SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 30-05-2015 00:10:03 ]![]()
Gefeliciteerd Yur! Dat er nog maar veel camocapri's en mooie loopjaren mogen volgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heb je een suunto dan? Was dat het pakje uit Valkenswaard?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
Bedankt allemaal
Hier is het nu Suunto vs GarminMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je een suunto dan? Was dat het pakje uit Valkenswaard?
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokken
F means you're fucked![]()
Kadootjes!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregen
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokkenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mooi cadeauquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb een mooie Ambit 3 Peak gekregen
In het pakje uit Valkenswaard zaten mijn nieuwe stokken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Of minder, bij de mannen schijnt de taaie oude mannen categorie nogal bits te zijnquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd YUR!!
Hier weer eens het handboek voor hardlopen van Honselaar uit de bieb gehaald, kijken of ik daar nog nieuwe dingen uit haal<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wacht maar, over 5 jaar, dan is het linkerrijtje al een prestatie van formaat tussen de taaie mannenquote:
Gefeliciteerd YURleuke cadeautjes!
![]()
Ik wil mijn Garmin 610 denk ik toch verkopen en een TomTom Cardio kopen. Mijn Garmin is nu 2 jaar oud en werkt gewoon goed. Heeft iemand hier interesse? Wat zou een goede prijs zijn?![]()
Stelletje Tomtom overlopers..Als je nou op zijn minst nog minder zou verdwalen met zo'n horloge
Alweer een paar topics geleden maar nog bedankt aan degenen die advies gaven voor m'n keuze tussen de Polar en de Garmin, was een beetje busy ..![]()
Ik ben nog nooit verdwaald en het ook niet van plan. Wil alleen meer met hartslag gaan doen en niet die band om.![]()
Ja sorry, maar TomTom heeft nu eenmaal heel lang een USP met de ingebouwde HRM gehad. De anderen hebben wat dat betreft echt zitten slapen. Ik ben benieuwd hoe Garmin de inhaalslag gaat maken met de 225.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Stelletje Tomtom overlopers..Als je nou op zijn minst nog minder zou verdwalen met zo'n horloge
[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 29-05-2015 09:53:51 ]![]()
Die Garmin 610 club wordt steeds kleiner...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb nog een Garmin FR610Momenteel uitgeleend, maar toch.
Heb ook nog een Garmin FR220...
Iemand interesse?F means you're fucked![]()
Ik zie dat we hier verzand zijn in een ouderwetse Windows v Linux, Nintendo vs SEGA en C64 vs MSX-achtige fittie.
920XT FTW.![]()
Er is tenminste een Garmin 610-club.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met een Polar RC3...![]()
![]()
Gefeliciteerd Yur!![]()
Oh en weet nu iemand al hoe ik dat moet oplossen zodat ik het toch op endo krijg???![]()
Je gaat trakteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef YUR het volgende:
Heb ook nog een Garmin FR220...
Iemand interesse?
620![]()
![]()
hoe je wat op endo krijgtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef xMissi het volgende:
Gefeliciteerd Yur!![]()
Oh en weet nu iemand al hoe ik dat moet oplossen zodat ik het toch op endo krijg???Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gefeliciteerd Yur!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...quote:![]()
![]()
waar heb je dat ingesteld dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heeft ie het wel ergens opgeslagen dan? En staat er nog iets in het geheugen van het horloge? Dan gewoon nog een keer aankoppelen. Anders ben ik bang dat je het kwijt bent, dan is er bij de overdracht naar pc waarschijnlijk iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
En misschien loop ik morgen ook nog wel op nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Feli YUR!Morgen misschien allebei met de peak! Mooi cadeautje!
We gaan via Valkenswaard naar Oosterbeek
+1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef Quoi het volgende:
Misschien moet je 'na' vervangen door 'naar'. Dan gaat het vast beter![]()
YUR, van harte en nog vele gezonde kilometers toegewenst'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik blijf een trouw lid hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Gefeliciteerd YUR!Jack does it in real time...![]()
Het komt als het goed is ook vanzelf in MapMyFitness. Je kunt het vandaaruit als GPX exporteren en ergens anders weer importeren. Zo heb ik dat in het begin ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik probeerde gister van tomtom na endo te krijgen. Maar heb dat later ingesteld dat ie dat automatisch doet. Maar nu lukt het dus niet om het op endo te krijgen. Hij heeft ook niks opgeslagen op de pc...![]()
Ik stap net naar buiten om een rondje te gaan hobbelen. Begint het uit het niets ineens te onweren/regenen/hagelen/sneeuwen. Iets van 3 tellen tussen de flits en de boem. Blij dat ik amper de tuin uit was. Ik hou van onweer, maar toch liever niet als ik ergens op open terrein rondloop.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik hou ook lekker mijn 610, zolang er nog niks mee mis is.
Maar toch nieuwsgierig. Voor wat voor prijzen gaat een tweedehands 220 tegenwoordig van de hand op de markt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat ze daar vervolgens daar weer voor leuks mee doen qua Photoshop:quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, dit is wel weer een classic Erben Wennemars foto:
https://instagram.com/p/3N_Ve8J5pM/
De echte reden waarom Erben zo hard loopt...
En felicitaties naar YUR, welkom in mijn categorie (nog een paar maandjes)![]()
Hoe laat ben je er? Ik ga ook via Valkenswaard naar Oosterbeek!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef YUR het volgende:
[..]
En misschien loop ik morgen ook nog wel op nieuwe schoenenWe gaan via Valkenswaard naar Oosterbeek
Zie je daar wel dan! Ben daar rond half 11 ofzo.
Wel behoorlijk omrijden![]()
![]()
Ohja, dat zou best wel kunnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? Ik ga ook via Valkenswaard naar Oosterbeek!Zie je daar wel dan! Ben daar rond half 11 ofzo.
Guard, succes vanavond!
Edit: Voccar ook succes!
[ Bericht 43% gewijzigd door steffelonio op 29-05-2015 14:25:19 ]![]()
Ik heb voor morgen een routebeschrijving uitgeprint, een route van 20 km, van Tilburg naar Boxtel. En dan met de trein terug (2 uur heen lopen, 15 minuten met de trein terug...). Gaat door een mooi gebied heen, ik heb er zin in!
(Heb nog maar één keer gelopen deze week, dus ik kan niet wachten!)![]()
Ja hoe doe ik dat???quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Het komt als het goed is ook vanzelf in MapMyFitness. Je kunt het vandaaruit als GPX exporteren en ergens anders weer importeren. Zo heb ik dat in het begin ook wel eens gedaan.
@Ynske ja als je het horloge aankoppelt en dan zie je uploaden exporteer en daar kon je instellen.
@Marindaa nee ben het niet kwijt denk ik, want op tomtomsite heb ik hem nog wel. (eh tenminste gister wel)
Pff snap er nog niet veel van haha![]()
![]()
Via tomtom site exporteren als gpx en dan uploaden op endomondo?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat???
@Ynske ja als je het horloge aankoppelt en dan zie je uploaden exporteer en daar kon je instellen.
@Marindaa nee ben het niet kwijt denk ik, want op tomtomsite heb ik hem nog wel. (eh tenminste gister wel)
Pff snap er nog niet veel van hahaIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je moet even naar "UPLOAD & EXPORT" gaan en MapMyFitness aanvinken als dit nog niet het geval was. De volgende keer dat je iets verzend, wordt volgens mij alles wat je al gelopen hebt ook naar MapMyFitness verzonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat???
Pff snap er nog niet veel van haha![]()
Leek me wel erg tof, maar heb al de Stuwwaltrail morgen. Nog wel geprobeerd een kaartje voor de zondag te winnen, maar helaasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Morgen nog meer mensen naar Mud Masters in Weeze? Ik ga samen met een maat voor de 18km..
Ben er in Biddinghuizen wel bij, ook de 18.
Weeze heeft die glijbaan waar je vliegt he?Heel veel plezier in ieder geval!
Guard en Voccar vanavond lopen hoor ik net? Ook veel plezier!![]()
![]()
Even over hardlopen: ik ben lekker naar de Kralingse Plas gereden. Een van de weinige gebieden waar echt hardlooproutes staan uitgezet. Het blijft tof om daar te lopen. Ik vind het een prachtig gezicht, de plas met aan de horizon de skyline van Rotterdam. De poot voelde toch wel een stukje minder na mijn misstap van dinsdag j.l., maar het kan ook komen doordat ik geen Go2 heb.![]()
saven naar een gpx en die uploaden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat???
Pff snap er nog niet veel van hahaToday is life -
Dale Carnegie![]()
Net met Yur en mini 5 km gelopen, voor het eerstGing erg lekker, nog even gestopt onderweg omdat we een bekende tegenkwamen.
Was vergeten hoe gezellig samen lopen is![]()
![]()
Bedankt Jero_Nimo. Weet nog niet echt goed wat voor tijd er vanavond in zal zitten, maar heb er in ieder geval zin in. Hopelijk regent het niet al te hard, zodat ik gewoon op de fiets kan om er een bike-run-bike van te maken.![]()
Lekker intuïtief horlogequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:32 schreef YUR het volgende:
En de Suunto is goedgekeurd
Nu nog ff uitvogelen hoe dat ding nou werkt....
Het zou vanavond wel eens run-swim kunnen worden ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:51 schreef Voccar het volgende:
Bedankt Jero_Nimo. Weet nog niet echt goed wat voor tijd er vanavond in zal zitten, maar heb er in ieder geval zin in. Hopelijk regent het niet al te hard, zodat ik gewoon op de fiets kan om er een bike-run-bike van te maken.
Nou ja als het aan de start maar droog isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pre-race ritual ook alweer uitgevoerd vandaag![]()
Is eigenlijk voor volgende week natuurlijk, maar vanavond al profijt van hebbenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Guard het volgende:
Pre-race ritual ook alweer uitgevoerd vandaag![]()
Is eigenlijk voor volgende week natuurlijk, maar vanavond al profijt van hebben
en doe wel een beetje voorzichtig![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond!
en doe wel een beetje voorzichtig
Ik zal oppassen en een beetje inhouden, volgende week is inderdaad net ietsjes belangrijker
Mijn reactie ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:17 schreef indepoeier het volgende:
En Corniel, het was met een knipoog natuurlijk!Op bijvoorbeeld deze site kan je op basis van je omslagpunt zones bepalen.quote:Zou ik op basis van mijn hartslag van gisteravond een schatting kunnen maken van mijn hartslagzones voor training? En wat een goede LDL hartslag is bijvoorbeeld?
http://doefiets.nl/traini(...)es#Bepalenvanjezones
Ik gok dat je zo'n 5 slagen onder je omslag hebt gelopen. Als je die invult, kom je vanzelf op je zones. Ik probeer mijn LDL eind D1 begin D2 te lopen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Meh, waardeloos. Had vandaag een training staan van ongeveer 7,3km met 3 intervallen van 1,6km - 1km - 1,6km op 6:09 - 6:01 - 6:09 min/km. Tijdens de derde interval maar gestopt, het ging echt voor geen meter een een pijntje in mijn knie werd alleen maar erger. Wandelend nergens last van dus maar even zien hoe het er zondag voor staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal me overigens niks verbazen als het komt doordat ik te weinig heb gedronken vandaag.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb toch best wel serieuze spierpijn overgehouden van gisteren. Was wel eens leuk voor de afwisseling, vanuit startblokken zo ver mogelijk in de verspringbak springen enzo. Op die manier vind ik krachttraining nog wel grappig. En voor het eerst op spikes gelopen![]()
![]()
Dank je wel! Met deze tips en die van La_Tramposa kom ik een heel eind.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Corniel het volgende:
[..]
Mijn reactie ook.
[..]
Op bijvoorbeeld deze site kan je op basis van je omslagpunt zones bepalen.
http://doefiets.nl/traini(...)es#Bepalenvanjezones
Ik gok dat je zo'n 5 slagen onder je omslag hebt gelopen. Als je die invult, kom je vanzelf op je zones. Ik probeer mijn LDL eind D1 begin D2 te lopen.
Blijkbaar loop ik dan toch niet te hard op m'n langzame duurlopen. Mijn laatste loopje op dat tempo (vrijdag), weliswaar vrij kort, liep ik op gem 145.![]()
Ik heb ook zin in morgensupporter spelen bij de Stuwwaltrail
Ja, succes en veel plezier Stuwwallopers. Ik was er graag bij geweest. Het is denk ik helemaal niet verkeerd om wat trails in de training voor de marathon op te nemen.
De medaille van de 7HL is overigens ook mooi dus genoeg reden om weer te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:18 schreef Devv het volgende:
Ja, succes en veel plezier Stuwwallopers. Ik was er graag bij geweest. Het is denk ik helemaal niet verkeerd om wat trails in de training voor de marathon op te nemen.
De medaille van de 7HL is overigens ook mooi dus genoeg reden om weer te gaan.Want? Die ligt zo mooi achterin je la?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mooi vind ik hem trouwens niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt wel een heel vroege najaarsdepressie vind je niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want? Die ligt zo mooi achterin je la?
Zo mooi vind ik hem trouwens niet.![]()
Je hoeft m ook niet t nemen bij de 7^^ hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want? Die ligt zo mooi achterin je la?
Zo mooi vind ik hem trouwens niet.
De vorige medaille vind ik veel mooier, toch jammer dat ik het toen weg heb gelaten.
Het shirt dit jaar is wel mooier dan die van vorig jaar, toch jammer dat ik wel voor het shirt had gekozen. Ik doe het dus helemaal verkeerd.![]()
Ik heb ook nog steeds spierpijn van de sprinttraining van woensdag. Ben benieuwd hoe ik morgen die heuvels ga bedwingen.
YUR, ouwe man, morgen nog meer cadeautjes uitzoeken zeker?
Altijd leuk, lekker snuffelen daar. 'Helaas' heb ik nu even niks meer nodig.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel vroege najaarsdepressie vind je niet?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Haha, nee, maar vind het apart dat jij je zou inschrijven voor een medaille die je allemaal achter in een la mietertquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel vroege najaarsdepressie vind je niet?Ik ga niet eens meelopen. Ik denk zelfs dat ik er überhaupt niet eens bij zal zijn misschien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hoeft m ook niet t nemen bij de 7^^ heZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag een soort interval gelopen. Begon al met lichte achillespeesklachten en het is er niet echt beter op gewordenNu wat rekken en zelf wat getaped! Zondag en dinsdag even rustig fietsen en dan woensdag weer met frisse moed beginnen!
Wat voor hartslagmeter/GPS horloge hebben jullie? Het valt mij op dat mijn polar M400 vrij langzaam de actuele snelheid (min/km) weergeeft. Als ik heel langzaam loop (6:30 min/km) en plots wat versnel (schatting zo 4:00 min/km) dan kan ik na een seconde of 30 pas zien hoe hard ik daadwerkelijk loop, hij bouwt dan langzaam af (6:00, 5:30, 5:00 etc etc).
Edit: Krijg je trouwens van elke loop een aandenken? Of is dat alleen af en toe? Wel leuk om bij te houden!![]()
Jouw medailles liggen toch ook niet in een la? Ik kan me juist wel voorstellen dat een mooie medaille een extra pluspunt is. Al vind ik deze precies iets minder bijzonder dan die van vorig jaar... Maar die was dan ook moeilijk te overtreffenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Haha, nee, maar vind het apart dat jij je zou inschrijven voor een medaille die je allemaal achter in een la mietert
Die van mij niet nee, maar die van Devv wel, zegt hij altijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Jouw medailles liggen toch ook niet in een la?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet van elke. Vaak krijg je een medaille, maar soms ook een bidon, handdoek of lampje. Of niks, dat kan ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
Edit: Krijg je trouwens van elke loop een aandenken? Of is dat alleen af en toe? Wel leuk om bij te houden!
Is eigenlijk altijd zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
Als ik heel langzaam loop (6:30 min/km) en plots wat versnel (schatting zo 4:00 min/km) dan kan ik na een seconde of 30 pas zien hoe hard ik daadwerkelijk loop, hij bouwt dan langzaam af (6:00, 5:30, 5:00 etc etc).
Bij mij geeft ie juist aanvankelijk een sneller tempo aan.Niet altijd, heel vaak wel. Soms kun je het weglaten en dan betaal je iets minder inschrijfgeld (of juist andersom; erbij nemen en meer betalen).quote:Edit: Krijg je trouwens van elke loop een aandenken? Of is dat alleen af en toe? Wel leuk om bij te houden!
Medailles zelf vind ik niet heel interessant, alhoewel ik er best mooie bij heb zitten.
Ik heb ook een handdoek als aandenken, verder ook een klein beeldje van een hardloper, een ketting en een armband.
De nuttigste vind ik de gratis functionele shirts.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:18 schreef Devv het volgende:
De medaille van de 7HL is overigens ook mooi dus genoeg reden om weer te gaan.Ik vind dit jaar ook de medaille en het shirt van de 7HL erg mooi. En ik neem me voor om dit jaar eindelijk aan de goede kant van het gemiddelde te gaan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
De goede kant van het gemiddelde? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar ook de medaille en het shirt van de 7HL erg mooi. En ik neem me voor om dit jaar eindelijk aan de goede kant van het gemiddelde te gaan lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gemiddeld doen de deelnemers er 1:19,24 over. Daar heb ik nog nooit onder gelopen.
Dit jaar gaat dat me wel lukken.Life is what you make it.![]()
Ah oke, leuk doelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
Gemiddeld doen de deelnemers er 1:19,24 over. Daar heb ik nog nooit onder gelopen.
Dit jaar gaat dat me wel lukken.En zitten er meer mensen aan de linkerkant van het gemiddelde of aan de rechterkant? Wat is de mediaantijd?
Valt op zich wel te raden, de staart aan de langzame kant is veel groter dus dan zullen er qua aantallen wel meer mensen links van de 1.19 zitten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm ik wilde de uitslagen van 2014 opzoeken maar ze hebben die hele website vernieuwd waardoor niks meer werkt :squote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:35 schreef Schanulleke het volgende:
Die gegevens hebben ze helaas niet vrij gegeven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: