Oke. Gefeliciteerd. En nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kuyt wordt volgend seizoen de CPT.
Wie gaat het bij jullie worden? Boilesen was wel echte leider dit seizoenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien leuk om te weten voor de Feyenoorders
Ben ik voor Ajax?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaat het bij jullie worden? Boilesen was wel echte leider dit seizoen
Dat gevoel heb ik wel jaquote:
Is niet het geval. Maar om antwoord te geven op je vraag: als VDV komt wss hij, met nadruk op als uiteraard, want die zie ik niet vertrekken naar Ajax. Geen idee wie dan.quote:
Flikker op met je slowchat over Ajaxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is niet het geval. Maar om antwoord te geven op je vraag: als VDV komt wss hij, met nadruk op als uiteraard, want die zie ik niet vertrekken naar Ajax. Geen idee wie dan.
Dit vinden de Feyenoorders niet leuk btw, dat het woordje Ajax in dit topic valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Mwah. Voor Cruijff was het een droom om ooit voor Feyenoord uit te komen. Ik denk niet dat dit bij VDV het geval is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien komt VDV wel naar Feyenoord. Hij is megalomaan genoeg om in de voetsporen van Cruijff te willen treden.
Een droom? Hahaha, pure wraak en niets anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Mwah. Voor Cruijff was het een droom om ooit voor Feyenoord uit te komen. Ik denk niet dat dit bij VDV het geval is.
En wie mag VDV zijn? Ik ken wel V&D.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Een type als VDV kunnen ze wel gebruiken ja
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee want Feyenoord is een topclub!
Dat zeg ik toch? Feyenoord hoort gewoon in de top-3, ze vallen er nu buiten dus daarom 'volgend jaar beter'. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.
Niet te vergeten dat PSV ook al zo'n 7 jaar terug de laatste schaal pakte en vorig jaar 4e zijn geëindigd. Dit seizoen is het een incident dat we geen derde zijn geworden.
PSV 7 jaar terug? Paar weken geleden nog hoor....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.
Niet te vergeten dat PSV ook al zo'n 7 jaar terug de laatste schaal pakte en vorig jaar 4e zijn geëindigd. Dit seizoen is het een incident dat we geen derde zijn geworden.
Dat snap ik Henk. Maar ik legde de nadruk op het gat met het laatste kampioenschap van zequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV 7 jaar terug? Paar weken geleden nog hoor....
Ajax had zo een periode ook rond de eeuwwisseling. Dat zou je met enige fantasie ook een topclub kunnen noemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat snap ik Henk. Maar ik legde de nadruk op het gat met het laatste kampioenschap van ze
Zou kunnen, maar als er prima spitsen op varkenoord lopen die geschikt zouden zijn, dan zou ik ze een jaar bij excelsior stallen ofzo....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:36 schreef Luni het volgende:
[..]
En waarom dan een spits niet van Varkenoord halen?
Voor jeboi Lerra is vorig jaar 10 miljoen betaald door QPR. Dat kan Feyenoord toch niet betalen man.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als er prima spitsen op varkenoord lopen die geschikt zouden zijn, dan zou ik ze een jaar bij excelsior stallen ofzo....
De spits positie is zo cruciaal gebleken de afgelopen jaren daar moet je niet teveel risico in willen lopen.
Dat is enige positie waarvoor geinvesteerd mag worden. De rest kan gewoon opgeleid worden op varkenoord.
Dat is niets nieuws want dat is wat er de laaste vijf jaar goed is gelukt.
Fer gedegradeerd naar de 2e divisie in engeland....ik zou het weer een goede vinden voor Feyenoord. Voor dat soort spelers wil ik wel een uitzondering maken....
zijn club is gedegradeerd....fer kan nu veel te duur zoor ze zijn'\quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor jeboi Lerra is vorig jaar 10 miljoen betaald door QPR. Dat kan Feyenoord toch niet betalen man.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn club is gedegradeerd....fer kan nu veel te duur zoor ze zijn'\
spelers zullen wel in de uitverkoop gaan want ze moeten bezuinigen
Ow. En hoe is dat relevant? Probeer je daarmee de 2 landstitels van Feyenoord in de laatste 30 jaar te verzachten? PSV heeft, net als Ajax daarvoor, 7 droge jaren gehad. Maar in geen van die jaren heeft PSV zich ook maar een seizoen hoeven te schamen voor de kwaliteit van de selectie. Ja, er zaten soms wat (vooral qua gedrag) rotte appels tussen, maar kwalitatief was het altijd in orde. Dat kunnen we van Feyenoord niet zeggen. Sterker nog, wanneer was je voor het laatst trots op de selectie van Feyenoord? In de K2-tijd misschien?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat snap ik Henk. Maar ik legde de nadruk op het gat met het laatste kampioenschap van ze
QPR heeft sjeik + er is een financiële regel in de PL dat je nog een zooi geld meekrijgt als je degradeert om de eerste jaren te overleven. Plus Fer was vorig seizoen ook gedegradeerd, toen moest hij dus 10 miljoen kostenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn club is gedegradeerd....fer kan nu veel te duur zoor ze zijn'\
spelers zullen wel in de uitverkoop gaan want ze moeten bezuinigen
10 miljoen stelt voor engelse begrippen geen drol voor, dat is een koopje voor een binnenlandse transfer in engeland.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
QPR heeft sjeik + er is een financiële regel in de PL dat je nog een zooi geld meekrijgt als je degradeert om de eerste jaren te overleven. Plus Fer was vorig seizoen ook gedegradeerd, toen moest hij dus 10 miljoen kosten
Klopt, en is hij dus onhaalbaar voor onsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 miljoen stelt voor engelse begrippen geen drol voor, dat is een koopje voor een binnenlandse transfer in engeland.
Ik denk dat er wel belangstelling voor hem zal komen uit de premier league
Wel nog een UEFA cup in 2002quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. En hoe is dat relevant? Probeer je daarmee de 2 landstitels van Feyenoord in de laatste 30 jaar te verzachten? PSV heeft, net als Ajax daarvoor, 7 droge jaren gehad. Maar in geen van die jaren heeft PSV zich ook maar een seizoen hoeven te schamen voor de kwaliteit van de selectie. Ja, er zaten soms wat (vooral qua gedrag) rotte appels tussen, maar kwalitatief was het altijd in orde. Dat kunnen we van Feyenoord niet zeggen. Sterker nog, wanneer was je voor het laatst trots op de selectie van Feyenoord? In de K2-tijd misschien?
Laten we realistisch zijn. Sportief gezien heeft Nederland sinds de jaren 80 2 topclubs. Ajax en PSV. Ja, Feyenoord heeft veel supporters, een mooie historie en een prachtig sfeervol stadion. Maar sportief is het al heel lang, heel weinig. Mooie club, hoor, prachtig.
ik ken hem nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Joey vd Berg droomt van de Kuip zegt hij.. Zou hij een aanwinst zijn voor Feyenoord?
Nee. Doet het aardig bij Heerenveen, maar is minder dan wat er afgelopen jaar meespeelde. En al bijna 30, dus rek zit er ook niet meer in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Joey vd Berg droomt van de Kuip zegt hij.. Zou hij een aanwinst zijn voor Feyenoord?
Stille kracht. Harde werken. Goeie functionele techniek. Positief gemeen. Mindere uitvoering van Bosvelt wel. Als ie niet te duur is zou ik hem blind nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Veel beter dan hem kunnen we denk ik niet krijgen.. Welke speler die boven de middelmaat uitsteekt wil naar een club die geen Europees voetbal speelt en niet erg goed betaalt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Doet het aardig bij Heerenveen, maar is minder dan wat er afgelopen jaar meespeelde. En al bijna 30, dus rek zit er ook niet meer in.
Klaar, ja?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:26 schreef ace_eleven het volgende:
Dit topic rolt mag altijd achteruit met Badder en Klaar aan het roer
In fifa kan dat nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 02:52 schreef Irritatie100 het volgende:
In Football Manager kan dit Van de Berg linksback, dus gewoon nemen die vent. Kutnelom
Ow? Wat doe ik verkeerd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:26 schreef ace_eleven het volgende:
Dit topic rolt mag altijd achteruit met Badder en Klaar aan het roer
Nou. Das lekker onderbouwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aanwezig zijn is voldoende. Man man, wat ben jij irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |