Gefeliciteerd met je trouwdag en gefeliciteerd met 11,3 kg minder SQquote:Op zondag 31 mei 2015 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben blij, want nu dertien weken onderweg en 11,3 kilo lichter!
Vandaag wordt een uitdaging, het is onze trouwdag en we ontbijten uitgebreid
Kan niet, als ik dat na het eten doe krijg ik geheid een uur daarna gevoelige tanden. Ik zou dat wel kunnen doen trouwens als ik langer dan een uur na het eten nog steeds last heb van de smaak. Ik proef het nu nog trouwens, tijd om te ontbijtenquote:Op zondag 31 mei 2015 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tanden poetsen na het eten, still works like a charm
Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat ik geen suiker en vet gebruik.quote:
Dat is anders behoorlijk religieusquote:Op zondag 31 mei 2015 10:09 schreef BrandX het volgende:
En het is al zeer zeker geen evangelisch gebeuren voor mij, daarvoor zondig ik te veel .
-edit, ben ff bijgepraat en snap um nuquote:Op zondag 31 mei 2015 10:14 schreef mrspoeZ het volgende:
BX, eerst even kijken of die schoen die je aantrekt wel voor jou is klaargezet.
Helloquote:Op zondag 31 mei 2015 09:46 schreef angelatje het volgende:
Hoiik kom hier ook eens kijken....met een bmi van ruim 35 werd het tijd om er iets aan te doen. Ondertussen een aantal weken bezig en ruim 5 kilo eraf
![]()
een aantal jaren geleden ben ik 30 kilo afgevallen dus ik weet dat ik het kan.
Ik probeer gezond te eten en minstens 3 keer peer week te sporten, wat wel een uitdaging is met een hielspoor en overactieve bekkenbodem.
:-xquote:Op zondag 31 mei 2015 10:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
-edit, ben ff bijgepraat en snap um nu)
Ja zo'n beetje allesquote:Op zondag 31 mei 2015 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hello![]()
Ben je een deel van die 30 kilo weer aangekomen?
quote:Op zondag 31 mei 2015 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben blij, want nu dertien weken onderweg en 11,3 kilo lichter!
Vandaag wordt een uitdaging, het is onze trouwdag en we ontbijten uitgebreid
Herkenbaarquote:Op zondag 31 mei 2015 08:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mensen die irl over lifestylechanges blijven zaniken altijd zo evangelisch, pushy en als een broken record klinken en dus verschrikkelijk vermoeiend, dus ik praat rustig over "een paar dagen diëten", "past niet binnen m'n dieet" en "dieettechnisch niet zo handig".
Hier in de wijk is het vandaag, geen meisjes in bruidsjurken gespot... Twee jaar terug, toen Isa communie deed, hebben we een complete 'my big fat gipsy communie' voorbij zien komen. Dat was leuke afleiding tijdens de kerkdienst.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dit jaar pas ik nog niet in mijn jurk denk ik (heb nog drie cupmaatjes groter) maar volgend jaar moet ie te groot zijn
![]()
communie, is dat vandaag? Hier is dat echt een kamperfeestje. Jonge meisjes in bruidsjurken
dat was een goed pinksterweekend danquote:Op zondag 31 mei 2015 11:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier in de wijk is het vandaag, geen meisjes in bruidsjurken gespot... Twee jaar terug, toen Isa communie deed, hebben we een complete 'my big fat gipsy communie' voorbij zien komen. Dat was leuke afleiding tijdens de kerkdienst.
Nu aan het ontbijt, twee afbakbroodjes met kaas en een koffie verkeerd. Vanmiddag naar foodtruckfestival in het stadspark.
Ik ben mijn 3 Pinksterweekendkilo's op 3 ons na weer kwijt. Ik weeg gewoon 77 kilo
Ik neem aan dat je het zo niet gepland had? Waarom pakte het wel zo uit?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje wat een lijstje gister
O: eierkoek met glas optimel
S: circuit training
L: vanille yoghurt met 1 sinaasappel
t: plakje cake met aardbeien
D: Italiaanse visstoof
T: 2 van die lange zure matten
Altijd als ik bij mijn buren ben trap ik in het snoepen, hun kind stopt het nog net niet in m'n mond. En ja m'n ontbijt en lunch zijn gewoon om te janken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |