Gefeliciteerd met je trouwdag en gefeliciteerd met 11,3 kg minder SQquote:Op zondag 31 mei 2015 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben blij, want nu dertien weken onderweg en 11,3 kilo lichter!
Vandaag wordt een uitdaging, het is onze trouwdag en we ontbijten uitgebreid
Kan niet, als ik dat na het eten doe krijg ik geheid een uur daarna gevoelige tanden. Ik zou dat wel kunnen doen trouwens als ik langer dan een uur na het eten nog steeds last heb van de smaak. Ik proef het nu nog trouwens, tijd om te ontbijtenquote:Op zondag 31 mei 2015 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tanden poetsen na het eten, still works like a charm
Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat ik geen suiker en vet gebruik.quote:
Dat is anders behoorlijk religieusquote:Op zondag 31 mei 2015 10:09 schreef BrandX het volgende:
En het is al zeer zeker geen evangelisch gebeuren voor mij, daarvoor zondig ik te veel .
-edit, ben ff bijgepraat en snap um nuquote:Op zondag 31 mei 2015 10:14 schreef mrspoeZ het volgende:
BX, eerst even kijken of die schoen die je aantrekt wel voor jou is klaargezet.
Helloquote:Op zondag 31 mei 2015 09:46 schreef angelatje het volgende:
Hoiik kom hier ook eens kijken....met een bmi van ruim 35 werd het tijd om er iets aan te doen. Ondertussen een aantal weken bezig en ruim 5 kilo eraf
![]()
een aantal jaren geleden ben ik 30 kilo afgevallen dus ik weet dat ik het kan.
Ik probeer gezond te eten en minstens 3 keer peer week te sporten, wat wel een uitdaging is met een hielspoor en overactieve bekkenbodem.
:-xquote:Op zondag 31 mei 2015 10:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
-edit, ben ff bijgepraat en snap um nu)
Ja zo'n beetje allesquote:Op zondag 31 mei 2015 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hello![]()
Ben je een deel van die 30 kilo weer aangekomen?
quote:Op zondag 31 mei 2015 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben blij, want nu dertien weken onderweg en 11,3 kilo lichter!
Vandaag wordt een uitdaging, het is onze trouwdag en we ontbijten uitgebreid
Herkenbaarquote:Op zondag 31 mei 2015 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mensen die irl over lifestylechanges blijven zaniken altijd zo evangelisch, pushy en als een broken record klinken en dus verschrikkelijk vermoeiend, dus ik praat rustig over "een paar dagen diëten", "past niet binnen m'n dieet" en "dieettechnisch niet zo handig".
Hier in de wijk is het vandaag, geen meisjes in bruidsjurken gespot... Twee jaar terug, toen Isa communie deed, hebben we een complete 'my big fat gipsy communie' voorbij zien komen. Dat was leuke afleiding tijdens de kerkdienst.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dit jaar pas ik nog niet in mijn jurk denk ik (heb nog drie cupmaatjes groter) maar volgend jaar moet ie te groot zijn
![]()
communie, is dat vandaag? Hier is dat echt een kamperfeestje. Jonge meisjes in bruidsjurken
dat was een goed pinksterweekend danquote:Op zondag 31 mei 2015 11:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier in de wijk is het vandaag, geen meisjes in bruidsjurken gespot... Twee jaar terug, toen Isa communie deed, hebben we een complete 'my big fat gipsy communie' voorbij zien komen. Dat was leuke afleiding tijdens de kerkdienst.
Nu aan het ontbijt, twee afbakbroodjes met kaas en een koffie verkeerd. Vanmiddag naar foodtruckfestival in het stadspark.
Ik ben mijn 3 Pinksterweekendkilo's op 3 ons na weer kwijt. Ik weeg gewoon 77 kilo
Ik neem aan dat je het zo niet gepland had? Waarom pakte het wel zo uit?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje wat een lijstje gister
O: eierkoek met glas optimel
S: circuit training
L: vanille yoghurt met 1 sinaasappel
t: plakje cake met aardbeien
D: Italiaanse visstoof
T: 2 van die lange zure matten
Altijd als ik bij mijn buren ben trap ik in het snoepen, hun kind stopt het nog net niet in m'n mond. En ja m'n ontbijt en lunch zijn gewoon om te janken natuurlijk.
Nee klopt het was een beetje een gekke dag. Wilde eigenlijk S ochtends naar de supermarkt maar was knock out van m'n nieuwe medicijnen. Werd rond 11 uur wakker en heb het toen maar even gedaan met wat er in huis was omdat er geen super in het dorp zit.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het zo niet gepland had? Waarom pakte het wel zo uit?
En ja, je ontbijt en lunch zijn om te jankenDaar kan je toch geen circuittraining op doen
![]()
zure matjes, yum! wat knap dat je er maar 2 nam![]()
Is dit een grap? Of kijk je neer op mensen die niet ontbijten met een boterham of een kommetje muesli? Moet toch gewoon kunnen.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hoe doe je dat, een eierkoek als ontbijt
waarom nou meteen weer neerkijken opquote:Op zondag 31 mei 2015 11:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of kijk je neer op mensen die niet ontbijten met een boterham of een kommetje muesli? Moet toch gewoon kunnen.
Nee hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom nou meteen weer neerkijken opDoe ik neerbuigend?
Zijn genoeg mensen die je raar aankijken als je bepaalde dingen op "ongewone" tijdstippen eet of drinkt. "Huh, hamburger in de morgen? Daar is het toch nog veel te vroeg voor!!". Dat soort autistische kuddedieren.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom nou meteen weer neerkijken opDoe ik neerbuigend?
mooi, dan spreken we hierbij meteen af dat jij niet onnodig in de verdediging hoeft te schietenquote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die je raar aankijken als je bepaalde dingen op "ongewone" tijdstippen eet of drinkt. "Huh, hamburger in de morgen? Daar is het toch nog veel te vroeg voor!!". Dat soort autistische kuddedieren.
Maar als jij niet tot die groep behoort hoef je je niet aangesproken te voelken.
Op hoeveel kcal ben jij aan het afvallen of eet je gewoon als je zin hebt?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee klopt het was een beetje een gekke dag. Wilde eigenlijk S ochtends naar de supermarkt maar was knock out van m'n nieuwe medicijnen. Werd rond 11 uur wakker en heb het toen maar even gedaan met wat er in huis was omdat er geen super in het dorp zit.
Ik heb vaak overdag ook niet zo'n zin in eten ofzo. Vaak dwing ik mezelf om dan toch maar iets te pakken al is het iets simpels.
Dank je! Nog van harte met je trouwdagquote:Op zondag 31 mei 2015 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
En welkom, Angela! Ik ken je nog uit z&g! Succes!
Ideaal is dat hequote:Op zondag 31 mei 2015 11:32 schreef angelatje het volgende:
[..]
Dank je! Nog van harte met je trouwdag![]()
Zoontje ligt in bed dus ik ga even sporten (hebben een sportzaaltje gerealiseerd in de garage)
Ik zit niet zo lekker in m'n vel, en m'n medicatie is sinds vrijdag verdubbelt en nu voel ik me een beetje zombie modusquote:
Meestal zit ik rond de 1400 ongeveer. Maar ik tel niet meer. Zou ik misschien wel weer moeten gaan doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:25 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Op hoeveel kcal ben jij aan het afvallen of eet je gewoon als je zin hebt?
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit niet zo lekker in m'n vel, en m'n medicatie is sinds vrijdag verdubbelt en nu voel ik me een beetje zombie modusdus dat helpt niet echt mee.
Ik ben verslaafdquote:Op zondag 31 mei 2015 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Knap dat je dan toch nog kan sporten
Mwaquote:
Ja dat ook weer zo...quote:Op zondag 31 mei 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwain combinatie met fibromyalgie kan het ook best kut zijn. Ik moet heel vaak tegen een muur oplopen voor ik het leer
3 weken rijst als ontbijt gehad vorig jaar. Kan nog altijd geen rijst zienquote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die je raar aankijken als je bepaalde dingen op "ongewone" tijdstippen eet of drinkt. "Huh, hamburger in de morgen? Daar is het toch nog veel te vroeg voor!!". Dat soort autistische kuddedieren.
Maar als jij niet tot die groep behoort hoef je je niet aangesproken te voelken.
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
3 weken rijst als ontbijt gehad vorig jaar. Kan nog altijd geen rijst zien
Huuuuuuu. Nou ja, niet dat je rijst moest eten, maar wel elke dag 3 weken langquote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Vakantie in Indonesië en brood is daar niet te eten. Yoghurt was ook zeldzaam daar
Ja, dat vind ik ook niet erg. Heb vd week ontbeten met een mars ice cream en een broodje hamburger. Maar 3 weken lang elke ochtend, no thnxquote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef BrandX het volgende:
Ik kan met groot gemak ontbijten met het restje nasi van de avond ervoor![]()
heerlijk![]()
Vaak ook nog lekkerder dan de dag ervoorquote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef BrandX het volgende:
Ik kan met groot gemak ontbijten met het restje nasi van de avond ervoor![]()
heerlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |