Gewoon blijven lopen, je komt er vanzelf 1 tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Trein van Utrecht naar Nimma, kan gelukkig wel zitten maar kan verdomme de wc niet vinden![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat staat toch op de "muren" in alle cabines met een pijltje
Onder de tafeltjes hangen toch van die kleine grijze toiletjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Trein van Utrecht naar Nimma, kan gelukkig wel zitten maar kan verdomme de wc niet vinden![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Onder de tafeltjes hangen toch van die kleine grijze toiletjes?
Kan bevestigen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Moet je wel op je knieën gaan zitten,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je kunt ze naar je toe kantelenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je wel op je knieën gaan zitten,
Ik ga altijd op die bagagerekken liggen, wil de bodem niet raken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je wel op je knieën gaan zitten,
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tot ie te ver kantelt en je bent nummer 7 die hem heeft gebruikt
Nou, nummer 2 moet genoeg zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tot ie te ver kantelt en je bent nummer 7 die hem heeft gebruikt
Heb je een vriendin?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vond het wel leuk om jullie posts te lezen, vriendin en ik hebben er hard om moeten lachen en de mensen om ons heen keken ons echt aan van uh![]()
Niet alles gelezen maar heb je een chikkie geroggeld fylax??quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vond het wel leuk om jullie posts te lezen, vriendin en ik hebben er hard om moeten lachen en de mensen om ons heen keken ons echt aan van uh![]()
Ik heb zojuist Ariana volgepompt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet alles gelezen maar heb je een chikkie geroggeld fylax??
Heb je de wc al gevonden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |