Gastquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon in de trein man, of kan je het nog niet staand?
Dat gebeurde mij een keer, maar het was een groepje jongens aan het kloten. Mij naar buiten duwen en de deur steeds dicht doen. Derde keer stapte ik in en trok aan de noodrem, gaf ze een middelvinger en ben weggelopenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:45 schreef jodelahity het volgende:
Als je eruit geduwd kan worden dan zorg je dus ook dat je echt nog jezelf even helemaal in de trein probeert te proppen toch of?
owja wifi van de NSquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:06 schreef Fylax het volgende:
Morgen komen de pics, internet werkt nu echt niet mee.
Dat wel. Maar ik ben bereid dat risico te nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die komen alleen hem stompen waarschijnlijk
solvedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:08 schreef GekkePoes het volgende:
Als de deur opengaat en de trein is stampvol, doen of je moet kotsen pissen, meteen een hele vierkante meter vrij bij de ingang
Staand in de trein?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon in de trein man, of kan je het nog niet staand?
Vanavond als je thuis bent!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:06 schreef Fylax het volgende:
Morgen komen de pics, internet werkt nu echt niet mee.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Je moet het natuurlijk niet doen vlak voor je een station binnen rijd, en even over 5 wissels heen gaat, dan is de kans groot op een natte broek
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
d-kdng-d-kdng-d-dkng ..hoor je ineens "Gloeiendegloeiende!" uit de wc komen
Meestal ga ik dan op de grond zitten en doe het in een boogje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Je moet het natuurlijk niet doen vlak voor je een station binnen rijd, en even over 5 wissels heen gaat, dan is de kans groot op een natte broek
Ik neem altijd een plaszak mee, ideaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan op de grond zitten en doe het in een boogje.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan tyf je het toch juist naar jezelf toe?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale dingen met een slangejte eraan die doe je eromheen als een condoom, en het slangetje langs je broekspijp naar benedenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem altijd een plaszak mee, ideaal!
quote:
Niet als je het goed doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan tyf je het toch juist naar jezelf toe?
Dat staat toch op de "muren" in alle cabines met een pijltjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Trein van Utrecht naar Nimma, kan gelukkig wel zitten maar kan verdomme de wc niet vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |