09:54 - Ik sta klaar om opgehaald te worden door degene met wie ik ga.quote:Fylax komt voor het eerst na maanden weer buiten en dat is natuurlijk hartstikke speciaal! Wat deze dag nog specialer maakt is dat hij vandaag zijn grote idool ziet. Reden genoeg voor een liveblog dus. Fylax post wat hij doet, waar hij dat doet etc.
Geen idee, maar echt stupide is ze niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom kijkt ze toch altijd zo vreselijk stupide uit haar ogen?
Omdat ze haar tetten en ass mist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom kijkt ze toch altijd zo vreselijk stupide uit haar ogen?
Het lijkt net alsof ze constant een scheet inhoudt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze haar tetten en ass mist.
Waarom krijg ik het idee dat ik dat eerder voorbij heb zien komenquote:
Ik heb geen idee waarom jij dat idee krijgt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat ik dat eerder voorbij heb zien komen
Ga je nu voor een handtekening/foto, of is die kans er niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:08 schreef Fylax het volgende:
IK BEN DOOF EN MIJN STEM IS SCHOR MAAR HET WAS AMAZING
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:07 schreef Fylax het volgende:
IK HEB EEN STUK OF 200 FOTO'S EN VEEL FILMPJES VOOR AL JULLIE FAPPENDE FOK!KERS WANNEER IK THUIS BEN
En dit uiteraard ook op het weblog posten. Dit soort shit hebben we nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:07 schreef Fylax het volgende:
IK HEB EEN STUK OF 200 FOTO'S EN VEEL FILMPJES VOOR AL JULLIE FAPPENDE FOK!KERS WANNEER IK THUIS BEN
Wat doe jequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dit uiteraard ook op het weblog posten. Dit soort shit hebben we nodig.
Heb je ook nog wat van het optreden gezien?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:07 schreef Fylax het volgende:
IK HEB EEN STUK OF 200 FOTO'S EN VEEL FILMPJES
Denk niet dat het gewaardeerd wordtquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk niet dat het gewaardeerd wordt
Ja al die 10 jarige meisjes moeten op tijd in bed liggen hè.quote:
Lekker soppen op hun matrasjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja al die 10 jarige meisjes moeten op tijd in bed liggen hè.
Ok je hebt me overtuigd. Fylax doe maar een blogje over je dagquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:23 schreef jodelahity het volgende:
Lekker sletterige kleding kopen morgen direct om hun geile popidooltje na te doen
Uiteraard, het was awesome.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat van het optreden gezien?
wow shots enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
gwn jaarloers dat niemand die puistekut van je wil
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
Update: Paar duizend man op een perron gaat natuurlijk nooit goed. Mensen die proppen, uit de trein worden geduwd bijna het spoor op. Man man man, wij hebben maar gekozen voor de volgende trein die om 23:00 uur komt.
Dan krijg je hetzelfde gelul hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
Update: Paar duizend man op een perron gaat natuurlijk nooit goed. Mensen die proppen, uit de trein worden geduwd bijna het spoor op. Man man man, wij hebben maar gekozen voor de volgende trein die om 23:00 uur komt.
Laatste gaat om 00:00quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan krijg je hetzelfde gelul hoordas zeker ook de laatste om thuis te komen?
En hoeveel treinen zitten daar nog tussen?quote:
23:00 23:30quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
En hoeveel treinen zitten daar nog tussen?
In een mega overvolle trein stappenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Moeder staat in treingang en wordt samen met dochter bijna de trein uitgeduwd. "M'N KIND M'N KIND VALT ER BIJNA UIT IK WORD ER GEWOON UITGEDUWD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Uiteindelijk stond ze weer op het perron.
Dat is dan wel weer fijn om te lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:08 schreef Fylax het volgende:
IK BEN DOOF EN MIJN STEM IS SCHOR MAAR HET WAS AMAZING
No money meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
Neem gewoon de fucking metro naar station Duivendrecht, zodat je de eerste in de trein bent
Loop er dan naartoe, zo ver is het niet... dan heb je iig garantie dat je de trein van 23:30 hebt.quote:
De IC naar Nimma stopt niet op Duifje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
Neem gewoon de fucking metro naar station Duivendrecht, zodat je de eerste in de trein bent
Overstappen in Utrechtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De IC naar Nimma stopt niet op Duifje.
Nimmaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De IC naar Nimma stopt niet op Duifje.
is er wel veel geile jailbait of niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
In een overvolle trein richting Utrecht Centraal. Bijna weggeduwd net
Gewoon de FOK!-knokploeg oproepen jatoch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
In een overvolle trein richting Utrecht Centraal. Bijna weggeduwd net
Hmm het overgrote deel vond ik niet mooi, maar er zaten pareltjes bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er wel veel geile jailbait of niet?
Die komen alleen hem stompen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon de FOK!-knokploeg oproepen jatoch?
Pics!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm het overgrote deel vond ik niet mooi, maar er zaten pareltjes bij.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die komen alleen hem stompen waarschijnlijk
Gewoon in de trein man, of kan je het nog niet staand?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
Moet trouwens al 3 uur fucking nodig pissen.
nice.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm het overgrote deel vond ik niet mooi, maar er zaten pareltjes bij.
Gastquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon in de trein man, of kan je het nog niet staand?
Dat gebeurde mij een keer, maar het was een groepje jongens aan het kloten. Mij naar buiten duwen en de deur steeds dicht doen. Derde keer stapte ik in en trok aan de noodrem, gaf ze een middelvinger en ben weggelopenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:45 schreef jodelahity het volgende:
Als je eruit geduwd kan worden dan zorg je dus ook dat je echt nog jezelf even helemaal in de trein probeert te proppen toch of?
owja wifi van de NSquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:06 schreef Fylax het volgende:
Morgen komen de pics, internet werkt nu echt niet mee.
Dat wel. Maar ik ben bereid dat risico te nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die komen alleen hem stompen waarschijnlijk
solvedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:08 schreef GekkePoes het volgende:
Als de deur opengaat en de trein is stampvol, doen of je moet kotsen pissen, meteen een hele vierkante meter vrij bij de ingang
Staand in de trein?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon in de trein man, of kan je het nog niet staand?
Vanavond als je thuis bent!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:06 schreef Fylax het volgende:
Morgen komen de pics, internet werkt nu echt niet mee.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Je moet het natuurlijk niet doen vlak voor je een station binnen rijd, en even over 5 wissels heen gaat, dan is de kans groot op een natte broek
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
d-kdng-d-kdng-d-dkng ..hoor je ineens "Gloeiendegloeiende!" uit de wc komen
Meestal ga ik dan op de grond zitten en doe het in een boogje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Je moet het natuurlijk niet doen vlak voor je een station binnen rijd, en even over 5 wissels heen gaat, dan is de kans groot op een natte broek
Ik neem altijd een plaszak mee, ideaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan op de grond zitten en doe het in een boogje.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan tyf je het toch juist naar jezelf toe?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale dingen met een slangejte eraan die doe je eromheen als een condoom, en het slangetje langs je broekspijp naar benedenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem altijd een plaszak mee, ideaal!
quote:
Niet als je het goed doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan tyf je het toch juist naar jezelf toe?
Dat staat toch op de "muren" in alle cabines met een pijltjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Trein van Utrecht naar Nimma, kan gelukkig wel zitten maar kan verdomme de wc niet vinden![]()
Gewoon blijven lopen, je komt er vanzelf 1 tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Trein van Utrecht naar Nimma, kan gelukkig wel zitten maar kan verdomme de wc niet vinden![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat staat toch op de "muren" in alle cabines met een pijltje
Onder de tafeltjes hangen toch van die kleine grijze toiletjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Onder de tafeltjes hangen toch van die kleine grijze toiletjes?
Kan bevestigen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Moet je wel op je knieën gaan zitten,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je kunt ze naar je toe kantelenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je wel op je knieën gaan zitten,
Ik ga altijd op die bagagerekken liggen, wil de bodem niet raken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je wel op je knieën gaan zitten,
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tot ie te ver kantelt en je bent nummer 7 die hem heeft gebruikt
Nou, nummer 2 moet genoeg zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tot ie te ver kantelt en je bent nummer 7 die hem heeft gebruikt
Heb je een vriendin?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vond het wel leuk om jullie posts te lezen, vriendin en ik hebben er hard om moeten lachen en de mensen om ons heen keken ons echt aan van uh![]()
Niet alles gelezen maar heb je een chikkie geroggeld fylax??quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vond het wel leuk om jullie posts te lezen, vriendin en ik hebben er hard om moeten lachen en de mensen om ons heen keken ons echt aan van uh![]()
Ik heb zojuist Ariana volgepompt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet alles gelezen maar heb je een chikkie geroggeld fylax??
Heb je de wc al gevonden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neee. het is een vriendin niet de vriendin hahahah
quote:
Deep in the friendzone !!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neee. het is een vriendin niet de vriendin hahahah
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Je hebt van die dingen die je nooit op internet had moeten zetten. Dit is er een van
Dat staat er ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:04 schreef Studiotje het volgende:
En ik las Donut Care... maar ja. Jeugd.
Is gwn cute toch.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Je hebt van die dingen die je nooit op internet had moeten zetten. Dit is er een van
Ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:04 schreef Studiotje het volgende:
En ik las Donut Care... maar ja. Jeugd.
Alleen in weekenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je vind je zelf schattig ruk je ook voor de spiegel ofzo ?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Awww wat een schatjeFylax mag ik je adopteren?
Hoe was het concert pik? En heeft ze nog All My Love gezongen?quote:
Geweldig & JAAAquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe was het concert pik? En heeft ze nog All My Love gezongen?
Cool cool cool.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:02 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Complimenten voor de foto's en het live verslag![]()
![]()
En je zak? Heb je die ook kunnen legen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
Update: Thuis, kapot, blaas leeg, oren piepen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
En je zak? Heb je die ook kunnen legen?
komt door slaaptekort omdat hij 24/7 op FOK! zitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:25 schreef bombmannl het volgende:
Je lijkt echt 12 jaar op die foto(s) :S
Ook met goede slaap lijk ik jong, zo ben ik nou eenmaal. I don't care.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt door slaaptekort omdat hij 24/7 op FOK! zit
Ik lijk ook jong, niks mis meequote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook met goede slaap lijk ik jong, zo ben ik nou eenmaal. I don't care.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee sorry goosga zo pitten, morgen een lange dag
ander keertje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar die cat ears zijn van mijn vriendin, heb ik haar gegeven voor d'r bday.jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Maarja ik heb niet zoveel vrienden waarvoor ik kado moet geven voor verjaardag dus kon voor haar duur kado kopen
was dat maar waarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:59 schreef Scuidward het volgende:
Nu klinkt het nog logisch, maar over 5 jaar zal jij je realiseren dat 40 euro bijna 20 bier is.
Beter inslaan dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 02:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
was dat maar waarje mag blij zijn als je er 10 voor krijgt over 5 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar die cat ears zijn van mijn vriendin, heb ik haar gegeven voor d'r bday.Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:10 schreef Psy-freak het volgende:
Nee man, Jenette McCurdy <3
[ afbeelding ]
claudia de breij jr.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:10 schreef Psy-freak het volgende:
Nee man, Jenette McCurdy <3
[ afbeelding ]
maar dan lekkerquote:
Prachtig werk Fylax, heb je nog wat voor ons achtergelaten in het Ziggo Dome?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
En hier de foto's:
http://imgur.com/a/oDrJo#0
Dankjewel, en nee sorry. Wel mijn voetstappen door de Ziggo Dome.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prachtig werk Fylax, heb je nog wat voor ons achtergelaten in het Ziggo Dome?
Zie vrijwel alleen maar mobieltjes.. wat ergquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
En lichtgevende kattenoortjes, maar ook mobieltjes ja.
Dan kijk je toch niet goedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie vrijwel alleen maar mobieltjes.. wat erg
Bij Tattoeed Heart bijvoorbeeld riep ze volgens mij om de flitser van je telefoon aan te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie vrijwel alleen maar mobieltjes.. wat erg
Heb alleen een paar foto's gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet goedBijna alleen maar van die kut oortjes.
quote:
Uiteraard. Zoveel heb ik niet gefilmd en ik keek steeds naar haar i.p.v het scherm, daarom ook veel bewogen enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef HPLC het volgende:
Heb je nog wel wat van het concert meegekregen?
Ach, je zat wel op een aardig plekje zo te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoveel heb ik niet gefilmd en ik keek steeds naar haar i.p.v het scherm, daarom ook veel bewogen enzo
Echt wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, je zat wel op een aardig plekje zo te zien
Best een leuke term voor uitstekende schaamlippen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet goedBijna alleen maar van die kut oortjes.
De meesten zien jou liever niet op de frontpage maar jij bent daar ook bij elk moslimbericht aanwezig om het te verdedigen ook al wordt er nog gestendigd. Een persoon zoals jij kan niks stellen over wat de 'meeste' mensen willen of niet omdat de normale wereld te ver van jou afstaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:13 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen liever naar een concert van iemand gaan die wel kan zingen
Ariana kan echt wel zingen, sukkel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:13 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen liever naar een concert van iemand gaan die wel kan zingen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De meesten zien jou liever niet op de frontpage maar jij bent daar ook bij elk moslimbericht aanwezig om het te verdedigen ook al wordt er nog gestendigd. Een persoon zoals jij kan niks stellen over wat de 'meeste' mensen willen of niet omdat de normale wereld te ver van jou afstaat.
De liveblog zelf inderdaad afgelopen maar mensen kunnen nog reageren op de filmpjes en foto's.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:30 schreef Fopje het volgende:
Maar goed, je liveblog is nu zeker wel afgelopen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
De liveblog zelf inderdaad afgelopen maar mensen kunnen nog reageren op de filmpjes en foto's.
HOMG wat een dropjeeee ben jijquote:
Dit heb ik ook nooit begrepen. Betaal je dik om bij een concert aanwezig te zijn, doe je niks anders dan bizar slechte foto's/filmpjes makenquote:
Als herinnering natuurlijk. Ik heb van de 90 minuten 17 minuten gefilmd, de rest genoten. Ik denk ook niet dat de rest de hele tijd aan het filmen was.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:45 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nooit begrepen. Betaal je dik om bij een concert aanwezig te zijn, doe je niks anders dan bizar slechte foto's/filmpjes maken
Kleur ogen blauw en groen wat een gelul. Een ex van me had groen gemengd maar die kans is 1 op de zoveel wat zal het zijn tienduizend.quote:
Een ex van me had ook groene ogen. Toen daar blauw bij kwam moet ik de bak in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kleur ogen blauw en groen wat een gelul. Een ex van me had groen gemengd maar die kans is 1 op de zoveel wat zal het zijn tienduizend.
Dat gegil.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
En hier de foto's:
xdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Een ex van me gaf ook groene ogen. Toen daar blauw bij kwam moet ik de bak in.
Dat was ook mijn idee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Fopje het volgende:
Vooruit. Dit topic vol en dan is het wel afgelopen
Nounou, wat een woedequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef jodelahity het volgende:
Wat een haat tegenover zoiets wat naar mijn idee juist leuk is. Een jong persoon heeft een leuk concert, doet zijn best om hier updates te geven, heeft zich heel erg vermaakt, reageert vrijwel alleen maar vriendelijk, en het gezemel van andere fokkers blijft en blijft maar doorgaan. Jullie vinden Ariane Grande niet knap zogenaamd of er is iets rebels in jullie wat eruit moet blijkbaar maar fuck off zeg. Niks mis met haar en met dat concert. Ga toch piemellikken ofzo
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef jodelahity het volgende:
Wat een haat tegenover zoiets wat naar mijn idee juist leuk is. Een jong persoon heeft een leuk concert, doet zijn best om hier updates te geven, heeft zich heel erg vermaakt, reageert vrijwel alleen maar vriendelijk, en het gezemel van andere fokkers blijft en blijft maar doorgaan. Jullie vinden Ariane Grande niet knap zogenaamd of er is iets rebels in jullie wat eruit moet blijkbaar maar fuck off zeg. Niks mis met haar en met dat concert. Ga toch piemellikken ofzo
Ik heb zeker genoten! Was geweldig!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als hij alleen maar wil horen hoe leuk iedereen het voor hem vindt dan kan hij het beter op het jeugdjournaalforum zetten of zo.
Was toch een leuk topic zo? Als iedereen alleen maar lief zou mogen doen was het binnen één pagina al doodgebloed.
Maar goed, ik hoop dat je genoten hebt F!
Ja en er zijn ook mensen nodig om daarop te reageren. We vullen elkaar aan. En van jou weet ik wel dat je het niet zo bedoelt hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als hij alleen maar wil horen hoe leuk iedereen het voor hem vindt dan kan hij het beter op het jeugdjournaalforum zetten of zo.
Was toch een leuk topic zo? Als iedereen alleen maar lief zou mogen doen was het binnen één pagina al doodgebloed.
Maar goed, ik hoop dat je genoten hebt F!
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt icm mijn post. Maar wat jij beschrijft heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kleur ogen blauw en groen wat een gelul. Een ex van me had groen gemengd maar die kans is 1 op de zoveel wat zal het zijn tienduizend.
Dat er toch maar weinig mensen zijn met groene ogen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt icm mijn post. Maar wat jij beschrijft heb ik ook hoor.
K.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat er toch maar weinig mensen zijn met groene ogen.
Nu het topic toch bijna vol is, hier nogmaals de filmpjes en foto's voor de mensen die nog niet hebben gekeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
En hier de foto's:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |