Is ook een flinke stap.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging in de vierde klas toen spontaan naast iemand zitten, op één van de eerste dagen. Ondanks dat ze toen wat chagrijnig was (blijven zitten en al haar vrienden zaten een klas hoger) toch goede vriendinnen mee geworden. Ben nog steeds trots op mezelf dat ik dat toen durfde.
Hehehe, awww.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na dat spelletje weet je dat toch wel.
Waar?quote:
Die was niet van mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je hebt de south park ginger weer verwijderd zie ik.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
http://www.cosmopolitan.n(...)n-vrouw-uit-brabant/
Dus dat is de reden dat ik geen dates heb?
quote:Ze heeft een zwak voor de kermis.
Lag je me nu uit?quote:
Het klopt wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
Weet ik, ben trots dat ik je hartje heb kunnen winnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, awww.
Ik vind je nog steeds lief hoor.
Ja allemaal.quote:
Ik ben wel een halve Brabander zo te zien. Niet zo gek, als je aan de grens bent opgegroeid denk ik. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
Maar wel waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja allemaal.Alleen punt 12 en 13 vind ik ver gezocht.
Ik voel me een viespeuk omdat ik hierom moest gniffelenquote:De uitdrukking 'Brabantse gastvrijheid' is er niet voor niks. Je bent altijd welkom. En soms zal je schoonvader of -moeder zelfs zeggen: "Kom maar gewoon achterom hoor!"
EN DAN DENK IK AAN BRABANT WANT DAAR..quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel een halve Brabander zo te zien. Niet zo gek, als je aan de grens bent opgegroeid denk ik. :$
Mja, oke.quote:
Mijn oom en tante vinden dat wel hét volkslied inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
EN DAN DENK IK AAN BRABANT WANT DAAR..
Ja toch.
Terecht dat je er om moest gniffelen. Moeten ze maar normaal praten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel me een viespeuk omdat ik hierom moest gniffelen
Ik denk het en jij zegt het.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel me een viespeuk omdat ik hierom moest gniffelen
Dan moet je vooral gaan FOKken.quote:
Verder is die hele lijst ook wel van toepassing op Limbabwanen.quote:
Ik wil je wel daten hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
Dit wordt weer pijnlijk.quote:
En dan heb ik het uiteindelijk weer gedaan.quote:
Ik voeg nog even een punt toe:quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verder is die hele lijst ook wel van toepassing op Limbabwanen.![]()
popcorn.gifquote:
Tja. Moet ik hier écht nog iets op zeggen?quote:
Faxie is ook daar de uitzondering op.quote:
Aeque, bedankt weerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja. Moet ik hier écht nog iets op zeggen?
Als je autistisch niet kunt leren waar je kaartjes neer moet leggen, en de verkeerde groente meeneemt maar ik je toch nog lief vind, zit het wel goed toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, ben trots dat ik je hartje heb kunnen winnen.
ahwquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie is ook daar de uitzondering op.
Ja ik heb haar via de DM weer gewaarschuwd.quote:
Hoe neem je de verkeerde groente mee? :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je autistisch niet kunt leren waar je kaartjes neer moet leggen, en de verkeerde groente meeneemt maar ik je toch nog lief vind, zit het wel goed toch?
Misschien zit je nog in de fase van blind zijn voor mijn gebreken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je autistisch niet kunt leren waar je kaartjes neer moet leggen, en de verkeerde groente meeneemt maar ik je toch nog lief vind, zit het wel goed toch?
Chinese kool en paksoi. :$ :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe neem je de verkeerde groente mee? :$
Oké, dat lijkt nog wel een beetje op elkaar.quote:
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik heb haar via de DM weer gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |