Lang geledenquote:
Ik vroeg haar om Chinese kool mee te nemen, maar ze wist niet dat paksoi en Chinese kool andere groenten waren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe neem je de verkeerde groente mee? :$
Ik verkeerde jaren in de veronderstelling dat die dingen twee namen voor hetzelfde product waren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dat lijkt nog wel een beetje op elkaar.
Wat een nostalgie zegquote:
Was het gerecht nog wel lekker? :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg haar om Chinese kool mee te nemen, maar ze wist niet dat paksoi en Chinese kool andere groenten waren.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het gerecht nog wel lekker? :$
Ik heb ooit boerenkool door de lasagne gedaan. Omdat m'n moeder altijd spinazie in een pot kocht, maar er zo'n zelfde pot boerenkool stond.
Was eigenlijk best lekker.quote:
Neu- ... Knuffelen.quote:
Het was 'anders'.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ooit boerenkool door de lasagne gedaan. Omdat m'n moeder altijd spinazie in een pot kocht, maar er zo'n zelfde pot boerenkool stond.
Mjaquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan heb ik het uiteindelijk weer gedaan.
Nee laat maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja. Moet ik hier écht nog iets op zeggen?
Wel jammer dat fas niet hapt en mij weer vals beschuldigd.quote:
Wat dat betreft hebben we wel iets gemeen. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was 'anders'.
Ik vond het lekker, maar goed, ik ben blij met alle voedingswaren die ik richting mijn aangezicht kan schuiven, zogezegd.
quote:
Beduidend minder lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |