Oke. Gefeliciteerd. En nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kuyt wordt volgend seizoen de CPT.
Wie gaat het bij jullie worden? Boilesen was wel echte leider dit seizoenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien leuk om te weten voor de Feyenoorders
Ben ik voor Ajax?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaat het bij jullie worden? Boilesen was wel echte leider dit seizoen
Dat gevoel heb ik wel jaquote:
Is niet het geval. Maar om antwoord te geven op je vraag: als VDV komt wss hij, met nadruk op als uiteraard, want die zie ik niet vertrekken naar Ajax. Geen idee wie dan.quote:
Flikker op met je slowchat over Ajaxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is niet het geval. Maar om antwoord te geven op je vraag: als VDV komt wss hij, met nadruk op als uiteraard, want die zie ik niet vertrekken naar Ajax. Geen idee wie dan.
Dit vinden de Feyenoorders niet leuk btw, dat het woordje Ajax in dit topic valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Mwah. Voor Cruijff was het een droom om ooit voor Feyenoord uit te komen. Ik denk niet dat dit bij VDV het geval is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien komt VDV wel naar Feyenoord. Hij is megalomaan genoeg om in de voetsporen van Cruijff te willen treden.
Een droom? Hahaha, pure wraak en niets anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Mwah. Voor Cruijff was het een droom om ooit voor Feyenoord uit te komen. Ik denk niet dat dit bij VDV het geval is.
En wie mag VDV zijn? Ik ken wel V&D.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Een type als VDV kunnen ze wel gebruiken ja
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee want Feyenoord is een topclub!
Dat zeg ik toch? Feyenoord hoort gewoon in de top-3, ze vallen er nu buiten dus daarom 'volgend jaar beter'. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.
Niet te vergeten dat PSV ook al zo'n 7 jaar terug de laatste schaal pakte en vorig jaar 4e zijn geëindigd. Dit seizoen is het een incident dat we geen derde zijn geworden.
PSV 7 jaar terug? Paar weken geleden nog hoor....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.
Niet te vergeten dat PSV ook al zo'n 7 jaar terug de laatste schaal pakte en vorig jaar 4e zijn geëindigd. Dit seizoen is het een incident dat we geen derde zijn geworden.
Dat snap ik Henk. Maar ik legde de nadruk op het gat met het laatste kampioenschap van zequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV 7 jaar terug? Paar weken geleden nog hoor....
Ajax had zo een periode ook rond de eeuwwisseling. Dat zou je met enige fantasie ook een topclub kunnen noemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat snap ik Henk. Maar ik legde de nadruk op het gat met het laatste kampioenschap van ze
Zou kunnen, maar als er prima spitsen op varkenoord lopen die geschikt zouden zijn, dan zou ik ze een jaar bij excelsior stallen ofzo....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:36 schreef Luni het volgende:
[..]
En waarom dan een spits niet van Varkenoord halen?
Voor jeboi Lerra is vorig jaar 10 miljoen betaald door QPR. Dat kan Feyenoord toch niet betalen man.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als er prima spitsen op varkenoord lopen die geschikt zouden zijn, dan zou ik ze een jaar bij excelsior stallen ofzo....
De spits positie is zo cruciaal gebleken de afgelopen jaren daar moet je niet teveel risico in willen lopen.
Dat is enige positie waarvoor geinvesteerd mag worden. De rest kan gewoon opgeleid worden op varkenoord.
Dat is niets nieuws want dat is wat er de laaste vijf jaar goed is gelukt.
Fer gedegradeerd naar de 2e divisie in engeland....ik zou het weer een goede vinden voor Feyenoord. Voor dat soort spelers wil ik wel een uitzondering maken....
zijn club is gedegradeerd....fer kan nu veel te duur zoor ze zijn'\quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor jeboi Lerra is vorig jaar 10 miljoen betaald door QPR. Dat kan Feyenoord toch niet betalen man.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn club is gedegradeerd....fer kan nu veel te duur zoor ze zijn'\
spelers zullen wel in de uitverkoop gaan want ze moeten bezuinigen
Ow. En hoe is dat relevant? Probeer je daarmee de 2 landstitels van Feyenoord in de laatste 30 jaar te verzachten? PSV heeft, net als Ajax daarvoor, 7 droge jaren gehad. Maar in geen van die jaren heeft PSV zich ook maar een seizoen hoeven te schamen voor de kwaliteit van de selectie. Ja, er zaten soms wat (vooral qua gedrag) rotte appels tussen, maar kwalitatief was het altijd in orde. Dat kunnen we van Feyenoord niet zeggen. Sterker nog, wanneer was je voor het laatst trots op de selectie van Feyenoord? In de K2-tijd misschien?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat snap ik Henk. Maar ik legde de nadruk op het gat met het laatste kampioenschap van ze
QPR heeft sjeik + er is een financiële regel in de PL dat je nog een zooi geld meekrijgt als je degradeert om de eerste jaren te overleven. Plus Fer was vorig seizoen ook gedegradeerd, toen moest hij dus 10 miljoen kostenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn club is gedegradeerd....fer kan nu veel te duur zoor ze zijn'\
spelers zullen wel in de uitverkoop gaan want ze moeten bezuinigen
10 miljoen stelt voor engelse begrippen geen drol voor, dat is een koopje voor een binnenlandse transfer in engeland.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
QPR heeft sjeik + er is een financiële regel in de PL dat je nog een zooi geld meekrijgt als je degradeert om de eerste jaren te overleven. Plus Fer was vorig seizoen ook gedegradeerd, toen moest hij dus 10 miljoen kosten
Klopt, en is hij dus onhaalbaar voor onsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 miljoen stelt voor engelse begrippen geen drol voor, dat is een koopje voor een binnenlandse transfer in engeland.
Ik denk dat er wel belangstelling voor hem zal komen uit de premier league
Wel nog een UEFA cup in 2002quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. En hoe is dat relevant? Probeer je daarmee de 2 landstitels van Feyenoord in de laatste 30 jaar te verzachten? PSV heeft, net als Ajax daarvoor, 7 droge jaren gehad. Maar in geen van die jaren heeft PSV zich ook maar een seizoen hoeven te schamen voor de kwaliteit van de selectie. Ja, er zaten soms wat (vooral qua gedrag) rotte appels tussen, maar kwalitatief was het altijd in orde. Dat kunnen we van Feyenoord niet zeggen. Sterker nog, wanneer was je voor het laatst trots op de selectie van Feyenoord? In de K2-tijd misschien?
Laten we realistisch zijn. Sportief gezien heeft Nederland sinds de jaren 80 2 topclubs. Ajax en PSV. Ja, Feyenoord heeft veel supporters, een mooie historie en een prachtig sfeervol stadion. Maar sportief is het al heel lang, heel weinig. Mooie club, hoor, prachtig.
ik ken hem nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Joey vd Berg droomt van de Kuip zegt hij.. Zou hij een aanwinst zijn voor Feyenoord?
Nee. Doet het aardig bij Heerenveen, maar is minder dan wat er afgelopen jaar meespeelde. En al bijna 30, dus rek zit er ook niet meer in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Joey vd Berg droomt van de Kuip zegt hij.. Zou hij een aanwinst zijn voor Feyenoord?
Stille kracht. Harde werken. Goeie functionele techniek. Positief gemeen. Mindere uitvoering van Bosvelt wel. Als ie niet te duur is zou ik hem blind nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Veel beter dan hem kunnen we denk ik niet krijgen.. Welke speler die boven de middelmaat uitsteekt wil naar een club die geen Europees voetbal speelt en niet erg goed betaalt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Doet het aardig bij Heerenveen, maar is minder dan wat er afgelopen jaar meespeelde. En al bijna 30, dus rek zit er ook niet meer in.
Klaar, ja?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:26 schreef ace_eleven het volgende:
Dit topic rolt mag altijd achteruit met Badder en Klaar aan het roer
In fifa kan dat nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 02:52 schreef Irritatie100 het volgende:
In Football Manager kan dit Van de Berg linksback, dus gewoon nemen die vent. Kutnelom
Ow? Wat doe ik verkeerd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:26 schreef ace_eleven het volgende:
Dit topic rolt mag altijd achteruit met Badder en Klaar aan het roer
Nou. Das lekker onderbouwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aanwezig zijn is voldoende. Man man, wat ben jij irritant.
met 15-20 doelpunten voor gaat dat toch niet lukken, Frits van Turenhout zou er garen bij spinnenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:22 schreef De_Pel het volgende:
Boskamp vindt dat Vlaar terug moet komen. Eerst twijfel je, maar de gedachte dat dat ten koste van Beekgod/kingolo gaat is natuurlijk duidelijk pré-gaaliaans. Speel je volgend jaar 3-5-2 kongolo, vlaar en beek, daarvoor Clasie, ahmadi, karsdorp, woudenberg en toornstra, Dan krijg je over het gehele seizoen, afhankelijk van de investeringen bij psv en ajax, 8-10 doelpunten tegen. Dan word je zelfs met kazim kampioen.
Eens, dan krijg ik twee sixpacksquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:22 schreef De_Pel het volgende:
Boskamp vindt dat Vlaar terug moet komen. Eerst twijfel je, maar de gedachte dat dat ten koste van Beekgod/kingolo gaat is natuurlijk duidelijk pré-gaaliaans. Speel je volgend jaar 3-5-2 kongolo, vlaar en beek, daarvoor Clasie, ahmadi, karsdorp, woudenberg en toornstra, Dan krijg je over het gehele seizoen, afhankelijk van de investeringen bij psv en ajax, 8-10 doelpunten tegen. Dan word je zelfs met kazim kampioen.
Is toch niet realistisch joh.. die is net 30 en kan nog wel mee op het hoogste niveau.. die gaat eerst nog een paar jaar cashen. Als ik Vlaar was zou ik never nooit naar Feyenoord gaan op dit moment.. sportief en financieel is dat een afgang. Over een paar jaar is dat andersquote:
Dat geldt voor elke speler met ambitie. We moeten wachten tot van Geel en Gudde vertrekken voordat er überhaupt wat gepresteerd gaat wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is toch niet realistisch joh.. die is net 30 en kan nog wel mee op het hoogste niveau.. die gaat eerst nog een paar jaar cashen. Als ik Vlaar was zou ik never nooit naar Feyenoord gaan op dit moment.. sportief en financieel is dat een afgang. Over een paar jaar is dat anders
Als je iemand juist wel serieus moet nemen is het Boskamp. Zoveel verstand van voetbal. Hij gaf ook alleen aan dat het een goeie zou zijn, niet dat ie denkt dat ie terugkomt ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:00 schreef satecl het volgende:
Haha mensen die aan Vlaar denkenDie gast kan overal het 6 dubbele verdienen dan wat hij hier kan verdienen. Ook geen Europees voetbal bij Feyenoord, terwijl je in Engeland tegen Chelsea, Arsenal, Manchester United, Mancheser City en Liverpool speelt. Sowieso al 10 topwedstrijden.
Mooie kerel die Boskamp, maar je moet hem niet te serieus nemen.
Hij heeft er wel verstand van, maar welke relevantie heeft zo'n opmerking dan? Het is een beetje hetzelfde als zeggen dat Modric wel een goede voor Spurs zou zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je iemand juist wel serieus moet nemen is het Boskamp. Zoveel verstand van voetbal. Hij gaf ook alleen aan dat het een goeie zou zijn, niet dat ie denkt dat ie terugkomt ofzo.
Was bij FC Rijnmond toch, Vlaar zal wel te sprake zijn gekomen door dat ie straks de finale speelt. "Ja, als die nou 's terug zou komen". Beetje gelul in de ruimte, niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij heeft er wel verstand van, maar welke relevantie heeft zo'n opmerking dan? Het is een beetje hetzelfde als zeggen dat Modric wel een goede voor Spurs zou zijn.
En weer kraam je pure bullshit uit. Behalve de komende jaren dan, want dat doet ie niet gok ik. Maar een voorkeur voor Feyenoord van Vlaar? Ja, dat moge wel duidelijk zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
Vlaar is gewild in de subtop van de Premier League, de beste CV van Oranje en heeft nog jaren te gaan op niveau.
Hij zou een goude greep zijn voor Feyenoord, maar gaat dat natuurlijk de komende jaren niet doen. Bovendien vraag ik me af of hij uberhaupt een Feyenoord voorkeur zou hebben bij een eventuele terugkeer naar de Eredivisie?
Waar blijkt die Feyenoord voorkeur van Vlaar dan uit?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En weer kraam je pure bullshit uit. Behalve de komende jaren dan, want dat doet ie niet gok ik. Maar een voorkeur voor Feyenoord van Vlaar? Ja, dat moge wel duidelijk zijn
Moet ik dat uitleggen? Alsjeblieft zeg, als je 'm hebt gezien toen ie bij ons zat, en er na, weet je voldoende.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar blijkt die Feyenoord voorkeur van Vlaar dan uit?
Oftewel, je hoopt het vooral heel erg.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet ik dat uitleggen? Alsjeblieft zeg, als je 'm hebt gezien toen ie bij ons zat, en er na, weet je voldoende.
Vlaar is gewoon een Feyenoorder.
ja, dat inderdaad. Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oftewel, je hoopt het vooral heel erg.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet ik dat uitleggen? Alsjeblieft zeg, als je 'm hebt gezien toen ie bij ons zat, en er na, weet je voldoende.
Vlaar is gewoon een Feyenoorder.
Die kan tenminste wel scoren en ook een vrouw kan vast wel vaker scoren dan Kazim in de eredivisiequote:'Voor Feyenoord zijn, dat was bij ons in het gezin gewoon zo'
Vivianne Miedema staat deze zomer met het Nederlands vrouwenelftal op het WK. Vroeger keek ze vooral naar acties van Robin van Persie, Dirk Kuyt, Jon Dahl Tomasson en Thomas Buffel. ''Allemaal Feyenoorders ja. Moet je bij hen zijn’’, zegt ze in het Algemeen Dagblad doelend op haar ouders. ''Voor Feyenoord zijn, dat was bij ons in het gezin gewoon zo.”
Miedema doet het erg goed. In 23 interlands maakte ze 19 doelpunten. Ze hoopt het vanaf 6 juni op het WK voor vrouwen ook goed te doen. ''Het is niet realistisch om te zeggen dat wij wereldkampioen worden. Ons doel is de Olympische Spelen van Rio halen. Bij de beste drie Europese landen horen dus. Maar dit toernooi moeten we ook gebruiken als leermoment op weg naar het EK 2017 in eigen land.''
Ik krijg spontaan weer interesse in vrouwen voe.. oh nee toch nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die kan tenminste wel scoren en ook een vrouw kan vast wel vaker scoren dan Kazim in de eredivisie
Probeert aardig te compenseren voor zijn Ajax-dekbedje.quote:
Wel mooi om een initiele vraagprijs van 18 mln te zien. Daarmee kom je wel ongeveer uit op 12-15 mlnquote:Clasie dreigt transfer op zijn buik te kunnen schrijven
JORDY CLASIE gaat niet voor een appel en een ei weg bij Feyenoord. De Rotterdammers vragen de hoofdprijs en stelden daarmee het Southampton van Ronald Koeman teleur.
De voormalig trainer van Feyenoord en Clasie hoopte zijn voormalige pupil bij zijn voormalige werkgever weg te plukken, maar trok zijn handen er vanaf toen hij de vraagprijs hoorde. Liefst achttien miljoen euro moet Clasie opbrengen.
Southampton is niet van plan dat bedrag te gaan betalen en is op zoek gegaan naar alternatieven. Zo is Koeman volgens Daily Mirror uitgekomen bij Idrissa Gueye. De 25-jarige Senegalees staat momenteel onder contract bij het Franse Lille OSC en heeft met 9,5 miljoen euro een aanmerkelijk aantrekkelijker prijskaartje dan Clasie.
Vervanger Schneiderlin
Koeman is op zoek naar een controlerende middenvelder, nu hem door de clubleiding verteld is dat hij rekening moet houden met een zomers vertrek van Morgan Schneiderlin. De Frans international staat net als een jaar geleden in de nadrukkelijke belangstelling van onder meer Arsenal, Juventus en Tottenham Hotspur.
Roma
AS Roma leidt nu de dans om de handtekening van Clasie, die de Romeinen vrijdag waarschuwde. Een proactieve houding van de clubleiding is een keiharde eis voor Clasie, die een jaar geleden FC Porto om die reden nul op het rekest gaf.
"Iedereen die mij kent, weet dat ik niet graag lang in onzekerheid wil zitten", vertelde hij aan het Algemeen Dagblad. "De interesse van FC Porto was er al die tijd, maar er kwam maar geen akkoord. Het duurde maar en het duurde maar. Tot ik vond dat het allemaal lang genoeg had geduurd. Toen heb ik besloten om niet weg te gaan."
Het is nog maar de vraag of Roma gezien het prijskaartje van achttien miljoen euro van plan is om haast te maken. Als Feyenoord niet bereid is om water bij de wijn te doen zou Clasie zomaar nog een jaar in de Eredivisie te bewonderen kunnen zijn.
Zeg me niets, en volgens transfermarkt.nl dus primair een linksbenige spits. Ik zou echter gokken dat ie als flankspeler gehaald zou worden. Nog eenjarig contractje, dus zou ws wel om koop gaan, of wellicht een Kazim-constructiequote:De wandelgangen van Voetbalzone:
Feyenoord heeft interesse in Moussa Dembélé. Dan hebben we het niet over de ex-speler van AZ die momenteel bij Tottenham Hotspur speelt, maar we hebben het over de achttienjarige aanvaller van Fulham. Dembélé, die in de jeugd bij Paris Saint-Germain speelde, is een gewilde klant. Ook Everton en Genoa zouden navraag gedaan hebben aan de man die in het seizoen 2013/14 nog in de Premier League speelde namens Fulham. (France Football)
Of hij blijft bij Feyenoordquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel mooi om een initiele vraagprijs van 18 mln te zien. Daarmee kom je wel ongeveer uit op 12-15 mln
Eens. En de wedstrijd die eraan vast zat was ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ondanks een kut einde van het seizoen, de mooie tripjes naar Sevilla en Rome blijft dit voor mij toch wel het hoogtepunt van het seizoen.
Wát een doek
Nog altijd kippenvel als ik 'm zie
Zeker nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens. En de wedstrijd die eraan vast zat was ook niet verkeerd
1 van m'n collega's is ook fanatiek Feyenoorder. De dag na deze wedstrijd zaten wij daar allebei nog stijf van de adrenaline achter ons bureautjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens. En de wedstrijd die eraan vast zat was ook niet verkeerd
Werken voor zijn kankergeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Altijd leuk om een speler te hebben die eigenlijk weg wil/wou
Als ze vast blijven houden aan dat soort bedragen is dat de meest reeële optie.quote:
Tuurlijk houden ze niet vast daaraan. Als je zegt dat ie 10 miljoen moet kosten gaat niemand meer dan 8 miljoen bieden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef marsan het volgende:
[..]
Als ze vast blijven houden aan dat soort bedragen is dat de meest reeële optie.
Maar wat is realistisch? Meer dan 10 toch niet? Dan is 18 vragen wel een beetje Turkse markt niveau.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk houden ze niet vast daaraan. Als je zegt dat ie 10 miljoen moet kosten gaat niemand meer dan 8 miljoen bieden.
Maar als ze denken dat ze op 14 a 15 miljoen uitkomen wanneer ze beginnen met 18, zitten ook nog steeds veel te hoog in de boom en lopen clubs weg voor ze onderhandelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk houden ze niet vast daaraan. Als je zegt dat ie 10 miljoen moet kosten gaat niemand meer dan 8 miljoen bieden.
Zo'n Roma zie ik nog wel 15 miljoen aftikken. 18 vragen is wel erg ambitieus, maar uiteindelijk kan je altijd nog akkoord gaan met lagere bedragen. Met deze tactiek krijg je het maximale denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wat is realistisch? Meer dan 10 toch niet? Dan is 18 vragen wel een beetje Turkse markt niveau.
Haha ja echt leuk, mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Altijd leuk om een speler te hebben die eigenlijk weg wil/wou
Feyenoord is ondertussen wel een keer met elke spits in verband gebracht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel mooi om een initiele vraagprijs van 18 mln te zien. Daarmee kom je wel ongeveer uit op 12-15 mln
[..]
Zeg me niets, en volgens transfermarkt.nl dus primair een linksbenige spits. Ik zou echter gokken dat ie als flankspeler gehaald zou worden. Nog eenjarig contractje, dus zou ws wel om koop gaan, of wellicht een Kazim-constructie
Als je zijn statistieken bekijkt is ie gewoon afgetest en niet goed genoeg bevonden door Fullham.
het is te hopen voor feyenoord dat er nog een club komt die het zelfde bod als southampton gaat doen...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag dat Southampton lekker oppleuren.. hebben geld zat maar willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
Tuurlijk wel.. Porto bood vorig jaar al 8 miljoenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is te hopen voor feyenoord dat er nog een club komt die het zelfde bod als southampton gaat doen...
Toen zat hij bij de selectie van het nederlans elftal, en speelde hij nog een wedstrijd op het wk...nu heeft feyenoord een hopeloos seizoen, clasie speelde zeker op het einde ook kut.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Porto bood vorig jaar al 8 miljoen
Waarom toch altijd die nadruk op doelpunten? Er zijn heel veel goede middenvelders die zelden of nooit scoren. Op alle andere vlakken is ie goed tot zeer goed, dus naar mijn mening is ie zeker meer dan 10 miljoen waard.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
18 miljoen voor Clasie.. dat is dus 2 miljoen voor elk doelpunt dat hij voor Feyenoord heeft gemaakt.
Ik vind scorend vermogen belangrijk voor een middenvelder, ook al ben je verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die nadruk op doelpunten?
Onzin. Als er vijf spelers voor hem staan die er samen 60+ inschieten is dat echt totaal niet nodig. Bij Feyenoord hadden we dit jaar wel wat meer scorend vermogen kunnen gebruiken op het middenveld, maar daar kan Clasie ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind scorend vermogen belangrijk voor een middenvelder, ook al ben je verdedigende middenvelder.
Ik vind Roma wel een mooie club voor Clasie.. een beetje als een generaal in de middencirkel met passjes strooien.. En fysiek sterker zal hij dan vanzelf wel worden. De Vrij vond ik ook maar een watje toen hij nog bij Feyenoord speelde.. is nu toch meer een kerel gewordenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Leroy Fer echt een betere middenvelder als Clasie, en die kost echt geen 18 miljoen
Ik moet het nog maar zien dat clasie zich kan handhaven in de premier league of welke andere top competitie in europa. In de eredivisie kon hij aardig meekomen maar meer ook niet.
Daar kan Clasie wel wat aan doen door wat meer drang naar voren te hebben.. soms denk ik dat hij gewoon te laf is om aanvallender te spelen. Zijn primaire taak is controleren, maar hij kan aanvallend best wat meer brengen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onzin. Als er vijf spelers voor hem staan die er samen 60+ inschieten is dat echt totaal niet nodig. Bij Feyenoord hadden we dit jaar wel wat meer scorend vermogen kunnen gebruiken op het middenveld, maar daar kan Clasie ook niets aan doen.
Ik heb even snel op een paar spelers gezocht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar kan Clasie wel wat aan doen door wat meer drang naar voren te hebben.. soms denk ik dat hij gewoon te laf is om aanvallender te spelen. Zijn primaire taak is controleren, maar hij kan aanvallend best wat meer brengen.
Je hebt voor een groot deel gelijk, maar we hebben het hier over de eredivisie.. als je in de eredivisie al niet kan scoren...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb even snel op een paar spelers gezocht.
Khedira bij Real Madrid:
102 wedstrijden, 6 doelpunten
Matic bij Chelsea:
53 wedstrijden, 1 doelpunt.
Zo'n speler is Clasie ook. Ik denk dat meer drang naar voren hem niet ineens 5+ goals per seizoen gaat opleveren. Hij heeft gewoon niet zo'n heel goed schot. Bovendien denk ik dat die terughoudendheid eerder een gevolg is van orders van de trainer. Een mannetje wat verder terug op het middenveld houden is goed om een counter in de kiem te smoren.
Tja, ik vind het gewoon onterecht om hem daarop af te rekenen. Hij kan een hoop andere dingen heel goed. Guardado is trouwens ook een goed voorbeeld van een weinig scorende middenvelder, als die 23 was geweest was ie die 15 miljoen ook waard geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt voor een groot deel gelijk, maar we hebben het hier over de eredivisie.. als je in de eredivisie al niet kan scoren...
je heb het over spelers die bij absolute wereldtop zichzelf al bewezen hebben...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb even snel op een paar spelers gezocht.
Khedira bij Real Madrid:
102 wedstrijden, 6 doelpunten
Matic bij Chelsea:
53 wedstrijden, 1 doelpunt.
Zo'n speler is Clasie ook. Ik denk dat meer drang naar voren hem niet ineens 5+ goals per seizoen gaat opleveren. Hij heeft gewoon niet zo'n heel goed schot. Bovendien denk ik dat die terughoudendheid eerder een gevolg is van orders van de trainer. Een mannetje wat verder terug op het middenveld houden is goed om een counter in de kiem te smoren.
Als die 23 was geweest en nog niet had gefaald in de Europese subtop, dan was hij na dit seizoen veel meer waard geweest dan 15 miljoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon onterecht om hem daarop af te rekenen. Hij kan een hoop andere dingen heel goed. Guardado is trouwens ook een goed voorbeeld van een weinig scorende middenvelder, als die 23 was geweest was ie die 15 miljoen ook waard geweest.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb het over spelers die bij absolute wereldtop zichzelf al bewezen hebben...
Ik ben beniewd naar de cijferjes van die spelers voordat ze bij madrid of chelsea speelde...
Is niet te vergelijken denk ik zo
SPOILER: KhediraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaticOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ClasieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron is VI
Nee, veelscorende middenvelders zijn echt van levensbelang inderdaadOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Khedira scoorde bij VFB 13 goals in meer dan 100 wedstrijden. Waarbij in zijn productiefste seizoen 7x. Maar ook seizoenen met 1 of 2 goals.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb het over spelers die bij absolute wereldtop zichzelf al bewezen hebben...
Ik ben beniewd naar de cijferjes van die spelers voordat ze bij madrid of chelsea speelde...
Is niet te vergelijken denk ik zo
En toch een transfer naar Madrid verdiend!![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 08:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]SPOILER: KhediraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaticOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appels en peren natuurlijk wel.SPOILER: ClasieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron is VI
Nee, veelscorende middenvelders zijn echt van levensbelang inderdaad
Matic en Khedira zijn ook al niet hetzelfde type speler, en Clasie is ook nog weer compleet anders dan die twee. Khedira is fysiek het sterkst, Matic qua loopvermogen en Clasie qua (lange) passing. Maar de vraag is dus eerder wat een club wil hebben op het middenveld. Ik denk dat Clasie echt wel hoger goed mee kan ballen maar dan moet er wel een complementaire speler naast.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De cijfers van deze spelers kwa scoren vallen inderdaad tegen, maar ja toch zijn het ook spelers die naast hun verdedigende kwaliteiten op het middenveld gewoon meer voetbaltechnische vermogen hebben om naast het poestwerk ook gewoon op het middenveld het spel te kunnen dirigeren naar alle kanten.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Appels en peren natuurlijk wel.
Matic en Khedira zijn ook al niet hetzelfde type speler, en Clasie is ook nog weer compleet anders dan die twee. Khedira is fysiek het sterkst, Matic qua loopvermogen en Clasie qua (lange) passing. Maar de vraag is dus eerder wat een club wil hebben op het middenveld. Ik denk dat Clasie echt wel hoger goed mee kan ballen maar dan moet er wel een complementaire speler naast.
Technische kan Clasie niet aan deze spelers tippen, hij is gewoon niet zo compleet als beide spelers.
Khedira speelde natuurlijk ook in de bundesliga en was duits international, allemaal zaken waarom de transfersom voor dit soort spelers gewoon hoger ligt
Nu vraag ik me af hoeveel clasie bij Feyenoord verdient. Als hij zelf naar southampton zou willen dan kan hij gewoon naar de tuchtcommissie van de KNVB stappen ofzo en dan is het gewoon een kwestie van salaris x aantaal jaar en dan een factor er bovenop gooien en dan kom je vanzelf op een transfersom uit. En dat is echt geen 18 miljoen euro."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Natuurlijk, maar het ging over het feit dat middenvelders veel moesten scoren voor ze de stap naar een topclub konden maken en dat is gewoon niet waar. Dat de spelers verder niet te vergelijken zijn ben ik met je eens. Ik zie Clasie trouwens ook wel naar Bayer Leverkusen gaan (ja, ik ga een artikel uit de krant napraten), paar wedstrijden van ze gekeken en hij zou daar prima passen. Castro is daar weg ook geen veelscorende spelerquote:Op zondag 31 mei 2015 09:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Appels en peren natuurlijk wel.
Matic en Khedira zijn ook al niet hetzelfde type speler, en Clasie is ook nog weer compleet anders dan die twee. Khedira is fysiek het sterkst, Matic qua loopvermogen en Clasie qua (lange) passing. Maar de vraag is dus eerder wat een club wil hebben op het middenveld. Ik denk dat Clasie echt wel hoger goed mee kan ballen maar dan moet er wel een complementaire speler naast.en Clasie zou hem best kunnen opvolgen.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Heeft natuurlijk ook een beetje met het voetbal te maken even los van het niveau, Matic en Khedira worden veel meer defensief gebruikt, is meer afpakken en inleveren, dat afpakken is nou niet Clasie's sterke punt, Een "vrije" rol voor de verdediging zou het beste voor hem zijn, een beetje zoals Pirlo speelt maar welke (top)club durft dat met hem aan op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het ging over het feit dat middenvelders veel moesten scoren voor ze de stap naar een topclub konden maken en dat is gewoon niet waar. Dat de spelers verder niet te vergelijken zijn ben ik met je eens. Ik zie Clasie trouwens ook wel naar Bayer Leverkusen gaan (ja, ik ga een artikel uit de krant napraten), paar wedstrijden van ze gekeken en hij zou daar prima passen. Castro is daar weg ook geen veelscorende speleren Clasie zou hem best kunnen opvolgen.
![]()
De defensieve spelers bij clubs als Barca real en ook in bepaalde bij mate bij chelsea dat zijn gewoon echte voetballers. Die kunnen naast defensief voetballen ook aanvallend goed voetballen. de Linksback van Barca kun je gewoon linksbuiten opstellen. De verdedigende middenvelders kunnen ook aanvallende middenvelders zijn bij dit soort clubs.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook een beetje met het voetbal te maken even los van het niveau, Matic en Khedira worden veel meer defensief gebruikt, is meer afpakken en inleveren, dat afpakken is nou niet Clasie's sterke punt, Een "vrije" rol voor de verdediging zou het beste voor hem zijn, een beetje zoals Pirlo speelt maar welke (top)club durft dat met hem aan op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Clasie zou je niet op de positie achter de spits kunnen opstellen...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Feyenoord moet definitief de eerstvolgende Europese thuiswedstrijd zonder publiek spelen. Dat heeft de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA vrijdag bekendgemaakt. Daarnaast moet de Rotterdamse club twee boetes van in totaal 100.000 euro betalen.
Feyenoord krijgt de straffen voor het wangedrag van de fans tijdens het thuisduel in de Europa League tegen AS Roma op 26 februari. De UEFA heeft de fans schuldig bevonden aan racistisch gedrag, iets dat Feyenoord altijd heeft tegengesproken. Tijdens het duel werd een opblaasbanaan op het veld in De Kuip gegooid, in de buurt van de donkere speler Gervinho van AS Roma. Dat werd als racistisch geïnterpreteerd door de Europese voetbalbond.
Lees ook: Wouters tekent contract bij Feyenoord
VUURWERK
Voor racisme kreeg Feyenoord een boete van 50.000 euro. De andere 50.000 euro moet Feyenoord betalen omdat fans tijdens het duel vuurwerk hadden afgestoken en allerlei spullen op het veld hadden gegooid. Daarnaast blokkeerden ze de trappen, wat ook tegen de regels van de UEFA is. Mochten de fans zich binnen twee jaar weer misdragen, dan moet Feyenoord nóg een duel in een lege Kuip spelen.
De straf is conform het voorstel dat de inspecteur van de UEFA eind april deed aan de tuchtcommissie. Feyenoord dacht in eerste instantie dat dit voorstel al de definitieve straf was, maar die werd dus vrijdag pas uitgesproken.
Lees ook: Feyenoorders met lege handen op vakantie
De straf geldt voor het eerstvolgende seizoen waarin Feyenoord in Europees verband actief is. Dat zal nog minimaal een jaar duren. De Rotterdammers eindigden dit seizoen in de competitie als vierde en werden in de play-offs voor een Europa Leagueticket al in de eerste ronde uitgeschakeld. Feyenoord speelt daardoor komend seizoen geen Europees voetbal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Tyfus tering Uefa ze weten best dat het niet racistisch was of het moet echt een stel gehandicapten zijn wat daar zit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het laatste.. Feyenoord zou ook eigenlijk in beroep moeten gaan vind ik, maar dat zullen ze wel niet doen. Overigens zijn ze m.b.t. racisme helemaal doorgeslagen bij de UEFA maar sowieso in de hele maatschappij. Echt racisme moet je hard aanpakken maar tegenwoordig ben je al een racist als je een banaantje eet in de buurt van een donkergekleurde medemensquote:Op zondag 31 mei 2015 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tyfus tering Uefa ze weten best dat het niet racistisch was of het moet echt een stel gehandicapten zijn wat daar zit.![]()
Uefa mafia
Fifa mafiaVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Dinsdagavond half 7 Roda uit
Die zielige ratjes zijn gedegradeerd
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Had NAC wel willen zien blijven... nu krijg je die hopeloze wedstrijd in Duitsland ervoor terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef Dekatria het volgende:
Had NAC wel willen zien blijven... nu krijg je die hopeloze wedstrijd in Duitsland ervoor terugKlopt, Roda is ook een kloteclub uit dat walgelijke Limburg, maar zelf wonend in de omgeving Breda kan ik NAC echt niet verdragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hun gemaakte haat richting Feyenoord en hun arrogantie die me aan Ajaxsupporters doet denken (ja, serieus, arrogantie bij een middenmoot cluppie).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
En ook zo'n dom accent. Zulke mensen kan ik echt niet serieus nemen als ik daarmee professioneel moet omgaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, Roda is ook een kloteclub uit dat walgelijke Limburg, maar zelf wonend in de omgeving Breda kan ik NAC echt niet verdragen.
Met hun gemaakte haat richting Feyenoord en hun arrogantie die me aan Ajaxsupporters doet denken (ja, serieus, arrogantie bij een middenmoot cluppie).2000 light years from home![]()
Ja, maar dan is Limburg en Brabant één pot natuurlijk, alhoewel Limburg (meestal) nog wel een graadje erger isquote:Op zondag 31 mei 2015 17:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
En ook zo'n dom accent. Zulke mensen kan ik echt niet serieus nemen als ik daarmee professioneel moet omgaan.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Klopt, maar is allebei debiel.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, maar dan is Limburg en Brabant één pot natuurlijk, alhoewel Limburg (meestal) nog wel een graadje erger is2000 light years from home![]()
Bij Chelski en Real niet echt Pepe hahahaquote:Op zondag 31 mei 2015 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De defensieve spelers bij clubs als Barca real en ook in bepaalde bij mate bij chelsea dat zijn gewoon echte voetballers. Die kunnen naast defensief voetballen ook aanvallend goed voetballen.![]()
ikquote:Op zondag 31 mei 2015 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie wil met mij wedden dat Joey vd Berg wordt gehaald door Van Geel?![]()
echt he dat intervieuw van Kazim over gullit, he is talking bullshit hahahah ik lag weer in een deuk net toen ik het zag...
gullit heeft gelijk gekregen over kazim"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Mooi.quote:![]()
Zeg maar wat de inzet moet zijn (er hebben hier wel eens mensen gewed om wat bier geloof ik)![]()
ik zet me geld op dat van Geel Kramer gaat halen van Den Haag....quote:Op zondag 31 mei 2015 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Zeg maar wat de inzet moet zijn (er hebben hier wel eens mensen gewed om wat bier geloof ik)
wie denkt van niet..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik denk van niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zet me geld op dat van Geel Kramer gaat halen van Den Haag....
wie denkt van niet...![]()
Mocht VanKuikeren hem niet met inzet willen aannemen hou ik me aanbevolen voor de weddenschap met een inzet van een sixpack speciaalbier (Duvel/La Trappe, what so ever, naar keuze van de verliezer)quote:Op zondag 31 mei 2015 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Zeg maar wat de inzet moet zijn (er hebben hier wel eens mensen gewed om wat bier geloof ik)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ik zal hem onthoudenquote:Op zondag 31 mei 2015 21:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mocht VanKuikeren hem niet met inzet willen aannemen hou ik me aanbevolen voor de weddenschap met een inzet van een sixpack speciaalbier (Duvel/La Trappe, what so ever, naar keuze van de verliezer)![]()
![]()
nu docu andere tijden sport op nederland 1
de komst van cruijff bij feyenoord 1984
rare gast toch die cruijff die alleen om wraak te nemen op ajax effe naar rotterdam belt dat hij voor feyenoord wil voetballen
rare gasten die ajaxcieden...die kennen geen clubliefde"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Prima, hoe regelen we dat? Kom nauwelijks meer in R'dam...quote:Op zondag 31 mei 2015 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Zeg maar wat de inzet moet zijn (er hebben hier wel eens mensen gewed om wat bier geloof ik)![]()
Ik kom er nog op terug.. we hebben nog ff de tijdquote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Prima, hoe regelen we dat? Kom nauwelijks meer in R'dam...![]()
Mooie docu. Was toen nog niet geboren, maar blijft een raar gezicht, Cruyff in een Feyenoordshirt. Wel een ziek team toen met Cruyff en Gullit, twee wereldspelers.Niets is sterker dan dat ene woord![]()
Leuke docu idd. Wel jammer van Been.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:00 schreef PIETR het volgende:
Mooie docu. Was toen nog niet geboren, maar blijft een raar gezicht, Cruyff in een Feyenoordshirt. Wel een ziek team toen met Cruyff en Gullit, twee wereldspelers.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Hoorde ik dat nou goed bij SV net op TV. Castaignos terug naar Rotterdam?Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Ik zie nog liever Fernandez,Bieseswar,Schaken,Cabral of Cisse terug dan dat kutkind.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:44 schreef ender_xenocide het volgende:
Hoorde ik dat nou goed bij SV net op TV. Castaignos terug naar Rotterdam?![]()
Ik hoorde het ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:44 schreef ender_xenocide het volgende:
Hoorde ik dat nou goed bij SV net op TV. Castaignos terug naar Rotterdam?
Het is me even onduidelijk of dit een gerucht betreft, een simpele ingeving van Jack van Gelder, of echt concreet en wellicht al bijna rond.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
inderdaad vooral omdat Youri er ook gewoon op inging in mijn beleving.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook.
Het is me even onduidelijk of dit een gerucht betreft, een simpele ingeving van Jack van Gelder, of echt concreet en wellicht al bijna rond.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Naar Sparta of Excelsior?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:44 schreef ender_xenocide het volgende:
Hoorde ik dat nou goed bij SV net op TV. Castaignos terug naar Rotterdam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Castaignos in plaats van Kazim is geen verslechtering.
Maar die Kazim raak je aan de straatstenen toch niet kwijt.![]()
quote:Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Als Kazim vertrekt zou ik eerder de Leeuw of Kramer halen, dat zijn meer pinchitters. Aan Castaignos heb je niet zoveel voor de laatste 20 minuten.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Castaignos in plaats van Kazim is geen verslechtering.
Maar die Kazim raak je aan de straatstenen toch niet kwijt.![]()
Hopelijk betalen ze niet teveel voor hem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ik toch niet hopen. Even los van de 'voorgeschiedenis', vind ik het ook maar een zeer matige spits. Zijn cijfers liegen er ook niet om.
Verdient een hoop centen en scoort nog minder dan Kazim. Fantastisch.Van alles is weer waardeloos.![]()
Feyenoord speelt voor Europees voetbal dan is Castaignos een prima spelert.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Oldground het volgende:
Mag ik toch niet hopen. Even los van de 'voorgeschiedenis', vind ik het ook maar een zeer matige spits. Zijn cijfers liegen er ook niet om.
Verdient een hoop centen en scoort nog minder dan Kazim. Fantastisch.![]()
inderdaad, maar hij is nog maar 22 hoorde ik net.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door ender_xenocide op 31-05-2015 23:59:56 ]Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Dat zie ik eerder andersom.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Feyenoord speelt voor Europees voetbal dan is Castaignos een prima spelert.
Tenminste, als we het over de EL tickets hebben natuurlijk.Van alles is weer waardeloos.![]()
Zijn transferwaarde zou 2.5 miljoen zijn. Salaris is daarbij wel hoog:1M.quote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
2,5 miljoen is acceptabel wat mij betreft. Zo'n salaris echter niet. Wel een speler die goed is voor zeker een doelpunt of 15 per seizoen en met de juiste leeftijd.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:02 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn transferwaarde zou 2.5 miljoen zijn. Salaris is daarbij wel hoog:1M.
Jammer dat het zo'n arrogante kwal is.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Zo'n salaris moet je echt alleen betalen aan een absolute topper voor eredivisiebegrippen. Dat is Castaignos natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2,5 miljoen is acceptabel wat mij betreft. Zo'n salaris echter niet. Wel een speler die goed is voor zeker een doelpunt of 15 per seizoen en met de juiste leeftijd.
Jammer dat het zo'n arrogante kwal is.![]()
Helemaal mee eens. Ik zie van Geel wel aan om hem 1M per jaar te geven nu het salarishuis flink gedaald is met het vertrek van grootverdieners Mathijsen, Boulahrouz, Schaken en mogelijk Clasie.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2,5 miljoen is acceptabel wat mij betreft. Zo'n salaris echter niet. Wel een speler die goed is voor zeker een doelpunt of 15 per seizoen en met de juiste leeftijd.
Jammer dat het zo'n arrogante kwal is.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Precies, en Castagnios lijkt me niet het type die bereid is om salaris in te leveren.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n salaris moet je echt alleen betalen aan een absolute topper voor eredivisiebegrippen. Dat is Castaignos natuurlijk niet.
Van mij hoeft hij niet persé te komen, voor 2,5 miljoen is het misschien een aardige aankoop, maar het is bepaald geen topspits en zoals hem lopen er meer rond.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Bij een relatief laag transferbedrag valt het wel te verdedigen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n salaris moet je echt alleen betalen aan een absolute topper voor eredivisiebegrippen. Dat is Castaignos natuurlijk niet.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ik sluit niet uit dat Vermeer, El Ahmadi en Kazim ook al zoiets verdienen. Als middelmatige spelers al een miljoen gaan verdienen, dan gaan talenten als Van Beek, Kongolo en Karsdorp dat ook eisen. Dan kom je weer in een situatie als in 2009 terecht.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
Bij een relatief laag transferbedrag valt het wel te verdedigen.
Al is Castaignos wel een speler die je eventueel met winst door kan verkopen.![]()
Ik vind dat Geel het over de gehele periode genomen redelijk heeft gedaan met een significant slechter laatste jaar. Wel is al meerdere keren gebleken dat het een vies ratje is dat over lijken gaat, zeker om zijn eigen positie veilig te stellen. Ik zie hem er best voor aan om het deze zomer flink hard te verneuken, met overbetaalde "namen" om supperters tevreden te stellen. Zie de gang van zake betreft viesdikdetti en dirrek uit katwijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:12 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zie van Geel wel aan om [...]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
+ dat het salarisbudget volgend seizoen weer 1 miljoen groter isquote:Op maandag 1 juni 2015 00:12 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zie van Geel wel aan om hem 1M per jaar te geven nu het salarishuis flink gedaald is met het vertrek van grootverdieners Mathijsen, Boulahrouz, Schaken en mogelijk Clasie.![]()
Ik denk alleen dat Castaignos ook overbodig is als Kazim blijft. De prioriteit lijkt me daar helemaal niet te liggen Je hebt dan Achahbar/Kuyt/Kazim als spitsen, waarbij ik Kazim als pinchhitter zie en je Kuyt ofwel in de spits opstelt met Bilal op rechtsbuiten, ofwel op rechtsbuiten met Achahbar in de spits.
Wat mij betreft hebben ze nu (zoals ik het wel zou willen zien) bij vertrek van Clasie, Immers, Boetius, en Vilhena:Ik denk dat je de spitspositie makkelijker in kunt vullen dan de vleugelpositie. Als ze Kuyt primair op rechtsbuiten willen opstellen en Achahbar op 10, dan zit je wellicht dun bezaaid in de spitsen, maar dan nog denk ik, dat je prioriteiten meer op de flanken liggen.quote:----------------------------------Vermeer(Hahn) (prima)-------------------------
------------------Van Beek(Dammers) - Kongolo(Verdonk) ---------(minstens 1 goede CV erbij)
Karsdorp(Wilkshire/Lopes Cabral) (prima) ------------Woudenberg(Nelom) (moet een LB erbij)
-------El Ahmadi(Verdonk) -------------------------------------------------------
------------------------------------------------- Toornstra(Nieuwkoop)----------
------------------------Achahbar(Schuurman) -----------------------------------
(eventueel met Clasie, Vilhena en Immers erbij is die selectie breed genoeg, anders 1-2 aankopen, zoals bv Tapia)
--------------Bilal(Kuyt) - Kuyt/Achahbar/Kazim - Manu(Sleegers)------
De eerste prioriteit in deze geschetste selectie ligt volgens mij bij (1) een (R)CV, (2) een LB of iemand die dat beide kan invullen en een (3) middenvelder, en dan (4) een flankspeler. Ik neem aan dat we dan wel weer behoorlijk door het budget heen zitten
Als Clasie, Vilhena en Boetius blijven wordt dat verhaal natuurlijk wel weer anders. Dan zou ik me primair op de verdediging richten
[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 01-06-2015 09:11:09 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ik ben blij dat NAC er eindelijk uit is, ondanks schulden alleen maar spelers halen..
De extreme haat van NAC fans richting Feyenoord.
En nu lekker spelen in de Juup 8)![]()
Prima spits joh voor da cheld.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:36 schreef Luni het volgende:
Laat Castaignos lekker weg blijven, matige spits en een arrogante kwal.
22 pas, als die de lijn die hij bij Twente heeft ingezet hier weet door te trekken qua scoren verkoop je hem over een paar jaar voor een mooi bedrag door ook nog.
Kan Dirkie lekker hangend vanaf rechts gaan spelen zoals hij al tijden doet en hoeft die Bilal er ook niet in.blablablabla![]()
Bij Twente scoort Castaignos ook niet, waarom zou hij bij ons wel scoren? Ik zie het niet zitten. En zijn spel rechtvaardigt ook zeker geen salaris van 6 ton+, laat staan 1 miljoen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Aan Castaignos weet je precies wat je hebt.. net niks. Bij Twente zijn ze hem liever kwijt dan rijk en die met hem gaan wwe Kuijt lekker verkrachten op de rechtsbuiten positie. Nee, liever voor dat geld een knappe buitenspeler.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Precies, moet er niet aan denken om met Manu in de basis te spelen als Boetius vertrekt.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
Aan Castaignos weet je precies wat je hebt.. net niks. Bij Twente zijn ze hem liever kwijt dan rijk en die met hem gaan wwe Kuijt lekker verkrachten op de rechtsbuiten positie. Nee, liever voor dat geld een knappe buitenspeler.![]()
Manu De Boeet. Lood om oud ijzer. Bakken er beide niks van.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, moet er niet aan denken om met Manu in de basis te spelen als Boetius vertrekt.![]()
Manu is ECHT slecht, bij Boëtius heb ik nog de hoop dat een nieuw seizoen en een nieuwe trainer het verschil kan maken. In vorm is het de beste buitenspeler die we hebben.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Manu De Boeet. Lood om oud ijzer. Bakken er beide niks van.![]()
Verschil is alleen dat Boëtius nog de potentie heeft (en al heeft laten zien in eerdere seizoenen) om een hoger niveau aan te kunnen als Feyenoord. Manu's plafond ligt waarschijnlijk al lager dan onze club in huidige staat, laat staan het niveau waar we naar toe willen werken.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Manu De Boeet. Lood om oud ijzer. Bakken er beide niks van.![]()
Dat arrogante had hij al toen hij een pikkie was van 18. Heel raar ventje vind ik hetquote:Op maandag 1 juni 2015 10:36 schreef Luni het volgende:
Laat Castaignos lekker weg blijven, matige spits en een arrogante kwal.![]()
Gedraagt zich bij het uitgaan ook alsof hij de koning van Rotterdam is.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat arrogante had hij al toen hij een pikkie was van 18. Heel raar ventje vind ik hetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Luc is niet slecht maar ook geen geweldenaar. In ieder geval is hij altijd nog beter dan die prutsers die we nu voorin hebben, lees Kazim, Boeitus, Manu, Toornstra, Immers, Tevrede, Bilal. Van mij mogen al deze spelers vertrekken.In het dagelijks leven is iedereen een acteur.![]()
Toornstra mag na een slechte 2e seizoenshelft vertrekken? Wat een onzin. Ga jij maar lekker wegquote:Op maandag 1 juni 2015 14:55 schreef yvette1982 het volgende:
Luc is niet slecht maar ook geen geweldenaar. In ieder geval is hij altijd nog beter dan die prutsers die we nu voorin hebben, lees Kazim, Boeitus, Manu, Toornstra, Immers, Tevrede, Bilal. Van mij mogen al deze spelers vertrekken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ze haat hem ofzo was de vorige keer ook al zo.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Toornstra mag na een slechte 2e seizoenshelft vertrekken? Wat een onzin. Ga jij maar lekker wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat kan, ik neem vrouwen toch niet serieus op voetbalgebied.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze haat hem ofzo was de vorige keer ook al zo.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Z'n juichen. Bij bijna iedere goal (en dat zijn er niet zoveel) moet hij de hele mensheid laten weten dat we onterecht kritiek hebben op mr. Castaignos.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Op basis waarvan vinden mensen eigenlijk Castaignos arrogant?![]()
Er zou interesse uit de Eredivisie zijn voor Finnbogason die nu bij Real Sociedad speelt en mag vertrekken. Hij schijnt 4 miljoen euro te moeten kosten.
Lijkt mij dat de interesse uit de Eredivisie van hooguit één van deze 5 clubs afkomstig kan zijn; Ajax, PSV, AZ, Vitesse of Feyenoord.
Zou dat een goede aankoop zijn? (Wel zeer suggestief dit).'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Hij was een tijdje geleden te huur aangeboden bij Fc Twente. Misschien dat Van Geel een Kazim constructie kan fixen?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zou interesse uit de Eredivisie zijn voor Finnbogason die nu bij Real Sociedad speelt en mag vertrekken. Hij schijnt 4 miljoen euro te moeten kosten.
Lijkt mij dat de interesse uit de Eredivisie van hooguit één van deze 5 clubs afkomstig kan zijn; Ajax, PSV, AZ, Vitesse of Feyenoord.
Zou dat een goede aankoop zijn? (Wel zeer suggestief dit).They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou wel een goed spelertje zijn ja, denk ik.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Kramer / De Leeuw > Kastanje.quote:
Niet per se op basis van kwaliteit, maar vooral qua karakter en hoeveel ze kosten.
Van mij hoeft Van Geel trouwens uberhaupt geen spits meer te halen, behalve wanneer ie Kazim alsnog voor een leuk bedrag weet te slijten.![]()
Lijkt mij geen Feyenoord-speler, die Finnbogason. Meer een spits die van de bal weg wil lopen en 'm juist niet in de voeten wil krijgen.![]()
Inderdaad, tot die conclusie waren we hier al eerder gekomen. Helaas komt dat gerucht steeds weer terug.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt mij geen Feyenoord-speler, die Finnbogason. Meer een spits die van de bal weg wil lopen en 'm juist niet in de voeten wil krijgen.![]()
Kan die dekselse Achabar ook niet op links en op 10 ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan die dekselse Achabar ook niet op links en op 10 ?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Aldus iemand die Tukkerland nooit uitkomt.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gedraagt zich bij het uitgaan ook alsof hij de koning van Rotterdam is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:55 schreef yvette1982 het volgende:
Luc is niet slecht maar ook geen geweldenaar. In ieder geval is hij altijd nog beter dan die prutsers die we nu voorin hebben, lees Kazim, Boeitus, Manu, Toornstra, Immers, Tevrede, Bilal. Van mij mogen al deze spelers vertrekken.ja man stuur al je aanvallende spelers weg....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik kom daar niet vandaan pik.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die Tukkerland nooit uitkomt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn salaris lijkt me een groot probleem.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou dat een goede aankoop zijn? (Wel zeer suggestief dit).In het dagelijks leven is iedereen een acteur.![]()
Ik ben een gast.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze haat hem ofzo was de vorige keer ook al zo.
Bovendien ben ik gewoon kritisch, dat mag ook best als je al bijna 20 jaar op de tribune zit. Toornstra is enorm traag en zijn handelingssnelheid is ook niet alles. Gezien het feit dat Ziyech even duur of zelfs goedkoper was is Toornstra gewoon een miskoop en een matige speler.In het dagelijks leven is iedereen een acteur.![]()
Lijkt me ook niet, deze jongen kan wel scoren en kan nog jaren mee.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt mij geen Feyenoord-speler, die Finnbogason.![]()
Kramer en karakter.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kramer / De Leeuw > Kastanje.
Niet per se op basis van kwaliteit, maar vooral qua karakter en hoeveel ze kosten.
Van mij hoeft Van Geel trouwens uberhaupt geen spits meer te halen, behalve wanneer ie Kazim alsnog voor een leuk bedrag weet te slijten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En dan zo je best doen om als een wijf over te komen....quote:Op maandag 1 juni 2015 17:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik ben een gast.
Bovendien ben ik gewoon kritisch, dat mag ook best als je al bijna 20 jaar op de tribune zit. Toornstra is enorm traag en zijn handelingssnelheid is ook niet alles. Gezien het feit dat Ziyech even duur of zelfs goedkoper was is Toornstra gewoon een miskoop en een matige speler.![]()
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Van mij mag Castaignos komen
wie er uiteindelijk in de basis komt interreseert me niet
hoe meer goede spelers des te langer kan je misschien een keer meedoen
kazim kuyt castagnos ananas
wat mij betreft kramer ook nog is halen
laten ze maar onderling uitvechten wie de beste is
Het probleem is het topsportklimaat inderdaad
als je een topsportklimaat wil creeren moet je zoveel mogelijk spelers hebben die voor 1 positie moeten strijden, dat is de laaste 10 jaar zelden gebeurd
te veel B-spelers in de categorie 13 tm 22"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Mee eens.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
als je een topsportklimaat wil creeren moet je zoveel mogelijk spelers hebben die voor 1 positie moeten strijden, dat is de laaste 10 jaar zelden gebeurd
Een vijfvoudige bezetting voor elke positie lijkt me dan wel handig, niet waar Klaas?
Wat doet Gullit eigenlijk tegenwoordig?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
waarom zou gullit nog iets moeten doen....deze man heeft meer als 50 miljoen euro op zijn bank staan...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens.
Een vijfvoudige bezetting voor elke positie lijkt me dan wel handig, niet waar Klaas?
Wat doet Gullit eigenlijk tegenwoordig?
kaxim kuyt anchabar kunnen aan de zijkanten spelen of achter de spits ...dus jij overdrijft"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Precies, voor elke positie 5 spelers, waarvan 3 met een salaris tegen het miljoen euro aan. Dat lijkt me verstandig beleid voor een Nederlandse subtopper.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
te veel B-spelers in de categorie 13 tm 22![]()
Lijkt mij dat Gullit dat perfect kan managen, zon megalomane selectie.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zou gullit nog iets moeten doen....deze man heeft meer als 50 miljoen euro op zijn bank staan...
kaxim kuyt anchabar kunnen aan de zijkanten spelen of achter de spits ...dus jij overdrijftVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het probleem was scoren afgelopen seizoenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Gullit dat perfect kan managen, zon megalomane selectie.
dus ik snap jou kritische noot niet zo goed"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Kritische noot? Ik vind het een briljant idee. Dat niemand daar ooit eerder is opgekomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het probleem was scoren afgelopen seizoen
dus ik snap jou kritische noot niet zo goedVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
het is bekend dat ik briljant benquote:Op maandag 1 juni 2015 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritische noot? Ik vind het een briljant idee. Dat niemand daar ooit eerder is opgekomen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dit spreekt elkaar zo gigantisch tegenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
te veel B-spelers in de categorie 13 tm 22Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Je moet groot denken om groot te kunnen worden..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dan moet je niet met prutsers als Kramer en Castaignos aan komen zettenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet groot denken om groot te kunnen worden...Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dan moet je gewoon vol voor Messi, Ronaldo en Ibrahimovic gaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet groot denken om groot te kunnen worden...![]()
Daarom. Ik stel daarom voor dat we nu al een begin maken. We halen gewoon een berg topspelers en met het geld dat je volgend seizoen binnenhaalt als je alleen al CL speelt heb je dat makkelijk terugverdiend.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet groot denken om groot te kunnen worden...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
beter kan altijd, maar ik blijf ook realistishe, andere spelers willen gewoon niet voor Feyenoord spelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan moet je niet met prutsers als Kramer en Castaignos aan komen zetten
Als je het van dat soort spelers moet hebben, dan kan je er beter meerdere hebben in die categorie dan maar 1 tje zoals afgelopen seizoen.
Zoals eerder gemeld verdedigers middenvelder kan Feyenoord zelf wel opleiden. Aanvallers blijven een groot probleem.Stop daar meer geld in en koop geen overbodige domme spelers zoals toornstra voor 3.5 miljoen...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Ik stel daarom voor dat we nu al een begin maken. We halen gewoon een berg topspelers en met het geld dat je volgend seizoen binnenhaalt als je alleen al CL speelt heb je dat makkelijk terugverdiend.
Kan niet fout gaan.![]()
Als je het niveau van Toornstra niet goed genoeg vindt, dan heeft Feyenoord wel echt een probleem. Toornstra is namelijk één van de beste voetballers in de selectie.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter kan altijd, maar ik blijf ook realistishe, andere spelers willen gewoon niet voor Feyenoord spelen.
Als je het van dat soort spelers moet hebben, dan kan je er beter meerdere hebben in die categorie dan maar 1 tje zoals afgelopen seizoen.
Zoals eerder gemeld verdedigers middenvelder kan Feyenoord zelf wel opleiden. Aanvallers blijven een groot probleem.Stop daar meer geld in en koop geen overbodige domme spelers zoals toornstra voor 3.5 miljoen....
Dan moet je vrijwel de hele selectie van de hand doen.![]()
Klinkt als een strak planquote:Op maandag 1 juni 2015 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Ik stel daarom voor dat we nu al een begin maken. We halen gewoon een berg topspelers en met het geld dat je volgend seizoen binnenhaalt als je alleen al CL speelt heb je dat makkelijk terugverdiend.
ik vind toornstra een middelmatige spelerquote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je het niveau van Toornstra niet goed genoeg vindt, dan heeft Feyenoord wel echt een probleem. Toornstra is namelijk één van de beste voetballers in de selectie.
Dan moet je vrijwel de hele selectie van de hand doen.
vilhenna vind ik beter
toornstra kan nog geen lantraanpaal voorbij
is niets anders dan een harde werker, daar win je geen wedstrijden mee
toornstra is een typische aankoop van martin van geel...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
vilhenna? Ken ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind toornstra een middelmatige speler
vilhenna vind ik beter
toornstra is een typische aankoop van martin van geel....![]()
[..]
Daarom. Ik stel daarom voor dat we nu al een begin maken. We halen gewoon een berg topspelers en met het geld dat je volgend seizoen binnenhaalt als je alleen al CL speelt heb je dat makkelijk terugverdiend.![]()
Mark Wotte als TDblablablabla![]()
Wel prima inkomsten uit de kaartverkoop lijkt me.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat krijg je uitslagen als 40-45, schiet je ook weinig mee op.![]()
We betalen niet per doelpunt in de Kuip hoor, was het maar zo. Dan had mijn SK dit seizoen maar 2 tientjes gekost...quote:Op maandag 1 juni 2015 21:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel prima inkomsten uit de kaartverkoop lijkt me.
BFF met GGMM![]()
[..]
Daarom. Ik stel daarom voor dat we nu al een begin maken. We halen gewoon een berg topspelers en met het geld dat je volgend seizoen binnenhaalt als je alleen al CL speelt heb je dat makkelijk terugverdiend.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind toornstra een middelmatige speler
vilhenna vind ik beter
toornstra is een typische aankoop van martin van geel....![]()
![]()
![]()
wat moet je nou joh??quote:
ik snap de aankoop van toornstra helemaal niet
Armenteros heeft echt veel meer kwaliteiten......
zeker als rechtsbuiten........
verhoek snap ik ook niet
die turk van heerenveen snap ik ook niet
schaken was beter
conclusie
we haalde 2 spelers binnen terwijl de spelers die we al hadden gewoon beter waren....
martin van geel beleid, allemaal meer van hetzelfde"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het is klaas, dan kan je alles verwachten.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:30 schreef Happel het volgende:
Armenteros? Ik had gehoopt die naam hier nooit meer terug te lezen..![]()
Armenteros heeft het dit seizoen goed gedaan
11 doelpunten ...net zoveel als bijna de hele voorhoede van Feyenoord
Ik zeg niet dat het een superspeler is ofzo
ik zeg alleen je gaat schaken en Armenteros weg doen en je gaan toornstra op die plek neerzetten ..is lachwekkend beleid..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Armenteros speelt daar dan ook als spits.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zeg alleen je gaat schaken en Armenteros weg doen en je gaan toornstra op die plek neerzetten ..is lachwekkend beleid..
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Evenveel als Kazim gescoord dus. Conclusie, Kazim, topspelerquote:Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Rijnmondquote:'Feyenoord had zwarte bankrekening in Luxemburg'
01-06-2015 | 21:28
Delen: Print
Feyenoord had in de jaren zeventig een zwarte bankrekening in Luxemburg. Dat beweert Tom Kieboom, de zoon van wijlen ere-voorzitter Cor Kieboom. Guus Couwenberg was in die periode voorzitter van de Rotterdamse club. "Feyenoord had een zwarte bankrekening van hier tot gunter in Luxemburg."
Die uitspraak deed Tom Kieboom tijdens een interview met RTV Rijnmond over zijn vader Cor Kieboom. Die had een grote aversie tegen zijn opvolger Guus Couwenberg. De schrijvers van het boek Feyenoord de Grootste kregen van Tom Kieboom een inkijkje in de dagboeken van zijn vader die 27 jaar voorzitter van Feyenoord was. Driekwart daarvan ging over zijn slechte relatie met Couwenberg. Bijvoorbeeld toen zijn opvolger in 1971 in aanraking kwam met de Belastingdienst.
Cor Kieboom schrijft: "Ik kreeg te horen dat het Feyenoord-bestuur in grote moeilijkheden is geraakt met de fiscus, betreffende transfers van en betalingen aan een aantal spelers. In die affaire(s) ben ik per se niet betrokken geweest, omdat ik toen ernstig ziek lag in het Claraziekenhuis en toen reeds bekend heb gemaakt me niet meer herkiesbaar te zullen stellen. Ik heb sindsdien ook geen enkele bestuursvergadering of bespreking bijgewoond, sinds myn benoeming als erevoorzitter in september 1967. Neen, ik ben zo onschuldig als een pasgeboren kind."
De dagboeken van Cor Kieboom geven een uniek inkijkje in het reilen en zeilen onder zijn bewind. Hij beschrijft daarin zijn personeelsbeleid, zijn rol bij de totstandkoming van betaald voetbal in Nederland en zijn liefde voor de club die hij probeert over te dragen aan zijn zoon.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Zwart, rood en wit zijn dan ook de goede kleuren. Nu nog goud en het logo is compleetquote:Op maandag 1 juni 2015 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen we nog geld hadden, in zwart en wit zelfs... nu alleen nog maar rood.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik lees dat er ook interesse is in Castaignos.. dat is ook een spits die hem niet in de voeten wil. Dan heb ik liever Finnbogason.. lijkt me een nuchtere knul die ook beter kan afmaken dan die arrogante kut kopquote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, want Finnbogason is helemaal niet arrogant...quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees dat er ook interesse is in Castaignos.. dat is ook een spits die hem niet in de voeten wil. Dan heb ik liever Finnbogason.. lijkt me een nuchtere knul die ook beter kan afmaken dan die arrogante kut kop
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)speelt-arrogant-.htmBFF met GGMM![]()
Wilde net zeggenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want Finnbogason is helemaal niet arrogant...
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)speelt-arrogant-.htm![]()
![]()
Ik zie dat niet gebeuren joh. Die verdient 1 mio bruto! Die Jopie is echt knettergek geweest. Dat is ook de reden dat zo'n Ziyech niet naar Feyenoord kwam. Die verdient daar ook een godsvermogen. Welk weldenkend mens verkiest Twente nu boven Feyenoord?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees dat er ook interesse is in Castaignos.. dat is ook een spits die hem niet in de voeten wil. Dan heb ik liever Finnbogason.. lijkt me een nuchtere knul die ook beter kan afmaken dan die arrogante kut kop
Mensen die pony's kopen terwijl ze in een appartement wonen tellen niet mee als weldenkend.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nope. hij zou meer verdienen bij Feyenoord, maar kreeg geen gegarandeerde basisplaats. Hij stond in de pikorde achter de Heilige Sint Immers.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat niet gebeuren joh. Die verdient 1 mio bruto! Die Jopie is echt knettergek geweest. Dat is ook de reden dat zo'n Ziyech niet naar Feyenoord kwam. Die verdient daar ook een godsvermogen. Welk weldenkend mens verkiest Twente nu boven Feyenoord?
Mensen die pony's kopen terwijl ze in een appartement wonen tellen niet mee als weldenkend.BFF met GGMM![]()
Zo naïef ben je toch hopelijk niet? Natuurlijk zegt ie dat. Zo een Corona verdient 1,5 mio bruto.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. hij zou meer verdienen bij Feyenoord, maar kreeg geen gegarandeerde basisplaats. Hij stond in de pikorde achter de Heilige Sint Immers.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Tja, het was Van Geel die dat zei.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo naïef ben je toch hopelijk niet? Natuurlijk zegt ie dat. Zo een Corona verdient 1,5 mio bruto.
http://www.voetbalprimeur(...)nancieel-beter-.htmlBFF met GGMM![]()
Tuurlijk joh. Corona en Ziyech verdienen echt niet meer dan Castaignos en die verdient 1 mio.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo naïef ben je toch hopelijk niet? Natuurlijk zegt ie dat. Zo een Corona verdient 1,5 mio bruto.![]()
Die wil ook zijn eigen straatje schoonvegen.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het was Van Geel die dat zei.
http://www.voetbalprimeur(...)nancieel-beter-.htmlWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik beroep me op de media.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Corona en Ziyech verdienen echt niet meer dan Castaignos en die verdient 1 mio.
http://www.twenteinsite.n(...)risicos-genomen.htmlWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Van Geel heeft het gezegd en het is niet ontkend door Twente/Ziyech.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wil ook zijn eigen straatje schoonvegen.BFF met GGMM![]()
Toornstra was de eerste seizoenshelft echt heel goed, die laat het volgend jaar gewoon weer zien. Ik ben fan van Toornstra: goede traptechniek, kan tussen de linies spelen, geweldig uithoudingsvermogen. Zijn passtechniek is daarnaast ruim voldoende.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat moet je nou joh??
ik snap de aankoop van toornstra helemaal niet
Armenteros heeft echt veel meer kwaliteiten......
zeker als rechtsbuiten........
verhoek snap ik ook niet
die turk van heerenveen snap ik ook niet
schaken was beter
conclusie
we haalde 2 spelers binnen terwijl de spelers die we al hadden gewoon beter waren....
martin van geel beleid, allemaal meer van hetzelfde
Armenteros raakte geen pepernoot bij Feyenoord, speelt nu goed bij Willem II. Oké, hij staat daar in de spits, maar de druk bij Feyenoord is zoveel groter. Ik denk dat hij die dan gewoon niet aan kan.
Verhoek was een ruildeal met Cabral, die toen echt he-le-maal niks was. Verhoek was iemand met een uitstekende voorzet, heeft het alleen nooit laten zien.
Bilal is nog jong, geef die jongen nou eens tijd.
Schaken kon je er inderdaad prima bij hebben, maar wilde graag naar het buitenland en cashen. Daarnaast kwam hij niet voor in de plannen van Rutten. Prima, moet je op zijn leeftijd ook niet moeilijk om doen. Denk niet dat Schaken dit seizoen het verschil had gemaakt.![]()
Het verhaal was niet zozeer gegarandeerde basisplaats, dat maakte Feyenoord er een beetje van, maar wel een helder doel. Bij Feyenoord was het vooral voor rechtsbuiten, daar waar hij bij Twente ook regelmatig als spelbepaler kon spelen. Feyenoord heeft niet eens een spelbepaler en zal ook niet snel het systeem omgooien voor Ziyech.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. hij zou meer verdienen bij Feyenoord, maar kreeg geen gegarandeerde basisplaats. Hij stond in de pikorde achter de Heilige Sint Immers.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik beroep me op de media.
http://www.twenteinsite.n(...)risicos-genomen.html
Als dit waar is zijn ze echt gek in Twente. Stelletje megalomane Tukkers.![]()
Ik zie ze er nog wel voor aan ook nogquote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.twenteinsite.n(...)risicos-genomen.html.
![]()
Die reacties ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dit waar is zijn ze echt gek in Twente. Stelletje megalomane Tukkers.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Heeft die clubwatcher gewoon verkeerd gehoord joh, die gekke accenten daar ook...quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.twenteinsite.n(...)risicos-genomen.html
Een halve miljoen -- HUH ANDERHALFMILJOEN??!?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Huppa weer 6.000 euro bespaard, gaat goed met het wegwerken van de schuld zo.quote:Feyenoord ziet waarschijnlijk opnieuw een groot talent uit eigen opleiding vertrekken. Voetbal International meldt maandag dat Gilberto Da Silva een aanbieding van de Rotterdammers naast zich neer heeft gelegd.
De jonge middenvelder maakte dit seizoen deel uit van de A1 van Feyenoord. De club bood het talent, dat over zowel een Nederlands als een Angolees paspoort beschikt, een speciaal contract aan voor één seizoen. Da Silva kreeg naar verluidt de belofte om na de zomer met de A1 te blijven trainen en wedstrijden te gaan spelen voor Jong Feyenoord.
Da Silva is echter niet ingegaan op dat voorstel. Diverse profclubs hengelen inmiddels naar de diensten van het talent. VI weet te melden dat PEC Zwolle, Nijmegen en Almere City hem graag willen binnenhalen.
Eerder sloegen ook de talenten Oussama Idrissi, Robbert de Vos (beiden naar FC Groningen) en Bram van Eijk (FC Utrecht) een contractaanbieding van Feyenoord in de wind.
Goed, wel ten koste van een afschrijving van 58.000 maar hey.
Geel
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Wat is dat voor gekloot met jeugdspelers?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn spelers die vroeger geen contract zouden hebben gekregen (worden niet goed genoeg geacht), maar nu wel een 1-jarig contract. Een soort laatste kans. Maar blijkbaar zien de meeste talenten dat niet zitten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is dat voor gekloot met jeugdspelers?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ik mag toch hopen dat die talenten geen toppers worden, want dit moet wel een hele slechte aanbieding zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Huppa weer 6.000 euro bespaard, gaat goed met het wegwerken van de schuld zo.
Geel![]()
Beetje te makkelijk om dit direct Van Geel te verwijten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Huppa weer 6.000 euro bespaard, gaat goed met het wegwerken van de schuld zo.
Geel
Misschien krijgen die jeugdspelers tegenwoordig wel veel te snel dollartekens in hun ogen en hebben ze veel te veel noten op hun zang.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Ah oke op die manier. Het wegvallen van Excelsior is ook jammer voor jonge talenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die vroeger geen contract zouden hebben gekregen (worden niet goed genoeg geacht), maar nu wel een 1-jarig contract. Een soort laatste kans. Maar blijkbaar zien de meeste talenten dat niet zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Die spelers kregen puur een contractje omdat Jong Feyenoord anders spelers tekort kwam. Snap wel dat ze dat niet zien zitten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die vroeger geen contract zouden hebben gekregen (worden niet goed genoeg geacht), maar nu wel een 1-jarig contract. Een soort laatste kans. Maar blijkbaar zien de meeste talenten dat niet zitten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat belooft wat...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
omdat Jong Feyenoord anders spelers tekort kwam.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Hoe is het met Slabbie?
Gaat hij echt weg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las Krabby en was even verhuld in een zaligmakend gevoel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het met Slabbie?
Gaat hij echt weg?![]()
![]()
Ik heb sowieso niet echt het idee dat zo'n beloftencompetitie of meedoen met Jong Feyenoord in de jupiler league zinvol is, anders dan voor geblesseerde spelers e.d. ritme op te laten doen. De wat grotere talenten kan je prima verhuren aan jupilerclubs (zoals met Sleegers) of onderkant eredivisie (Manu).quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk dat het zelfs aanzienlijk beter is, aangezien die tweede elftallen toch maar voor spek en bonen spelen. Sleegers heeft met Eindhoven voor promotie gespeeld met alle bijbehorende druk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet echt het idee dat zo'n beloftencompetitie of meedoen met Jong Feyenoord in de jupiler league zinvol is, anders dan voor geblesseerde spelers e.d. ritme op te laten doen. De wat grotere talenten kan je prima verhuren aan jupilerclubs (zoals met Sleegers) of onderkant eredivisie (Manu).Van alles is weer waardeloos.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het was Van Geel die dat zei.
http://www.voetbalprimeur(...)nancieel-beter-.html![]()
Nee dan moet het waar zijn![]()
![]()
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Same herequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las Krabby en was even verhuld in een zaligmakend gevoel.![]()
![]()
Opdonderen met Ziyech hoor.
Die prutser koos voor Twente dus dan kan je het lazarus krijgen..
Aan de andere kant, zo'n kut seizoen als de afgelopen wil je niet nog eens meemaken, dus ergens zou het wel een welkome speler zijn![]()
![]()
Het is algemeen bekend dat Feyenoord zijn eigen jeugdspelers die doorstromen gewoon kut contracten geeft.....
wijnaldum en fer zijn daar het beste voorbeeld van
Die goser zal er heus wat van kunnen anders krijg je sowieso geen aanbieding en andere clubs azen op hem."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Sinds Leo B. het vergeten was bij Castaignos, krijgt iedereen een contract aangeboden om de opleidingsvergoeding veilig te stellen. Tot aan de koffiejuffen toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is algemeen bekend dat Feyenoord zijn eigen jeugdspelers die doorstromen gewoon kut contracten geeft.....
wijnaldum en fer zijn daar het beste voorbeeld van
Die goser zal er heus wat van kunnen anders krijg je sowieso geen aanbieding en andere clubs azen op hem.BFF met GGMM![]()
Waren ze het niet (ook) bij De Guzman vergeten?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds Leo B. het vergeten was bij Castaignos, krijgt iedereen een contract aangeboden om de opleidingsvergoeding veilig te stellen. Tot aan de koffiejuffen toe.Van alles is weer waardeloos.![]()
Oh ja, die ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Waren ze het niet (ook) bij De Guzman vergeten?BFF met GGMM![]()
Die zijn ze helemaal niet vergeten... Die konden ze niet eens een contract aanbieden. Zo slecht was de financiële situatie toen der tijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Waren ze het niet (ook) bij De Guzman vergeten?![]()
Volgens mij hebben ze dat wel gedaan, maar wilde de Guzman gewoon naar Spanje. Domme keuze, die had veel en veel meer uit zijn carrière kunnen halen, volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die zijn ze helemaal niet vergeten... Die konden ze niet eens een contract aanbieden. Zo slecht was de financiële situatie toen der tijd.![]()
Nee ze hebben hem geen contract aangeboden toen der tijd. De reden daarvan was dat als hij het contract zou tekenen Feyenoord zijn salaris waarschijnlijk niet eens kon betalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat wel gedaan, maar wilde de Guzman gewoon naar Spanje. Domme keuze, die had veel en veel meer uit zijn carrière kunnen halen, volgens mij.![]()
Zelfs als je hem een contract had aangeboden met een laag salaris was het goed geweest. Dan hadden we recht gehad op een opleidingsvergoeding. Dus dat argument van "te hoog salaris" is onzin.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bullshit. Dat waren ze helemaal niet vergeten.![]()
Was het niet zo dat je hem wel een min of meer vergelijkbaar contract moest aanbieden? Waar gaat het trouwens over, dit wordt volgens mij elk jaar wel opgehaaldquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs als je hem een contract had aangeboden met een laag salaris was het goed geweest. Dan hadden we recht gehad op een opleidingsvergoeding. Dus dat argument van "te hoog salaris" is onzin.
Toch heeft hij later in een interview, kort na zijn vertrek naar Swansea duidelijk aangegeven dat hij zelf het besluit heeft genomen om zijn contract destijds niet te verlengen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee ze hebben hem geen contract aangeboden toen der tijd. De reden daarvan was dat als hij het contract zou tekenen Feyenoord zijn salaris waarschijnlijk niet eens kon betalen.quote:De mislukte transfer naar Engeland heeft invloed gehad op de beslissing van De Guzman om zijn aflopende contract bij Feyenoord destijds niet te verlengen. 'Een beetje wel, maar ik was sowieso toe aan iets nieuws.![]()
Zolang hij actief is en transfers maakt komt het terug vrees ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was het niet zo dat je hem wel een min of meer vergelijkbaar contract moest aanbieden? Waar gaat het trouwens over, dit wordt volgens mij elk jaar wel opgehaald![]()
![]()
Maar dat is prima, maar omdat hij ook geen contract aangeboden kreeg heeft Feyenoord meteen afstand gedaan van opleidingsvergoedingen (oid). Ofwel, zoek de topics van vorig jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor of het jaar daarvoor op rond deze periode en je kan het allemaal lezenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch heeft hij later in een interview, kort na zijn vertrek naar Swansea duidelijk aangegeven dat hij zelf het besluit heeft genomen om zijn contract destijds niet te verlengen.
[..]Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Jij hebt ook altijd gelijk hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is prima, maar omdat hij ook geen contract aangeboden kreeg heeft Feyenoord meteen afstand gedaan van opleidingsvergoedingen (oid). Ofwel, zoek de topics van vorig jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor of het jaar daarvoor op rond deze periode en je kan het allemaal lezen
2010: VBL / Het grote Feijenoordtopic #539: Met het 3e veld van Europa
2011: VBL / Het grote Feijenoordtopic #713: Waar Geel z'n ouwe moer zelfs verkoopt
2012: VBL / Het grote Feijenoordtopic #834: Met de KGB langer in dienst
2013: VBL / Het grote Feijenoordtopic #1124 Niemand komt aan Feyenoord
2014: VBL / FEIJENOORD #1451: Kampioen
2015: hierboven ergens.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd gelijk he
2011: VBL / Het grote Feijenoordtopic #713: Waar Geel z'n ouwe moer zelfs verkoopt
2015: hierboven ergens.Niet helemaal overigens, ik had ook nog 2009 erbij gezet.. Hij werd toen wel al besproken en ook over het verlengen van z'n contract (paar topics verder dan bovengenoemde) maar toen was hij nog speler; ik dacht dat hij in 2008 al vertrokken was, maar dat was pas in 2010.
![]()
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Maar 200 topics het afgelopen jaar? Het gemis van Helpmefok laat zich duidelijk merken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd gelijk he
2015: hierboven ergens.
Gelukkig hebben we nu klaasweetalles.![]()
zal allemaal welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds Leo B. het vergeten was bij Castaignos, krijgt iedereen een contract aangeboden om de opleidingsvergoeding veilig te stellen. Tot aan de koffiejuffen toe.
maar de betere jeugdspelers ga je niet op die manier behouden,,,,,
dat contract stelt geen ene fuk voor want als hij dat nu niet tekent loopt hij gewoon naar een andere club...
doe die goser en hele grote talenten dan een beter contract dan normaal"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Is dat niet dezellufde?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar 200 topics het afgelopen jaar? Het gemis van Helpmefok laat zich duidelijk merken.
Gelukkig hebben we nu klaasweetalles.![]()
Speelt nu bij Napoli...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat wel gedaan, maar wilde de Guzman gewoon naar Spanje. Domme keuze, die had veel en veel meer uit zijn carrière kunnen halen, volgens mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk of Stokstaart of iemand die helemaal niet voor Feyenoord is (Little Rabbit).quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leek een enorm rationele keuze van hem, valt te prijzen zo'n spelerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef Vasion het volgende:
Opdonderen met Ziyech hoor.
Die prutser koos voor Twente dus dan kan je het lazarus krijgen..
Aan de andere kant, zo'n kut seizoen als de afgelopen wil je niet nog eens meemaken, dus ergens zou het wel een welkome speler zijn
Nemen als je het kan betalen![]()
Bron: vi.nlquote:Tonny Vilhena zou toch overwegen komend seizoen bij Feyenoord te blijven en zijn nog één jaar durende contract uit te dienen. Zijn moeder is ziek en hij wil daarom niet weg uit Rotterdam. De 20-jarige middenvelder stond lang open voor een vertrek, omdat hij niet altijd kon rekenen op een basisplaats in De Kuip. In de winter stond Vilhena in de belangstelling van Southampton.
Dat is heel vervelend, maar als hij niet bijtekent zal hij gewoon verkocht moeten worden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als hij niet tekent gaat ie nergens heen hoor...quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bron: vi.nl
Dat is heel vervelend, maar als hij niet bijtekent zal hij gewoon verkocht moeten worden.
Het zou wel kunnen zijn dat ie een verlenging moet tekenen voor speelminuten, maar anders is het gewoon een meetrainende financiele lastTo discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Nog een jaar niet spelen lijkt me geen optie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als hij niet tekent gaat ie nergens heen hoor...
Het zou wel kunnen zijn dat ie een verlenging moet tekenen voor speelminuten, maar anders is het gewoon een meetrainende financiele lastProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lullig dat zijn moeder ziek is.
Maar uit sportief oogpunt kan die ook beter blijven Clasie weg El Ahmadi weg die jongen speelt gewoon bassis als hij blijft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: