Kleur ogen blauw en groen wat een gelul. Een ex van me had groen gemengd maar die kans is 1 op de zoveel wat zal het zijn tienduizend.quote:
Een ex van me had ook groene ogen. Toen daar blauw bij kwam moet ik de bak in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kleur ogen blauw en groen wat een gelul. Een ex van me had groen gemengd maar die kans is 1 op de zoveel wat zal het zijn tienduizend.
Dat gegil.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
En hier de foto's:
http://imgur.com/a/oDrJo#0
xdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Een ex van me gaf ook groene ogen. Toen daar blauw bij kwam moet ik de bak in.
Dat was ook mijn idee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Fopje het volgende:
Vooruit. Dit topic vol en dan is het wel afgelopen
Nounou, wat een woedequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef jodelahity het volgende:
Wat een haat tegenover zoiets wat naar mijn idee juist leuk is. Een jong persoon heeft een leuk concert, doet zijn best om hier updates te geven, heeft zich heel erg vermaakt, reageert vrijwel alleen maar vriendelijk, en het gezemel van andere fokkers blijft en blijft maar doorgaan. Jullie vinden Ariane Grande niet knap zogenaamd of er is iets rebels in jullie wat eruit moet blijkbaar maar fuck off zeg. Niks mis met haar en met dat concert. Ga toch piemellikken ofzo
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef jodelahity het volgende:
Wat een haat tegenover zoiets wat naar mijn idee juist leuk is. Een jong persoon heeft een leuk concert, doet zijn best om hier updates te geven, heeft zich heel erg vermaakt, reageert vrijwel alleen maar vriendelijk, en het gezemel van andere fokkers blijft en blijft maar doorgaan. Jullie vinden Ariane Grande niet knap zogenaamd of er is iets rebels in jullie wat eruit moet blijkbaar maar fuck off zeg. Niks mis met haar en met dat concert. Ga toch piemellikken ofzo
Ik heb zeker genoten! Was geweldig!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als hij alleen maar wil horen hoe leuk iedereen het voor hem vindt dan kan hij het beter op het jeugdjournaalforum zetten of zo.
Was toch een leuk topic zo? Als iedereen alleen maar lief zou mogen doen was het binnen één pagina al doodgebloed.
Maar goed, ik hoop dat je genoten hebt F!
Ja en er zijn ook mensen nodig om daarop te reageren. We vullen elkaar aan. En van jou weet ik wel dat je het niet zo bedoelt hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als hij alleen maar wil horen hoe leuk iedereen het voor hem vindt dan kan hij het beter op het jeugdjournaalforum zetten of zo.
Was toch een leuk topic zo? Als iedereen alleen maar lief zou mogen doen was het binnen één pagina al doodgebloed.
Maar goed, ik hoop dat je genoten hebt F!
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt icm mijn post. Maar wat jij beschrijft heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kleur ogen blauw en groen wat een gelul. Een ex van me had groen gemengd maar die kans is 1 op de zoveel wat zal het zijn tienduizend.
Dat er toch maar weinig mensen zijn met groene ogen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt icm mijn post. Maar wat jij beschrijft heb ik ook hoor.
K.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat er toch maar weinig mensen zijn met groene ogen.
Nu het topic toch bijna vol is, hier nogmaals de filmpjes en foto's voor de mensen die nog niet hebben gekeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
En hier de foto's:
http://imgur.com/a/oDrJo#0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |