SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 30-05-2015 00:10:03 ]![]()
Gefeliciteerd Yur! Dat er nog maar veel camocapri's en mooie loopjaren mogen volgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heb je een suunto dan? Was dat het pakje uit Valkenswaard?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
Bedankt allemaal
Hier is het nu Suunto vs GarminMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je een suunto dan? Was dat het pakje uit Valkenswaard?
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokken
F means you're fucked![]()
Kadootjes!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregen
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokkenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mooi cadeauquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregen
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Of minder, bij de mannen schijnt de taaie oude mannen categorie nogal bits te zijnquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd YUR!!
Hier weer eens het handboek voor hardlopen van Honselaar uit de bieb gehaald, kijken of ik daar nog nieuwe dingen uit haal<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wacht maar, over 5 jaar, dan is het linkerrijtje al een prestatie van formaat tussen de taaie mannenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerd YURleuke cadeautjes!
![]()
Ik wil mijn Garmin 610 denk ik toch verkopen en een TomTom Cardio kopen. Mijn Garmin is nu 2 jaar oud en werkt gewoon goed. Heeft iemand hier interesse? Wat zou een goede prijs zijn?![]()
Stelletje Tomtom overlopers..Als je nou op zijn minst nog minder zou verdwalen met zo'n horloge
Alweer een paar topics geleden maar nog bedankt aan degenen die advies gaven voor m'n keuze tussen de Polar en de Garmin, was een beetje busy ..![]()
Ik ben nog nooit verdwaald en het ook niet van plan. Wil alleen meer met hartslag gaan doen en niet die band om.![]()
Ja sorry, maar TomTom heeft nu eenmaal heel lang een USP met de ingebouwde HRM gehad. De anderen hebben wat dat betreft echt zitten slapen. Ik ben benieuwd hoe Garmin de inhaalslag gaat maken met de 225.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Stelletje Tomtom overlopers..Als je nou op zijn minst nog minder zou verdwalen met zo'n horloge
[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 29-05-2015 09:53:51 ]![]()
Die Garmin 610 club wordt steeds kleiner...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb nog een Garmin FR610Momenteel uitgeleend, maar toch.
Heb ook nog een Garmin FR220...
Iemand interesse?F means you're fucked![]()
Ik zie dat we hier verzand zijn in een ouderwetse Windows v Linux, Nintendo vs SEGA en C64 vs MSX-achtige fittie.
920XT FTW.![]()
Er is tenminste een Garmin 610-club.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met een Polar RC3...![]()
![]()
Gefeliciteerd Yur!![]()
Oh en weet nu iemand al hoe ik dat moet oplossen zodat ik het toch op endo krijg???![]()
Je gaat trakteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef YUR het volgende:
Heb ook nog een Garmin FR220...
Iemand interesse?
620![]()
![]()
hoe je wat op endo krijgtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef xMissi het volgende:
Gefeliciteerd Yur!![]()
Oh en weet nu iemand al hoe ik dat moet oplossen zodat ik het toch op endo krijg???Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gefeliciteerd Yur!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...quote:![]()
![]()
waar heb je dat ingesteld dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heeft ie het wel ergens opgeslagen dan? En staat er nog iets in het geheugen van het horloge? Dan gewoon nog een keer aankoppelen. Anders ben ik bang dat je het kwijt bent, dan is er bij de overdracht naar pc waarschijnlijk iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
En misschien loop ik morgen ook nog wel op nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Feli YUR!Morgen misschien allebei met de peak! Mooi cadeautje!
We gaan via Valkenswaard naar Oosterbeek
F means you're fucked![]()
+1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef Quoi het volgende:
Misschien moet je 'na' vervangen door 'naar'. Dan gaat het vast beter![]()
YUR, van harte en nog vele gezonde kilometers toegewenst'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik blijf een trouw lid hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Gefeliciteerd YUR!Jack does it in real time...![]()
Het komt als het goed is ook vanzelf in MapMyFitness. Je kunt het vandaaruit als GPX exporteren en ergens anders weer importeren. Zo heb ik dat in het begin ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...![]()
Ik stap net naar buiten om een rondje te gaan hobbelen. Begint het uit het niets ineens te onweren/regenen/hagelen/sneeuwen. Iets van 3 tellen tussen de flits en de boem. Blij dat ik amper de tuin uit was. Ik hou van onweer, maar toch liever niet als ik ergens op open terrein rondloop.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik hou ook lekker mijn 610, zolang er nog niks mee mis is.
Maar toch nieuwsgierig. Voor wat voor prijzen gaat een tweedehands 220 tegenwoordig van de hand op de markt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat ze daar vervolgens daar weer voor leuks mee doen qua Photoshop:quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, dit is wel weer een classic Erben Wennemars foto:
https://instagram.com/p/3N_Ve8J5pM/
De echte reden waarom Erben zo hard loopt...
En felicitaties naar YUR, welkom in mijn categorie (nog een paar maandjes)![]()
Hoe laat ben je er? Ik ga ook via Valkenswaard naar Oosterbeek!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef YUR het volgende:
[..]
En misschien loop ik morgen ook nog wel op nieuwe schoenenWe gaan via Valkenswaard naar Oosterbeek
Zie je daar wel dan! Ben daar rond half 11 ofzo.
Wel behoorlijk omrijden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: