Ik ben er zelf een, en herken het allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik voeg nog even een punt toe:
NEE, Brabants én Limburgs is niet hetzelfde.
Jij en Loka hebben wel dezelfde mindset.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beduidend minder lekker.
Maar eten is eten.
Hehehe, dat klinkt ranzig.
Opruimen, boodschappen doen, naar centrum, Fok!ken, misschien Ikea maar ik denk het niet want OVquote:
Nu helemaal hier zin in gekregenquote:
Nee jij tegen mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja, jij hebt schijnbaar nog steeds iets tegen mij en je weet geloof ik zelf niet eens waarom.
Gelukkig vinden Inolv en ik elkaar weer lief.
Ik ben beduidend minder kritisch, heb ik wel gemerkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij en Loka hebben wel dezelfde mindset.
Viel reuze mee, geloof me. Ik vond het prima te eten. :$
Wtfquote:
OVquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Opruimen, boodschappen doen, naar centrum, Fok!ken, misschien Ikea maar ik denk het niet want OV
Als dat jouw werkelijkheid is ga ik die niet tegenspreken. Vooral denken wat je zelf wilt.quote:
Ach, Hep en ik stoken elkaar op om ongezonde dingen te maken/halen/laten bezorgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben beduidend minder kritisch, heb ik wel gemerkt.
Is dat zoiets als gebakken banaan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Broodje banaan uit de oven was goddelijk.
Hier, daar ga je weerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat jouw werkelijkheid is ga ik die niet tegenspreken. Vooral denken wat je zelf wilt.
Buuf? That you?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moet werken morgen.
En zaterdag. En zondag. En de dag daarna. En de dag daarna. En de dag daarna. En de dag...![]()
![]()
Er is een FOK!ster die denkt/dacht dat ik haar haat(te), maar kennelijk weet ze zelf niet waarom.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat jouw werkelijkheid is ga ik die niet tegenspreken. Vooral denken wat je zelf wilt.
Hm okequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon een banaan die ik op een broodje in de oven pleur. :$
Wie wie wie wiequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een FOK!ster die denkt/dacht dat ik haar haat(te), maar kennelijk weet ze zelf niet waarom.
Het enige dat ik ooit heb gedaan is een grapje gemaakt over haar uiterlijk.
Hehe. Ik eet wel minder ongezond dan thuis bij Kaneel. Maar wel minder fruit. Als ik weer thuis ben eet ik eerst een halve dag alleen maar fruit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, Hep en ik stoken elkaar op om ongezonde dingen te maken/halen/laten bezorgen.Daarom doe ik voortaan boodschappen voordat hij komt. Dan moet ik wel koken van mezelf. Anders is het zonde van het gekochte eten. :$
Dat kan je hem niet echt kwalijk nemen. Hij heeft niet zo'n dikke huidquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |