SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 30-05-2015 00:10:03 ]![]()
Gefeliciteerd Yur! Dat er nog maar veel camocapri's en mooie loopjaren mogen volgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heb je een suunto dan? Was dat het pakje uit Valkenswaard?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
Bedankt allemaal
Hier is het nu Suunto vs GarminMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je een suunto dan? Was dat het pakje uit Valkenswaard?
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokken
F means you're fucked![]()
Kadootjes!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregen
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokkenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mooi cadeauquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregen
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Of minder, bij de mannen schijnt de taaie oude mannen categorie nogal bits te zijnquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd YUR!!
Hier weer eens het handboek voor hardlopen van Honselaar uit de bieb gehaald, kijken of ik daar nog nieuwe dingen uit haal<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wacht maar, over 5 jaar, dan is het linkerrijtje al een prestatie van formaat tussen de taaie mannenquote:
Gefeliciteerd YURleuke cadeautjes!
![]()
Ik wil mijn Garmin 610 denk ik toch verkopen en een TomTom Cardio kopen. Mijn Garmin is nu 2 jaar oud en werkt gewoon goed. Heeft iemand hier interesse? Wat zou een goede prijs zijn?![]()
Stelletje Tomtom overlopers..Als je nou op zijn minst nog minder zou verdwalen met zo'n horloge
Alweer een paar topics geleden maar nog bedankt aan degenen die advies gaven voor m'n keuze tussen de Polar en de Garmin, was een beetje busy ..![]()
Ik ben nog nooit verdwaald en het ook niet van plan. Wil alleen meer met hartslag gaan doen en niet die band om.![]()
Ja sorry, maar TomTom heeft nu eenmaal heel lang een USP met de ingebouwde HRM gehad. De anderen hebben wat dat betreft echt zitten slapen. Ik ben benieuwd hoe Garmin de inhaalslag gaat maken met de 225.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Stelletje Tomtom overlopers..Als je nou op zijn minst nog minder zou verdwalen met zo'n horloge
[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 29-05-2015 09:53:51 ]![]()
Die Garmin 610 club wordt steeds kleiner...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb nog een Garmin FR610Momenteel uitgeleend, maar toch.
Heb ook nog een Garmin FR220...
Iemand interesse?F means you're fucked![]()
Ik zie dat we hier verzand zijn in een ouderwetse Windows v Linux, Nintendo vs SEGA en C64 vs MSX-achtige fittie.
920XT FTW.![]()
Er is tenminste een Garmin 610-club.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met een Polar RC3...![]()
![]()
Gefeliciteerd Yur!![]()
Oh en weet nu iemand al hoe ik dat moet oplossen zodat ik het toch op endo krijg???![]()
Je gaat trakteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef YUR het volgende:
Heb ook nog een Garmin FR220...
Iemand interesse?
620![]()
![]()
hoe je wat op endo krijgtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef xMissi het volgende:
Gefeliciteerd Yur!![]()
Oh en weet nu iemand al hoe ik dat moet oplossen zodat ik het toch op endo krijg???Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gefeliciteerd Yur!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...quote:![]()
![]()
waar heb je dat ingesteld dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heeft ie het wel ergens opgeslagen dan? En staat er nog iets in het geheugen van het horloge? Dan gewoon nog een keer aankoppelen. Anders ben ik bang dat je het kwijt bent, dan is er bij de overdracht naar pc waarschijnlijk iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
En misschien loop ik morgen ook nog wel op nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Feli YUR!Morgen misschien allebei met de peak! Mooi cadeautje!
We gaan via Valkenswaard naar Oosterbeek
+1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef Quoi het volgende:
Misschien moet je 'na' vervangen door 'naar'. Dan gaat het vast beter![]()
YUR, van harte en nog vele gezonde kilometers toegewenst'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik blijf een trouw lid hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Gefeliciteerd YUR!Jack does it in real time...![]()
Het komt als het goed is ook vanzelf in MapMyFitness. Je kunt het vandaaruit als GPX exporteren en ergens anders weer importeren. Zo heb ik dat in het begin ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...![]()
Ik stap net naar buiten om een rondje te gaan hobbelen. Begint het uit het niets ineens te onweren/regenen/hagelen/sneeuwen. Iets van 3 tellen tussen de flits en de boem. Blij dat ik amper de tuin uit was. Ik hou van onweer, maar toch liever niet als ik ergens op open terrein rondloop.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik hou ook lekker mijn 610, zolang er nog niks mee mis is.
Maar toch nieuwsgierig. Voor wat voor prijzen gaat een tweedehands 220 tegenwoordig van de hand op de markt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat ze daar vervolgens daar weer voor leuks mee doen qua Photoshop:quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, dit is wel weer een classic Erben Wennemars foto:
https://instagram.com/p/3N_Ve8J5pM/
De echte reden waarom Erben zo hard loopt...
En felicitaties naar YUR, welkom in mijn categorie (nog een paar maandjes)![]()
Hoe laat ben je er? Ik ga ook via Valkenswaard naar Oosterbeek!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef YUR het volgende:
[..]
En misschien loop ik morgen ook nog wel op nieuwe schoenenWe gaan via Valkenswaard naar Oosterbeek
Zie je daar wel dan! Ben daar rond half 11 ofzo.
Wel behoorlijk omrijden![]()
![]()
Ohja, dat zou best wel kunnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? Ik ga ook via Valkenswaard naar Oosterbeek!Zie je daar wel dan! Ben daar rond half 11 ofzo.
Guard, succes vanavond!
Edit: Voccar ook succes!
[ Bericht 43% gewijzigd door steffelonio op 29-05-2015 14:25:19 ]![]()
Ik heb voor morgen een routebeschrijving uitgeprint, een route van 20 km, van Tilburg naar Boxtel. En dan met de trein terug (2 uur heen lopen, 15 minuten met de trein terug...). Gaat door een mooi gebied heen, ik heb er zin in!
(Heb nog maar één keer gelopen deze week, dus ik kan niet wachten!)![]()
Ja hoe doe ik dat???quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Het komt als het goed is ook vanzelf in MapMyFitness. Je kunt het vandaaruit als GPX exporteren en ergens anders weer importeren. Zo heb ik dat in het begin ook wel eens gedaan.
@Ynske ja als je het horloge aankoppelt en dan zie je uploaden exporteer en daar kon je instellen.
@Marindaa nee ben het niet kwijt denk ik, want op tomtomsite heb ik hem nog wel. (eh tenminste gister wel)
Pff snap er nog niet veel van haha![]()
![]()
Via tomtom site exporteren als gpx en dan uploaden op endomondo?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat???
@Ynske ja als je het horloge aankoppelt en dan zie je uploaden exporteer en daar kon je instellen.
@Marindaa nee ben het niet kwijt denk ik, want op tomtomsite heb ik hem nog wel. (eh tenminste gister wel)
Pff snap er nog niet veel van hahaIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je moet even naar "UPLOAD & EXPORT" gaan en MapMyFitness aanvinken als dit nog niet het geval was. De volgende keer dat je iets verzend, wordt volgens mij alles wat je al gelopen hebt ook naar MapMyFitness verzonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat???
Pff snap er nog niet veel van haha![]()
Leek me wel erg tof, maar heb al de Stuwwaltrail morgen. Nog wel geprobeerd een kaartje voor de zondag te winnen, maar helaasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Morgen nog meer mensen naar Mud Masters in Weeze? Ik ga samen met een maat voor de 18km..
Ben er in Biddinghuizen wel bij, ook de 18.
Weeze heeft die glijbaan waar je vliegt he?Heel veel plezier in ieder geval!
Guard en Voccar vanavond lopen hoor ik net? Ook veel plezier!![]()
![]()
Even over hardlopen: ik ben lekker naar de Kralingse Plas gereden. Een van de weinige gebieden waar echt hardlooproutes staan uitgezet. Het blijft tof om daar te lopen. Ik vind het een prachtig gezicht, de plas met aan de horizon de skyline van Rotterdam. De poot voelde toch wel een stukje minder na mijn misstap van dinsdag j.l., maar het kan ook komen doordat ik geen Go2 heb.![]()
saven naar een gpx en die uploaden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat???
Pff snap er nog niet veel van hahaToday is life -
Dale Carnegie![]()
Net met Yur en mini 5 km gelopen, voor het eerstGing erg lekker, nog even gestopt onderweg omdat we een bekende tegenkwamen.
Was vergeten hoe gezellig samen lopen is![]()
![]()
Bedankt Jero_Nimo. Weet nog niet echt goed wat voor tijd er vanavond in zal zitten, maar heb er in ieder geval zin in. Hopelijk regent het niet al te hard, zodat ik gewoon op de fiets kan om er een bike-run-bike van te maken.![]()
Lekker intuïtief horlogequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:32 schreef YUR het volgende:
En de Suunto is goedgekeurd
Nu nog ff uitvogelen hoe dat ding nou werkt....
Het zou vanavond wel eens run-swim kunnen worden ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:51 schreef Voccar het volgende:
Bedankt Jero_Nimo. Weet nog niet echt goed wat voor tijd er vanavond in zal zitten, maar heb er in ieder geval zin in. Hopelijk regent het niet al te hard, zodat ik gewoon op de fiets kan om er een bike-run-bike van te maken.
Nou ja als het aan de start maar droog isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pre-race ritual ook alweer uitgevoerd vandaag![]()
Is eigenlijk voor volgende week natuurlijk, maar vanavond al profijt van hebbenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Guard het volgende:
Pre-race ritual ook alweer uitgevoerd vandaag![]()
Is eigenlijk voor volgende week natuurlijk, maar vanavond al profijt van hebben
en doe wel een beetje voorzichtig![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond!
en doe wel een beetje voorzichtig
Ik zal oppassen en een beetje inhouden, volgende week is inderdaad net ietsjes belangrijker
Mijn reactie ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:17 schreef indepoeier het volgende:
En Corniel, het was met een knipoog natuurlijk!Op bijvoorbeeld deze site kan je op basis van je omslagpunt zones bepalen.quote:Zou ik op basis van mijn hartslag van gisteravond een schatting kunnen maken van mijn hartslagzones voor training? En wat een goede LDL hartslag is bijvoorbeeld?
http://doefiets.nl/traini(...)es#Bepalenvanjezones
Ik gok dat je zo'n 5 slagen onder je omslag hebt gelopen. Als je die invult, kom je vanzelf op je zones. Ik probeer mijn LDL eind D1 begin D2 te lopen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Meh, waardeloos. Had vandaag een training staan van ongeveer 7,3km met 3 intervallen van 1,6km - 1km - 1,6km op 6:09 - 6:01 - 6:09 min/km. Tijdens de derde interval maar gestopt, het ging echt voor geen meter een een pijntje in mijn knie werd alleen maar erger. Wandelend nergens last van dus maar even zien hoe het er zondag voor staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal me overigens niks verbazen als het komt doordat ik te weinig heb gedronken vandaag.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb toch best wel serieuze spierpijn overgehouden van gisteren. Was wel eens leuk voor de afwisseling, vanuit startblokken zo ver mogelijk in de verspringbak springen enzo. Op die manier vind ik krachttraining nog wel grappig. En voor het eerst op spikes gelopen![]()
![]()
Dank je wel! Met deze tips en die van La_Tramposa kom ik een heel eind.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Corniel het volgende:
[..]
Mijn reactie ook.
[..]
Op bijvoorbeeld deze site kan je op basis van je omslagpunt zones bepalen.
http://doefiets.nl/traini(...)es#Bepalenvanjezones
Ik gok dat je zo'n 5 slagen onder je omslag hebt gelopen. Als je die invult, kom je vanzelf op je zones. Ik probeer mijn LDL eind D1 begin D2 te lopen.
Blijkbaar loop ik dan toch niet te hard op m'n langzame duurlopen. Mijn laatste loopje op dat tempo (vrijdag), weliswaar vrij kort, liep ik op gem 145.![]()
Ik heb ook zin in morgensupporter spelen bij de Stuwwaltrail
Ja, succes en veel plezier Stuwwallopers. Ik was er graag bij geweest. Het is denk ik helemaal niet verkeerd om wat trails in de training voor de marathon op te nemen.
De medaille van de 7HL is overigens ook mooi dus genoeg reden om weer te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:18 schreef Devv het volgende:
Ja, succes en veel plezier Stuwwallopers. Ik was er graag bij geweest. Het is denk ik helemaal niet verkeerd om wat trails in de training voor de marathon op te nemen.
De medaille van de 7HL is overigens ook mooi dus genoeg reden om weer te gaan.Want? Die ligt zo mooi achterin je la?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mooi vind ik hem trouwens niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt wel een heel vroege najaarsdepressie vind je niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want? Die ligt zo mooi achterin je la?
Zo mooi vind ik hem trouwens niet.![]()
Je hoeft m ook niet t nemen bij de 7^^ hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want? Die ligt zo mooi achterin je la?
Zo mooi vind ik hem trouwens niet.
De vorige medaille vind ik veel mooier, toch jammer dat ik het toen weg heb gelaten.
Het shirt dit jaar is wel mooier dan die van vorig jaar, toch jammer dat ik wel voor het shirt had gekozen. Ik doe het dus helemaal verkeerd.![]()
Ik heb ook nog steeds spierpijn van de sprinttraining van woensdag. Ben benieuwd hoe ik morgen die heuvels ga bedwingen.
YUR, ouwe man, morgen nog meer cadeautjes uitzoeken zeker?
Altijd leuk, lekker snuffelen daar. 'Helaas' heb ik nu even niks meer nodig.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel vroege najaarsdepressie vind je niet?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, nee, maar vind het apart dat jij je zou inschrijven voor een medaille die je allemaal achter in een la mietertquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel vroege najaarsdepressie vind je niet?Ik ga niet eens meelopen. Ik denk zelfs dat ik er überhaupt niet eens bij zal zijn misschien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hoeft m ook niet t nemen bij de 7^^ heZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag een soort interval gelopen. Begon al met lichte achillespeesklachten en het is er niet echt beter op gewordenNu wat rekken en zelf wat getaped! Zondag en dinsdag even rustig fietsen en dan woensdag weer met frisse moed beginnen!
Wat voor hartslagmeter/GPS horloge hebben jullie? Het valt mij op dat mijn polar M400 vrij langzaam de actuele snelheid (min/km) weergeeft. Als ik heel langzaam loop (6:30 min/km) en plots wat versnel (schatting zo 4:00 min/km) dan kan ik na een seconde of 30 pas zien hoe hard ik daadwerkelijk loop, hij bouwt dan langzaam af (6:00, 5:30, 5:00 etc etc).
Edit: Krijg je trouwens van elke loop een aandenken? Of is dat alleen af en toe? Wel leuk om bij te houden!![]()
Jouw medailles liggen toch ook niet in een la? Ik kan me juist wel voorstellen dat een mooie medaille een extra pluspunt is. Al vind ik deze precies iets minder bijzonder dan die van vorig jaar... Maar die was dan ook moeilijk te overtreffenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Haha, nee, maar vind het apart dat jij je zou inschrijven voor een medaille die je allemaal achter in een la mietert
Die van mij niet nee, maar die van Devv wel, zegt hij altijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Jouw medailles liggen toch ook niet in een la?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet van elke. Vaak krijg je een medaille, maar soms ook een bidon, handdoek of lampje. Of niks, dat kan ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
Edit: Krijg je trouwens van elke loop een aandenken? Of is dat alleen af en toe? Wel leuk om bij te houden!
Is eigenlijk altijd zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
Als ik heel langzaam loop (6:30 min/km) en plots wat versnel (schatting zo 4:00 min/km) dan kan ik na een seconde of 30 pas zien hoe hard ik daadwerkelijk loop, hij bouwt dan langzaam af (6:00, 5:30, 5:00 etc etc).
Bij mij geeft ie juist aanvankelijk een sneller tempo aan.Niet altijd, heel vaak wel. Soms kun je het weglaten en dan betaal je iets minder inschrijfgeld (of juist andersom; erbij nemen en meer betalen).quote:Edit: Krijg je trouwens van elke loop een aandenken? Of is dat alleen af en toe? Wel leuk om bij te houden!
Medailles zelf vind ik niet heel interessant, alhoewel ik er best mooie bij heb zitten.
Ik heb ook een handdoek als aandenken, verder ook een klein beeldje van een hardloper, een ketting en een armband.
De nuttigste vind ik de gratis functionele shirts.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:18 schreef Devv het volgende:
De medaille van de 7HL is overigens ook mooi dus genoeg reden om weer te gaan.Ik vind dit jaar ook de medaille en het shirt van de 7HL erg mooi. En ik neem me voor om dit jaar eindelijk aan de goede kant van het gemiddelde te gaan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
De goede kant van het gemiddelde? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar ook de medaille en het shirt van de 7HL erg mooi. En ik neem me voor om dit jaar eindelijk aan de goede kant van het gemiddelde te gaan lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gemiddeld doen de deelnemers er 1:19,24 over. Daar heb ik nog nooit onder gelopen.
Dit jaar gaat dat me wel lukken.Life is what you make it.![]()
Ah oke, leuk doelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
Gemiddeld doen de deelnemers er 1:19,24 over. Daar heb ik nog nooit onder gelopen.
Dit jaar gaat dat me wel lukken.En zitten er meer mensen aan de linkerkant van het gemiddelde of aan de rechterkant? Wat is de mediaantijd?
Valt op zich wel te raden, de staart aan de langzame kant is veel groter dus dan zullen er qua aantallen wel meer mensen links van de 1.19 zitten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm ik wilde de uitslagen van 2014 opzoeken maar ze hebben die hele website vernieuwd waardoor niks meer werkt :squote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:35 schreef Schanulleke het volgende:
Die gegevens hebben ze helaas niet vrij gegeven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil wel een uitzondering maken voor de medaille van de 7HL maar de rest gaat inderdaad gelijk in de la der vergetelheid.![]()
Pijll, waar ben je? Die rekent het vast graag uitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah oke, leuk doelEn zitten er meer mensen aan de linkerkant van het gemiddelde of aan de rechterkant? Wat is de mediaantijd?
Valt op zich wel te raden, de staart aan de langzame kant is veel groter dus dan zullen er qua aantallen wel meer mensen links van de 1.19 zitten..
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De Stationsloop doet ook wel aan leuke gratis dingetjes: 2013 een mooie handdoek, vorig jaar sportsokken en deze week een bedrukte shoebag.M400 hier. Dat is juist beter toch, geeft een soort voortschrijdend gemiddelde, omdat een actuele snelheid te veel fluctueert met GPS. En meestal varieer je ook niet zo enorm in tempo in de (middel)lange afstanden toch? Je kijkt, ziet dat je te hard of te zacht loopt, corrigeert en kijkt een halve of hele minuut later nog eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
Wat voor hartslagmeter/GPS horloge hebben jullie? Het valt mij op dat mijn polar M400 vrij langzaam de actuele snelheid (min/km) weergeeft. Als ik heel langzaam loop (6:30 min/km) en plots wat versnel (schatting zo 4:00 min/km) dan kan ik na een seconde of 30 pas zien hoe hard ik daadwerkelijk loop, hij bouwt dan langzaam af (6:00, 5:30, 5:00 etc etc).![]()
Zo lang getwijfeld maar de kogel is door de kerk. Ik ga meedoen met de singelloop in Utrecht. Ik heb me zojuist ingeschreven.![]()
Mag ik erbij in de OP, de wedstrijd staat eral in.
*Oceanonix - 10km![]()
Mja, moet je wel iets meer gegevens hebben. Al kun je het dus wel beredeneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll, waar ben je? Die rekent het vast graag uitIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hebben mensen hier ervaring met het lopen van een NS-wandelingroute als hardlooprondje? Was het aantal wandelaars een beetje acceptabel? Stond de route aangegeven of moest je die meenemen? Ben benieuwd, er is hier in de omgeving een mooie van Boxtel naar Oisterwijk en zit er aan te denken die een keer te gaan lopen.![]()
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef Oceanonix het volgende:
Zo lang getwijfeld maar de kogel is door de kerk. Ik ga meedoen met de singelloop in Utrecht. Ik heb me zojuist ingeschreven.![]()
Mag ik erbij in de OP, de wedstrijd staat eral in.
*Oceanonix - 10km![]()
De uitslagenlijst is vast wel ergens te vinden. Alleen is overtypen wel n beetje een rotklusjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, moet je wel iets meer gegevens hebben. Al kun je het dus wel beredeneren.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geen ervaring mee. Lijkt me wel een leuk plan!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef Gogo83 het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met het lopen van een NS-wandelingroute als hardlooprondje? Was het aantal wandelaars een beetje acceptabel? Stond de route aangegeven of moest je die meenemen? Ben benieuwd, er is hier in de omgeving een mooie van Boxtel naar Oisterwijk en zit er aan te denken die een keer te gaan lopen.![]()
Nou hehe, eindelijk gelukt. Meteen ff gekeken, ik heb dus die rek en strek oefeningen gedaan en mn horloge aangehouden, moet ik dat de volgende x dan pauzeren als dat weer gebeurt? En het is dus wss idd door het wandelen dat dat gebeurt. Maar zo haal ik toch geen bekertjes meer op endo![]()
. Of moet ik tijdens het wandelen dan ook pauzeren of tja hoe gaat dat eigenlijk? Sorry voor mijn vele vragen maar het is allemaal nieuw enzo.
Denk wel dat mijn hartslag redelijk klopte , al
voelde dat af en toe niet zo (in de positieve zin). Voor degene die het willen berekenen of het wel klopt ongeveer, ik ben 20..
Afijn linkje
http://app.endomondo.com/workouts/532035163/19432788![]()
Jero, Frsh en YUR, veel plezier morgen op de stuwwaltrail in het altijd bruisende Oosterbeek!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ook nooit gedaan. Leuk ideequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef Gogo83 het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met het lopen van een NS-wandelingroute als hardlooprondje? Was het aantal wandelaars een beetje acceptabel? Stond de route aangegeven of moest je die meenemen? Ben benieuwd, er is hier in de omgeving een mooie van Boxtel naar Oisterwijk en zit er aan te denken die een keer te gaan lopen.
Ik wandel die dingen weleens en weet dat het niet met bordjes staat aangegeven. Misschien eerst eens wandelen en daarna gaan lopen, als je de route kent?![]()
Zonde dat het parcours geen 10 km was (waardoor geen pr) en dat het 4 rondjes was. Verder was alles prima geregeld met onder andere vlaai na de finish. Ondanks dat ik wat kleine pijntjes en wat last van m'n maag had wel lekker gelopen. Geeft vertrouwen voor de halve marathon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef Voccar het volgende:
Zonde dat het parcours geen 10 km was (waardoor geen pr) en dat het 4 rondjes was. Verder was alles prima geregeld met onder andere vlaai na de finish. Ondanks dat ik wat kleine pijntjes en wat last van m'n maag had wel lekker gelopen. Geeft vertrouwen voor de halve marathon![]()
![]()
Het idee is leuk maar het staat niet aangegeven en met een kaartje lopen lijkt mij niet zo handig. Ik zou hem in zo'n geval eerst fietsen. En vooral niet in het weekend, met mooi weer, die route doen, dan zal het druk zijn afhankelijk van populariteit.![]()
Dat hoeft ook niet, je moet alleen even zoeken naar degene die evenveel mensen voor als achter zich heeft.. /nerdtalkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De uitslagenlijst is vast wel ergens te vinden. Alleen is overtypen wel n beetje een rotklusjeIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is maar net wat je wilt, je kan autopauze instellen of niet. Ik stel autopauze vaak wel in als ik op hartslag loop, anders gaat je gemiddelde hartslag idd enorm omlaag als je oefeningen doet of zo en dan heb ik niet meer zoveel aan de gegevens. Maar normaliter als ik voor mezelf loop wandel ik eigenlijk nooit (behalve 20 meter na intervallen dus dan staat autopauze uit). Zorg iig wel dat autopauze uitstaat als je een race gaat lopen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef xMissi het volgende:
Nou hehe, eindelijk gelukt. Meteen ff gekeken, ik heb dus die rek en strek oefeningen gedaan en mn horloge aangehouden, moet ik dat de volgende x dan pauzeren als dat weer gebeurt? En het is dus wss idd door het wandelen dat dat gebeurt. Maar zo haal ik toch geen bekertjes meer op endo![]()
. Of moet ik tijdens het wandelen dan ook pauzeren of tja hoe gaat dat eigenlijk? Sorry voor mijn vele vragen maar het is allemaal nieuw enzo.
Denk wel dat mijn hartslag redelijk klopte , al
voelde dat af en toe niet zo (in de positieve zin). Voor degene die het willen berekenen of het wel klopt ongeveer, ik ben 20..
Afijn linkje
http://app.endomondo.com/workouts/532035163/19432788Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jaren geleden enkele van die routes gelopen. Sommige werden met bordjes aangegeven, soms liep je een gedeelte van een bestaand en bewegwijzerd wandelpad. In mijn herinnering was het wat wisselend en moest ik echt wel de routebeschrijving erbij houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef Gogo83 het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met het lopen van een NS-wandelingroute als hardlooprondje? Was het aantal wandelaars een beetje acceptabel? Stond de route aangegeven of moest je die meenemen? Ben benieuwd, er is hier in de omgeving een mooie van Boxtel naar Oisterwijk en zit er aan te denken die een keer te gaan lopen.
xMissi, wat wil je eigenlijk precies bereiken met je logjes?
Als je je snelheid op een bepaalde afstand (5km) wil bijhouden om de progressie te zien, moet je alleen je horloge aanzetten als je die afstand gaat lopen. Het heeft weinig nut om je horloge aan te zetten en ook het inlopen en de oefeningen mee te pakken.
Als je puur afstand wil meten, moet je dus telkens pauzeren als je rust. Dat doe je door de knop links even in te drukken. Je ziet dan een pauzeteken, je hartslag en een lopend lijntje bovenin (die loopt een minuut en geeft dan aan hoeveel je hartslag is gedaald en dus hoe je herstel na inspanning is). Ga je weer lopen, dan moet je de knop rechts indrukken.![]()
16 kilometer wandelen?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook nooit gedaan. Leuk idee
Ik wandel die dingen weleens en weet dat het niet met bordjes staat aangegeven. Misschien eerst eens wandelen en daarna gaan lopen, als je de route kent?![]()
![]()
SPOILER: Verslagje Singelloop Weert.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Rondjes, 5 stuks.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Best geinig hoor. Af en toe een stok vooruit gooien voor Mossel.
Toegegeven, het is een traditie van mijn pa en ik. We wandelen eens in de paar maanden. Vaak is dat een NS wandeling en dan komen er Grote Gesprekken![]()
![]()
Lekker Guard, je hebt een rondje meer gelopen dan ik en toch ben je sneller![]()
Toen ik bijna m'n laatste rondje inging was het podium al bekend. Volgens de uitslagen online heb ik er 45:49 over gedaan, maar heb zelf wel 330 meter te weinig gemeten.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:32 schreef Guard het volgende:
Lekker, zo'n oudhollandsch "Rondje om de kerk"! Die zal ik deze zomer waarschijnlijk ook nog wel een paar keer lopen. Zo voor een keertje niks mis mee. Overigens is de HM van Zwolle ook een aantal rondes, maar wel grote rondes met een aanloop,en die is best te doen.SPOILER: Verslagje Singelloop Weert.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Rondjes, 5 stuks.
Goeie tijd! Nu volop taperen en volgende week zaterdag knallen. Met deze bloedvorm, welke tijd heb je in gedachten?![]()
Ook een mooie tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Voccar het volgende:
Lekker Guard, je hebt een rondje meer gelopen dan ik en toch ben je sneller![]()
Toen ik bijna m'n laatste rondje inging was het podium al bekend. Volgens de uitslagen online heb ik er 45:49 over gedaan, maar heb zelf wel 330 meter te weinig gemeten.![]()
Officiele uitslag voor mij zal wel even op zich laten wachten
Het schijnt bloedjeheet te worden volgende week in Limburg, 25 graden of zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Lekker, zo'n oudhollandsch "Rondje om de kerk"! Die zal ik deze zomer waarschijnlijk ook nog wel een paar keer lopen. Zo voor een keertje niks mis mee. Overigens is de HM van Zwolle ook een aantal rondes, maar wel grote rondes met een aanloop,en die is best te doen.
Goeie tijd! Nu volop taperen en volgende week zaterdag knallen. Met deze bloedvorm, welke tijd heb je in gedachten?
Sub 4 zou al leuk zijn in dat gevalMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
LT, ik moest even opzoeken of de TomTom een autopause heeft (nee), want ik wist niet eens wat het precies inhoudt en gebruik zelf maar een optie: aanzetten, pauzeren en stoppen.
Guard, wat bedoel je met handmatig bijhouden? Laps instellen (met het touchscreen lichtknopje)? Hadden ze dan beter met de grote drukknop kunnen regelen.![]()
Ja je kunt laps selecteren en dan manual kiezen, en dan inderdaad het lichtknopje gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:46 schreef wyccie het volgende:
LT, ik moest even opzoeken of de TomTom een autopause heeft (nee), want ik wist niet eens wat het precies inhoudt en gebruik zelf maar een optie: aanzetten, pauzeren en stoppen.
Guard, wat bedoel je met handmatig bijhouden? Laps instellen (met het touchscreen lichtknopje)? Hadden ze dan beter met de grote drukknop kunnen regelen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bedankt, ben er zeker ook tevreden mee. Als ik de uitslag zo zie zat je er 1 seconde naast, lekkere tijd hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook een mooie tijd![]()
Officiele uitslag voor mij zal wel even op zich laten wachten![]()
Oh ja het staat al online... 28ste in de "watjes categorie" (dus de 40- categorie) en inderdaad maar twee dames voor hoeven laten gaan
Niet de snelste TilboBummer
Stuwwallers, Succes en veel plezier in de snoepwinkelMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@Lt thanks, volgens wyccie lukt dat dus niet.
@ Wyccie ik wil het idd gewoon bij houden zoals ik met endomondo op de telefoon deed. Daar zette ik hem overigens niet op pauze als ik liep. En met de groep loop ik voornamelijk intervallen bijv van 10 minuten op z1 dan 5 x 3 min op zone 3 . Met daartussen wandelen. Ik ga het maandag eens proberen met op pauze zetten als we wandelen. Thanks!![]()
![]()
Als je het wilt bijhouden zoals je met Endomondo deed, moet je hem juist niet op pauze zetten. Want dat deed je toen ook niet.
Zelf laat ik m'n Garmin altijd gewoon lopen tijdens trainingen, ook als ik wandel. Alleen als ik echt stop, pauzeer ik m. Tenzij stoplichten, dan laat ik m lopen, want die horen erbij
---
Hier is het trouwens stralend weer, weinig wind en zonnig! SWT'ers gaat het prima hebben
[ Bericht 20% gewijzigd door Guppy op 30-05-2015 07:20:17 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je het wilt bijhouden zoals je met Endomondo deed, moet je hem juist niet op pauze zetten. Want dat deed je toen ook niet.
Zelf laat ik m'n Garmin altijd gewoon lopen tijdens trainingen, ook als ik wandel. Alleen als ik echt stop, pauzeer ik m. Tenzij stoplichten, dan laat ik m lopen, want die horen erbij
---
Hier is het trouwens stralend weer, weinig wind en zonnig! SWT'ers gaat het prima hebbenzin in!
Ik ben ook lekker voorbereid trouwens: Zo'n beetje alles ligt in de wasEn ik besef me net dat er geen bekertjes bij de verzorgingspost zijn, dus ik ga maar met mn handheld lopen denk ik
Heb je helemaal geen belt meer over?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:01 schreef YUR het volgende:
[..]zin in!
Ik ben ook lekker voorbereid trouwens: Zo'n beetje alles ligt in de wasEn ik besef me net dat er geen bekertjes bij de verzorgingspost zijn, dus ik ga maar met mn handheld lopen denk ik
![]()
Enneuh, voorbereidinkje heur
Jawel, maar die vind ik minder fijn dan de handheldquote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen belt meer over?![]()
Enneuh, voorbereidinkje heur
Gelukkig gaan we straks eerst langs Scarabee
Succes en veel plezier Stuwwallers!
Ik ga vandaag mijn meneer tracken via een app. Die rijdt Limburgs Mooiste per MTB. 70 kmWeer eens wat anders. Zelf even een dagje overgeslagen qua lopen.
![]()
Bij de 7^^ 2014 staan 25411 mensen in de uitslagenlijst dus dit is de middelste: http://evenementen.uitslagen.nl/2014/zevenheuvelenloop/
Ik vraag me af of ze met die 1:19 niet de mediaan bedoelen![]()
![]()
Misschien hebben ze die gepakt omdat het scheef verdeeld is?Ben wel benieuwd hoe die verdeling er uitziet eigenlijk.
![]()
SHOPPING!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar die vind ik minder fijn dan de handheld
Gelukkig gaan we straks eerst langs Scarabee
Ik vind mijn programma nogal saai dit weekend. Vandaag een duurloop van 10(!) km en morgen een halfuur loslopen :s Nouja, zal zo maar op pad gaan voor die 10km dan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maak het leuker door te gaan lopen op een plek waar je nog nooit geweest bent!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind mijn programma nogal saai dit weekend. Vandaag een duurloop van 10(!) km en morgen een halfuur loslopen :s Nouja, zal zo maar op pad gaan voor die 10km dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja maar dat kan dus niet echt met maar 10km. Of dan moet ik ergens heenfietsenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maak het leuker door te gaan lopen op een plek waar je nog nooit geweest bent!Ik zal er nog eens over nadenken. Er trekken op dit moment ook wat donkere wolken over mijn huis dus misschien is een rondje om de wijk en lekker snel weer thuis alsnog wel het beste
Of neem de bus ergens heen en ren terugquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dus niet echt met maar 10km. Of dan moet ik ergens heenfietsenIk zal er nog eens over nadenken. Er trekken op dit moment ook wat donkere wolken over mijn huis dus misschien is een rondje om de wijk en lekker snel weer thuis alsnog wel het beste
hoef je alleen een OV-chipkaart of een beetje cash mee te nemen
Ik ben weer dermate beroerd dat ik strepsils bunkeren een beter idee vind dan lopen.
Misschien dat het ergens ooit wel weer eens lekker gaat.
Succes met de loopjes vandaag!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zit al vijf minuten op de bank te twijfelen of ik met of zonder jasje ga lopen. Het regent nog een uurtje, niet superhard, maar harder dan motregen. En aan de ene kant word je warm van lopen, maar toch... Aargh, de vragen des levens!![]()
Noooooo het weer volgend weekend
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wij hebben al anderhalve maand een bbq gepland voor zaterdag. Wij hadden zoiets van YEAH! Maar om een marathon te lopen is het inderdaad wel bikkelen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Expo achter de rug, op de valreep nog een nieuw paar shorts gekocht met van die hippe gel pockets, lasagne gestapeld en nu even het race pack doorspitten.....ready dus'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lasagna!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Expo achter de rug, op de valreep nog een nieuw paar shorts gekocht met van die hippe gel pockets, lasagne gestapeld en nu even het race pack doorspitten.....ready dus
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Rock on RD
Zal wel een mooie lognormaal zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:05 schreef Quoi het volgende:
Misschien hebben ze die gepakt omdat het scheef verdeeld is?Ben wel benieuwd hoe die verdeling er uitziet eigenlijk.
![]()
Domper........ geen Go2 in mijn race pack'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nooooo....[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Story of my life...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat alweer te denken over het maken van meer statistiekjes over de gegevensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je moet alleen even zoeken naar degene die evenveel mensen voor als achter zich heeft.. /nerdtalk![]()
Maar voor de mediaan heb je gelijkSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Raceplan (wat absoluut niet idiot proof is, so don't try this a home): omdat het twee rondjes zijn ben ik van plan om de eerste ronde met de 1.50 HM pacer mee te lopen, de tweede ronde.....tja, dat zal een positieve split worden maar hoop op deze manier iig mijn tijd van verleden jaar te verbeteren. Wie weet bonk ik rond de 30km maar dan weten we dat ook weer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vandaag 24 km gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: was leuk, alleen vaak gestopt om de route te bekijken.
Mossel: beterschap!
[ Bericht 5% gewijzigd door steffelonio op 30-05-2015 11:51:13 (voortschrijdend inzicht) ]![]()
Succes RD!
Mosselbeterschap
Mbt autopauze en zulks: ik weet niet of mijn horloge dat kan maar ik gebruik t nooit. Ik pauzeer ook bijna nooit tijdens de training, maar maak wel laps tijdens het lopen.
Automagies doet ie dat elke km maar met intervallen druk ik op het lapknopje als ik begin en als ik klaar ben met het interval. Werkt voor mij erg prettig.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:44 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb vandaag 24 km gelopen.Goed gedaan!! En het kan geen kwaad afentoe te stoppen op zo'n lange afstand. Was dit je langste loop tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: was leuk, alleen vaak gestopt om de route te bekijken.
En niks genants aan die treintijd, je mag trots zijn op jezelf!
Mbt ontbijt:
Langer wachten of minder zwaar eten. Yoghurt komt bij mij bijv omhoog, brood al wat minder en ik denk pannekoeken (met wat jam/stroop) nog minder.
En je kan dan bijv een banaantje of iets anders lekkers meenemen voor als je tijdens/na t lopen trek krijgt.
Oh en beginnen met heel rustig lopen kan ook helpen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waarom een positieve split? Kan je dan niet beter met de 1.55 pacer meegaan en de tweede helft in 1.50 proberen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
Raceplan (wat absoluut niet idiot proof is, so don't try this a home): omdat het twee rondjes zijn ben ik van plan om de eerste ronde met de 1.50 HM pacer mee te lopen, de tweede ronde.....tja, dat zal een positieve split worden maar hoop op deze manier iig mijn tijd van verleden jaar te verbeteren. Wie weet bonk ik rond de 30km maar dan weten we dat ook weer.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij hebt hetzelfde horloge als ik dus jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:47 schreef Murmeli het volgende:
Succes RD!
Mosselbeterschap
Mbt autopauze en zulks: ik weet niet of mijn horloge dat kan maar ik gebruik t nooit. Ik pauzeer ook bijna nooit tijdens de training, maar maak wel laps tijdens het lopen.
Automagies doet ie dat elke km maar met intervallen druk ik op het lapknopje als ik begin en als ik klaar ben met het interval. Werkt voor mij erg prettig.Je kan hem instellen op verschillende manieren, die van mij stopt als de pace langzamer is dan 13 minuten/km. Dus met wandelen telt hij doorgaans wel door, met stilstaan niet. Ook wel handig als de GPS kuren heeft, dan heb je ook geen rare pieken van 30 min/km in je grafiekje.
Ik had voor ik wegging echt een grappig gesprek met een buurmeisje. Ik stond op straat te wachten tot mijn GPS geladen was.
Dus dat meisje: Mevrouw, waar wacht u op?
Ik: Tot mijn horloge weet waar ik ben, dit is een slim horloge dat kan bijhouden waar ik ben en dan kan ik achteraf zien waar ik gelopen heb.
Na 3x "wat?" van haar kant en 3x een poging tot duidelijker uitleggen van mij keek ze me aan alsof ik een idioot was en zei: "We zijn op *adres*. Dat weet ik allang".Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had voor ik wegging echt een grappig gesprek met een buurmeisje. Ik stond op straat te wachten tot mijn GPS geladen was.
Ik: Tot mijn horloge weet waar ik ben, dit is een slim horloge dat kan bijhouden waar ik ben en dan kan ik achteraf zien waar ik gelopen heb.
Na 3x "wat?" van haar kant en 3x een poging tot duidelijker uitleggen van mij keek ze me aan alsof ik een idioot was en zei: "We zijn op *adres*. Dat weet ik allang".
Denkwijze van kleine kinderen
![]()
Ik heb voor de verandering spierpijn in mijn armen i.p.v in mijn benen of mijn kont. Gisteren voor het eerst geklommen in zo'n klimbos met het schoolkamp van groep 8. Ik vond het verrassend leuk om te doen en minder eng dan ik had verwacht, alleen de bungeejump kostte me heel veel moed verzamelen, uiteindelijk ook gedaan. Toch eens een keer een obstacle-evenementje proberen![]()
Zo weer een stukje lopen, eens zien of dat een beetje gaat na een paar nachten 3 uurtjes slaap gehad te hebben. Zo ja, dan overweeg ik morgen de 15 km bij de AMC-loop http://www.amc-loop.nl
Er komen mooie plaatjes langs op FB van het parcours van de Stuwwaltrail, dat wil ik ook nog wel eens proberen.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:44 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb vandaag 24 km gelopen.Leuke route wel, vooral het begin heb ik al redelijk vaak gelopen, bij Moerenburg richting Moergestel en Oisterwijk. Ook wel eens over de Kampina, ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: was leuk, alleen vaak gestopt om de route te bekijken.
Mossel: beterschap!
Succes alvastquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Expo achter de rug, op de valreep nog een nieuw paar shorts gekocht met van die hippe gel pockets, lasagne gestapeld en nu even het race pack doorspitten.....ready dus
Net mn tweede paar Hoka's gekocht. Dit keer voor de trails. Al zal ik vanmiddag mn speedcross nog maar eens aan doen, want het wordt een modderig zooitje...F means you're fucked![]()
#1 - 42:18quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:05 schreef Quoi het volgende:
#25411 - 2:35:33
37 minuten spreiding voor de eerste helft en 76 minuten voor de tweede helft.
Misschien kunnen we bij de organisatie de data krijgen? Weet niet hoe ik de lijst moet exporteren![]()
![]()
Als ik fiets ben ik langzamer dan nummer 1, als ik wandel ben ik sneller dan nummer 25411.
Stoere bril, Mossel.
Ik twijfel of ik weer een goede, alledaagse moet gaan kopen. Nu voor tweede jaar weer kwijt.![]()
Zorg er dan ook goed voor!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:39 schreef wyccie het volgende:
Als ik fiets ben ik langzamer dan nummer 1, als ik wandel ben ik sneller dan nummer 25411.
Stoere bril, Mossel.
Ik twijfel of ik weer een goede, alledaagse moet gaan kopen. Nu voor tweede jaar weer kwijt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stuwwaltrailers en Rechtsedirecte veel succes met lopen!
Opmerkelijk hoe mijn benen tegenwoordig voelen de dag na het hardlopen. Merk vrijwel niet dat ik gisteren (op tempo voor) pr liep.
Zou gezien mijn tijd bij de halve marathon mooie tijd in zitten, dus echt zonde dat het dan zo warm zal worden.![]()
Ook bij warm weer kun je mooie PRs lopen hoor! Gewoon rustig beginnen en goed hydrateren. Ik heb nog geen patroon kunnen ontdekken bij mezelf iig, heb PRs verbeterd bij 7 graden maar ook bij 27.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:44 schreef Voccar het volgende:
Stuwwaltrailers en Rechtsedirecte veel succes met lopen!
Opmerkelijk hoe mijn benen tegenwoordig voelen de dag na het hardlopen. Merk vrijwel niet dat ik gisteren (op tempo voor) pr liep.
Zou gezien mijn tijd bij de halve marathon mooie tijd in zitten, dus echt zonde dat het dan zo warm zal worden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh heerlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Na 3x "wat?" van haar kant en 3x een poging tot duidelijker uitleggen van mij keek ze me aan alsof ik een idioot was en zei: "We zijn op *adres*. Dat weet ik allang".
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Soms zit een mooie tijd er niet in, ook al ben je in vorm.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:44 schreef Voccar het volgende:
Zou gezien mijn tijd bij de halve marathon mooie tijd in zitten, dus echt zonde dat het dan zo warm zal worden.
In gezonde staat over de finish komen is meer waard!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Rondje hobbelen ging behoorlijk slecht, was niet vooruit te branden. Blijkbaar moet mijn lichaam nog herstellen van rondje fietsen van 11 uur maandag.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
11 uur gefietst?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:56 schreef Maariindaa het volgende:
Rondje hobbelen ging behoorlijk slecht, was niet vooruit te branden. Blijkbaar moet mijn lichaam nog herstellen van rondje fietsen van 11 uur maandag.Elfstedentocht?
Zooo ik ga de stijve hardloopspiertjes eens op hun kop geven met een uurtje yoga. Namaste!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, wat was dat een heerlijk rondje! Vertrokken voor 15 km, uiteindelijk werden het er 16,5, omdat ik op een gegeven moment een pad volgde wat eindigde bij een gesloten hek. Dus moest ik een stukje terug. Na 9 km was ik er even klaar mee, maar dat heb ik wel vaak als ik voor meer dan 13 kilometer de deur uit ga. En eigenlijk maakt zo'n klein dipje het lopen des te leuker, want er eenmaal overheen was het nog leuker dan daarvoor. Heel veel konijntjes (ook hele kleintjes) gezien en het is dat we vanmiddag nog naar de sauna willen en ik aan het eind een beetje honger kreeg, anders had ik er zo 18 kilometer of meer van kunnen maken.
Mag alsjeblieft iedere duurloop zo gaan?![]()
![]()
Succes aan alle trailers, RD en wie er allemaal nog meer gaan lopen.
Ik vrees ook voor de temperaturen volgende week zondag.![]()
Ik heb eindelijk trailschoenen gekocht. Nouja, ik heb wel een paar Inov-8 X-Talon 212 maar die vind ik toch niet echt lekker voor trails. Nu nog een geschikt moment vinden om ze een keer uit te laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat mag!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Gogo83 het volgende:
Oh, wat was dat een heerlijk rondje! (....)
Mag alsjeblieft iedere duurloop zo gaan?![]()
![]()
Met.En blij dat ik 'm mee had, de eerste kilometers regende het toch nog behoorlijk. Na 5 km heb ik 'm uitgetrokken, maar hij zat me minder in de weg dan meestal.
![]()
![]()
![]()
En verse pasta, verse pannenkoeken, zelfgemaakte hamburgers, een superleuk bandje, ijsjes, bier en dat alles voor het goede doel!![]()
Ik meld me alvast aan voor volgend jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:45 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
En verse pasta, verse pannenkoeken, zelfgemaakte hamburgers, een superleuk bandje, ijsjes, bier en dat alles voor het goede doel!![]()
![]()
OK, that does it!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:45 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
En verse pasta, verse pannenkoeken, zelfgemaakte hamburgers, een superleuk bandje, ijsjes, bier en dat alles voor het goede doel!
Geen wegwedstrijden meer voor mij, ik ga ook lekker trailen!![]()
Dan is het stomquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:33 schreef Quoi het volgende:
O, maar het is voor de trailerts? Niet voor de toeschouwers?
Meer trailen betekent dus blijkbaar meer eten. En meer schoenen. Lastig.![]()
Voor het goede doel lijkt me dat je het moet kopen? Dus dan ook voor de toeschouwers..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wel een plan voor wedstrijden (zowel verhard als onverhard), betaalde producten aan de verzorgingspost (voor het goede doel natuurlijk en naast de gratis bekers water en zo), zit toch al een NFC chip in je startnummer, dus contactloos betalen moet niet moeilijk zijn
Halloo hee:
Dennis Licht @dennislicht 1m1 minute ago View translation
Bij de Stuwwalloop uitzonderlijk looptalent gezien! 5 jongens dik onder de 5:00 op 1500m en nog niet op atletiek! @LooplandGLD #talentID
Tussen de 10 en 12 jaar
Wat heeft die Yur een enorm fashionable zonnebril zie ik op de foto's
Jawel! Voor iedereenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:33 schreef Quoi het volgende:
O, maar het is voor de trailerts? Niet voor de toeschouwers?Wel tikje prijzig maar ach, goed doel en het smaakte fantastisch
![]()
![]()
![]()
![]()
en ready! Bedankt voor jullie succes wensen!
Voel me goed dus ik ga kijken wat ik er van kan bakken.
L_T, 1.55 pacer is niet aanwezig en de 2.00 gaat me net te langzaam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm dat is balen. Maar misschien loop je zo lekker dat je dat tempo gewoon doortrekt! De inhoud heb je tenslottequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
en ready! Bedankt voor jullie succes wensen!
Voel me goed dus ik ga kijken wat ik er van kan bakken.
L_T, 1.55 pacer is niet aanwezig en de 2.00 gaat me net te langzaamSucces!
Ziet er leuk uit, die actioncam van tomtom, maar wel duur...
http://www.tomtom.com/nl_nl/sports/action-sports/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Is die ook met een spherical mount te krijgen zodat je VR-filmpjes voor je Oculus Rift of Cardboard kan maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:42 schreef Guard het volgende:
Ziet er leuk uit, die actioncam van tomtom, maar wel duur...
http://www.tomtom.com/nl_nl/sports/action-sports/
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2015 21:01:37 ]![]()
Aangezien het ding pas net gereleased is zal er nog niemand mounts voor hebben gemaakt vermoed ikquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is die ook met een spherical mount te krijgen zodat je VR-filmpjes voor je Oculus Rift of Cardboard kan maken?![]()
Maar met die prijzen die ik op die freedom360 site zie, is dat best een lucratieve business en zal dat tzt wel komenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lijkt me echt alleen leuk als je in Spanje of Zwitserland op een berg loopt of zoHier een beetje de achterhoofden van mede-lopers gaan filmen.. nah.
Succes RD!
Blegh, hier uitstellerij, was van plan om hard te gaan lopen vanavond, maar geen zin, blijf pijntjes in mn knie voelen... Hoopte dat het weg zou trekken maar dat gebeurd maar niet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat heeft die Yur een enorm fashionable zonnebril zie ik op de foto's
Da's de Bliz Tracker Ozon ULS. Moest er vriendjes mee worden voor in de Alpen, maar dat is zeker gelukt. Wat een topbril!
Ik zag op FB dat GotC het voor elkaar heeft gekregen om de dubbele Fok!Zweef op de gevoelige plaat vast te leggen
Een wegwedstrijdje is de ruimte op een geheugenkaartje niet waard neequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt me echt alleen leuk als je in Spanje of Zwitserland op een berg loopt of zoHier een beetje de achterhoofden van mede-lopers gaan filmen.. nah.
Ohja, voor de liefhebbers: Toen wij wegggingen bij de Stuwwaltrail, gingen de wegwedstrijden van start. 5, 10 en 15 kilometer. Dus je hoeft niet te trailen
Goede combi wel. S middags de trailerts, begin van de avond de asfaltsnuivers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef YUR het volgende:
Ohja, voor de liefhebbers: Toen wij wegggingen bij de Stuwwaltrail, gingen de wegwedstrijden van start. 5, 10 en 15 kilometer. Dus je hoeft niet te trailen
En over de taart en eten enzo, ik vond de verzorgingspost ook niet vervelend. Water en Sportdrank, bananen, ontbijtkoek, zoute sticks, pindas en krenten, en winegums.
Ik heb lekker 2 uur 18 minuten buiten gespeeld vanmiddag. Heb ik bijna twee keer zoveel lol van mijn trail als Jero.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
![]()
voor het buurmeisje van LT. Alle lopers heel veel plezier en succes. RD heel veel sterkte
Lappenmanders beterschap!
PS: Ik zie op Endo opeens iedereen vriendjes worden met Danny. Die gaat toch niet ook hier posten he?![]()
Oh ja, terug van 4x 100/300m en 4x 200/400m. Redelijk kapot, lekker! Heb vorige week ein-de-lijk mijn rondje officieel opgemeten met een odometer. Was wel blij dat het hotel waar ik mijn rondjes op de oprijlaan loop dicht is wegens laagseizoen, ziet er toch een beetje dom uitMaar mijn rondjes zijn 510 meter, exact. Dus Garmin heeft er weer een rommeltje van gemaakt vandaag, ik heb bijna 500m meer gelopen dan Garmin aangeeft
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Goed dat ik niet langs die tafels ben gegaan, maar ik had ook niet eens geld bij me.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:45 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
En verse pasta, verse pannenkoeken, zelfgemaakte hamburgers, een superleuk bandje, ijsjes, bier en dat alles voor het goede doel!
Leuk jullie even kort gezien te hebben.
Leuke trail, perfect weer, goed georganiseerd. Bijna technisch.
Ik vind 'm erg zwaar en moest best een aantal keren lopen. De trappen waren sowieso niet te doen. Mijn arme kuiten.
Vanmiddag dacht ik er wel even aan om te skippen omdat ik heel erg moe was, blij dat ik toch ben gegaan.![]()
Te veel Kinvara kan nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:53 schreef hatsaflats het volgende:
Meer Kinvara, meer beter!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met Floatoshop dan wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:52 schreef Quoi het volgende:
Die zweeffoto van Frsh en Yur moet wel gefotoshopt zijn![]()
Te grappig als je dan gaat trailen, de kortste afstand kiest en dan vervolgens lekker zo'n kwarktaart naar binnen jast![]()
![]()
Of gewoon niet trailen en wel de overheerlijke kwarktaart gaat etenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:07 schreef Quoi het volgende:
Te grappig als je dan gaat trailen, de kortste afstand kiest en dan vervolgens lekker zo'n kwarktaart naar binnen jast![]()
![]()
Hey wacht, die is ook slimquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Of gewoon niet trailen en wel de overheerlijke kwarktaart gaat eten![]()
![]()
Komen wel weer toffe foto's langs van de Stuwwal Trail via verschillende kanalen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ohjee...dat wordt zoeken naar die kanalen geloof ikquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:16 schreef DeLuna het volgende:
Komen wel weer toffe foto's langs van de Stuwwal Trail via verschillende kanalen.
Deze is echt geniaal!quote:![]()
Was weer een mooi feestje vandaag! Eerst Scarabee onveilig maken met YUR en GotC, daarna door naar Oosterbeek om daar verder te gaan, weer met YUR en GotC, maar dit keer ook met Frsh, Guppy en Krattenkoning.
Lopen ging eindelijk een keer goed bij de Stuwwaltrail, niet superhard gestart, dus kon mooi doorpakken met alle steile klimmen en technische afdalingen. Was erg gaaf en heb echt genoten! Wel weer ontzettend zwaar, maar dat hou je toch.
In 1.28 over de streep en daarmee de 7e plek!Zeer tevreden mee! Daarna nog een erg leuke middag gehad met al die luitjes! Erg tof!
![]()
![]()
Of allemaal! Als we meelopen, mag dat!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:16 schreef GotC het volgende:
Volgend jaar gaan Gup en ik iig ook meelopenEn kwarktaart eten. Of worteltjestaart. Of brownies.
Maar de komende week hoef ik geen eten meer /burpsushi
Ik probeerde nu eens een keer in de lens te kijken met als gevolg dat ik bijna op mijn bek ging.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohjee...dat wordt zoeken naar die kanalen geloof ik
Morgen maar eens kijken of dat ergens te vinden is.![]()
Laten we het zo zeggen, na mijn derde wegmarathon is het voor mij duidelijk....asfalt en ik zullen nu zeker nooit geen vrienden meer worden.
Het raceplan was inderdaad niet idiot proof, pacers die het verschil niet kunnen tussen pacen op 1.50 en 1.45 en dan ook nog 42.2km asfalt.
Maar niet getreurd, over twee weken weer hard core trail!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gup, ik zie dit maar als een exercise in mental strenght.... pleister op de wonde, mijn mede-Naseby ganger kwam ook "niet vooruit". Ons ultras zijn gewoon niet geschikt voor asfalt....zeker geen 42.2km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD, waarom lukt asfalt niet? Dat zou toch juist veel makkelijker moeten gaan dan die berg ultras?quote:Op zondag 31 mei 2015 06:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gup, ik zie dit maar als een exercise in mental strenght.... pleister op de wonde, mijn mede-Naseby ganger kwam ook "niet vooruit". Ons ultras zijn gewoon niet geschikt voor asfalt....zeker geen 42.2km![]()
Krijg altijd mentale problemen onderweg, vooral als er terras langs de route ligt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2015 07:42:15 ]![]()
Erm, ultra zegt niks over ondergrond right?
Jammer RD!
Misschien is het nu juist niet persé makkelijker op asfalt. Daar heb je weer andere uitdagingen, zoals een juist tempo zoeken om het op vol te houden.
Dat je eenmaal trailend niet meer op asfalt zou kunnen lopen en vice versa is best jammer. De combi is juist leuk, lijkt me![]()
![]()
Dat is ook het leukste, best of both worlds.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:01 schreef Quoi het volgende:
Dat je eenmaal trailend niet meer op asfalt zou kunnen lopen en vice versa is best jammer. De combi is juist leuk, lijkt me
Knallen op asfalt om je eigen PR's aan te vallen en vervolgens weer lekker spelen in de natuur en hoogtemeters maken om te genieten van schitterende vergezichten (en van de verzorgingsposten uiteraard).
Hardlopen
Over asfalt gesproken, Leonie vd Haak is 3e geworden bij de ultra balaton! 220km in 22.5 uur!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat wordt dus een stage van de Marathon des Sables (minus het zand in de schoenen) lopen zaterdagquote:Meteo Limburg verwacht dat het vrijdag, zaterdag en zondag, dus in het eerste juniweekeinde, zeer warm weer. De temperaturen lopen op ongeveer 30 graden, waarbij zaterdag waarschijnlijk de warmste dag wordt met iets meer dan 30 graden. Kortom, medio volgende week zijn de eerste zomerse en tropische dagen van de meteorologische zomer te verwachten.
En je had ook geen Go2
Ik had ergens in die mail van afgelopen week gelezen dat bij temperaturen vanaf 28 graden de MVB zal worden afgelast.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat wordt dus een stage van de Marathon des Sables (minus het zand in de schoenen) lopen zaterdag
/edit:
Na 4 uur en na 4,5 uur wordt gemeten. Er wordt gestaakt bij een temp boven 28 graden en luchtvochtigheid boven 65%.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2015 09:19:26 ]![]()
Wat een temperaturen in het vooruitzichtIk moet zeggen dat het weer nú wel perfect is. Ik heb de Kwartaalloop straks echt even nodig als motivatie om de rennen. Een duurloop zou beter zijn, maar geen zin eigenlijk.
Dus: we gaan weer even dóórlopen![]()
![]()
Met deze temperaturen ga ik zelf al twijfelen om te gaan starten.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had ergens in die mail van afgelopen week gelezen dat bij temperaturen vanaf 28 graden de MVB zal worden afgelast.
/edit:
Na 4 uur en na 4,5 uur wordt gemeten. Er wordt gestaakt bij een temp boven 28 graden en luchtvochtigheid boven 65%.![]()
Wat een warmte idd
Nu ziet het er wel prima uit. Ik ben alleen echt een beetje te ver gegaan donderdag, en heb nog steeds gigantisch veel spierpijn. Gisteren even naar de supermarkt gewandeld, maar dat was al een uitdaging.![]()
Grootste probleem is dat ik na 10 marathons nog steeds te snel start op de weg, te vlak en "te makkelijke" ondergrond.... en dat samen met het gestamp op het asfalt betekent dat ik de 2de helft van de race te veel inboet.
Ik liep tot 27km werkelijk als een zonnetje en toen ging het "mis"
Als iedereen zo positief was als mijn splits vandaag dan zou er niet veel mis zijn met de wereld.
En over twee weken weer gewoon een trailmarathon dus voor vandaag is het "bank the miles and move on"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat gaat gewoon goedkomen over 2 weken hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Grootste probleem is dat ik na 10 marathons nog steeds te snel start op de weg, te vlak en "te makkelijke" ondergrond.... en dat samen met het gestamp op het asfalt betekent dat ik de 2de helft van de race te veel inboet.
Als iedereen zo positief was als mijn splits vandaag dan zou er niet veel mis zijn met de wereld.
En over twee weken weer gewoon een trailmarathon dus voor vandaag is het "bank the miles and move on"
En wat mij echt helemaal hypernerveus maakt zijn al die "goedbedoelde" aanmoedigingen....."you are nearly there"..... nearly there, ik moet nog 10km, dat is meer dan dat ik jou zie volhouden.... "keep it up, you looking good".... hey buddy, kijk mij eens goed aan en zeg het dan nog eens alsof je het meen.
Goedbedoeld maar "it drives me up the wall"
/einde frustatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yur! Jij had toch een rugzak van Raidlight? Bevalt die een beetje? Of ben je inmiddels alweer overgestapt naar een ander merk?quote:Op zondag 31 mei 2015 09:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon goedkomen over 2 weken hoor
Ik mag van mezelf voor m'n HM-training (gaat ook vast goedkomen) een nieuwe rugzak kopen, en kwam er een tegen van dat merk die er wel goed uit ziet. Die ik nu heb beweegt veel teveel.
![]()
Daar ben ik absoluut niet bang voor YUR; heerlijk tussen mijn trailmaatjes, daar voel ik mij in mijn element.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb m nog niet veel gebruikt. Maar als ik jou was: Neem de lazerdry vest, als ie al uit is. Dat is echt een topding!quote:Op zondag 31 mei 2015 09:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Yur! Jij had toch een rugzak van Raidlight? Bevalt die een beetje? Of ben je inmiddels alweer overgestapt naar een ander merk?
Ik mag van mezelf voor m'n HM-training (gaat ook vast goedkomen) een nieuwe rugzak kopen, en kwam er een tegen van dat merk die er wel goed uit ziet. Die ik nu heb beweegt veel teveel.
Ik zie wel. We hebben een hotel met buitenzwembad geboekt en anders is het in de mergelgrotten altijd koelquote:Op zondag 31 mei 2015 09:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Met deze temperaturen ga ik zelf al twijfelen om te gaan starten.![]()
![]()
Tijd om weer eenzaam in de bergen te gaan lopen voor jou dusquote:Op zondag 31 mei 2015 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
En wat mij echt helemaal hypernerveus maakt zijn al die "goedbedoelde" aanmoedigingen....."you are nearly there"..... nearly there, ik moet nog 10km, dat is meer dan dat ik jou zie volhouden.... "keep it up, you looking good".... hey buddy, kijk mij eens goed aan en zeg het dan nog eens alsof je het meen.
Goedbedoeld maar "it drives me up the wall"
/einde frustatieIk denk eigenlijk dat die aanmoedigen juist heel erg gemeend zijn, ik bedoel, als ze het niet meenden waarom zouden ze daar op hun vrije dag staan? En dat ze het niet vol kunnen houden weten ze zelf misschien ook wel maar dat betekent niet dat ze het jou niet gunnen. Maarja.. dat is misschien meer de frustratie van het moment.
Wat was je tijd uiteindelijk?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ach RD, van die asfaltkilometers raak je alleen maar gehard. Zoals asfaltlopers gehard raken van af en toe een stukje onverhard. Iets met comfortzone![]()
![]()
Die is wel een beetje erg prijzig. Ik zat zelf meer aan de XP2 te denken. Kan ik ook m'n camera meezeulen enzo.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet veel gebruikt. Maar als ik jou was: Neem de lazerdry vest, als ie al uit is. Dat is echt een topding!![]()
Daar heb ik ook nog geen slechte dingen over gehoord iddquote:Op zondag 31 mei 2015 09:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die is wel een beetje erg prijzig. Ik zat zelf meer aan de XP2 te denken. Kan ik ook m'n camera meezeulen enzo.
Ik ga iig alleen om te lopen naar Limburg. Maar de grotten bij de Zonneberg (hoe toepasselijkquote:Op zondag 31 mei 2015 09:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie wel. We hebben een hotel met buitenzwembad geboekt en anders is het in de mergelgrotten altijd koel) zijn wel erg interessant inderdaad
ik heb gedn idee hoe hard je nu eigenlijk loopt, maar van wat ik mij meen te herinerren vond ik je plan van aanpak al erg optimistisch. Weggaan op een bijvoorbeeld Guard, La Tramposa en Semtex al pittig vinden en die schat ik op een marathon allemaal sneller in dan jou.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
En over twee weken weer gewoon een trailmarathon dus voor vandaag is het "bank the miles and move on"![]()
Top! Plan is om de duurlopen die ik niet met de groep ga lopen gewoon een beetje rond te lanterfanteren, muziekjes te luisteren en af en toe een foto te maken. Of even rustig pauze houden en een reepje etenquote:Op zondag 31 mei 2015 09:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog geen slechte dingen over gehoord iddKijken of ik dan wel aan een gedegen voorbereiding kom.
Moet ik alleen niet meer van die gekke dingen gaan doen als sprinttraining![]()
![]()
Apart, hiermee zou je in de hand kunnen werken dat men juist sneller gaat lopen om die 4 uur grens te gaan halen, met alle nadelige gevolgen van dien.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had ergens in die mail van afgelopen week gelezen dat bij temperaturen vanaf 28 graden de MVB zal worden afgelast.
/edit:
Na 4 uur en na 4,5 uur wordt gemeten. Er wordt gestaakt bij een temp boven 28 graden en luchtvochtigheid boven 65%.
Kun je beter helemaal niet van start gaan lijkt me.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klinkt als een plan! En af en toe een snelheidsprikkel is onwijs goed, maar vol sprinten is misschien wat veel van het goede jaquote:Op zondag 31 mei 2015 10:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Top! Plan is om de duurlopen die ik niet met de groep ga lopen gewoon een beetje rond te lanterfanteren, muziekjes te luisteren en af en toe een foto te maken. Of even rustig pauze houden en een reepje etenKijken of ik dan wel aan een gedegen voorbereiding kom.
Moet ik alleen niet meer van die gekke dingen gaan doen als sprinttraining
Kunnen ze de MVBM niet om 6 uur 's ochtends laten beginnen of zo? Dat scheelt toch al een boel lijkt me?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zat ik ook al aan te denken, maar dat zal wel lastig worden op zo'n korte termijn voor de organisatiequote:Op zondag 31 mei 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Kunnen ze de MVBM niet om 6 uur 's ochtends laten beginnen of zo? Dat scheelt toch al een boel lijkt me?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet niet wat Guard loopt maar ben van mening dat een sub 4 er nog steeds ergens in zit als de voorbereidingen beter zijn (geen excuus maar 5 weken 7dagen in de week werken is niet helemaal ideaalquote:Op zondag 31 mei 2015 10:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik heb gedn idee hoe hard je nu eigenlijk loopt, maar van wat ik mij meen te herinerren vond ik je plan van aanpak al erg optimistisch. Weggaan op een bijvoorbeeld Guard, La Tramposa en Semtex al pittig vinden en die schat ik op een marathon allemaal sneller in dan jou.), ik wilde met de 1.50 pacer mee en gaf mijzelf daarmee behoorlijk ruimte voor verval. Ik kwam door op 1.55 op de half, voelde me super maar verloor daarna veel te snel al tijd.
Ik denk dat ik met een opkomende lopersknie zit. Even eens beginnen rondkijken naar nieuwe schoenen en het loopwerk vervangen door wat meer fietswerk.![]()
Zoals het er nu naar uitziet loopt Guard helemaal nietsquote:Op zondag 31 mei 2015 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Guard loopt maar ben van mening dat een sub 4 er nog steeds ergens in zit als de voorbereidingen beter zijn (geen excuus maar 5 weken 7dagen in de week werken is niet helemaal ideaal), ik wilde met de 1.50 pacer mee en gaf mijzelf daarmee behoorlijk ruimte voor verval. Ik kwam door op 1.55 op de half, voelde me super maar verloor daarna veel te snel al tijd.
Okay.. Zaterdag is hier heel vlakbij een lokaal loopje. De 7 kastelenrun (er staan geen eens kastelen maar vroeger wel ofzoiets) dat is dus in Deil. Ik vraag me dus af of het wel leuk is. Ik ken natuurlijk al best veel straatjes enzo en het word heet maar start van 2,5 mijl begint pas om half 6!
Kan iemand mij even over de streep trekken? Ik twijfel een beetje nog. ( en heb daarvoor ook nog een verjaardag ..) Ik kan het wel nog altijd op de dag zelf beslissen.
Grr ik weet gewoon niet zo goed wat ik wil denk ik![]()
![]()
Leuk! Veel plezier!quote:Op zondag 31 mei 2015 10:30 schreef GotC het volgende:
Ik ga over 2.5 uur de Royal Ten 5km lopenNet besloten.
![]()
Leukquote:Op zondag 31 mei 2015 10:30 schreef GotC het volgende:
Sub 4 zou best mogelijk moeten zijn, maar om dan weg te gaan op een 3:40 pace is wel een erg groot verschil naar mijn idee.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Guard loopt maar ben van mening dat een sub 4 er nog steeds ergens in zit als de voorbereidingen beter zijn (geen excuus maar 5 weken 7dagen in de week werken is niet helemaal ideaal), ik wilde met de 1.50 pacer mee en gaf mijzelf daarmee behoorlijk ruimte voor verval. Ik kwam door op 1.55 op de half, voelde me super maar verloor daarna veel te snel al tijd.
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 31 mei 2015 10:30 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Daar heb je gelijk in, maar een 1.55 pacer was er niet en een 2.00 pacer durfde ik niet aan dus het was een beetje schikken; en dat pakte niet goed uit.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Sub 4 zou best mogelijk moeten zijn, maar om dan weg te gaan op een 3:40 pace is wel een erg groot verschil naar mijn idee.
Never mind, mijn jaarlijkse asfalt-fix zit er weer op en ik heb een jaar de tijd om mij er over heen te zetten
Het blijft altijd lastig om het goed in te delen en afwachten hoe het allemaal gaat lopen die dag.Maar je had toch ook gewoon zonder pacer kunnen gaan lopen?quote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar een 1.55 pacer was er niet en een 2.00 pacer durfde ik niet aan dus het was een beetje schikken; en dat pakte niet goed uit.
Never mind, mijn jaarlijkse asfalt-fix zit er weer op en ik heb een jaar de tijd om mij er over heen te zetten![]()
Ik heb de pacer al snel laten varen, die liep zo'n 15sec. per kilometer te snel tijdens de eerste 10km en toen op de bonnefooi samen met iemand die ook een sub 4 wilde lopen verder gegaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig om het goed in te delen en afwachten hoe het allemaal gaat lopen die dag.Maar je had toch ook gewoon zonder pacer kunnen gaan lopen?
Maar genoeg navel gestaard, ik kan blijven zoeken naar wat er verbetert zou kunnen worden en wat er nu precies verkeerd ging en waarom....maar omdat wegmarathons niet mijn ding is (ik loop CHCH nu twee jaar omdat ik dan in CHCH mijn Nederlandse hardlopende collega op het vliegtuig kan zetten na samen gelopen te hebben, dus volgend jaar "back for more punishment") vind ik het niet echt de moeite waard en accepteer ik het onder het nom van "it is what it is".
Over twee weken gewoon weer revenge op mijzelf nemen op de smalle bergpaadjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben natuurlijk geen marathoncrack, maar ik heb al wel heel vaak gelezen dat deze tactiek eigenlijk altijd fnuikt, omdat je dan op een marathon toch teveel moet terugbetalen in het tweede deel.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik wilde met de 1.50 pacer mee en gaf mijzelf daarmee behoorlijk ruimte voor verval.
Toch, ik denk dat jij best wel onder de 4 uur kan lopen, maar dan net andersom indelen, denk ik. Maar goed, bij jou is het natuurlijk wel 'just some miles'.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Temptingquote:Op zondag 31 mei 2015 10:20 schreef Guard het volgende:
Stiekem al naar backup plans aan het kijken:
http://www.msm.no/midnight-sun-marathon.242498.en.html![]()
![]()
Hangt er een beetje vanaf hoe je knie voelt lijkt me?quote:Op zondag 31 mei 2015 10:30 schreef xMissi het volgende:
Okay.. Zaterdag is hier heel vlakbij een lokaal loopje. De 7 kastelenrun (er staan geen eens kastelen maar vroeger wel ofzoiets) dat is dus in Deil. Ik vraag me dus af of het wel leuk is. Ik ken natuurlijk al best veel straatjes enzo en het word heet maar start van 2,5 mijl begint pas om half 6!
Kan iemand mij even over de streep trekken? Ik twijfel een beetje nog. ( en heb daarvoor ook nog een verjaardag ..) Ik kan het wel nog altijd op de dag zelf beslissen.
Grr ik weet gewoon niet zo goed wat ik wil denk ikIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
SM muchquote:Op zondag 31 mei 2015 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
(ik loop CHCH nu twee jaar omdat ik dan in CHCH mijn Nederlandse hardlopende collega op het vliegtuig kan zetten na samen gelopen te hebben, dus volgend jaar "back for more punishment")
Nou donderdag voelde het echt verassend goed. Weinig last. Denk dat ik de training van morgen nog even afwacht idd. Aan de andere kant het is 4km ofzo? Dus valt opzich wel mee. Lijkt me wel leuk zo'n lokaal loopjequote:Op zondag 31 mei 2015 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je knie voelt lijkt me?
edit; het is echt kleinschalig, op de uitslagenlijst van vorig jaar stonden er maar 12 bij de 2,5 mijl.(Bij langere afstanden wel iets meer maar toch) Wel geinig![]()
![]()
RD, 10 km is wel nearly there, voor jou als ultraloper is het slechts inlopen. De truc is om die 10 in je hoofd te lopen zoals je een trainingsrondje doet. Mijn standaardrondje is 7, dat houd ik makkelijk vol en heb ik al talloze keren gelopen. In mijn hoofd loop ik dan die route en dat leidt mij enerzijds af en het geeft me een idee van hoe snel/traag die kilometers voorbij vliegen.
Gisteren heb ik wel besloten om nooit een trailmarathon te lopen.
Ik weet niet of de Stuwwaltrail nou zoveel zwaarder is dan andere trails, maar mijn benen houden dat echt niet 42 km vol. Het is ook niet dat ik nu spierpijn heb, eigenlijk is de spierpijn die ik nog had van mijn sprinttraining er nu juist uit gelopen. En het is ook niet dat ik erg moe ben. Maar mijn benen verzuurden steeds, en ik herstel niet snel genoeg bij heuvel na heuvel en trap na trap.
Jero, hoe staat de N70 in verhouding met de Stuwwaltrail?
Na gisteren ben ik bang dat de 14 al te veel is.![]()
Leuk! Succes.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:30 schreef GotC het volgende:
Beetje jaloers, zou ik ook willen, maar het lijkt me niet verstandig.
Vandaag gewoon een relaxdagje, beetje treinen, beetje shoppen.![]()
Je hebt ook wel erg veel wedstrijden gelopen de afgelopen tijd, misschien is dat het? Als je echt gaat taperen en met uberfrisse benen aan zo'n trail begint, zal het heel anders voelen lijkt me..quote:Op zondag 31 mei 2015 11:51 schreef wyccie het volgende:
RD, 10 km is wel nearly there, voor jou als ultraloper is het slechts inlopen. De truc is om die 10 in je hoofd te lopen zoals je een trainingsrondje doet. Mijn standaardrondje is 7, dat houd ik makkelijk vol en heb ik al talloze keren gelopen. In mijn hoofd loop ik dan die route en dat leidt mij enerzijds af en het geeft me een idee van hoe snel/traag die kilometers voorbij vliegen.
Gisteren heb ik wel besloten om nooit een trailmarathon te lopen.
Ik weet niet of de Stuwwaltrail nou zoveel zwaarder is dan andere trails, maar mijn benen houden dat echt niet 42 km vol. Het is ook niet dat ik nu spierpijn heb, eigenlijk is de spierpijn die ik nog had van mijn sprinttraining er nu juit uit gelopen. En het is ook niet dat ik erg moe ben. Maar mijn benen verzuurden steeds, en ik herstel niet snel genoeg bij heuvel na heuvel en trap na trap.
Jero, hoe staat de N70 in verhouding met de Stuwwaltrail?
Na gisteren ben ik bang dat de 14 al te veel is.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb trouwens eindelijk weer eens lekker gelopen vandaag. Duurloopje van 12km. Alleen last van mijn verkoudheid. Wat kortademig daardoor en wat hogere hartslag. Maar lekker kunnen lopen op 6.30. Voelde mijn bovenbeen een paar keer, maar geen last of pijn, dus dat belooft weer wat.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: