In een mega overvolle trein stappenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Moeder staat in treingang en wordt samen met dochter bijna de trein uitgeduwd. "M'N KIND M'N KIND VALT ER BIJNA UIT IK WORD ER GEWOON UITGEDUWD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Uiteindelijk stond ze weer op het perron.
Dat is dan wel weer fijn om te lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:08 schreef Fylax het volgende:
IK BEN DOOF EN MIJN STEM IS SCHOR MAAR HET WAS AMAZING
No money meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
Neem gewoon de fucking metro naar station Duivendrecht, zodat je de eerste in de trein bent
Loop er dan naartoe, zo ver is het niet... dan heb je iig garantie dat je de trein van 23:30 hebt.quote:
De IC naar Nimma stopt niet op Duifje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
Neem gewoon de fucking metro naar station Duivendrecht, zodat je de eerste in de trein bent
Overstappen in Utrechtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De IC naar Nimma stopt niet op Duifje.
Nimmaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De IC naar Nimma stopt niet op Duifje.
is er wel veel geile jailbait of niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
In een overvolle trein richting Utrecht Centraal. Bijna weggeduwd net
Gewoon de FOK!-knokploeg oproepen jatoch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
In een overvolle trein richting Utrecht Centraal. Bijna weggeduwd net
Hmm het overgrote deel vond ik niet mooi, maar er zaten pareltjes bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er wel veel geile jailbait of niet?
Die komen alleen hem stompen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon de FOK!-knokploeg oproepen jatoch?
Pics!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm het overgrote deel vond ik niet mooi, maar er zaten pareltjes bij.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die komen alleen hem stompen waarschijnlijk
Gewoon in de trein man, of kan je het nog niet staand?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
Moet trouwens al 3 uur fucking nodig pissen.
nice.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm het overgrote deel vond ik niet mooi, maar er zaten pareltjes bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |