abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2015 @ 13:10:26 #126
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153098953
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:54 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Ik woon op mezelf. Ik woon niet begleid ofzo :?.
Haha, ben jij zo'n JOVD sukkeltje die al denkt dat ie het gemaakt heeft in het leven doordat hij een of andere studie tot manager volgt.

Je hebt nog niks gepresteerd man. En je droombaantje op de zuidas is ook maar voor weinigen weggelegd. Veel succes.
pi_153098956
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Waar is Adriaan? Echt man.
Adriaan is op 'vakantie' in Spanje hij heeft problemen met de AIVD wegens het financieren van IS.
pi_153098962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je bent trouwens in goed gezelschap.
Je hebt gelijk hoor. Ik had alleen niet zo zin in een semantische discussie over het begrip 'bezuiniging'.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_153099020
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:10 schreef Noriega het volgende:

[..]

Haha, ben jij zo'n JOVD sukkeltje die al denkt dat ie het gemaakt heeft in het leven doordat hij een of andere studie tot manager volgt.

Je hebt nog niks gepresteerd man. En je droombaantje op de zuidas is ook maar voor weinigen weggelegd. Veel succes.
Ik volg de opleiding Bos en Natuurbeheer. Daarna wil ik kust en zee management gaan doen op het HBO. Ik zit niet bij de JOVD en ik ben niet zo iemand.

Ik ben iemand met een mening die open staat voor nog niet ontdekte waarheden en andere meningen.

Je kan me wel afstraffen voor het presenteren van een plan maar dat zegt meer over jou dan over mij.
pi_153099071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk dat je een nieuwe baan moet zoeken in plaats van als een luie parasiet meteen op kosten van anderen te willen leven.

Niks mis mee, lijkt me. Iemand die ontslagen is kan best een maandje van z'n spaargeld leven en dan een nieuwe baan zoeken in plaats van anderen voor zijn/haar leven te laten opdraaien.
Het is juist de bedoeling dat je je gelijk gaat aanmelden bij het UWV en dan pas een baan gaat zoeken. In theorie is het dan ook zo dat het UWV je bij dat laatste helpt. (Wat in praktijk nogal tegenvalt.) En het is naar mijn mening nogal dom om geen gebruik te maken van een uitkering, waar wel premie voor betaald is. Dat is namelijk het idee van schadeverzekering.

Als je een brandverzekering hebt en je huis is helemaal afgetikt, dan ga je toch ook niet eerst je spaargeld gebruiken om je huis op te knappen. Nee, dan ga je naar je verzekeraar voor een uitkering. En die uitkering is vaak veel hoger dan dat je aan premies betaald hebt, dus er zijn een veel mensen die voor jouw schade betalen.

En dan heb je nog figuren zoals Bassie_B die van die uitkering een lening willen maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar dan moeten we ook de WW tot een vrijwillige verzekering maken. De werkgeverspremie kan dan bij je bruto- of nettoloon op en dan kun je voor jezelf bepalen of en hoe je door een periode van werkloosheid heenkomt, of dat je je verzekert bij een private aanbieder. Doen we dat niet, dan moeten we ook niet zeuren dat mensen gebruik maken van de regelingen waar ze aan meebetalen.
Als je van de WW een vrijwillige verzekering maakt bij een private aanbieder, wordt de verzekering zelf ook gelijk duurder. Dat verschil zie je ook tussen de WIA en AOV. Voor een AOV betaal je meer, maar je krijgt er minder voor terug. Ik ben dan ook bang dat er genoeg mensen zijn die vanwege de hoge premie zich niet laten verzekeren en wanneer ze dus hun baan kwijt zijn, echt in de financiële problemen komen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_153099604
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:36 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Meer dan 10 miljard begrotingstekort. (mag maar drie % van de totale begroting zij anders worden we de EU uit gejeu de bould)

460 miljard staatsschuld.
Relatief valt die 10 miljard wel mee, gezien het feit we onszelf nog altijd economisch moeten herstellen.
En ook alleen het noemen van de staatsschuld is vrij nietszeggend.
1) Waarom zijn dit slechte keuzes geweest? Hoe weet jij dat hetzelfde geld binnenhalen via belasting minder schadelijk was geweest?
2) Hoe verhoudt de schuld zich tot Nederlands totale vermogen?
pi_153103144
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Relatief valt die 10 miljard wel mee, gezien het feit we onszelf nog altijd economisch moeten herstellen.
En ook alleen het noemen van de staatsschuld is vrij nietszeggend.
1) Waarom zijn dit slechte keuzes geweest? Hoe weet jij dat hetzelfde geld binnenhalen via belasting minder schadelijk was geweest?
2) Hoe verhoudt de schuld zich tot Nederlands totale vermogen?
Nils relatief we moeten nu bezuinigen en ophouden met die uitgeef cultuur binnen de overheid.
pi_153103235
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 15:56 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Nils relatief we moeten nu bezuinigen en ophouden met die uitgeef cultuur binnen de overheid.
Nadat je eerdere voorstel wat betreft de WW moeiteloos neergesabeld werd zou ik zeggen: doe een nieuw voorstel. Die zullen hier altijd serieus beoordeeld en besproken worden. Maar kom niet weer aan met "dat het tenminste een oplossing is"..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:20:20 #134
444879 EuropeaanNL
Hijs de vlag
pi_153103831
Er wordt veel geklaagd over Rutte, maar wie van al die helden die zichzelf politieke leiders noemen zou het beter doen?
Verenig u
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:22:19 #135
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_153103876
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:13 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Ik volg de opleiding Bos en Natuurbeheer. Daarna wil ik kust en zee management gaan doen op het HBO. Ik zit niet bij de JOVD en ik ben niet zo iemand.

Ik ben iemand met een mening die open staat voor nog niet ontdekte waarheden en andere meningen.

Je kan me wel afstraffen voor het presenteren van een plan maar dat zegt meer over jou dan over mij.
Leuke richting heb je gekozen. Wel opvallend dat je rechts zo adoreert, terwijl die het liefst geen cent uitgeeft aan natuur.
pi_153103910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 15:59 schreef keste010 het volgende:

[..]

Nadat je eerdere voorstel wat betreft de WW moeiteloos neergesabeld werd zou ik zeggen: doe een nieuw voorstel. Die zullen hier altijd serieus beoordeeld en besproken worden. Maar kom niet weer aan met "dat het tenminste een oplossing is"..
Nee het topic is volgens mij kattengejank richting Mark Rutten. Als jullie zo graag mensen met ideeën afzeiken. Be my guest.
pi_153104085
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:22 schreef De_Kaas het volgende:

[..]

Leuke richting heb je gekozen. Wel opvallend dat je rechts zo adoreert, terwijl die het liefst geen cent uitgeeft aan natuur.
Dus iedereen die rechts is rijd in een Hummer en jaagt op herten :'). Lekker generaliseren.

En wat is uitgeven aan de natuur? Auto's in de binnenstad verbieden? Stenen gooien in Urk?
pi_153105339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:20 schreef EuropeaanNL het volgende:
Er wordt veel geklaagd over Rutte, maar wie van al die helden die zichzelf politieke leiders noemen zou het beter doen?
Wilders.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:32:11 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_153105739
Ongelooflijk. En dat zegt juist het kopstuk van de partij die egoïsme en het dikke ik tot godheid heeft verheven.

Echt compleet gestoord die partij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:39:28 #140
444879 EuropeaanNL
Hijs de vlag
pi_153105908
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:17 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wilders.
Waarom? omdat hij de islam wil verbieden? of omdat hij uit de EU wil? Een politicus die problemen liever verplaatst dan zelf oplost.
Verenig u
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:44:56 #141
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153106013
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:28 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Dus iedereen die rechts is rijd in een Hummer en jaagt op herten :'). Lekker generaliseren.

En wat is uitgeven aan de natuur? Auto's in de binnenstad verbieden? Stenen gooien in Urk?
Niet de EHS de nek omdraaien bijvoorbeeld.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:45:28 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_153106029
Lijkt wel cabaret... de hopman van de mammonisten die het heeft over het 'dikke ik'..

De enigen die 'dikker' worden dankzij de mensverachtende politiek van dit kabinet zijn de dames en heren van de VVD zelf. Het gepeupel nog minder zekerheid geven, nog verder uitknijpen, bedreigen met korten op bijstand, bedreigen met verhuizen, allemaal om de eigen goedgevulde beurs vooral voller te laten worden. Want: succes is een keuze, aldus de VVD, waarvan 70% bestaat uit van huis uit gefinancierde door de universiteit geblazen blazers en mantelpakken met het inlevingsvermogen van een paperclip.

Kotsmisselijk, die partij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 mei 2015 @ 18:00:31 #143
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_153106310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt wel cabaret... de hopman van de mammonisten die het heeft over het 'dikke ik'..

De enigen die 'dikker' worden dankzij de mensverachtende politiek van dit kabinet zijn de dames en heren van de VVD zelf. Het gepeupel nog minder zekerheid geven, nog verder uitknijpen, bedreigen met korten op bijstand, bedreigen met verhuizen, allemaal om de eigen goedgevulde beurs vooral voller te laten worden. Want: succes is een keuze, aldus de VVD, waarvan 70% bestaat uit van huis uit gefinancierde door de universiteit geblazen blazers en mantelpakken met het inlevingsvermogen van een paperclip.

Kotsmisselijk, die partij.
Helemaal eens ^O^ , het is niet meer om aan te zien.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_153106687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet de EHS de nek omdraaien bijvoorbeeld.
Ja slim plan ook om in de Flevopolder een natuurgebied aan te leggen :'). Ga zo door!
pi_153106824
http://www.omroepflevoland.nl/Mobile?NewsId=122223

Wachten tot de grote grazers sterven van de honger ga zo door Nederland ^O^.

En maar zeiken dat we dieren niet mogen afschieten.
pi_153107500
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 15:56 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Dat riep je aan het begin van de discussie ook al, maar met goede argumenten ben je nog steeds niet gekomen.
pi_153107546
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat riep je aan het begin van de discussie ook al, maar met goede argumenten ben je nog steeds niet gekomen.
Jouw enige argument is het ontkennen van het probleem.
pi_153107592
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:49 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Jouw enige argument is het ontkennen van het probleem.
Nee, ik relativeer jouw onderbouwing.
Waarom is het huidige begrotingstekort een teken dat de verzorgingsstaat geen toekomst meer heeft?
Waarom is de huidige staatsschuld een teken dat de verzorgingsstaat geen toekomst meer heeft?
pi_153107804
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, ik relativeer jouw onderbouwing.
Waarom is het huidige begrotingstekort een teken dat de verzorgingsstaat geen toekomst meer heeft?
Guus ik weet niet waar je het geld anders vandaan haalt?
pi_153108179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Waar blijft de aftrekpost voor huurders? Een extraatje is nooit mis.
De huursubsidie is dat al voor, speciaal een subsidie zodat de kanslozen er ook gebruik van kunnen maken.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')