste aanzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |