Welkom! Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëten Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond! Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhouden De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
Fabels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eiwitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macronutriënten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meedoen? Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format: • O - Ontbijt • T - Tussendoortje • L - Lunch • D - Diner • S - Sport Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag .
Heb je je doel bereikt? Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
O: magere yoghurt S: dag 2 van de30 day shred L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas T: smoothie D: curry met vis T: ???
Ik weet niet hoeveel tijd tussen je O en L zit, maar dit is wel erg weinig. Magere yoghurt is zoals de naam al zegt: mager. Zit dus niet zoveel in. Als je yoghurt wilt eten s 'morgens kun je beter voor vol gaan (bijvoorbeeld Griekse yoghurt 0%) omdat dit een beter verzadigd gevoel geeft (en eiwitten voor je gainz ). Daarnaast zou ik nog een tussendoortje nemen tussen O en L. Mis eigenlijk fruit in je lijstje (weet niet wat je in je smoothie doet), dus dat is wellicht een optie?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik weet niet hoeveel tijd tussen je O en L zit, maar dit is wel erg weinig. Magere yoghurt is zoals de naam al zegt: mager. Zit dus niet zoveel in. Als je yoghurt wilt eten s 'morgens kun je beter voor vol gaan (bijvoorbeeld Griekse yoghurt 0%) omdat dit een beter verzadigd gevoel geeft (en eiwitten voor je gainz ). Daarnaast zou ik nog een tussendoortje nemen tussen O en L. Mis eigenlijk fruit in je lijstje (weet niet wat je in je smoothie doet), dus dat is wellicht een optie?
Vandaag 1,5 uur daarom ook geen T er tussen. Griekse yoghurt wissel ik vaak af met de magere yoghurt
Verder eet ik liever groente dan fruit als tussendoortje, dat zou ik wel meer moeten inplannen nu
Op donderdag 28 mei 2015 14:51 schreef Ryuuzen het volgende: is curry trouwens niet tering vet? dat maak je met kokosroom of kookroom toch
Ik maak curry vaak met kokosmelk, en ik vind wel meevallen hoe vet dat is? Maar ik maak het dan meestal met kipfilet en groenten en rijst, dus de kokosmelk is dan eigenlijk de enige significante vetbron.
Ai, dat lijkt me eigenlijk wel erg weinig. Heb je je BMR en dagelijkse behoefte al eens berekend? Dat is vaak een heel goede richtlijn om te bepalen hoeveel je kunt/moet eten om verantwoord gewicht te verliezen. Veel mensen eten namelijk al gauw te weinig en dat is echt funest voor je lijf.
Ai, dat lijkt me eigenlijk wel erg weinig. Heb je je BMR en dagelijkse behoefte al eens berekend? Dat is vaak een heel goede richtlijn om te bepalen hoeveel je kunt/moet eten om verantwoord gewicht te verliezen. Veel mensen eten namelijk al gauw te weinig en dat is echt funest voor je lijf.
Ik wil rond de 1600 uitkomen. Heb die dingen allemaal wel eens uitgerekend, heb niet zo'n actieve levenstijl (behalve het sporten) dus dat valt best mee. Volgens MyFitnessPall mag ik maar 1400kcal per dag, dat vind ik dan weer net te weinig.
`Hoezo kan een steviger ontbijt dan nu niet Niet kritisch, maar benieuwd.
Omdat ik dat niet prettig vind, net zoals minder avondeten. Nu is dat ook echt iets wat zou kunnen/moeten veranderen. Maar er is meer winst te halen om eerst dit vol te houden.
Ik wil rond de 1600 uitkomen. Heb die dingen allemaal wel eens uitgerekend, heb niet zo'n actieve levenstijl (behalve het sporten) dus dat valt best mee. Volgens MyFitnessPall mag ik maar 1400kcal per dag, dat vind ik dan weer net te weinig.
Ja, 1400 kcal lijkt mij ook nogal weinig. Ik hoor heel vaak dat MFP dat echt ontzettend laag inschat. Maar zou je eens je lengte en gewicht willen posten? Als je wilt kan ik dan wel met een tooltje je BMR + je dagelijkse behoefte berekenen. Dan kun je veel beter een schatting doen van hoe veel kcal verantwoord is om te eten.
Ja, 1400 kcal lijkt mij ook nogal weinig. Ik hoor heel vaak dat MFP dat echt ontzettend laag inschat. Maar zou je eens je lengte en gewicht willen posten? Als je wilt kan ik dan wel met een tooltje je BMR + je dagelijkse behoefte berekenen. Dan kun je veel beter een schatting doen van hoe veel kcal verantwoord is om te eten.
Heel aardig maar is nu niet nodig Misschien over een maand of twee. Eerst maar eens normaal eten.
Heel aardig maar is nu niet nodig Misschien over een maand of twee. Eerst maar eens normaal eten.
Mja akkoord, maar 'normaal' eten kun je - lijkt mij - pas als je weet wat je lichaam echt nodig heeft. Als je daar onder of boven gaat zitten, eet je al niet naar wat ok is voor je lichaam. Wat MFP bijvoorbeeld aangeeft, die 1400, I can hardly imagine dat dat 'normaal' of verantwoord is, omdat het zo weinig is.
Mja akkoord, maar 'normaal' eten kun je - lijkt mij - pas als je weet wat je lichaam echt nodig heeft. Als je daar onder of boven gaat zitten, eet je al niet naar wat ok is voor je lichaam. Wat MFP bijvoorbeeld aangeeft, die 1400, I can hardly imagine dat dat 'normaal' of verantwoord is, omdat het zo weinig is.
Tussen normaal en perfect zit imo wel nog een gebied. En thanks zal eens kijken.
Nou, ik bedoel niet perfect hoor. Ik bedoelde meer het gebied tussen "niet ok" en "normaal". Want te weinig eten is in mijn ogen echt niet ok, dat heeft niets te maken met het perfectie maar eerder met roofbouw plegen op je lijf.
Normaal eten Zometeen eerst nog even mijn ochtend T, Griekse yoghurt met cruesli
Oh trouwens Q, ik ging meer eten he deze week? de weegschaal gaat weer omlaag Kan ook komen door die cheats zondag, dat het de boel weer ff in beweging bracht Mja goed volgende week hierop houden en dan weer verhogen dus want gelijk blijven is het doel.
Potverdorie net een nieuwe broek gekocht dus die moet niet te groot worden
Nou, ik bedoel niet perfect hoor. Ik bedoelde meer het gebied tussen "niet ok" en "normaal". Want te weinig eten is in mijn ogen echt niet ok, dat heeft niets te maken met het perfectie maar eerder met roofbouw plegen op je lijf.
Maar als je met 1400kcal al roofbouw pleegt dan hebben heel veel mensen (vooral kleine vrouwen) daar al last van. Dat maakt het niet oke, maar ik denk dat 1600kcal echt niet zo schokkend laag is, dat je er lichamelijk problemen van krijgt.
Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef gcjoel het volgende: Normaal eten Zometeen eerst nog even mijn ochtend T, Griekse yoghurt met cruesli
Oh trouwens Q, ik ging meer eten he deze week? de weegschaal gaat weer omlaag Kan ook komen door die cheats zondag, dat het de boel weer ff in beweging bracht Mja goed volgende week hierop houden en dan weer verhogen dus want gelijk blijven is het doel.
Potverdorie net een nieuwe broek gekocht dus die moet niet te groot worden
Nou, wil je lachen? Ik eet nu toch ook meer? Vanmorgen dus op dat vertyfde kutding gaan staan.. hoppa, ook naar benee
Kutding
Maar als je met 1400kcal al roofbouw pleegt dan hebben heel veel mensen (vooral kleine vrouwen) daar al last van. Dat maakt het niet oke, maar ik denk dat 1600kcal echt niet zo schokkend laag is, dat je er lichamelijk problemen van krijgt.
Kleine vrouwen niet noodzakelijk, als zij klein en slank zijn. Dan kan dat best in hun behoefte passen. Ben je klein en flink, dan wordt het alweer een ander verhaal. Ben je minder klein en met een gemiddeld BMI, dan is 1400 ook al weinig. Je moet het berekenen, snap je? Het is een richtlijn voor het individu. En aangezien jij volgens mij (with all due respect) niet onder 'heel smal' (maatje #fitgirl) valt, is het best een goed idee om je kcal-intake even te herzien. Daar kun je je mogelijk ook nog eens veel fijner/minder hongerig door gaan voelen, omdat je je lichaam beter voedt.
Ja, MFP gaf mij een doel van 1320 per dag mee. Ja, zak er lekker in, dat trek ik niet. FatSecret geeft me trouwens een onderhoud van 2804. Zonder sport. Puur aan slapen en rusten. Dat zou dus 2300 ongeveer zijn om af te vallen. Ook dat geloof ik niet.
Daarom meerdere calculators op het net ingevuld, die komen gemiddeld op een BMR van rond de 1480 en een onderhoud van 2000-2100. Met een kcal doel van 1550 op een dag zit ik dan best redelijk dacht ik zo.
Ben trouwens benieuwd welke tool jij bedoelt, een extra meetwaarde om een nog betrouwbaarder gemiddelde te bepalen is nooit overbodig.
Ben wel benieuwd naar je lijstjes eigenlijk. Die post je nooit ofwel?
ff vorige topic lezen, staat hij in. Maar mijn lijstjes zijn altijd van te voren heel mooi bedacht en dan in ene denk ik : "meh, geen zin in X, ik neem Y! " Dus ze kloppen vrijwel nooit meer.
Kleine vrouwen niet noodzakelijk, als zij klein en slank zijn. Dan kan dat best in hun behoefte passen. Ben je klein en flink, dan wordt het alweer een ander verhaal. Ben je minder klein en met een gemiddeld BMI, dan is 1400 ook al weinig. Je moet het berekenen, snap je? Het is een richtlijn voor het individu. En aangezien jij volgens mij (with all due respect) niet onder 'heel smal' (maatje #fitgirl) valt, is het best een goed idee om je kcal-intake even te herzien. Daar kun je je mogelijk ook nog eens veel fijner/minder hongerig door gaan voelen, omdat je je lichaam beter voedt.
Ik snap het, nu ben ik ook geen formaat zeekoe zoals sommige hier misschien denken Ik heb alleen ook geen honger, dat dat een slechte raadgever is weet ik ook.
Maar als voorbeeldje, normaal als ik probeer af te vallen eet ik 1000-1200 en sport een uur per dag. Nu wil ik rond de 1600kcal eten (ookal zal het gemiddelde door het weekend wel hoger zijn) en half uurtje sporten per dag.
En nee heb niet het gevoel dat mijn lichaam iets te kort doe, ook al wil ik wel meer groente gaan eten (salades als lunch) maar dat komt over een paar weken wel.
ff vorige topic lezen, staat hij in. Maar mijn lijstjes zijn altijd van te voren heel mooi bedacht en dan in ene denk ik : "meh, geen zin in X, ik neem Y! " Dus ze kloppen vrijwel nooit meer.
Dus een patatje, 2 hamburgers en een broodje kipknots? Ik zou het geeneens wegkrijgen.
Trust me, als je er 2 patatjes, 2 broodjes hamburger, 2 broodjes kipknotsen van zou maken, zou ik het nog steeds weg krijgen En dat is niet per definitie een goed iets trouwens
Ik snap het, nu ben ik ook geen formaat zeekoe zoals sommige hier misschien denken Ik heb alleen ook geen honger, dat dat een slechte raadgever is weet ik ook.
Maar als voorbeeldje, normaal als ik probeer af te vallen eet ik 1000-1200 en sport een uur per dag. Nu wil ik rond de 1600kcal eten (ookal zal het gemiddelde door het weekend wel hoger zijn) en half uurtje sporten per dag.
En nee heb niet het gevoel dat mijn lichaam iets te kort doe, ook al wil ik wel meer groente gaan eten (salades als lunch) maar dat komt over een paar weken wel.
Oh ik wilde je geen formaat zeekoe toeschrijven hoor, helemaal niet. Maar 1400 kcal is best wel weinig, meer een behoefte voor echt tengere en kleine vrouwtjes zeg maar. Ik weet bijvoorbeeld dat Lonaa een behoefte heeft die ongeveer gelijk is aan die van mij, terwijl zij toch echt een stuk kleiner is dan ik, zeg maar. Gewicht heeft daar best wel veel invloed op
Maar zoals je nu beschrijft, klinkt het al een stuk beter dan 1000 kcal per dag en maximaal sporten, ja.
Ook voor de kleine fitgirls is 1400 kcal veel te weinig. Juist echte fitgirls eten redelijk wat kcal denk ik
Trust me, als je er 2 patatjes, 2 broodjes hamburger, 2 broodjes kipknotsen van zou maken, zou ik het nog steeds weg krijgen En dat is niet per definitie een goed iets trouwens
Jawel he? Zit nog te twijfel over een extra broodje hamburger. Maar dat past eigenlijk niet meer Maar ja #yolo
Ik wil ooohook! Ik heb straks pasta met kip! ja hoor Ryuuzen kom maar op!
Ps: mijn cruesli liefde is vermoord Ik had altijd lekkere van het echte merk, limited edition met yoghurt en bosvruchten die is zoooooo lekker Mja limited en nu dus weg Nu aardbei smaak gepakt van eigen merk, dit is echt niet ok. Ranzige gedroogde aarbeien erin ook bah!
Ps: mijn cruesli liefde is vermoord Ik had altijd lekkere van het echte merk, limited edition met yoghurt en bosvruchten die is zoooooo lekker Mja limited en nu dus weg Nu aardbei smaak gepakt van eigen merk, dit is echt niet ok. Ranzige gedroogde aarbeien erin ook bah!
PASTA MET KIP
Hoeveel ging je weegschaal naar benee trouwens?
En cruesli van huismerk
Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Ryuuzen het volgende: misschien een gekke vraag maar wat doen jullie eigenlijk allemaal voor sport?
3 keer per week iets wat ooit op echt hardlopen moet gaan lijken, nu is het meer een combinatie van wandelen en wat de Amerikanen powerwalking noemen. Daarnaast, puur voor de fun, een paar keer per week een half uurtje met WiiFit aan de slag (beetje steppen, wat yoga en een beetje kracht dmv (poging tot) push ups, sit ups en meer van die ongein) En vanaf volgende week naar de sportschool voor een schema dat ik vanmiddag met mijn tokoemstige coach ga samenstellen.
Yes dood aan die vogels! Maar waarom geen rijst gun jij die arme Aziatische kinderen geen inkomsten
3 keer per week iets wat ooit op echt hardlopen moet gaan lijken, nu is het meer een combinatie van wandelen en wat de Amerikanen powerwalking noemen. Daarnaast, puur voor de fun, een paar keer per week een half uurtje met WiiFit aan de slag (beetje steppen, wat yoga en een beetje kracht dmv (poging tot) push ups, sit ups en meer van die ongein) En vanaf volgende week naar de sportschool voor een schema dat ik vanmiddag met mijn tokoemstige coach ga samenstellen.
denk dat sportschool wel wat lopen gaan vervangen hoor. Ik heb ook gewoon maar 4 vrije avonden in de week. Andere drie zijn voor vriend die ook is gaan bewegen.
En tegelijk kan niet, want dochter is met 3 jaar nog nèt iets te jong om alleen thuis te blijven
Ja noobiestats hè. Snik. Vandaag m'n 2e 5x5, dus dat wordt 5x5 32,5 kg squat 5x5 20 kg (denk ik) overhead press 1x5 40kg deadlift (en dat is dan wel exclusief de warmup sets)
Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Ryuuzen het volgende: misschien een gekke vraag maar wat doen jullie eigenlijk allemaal voor sport?
Nou vanaf deze week weer jillian/sportschool. Ik Loop op mn werk zo'n 8uur, dus is het voor mij wel ff inschatten hoe ik het gaat inplannen, heb momenteel erg veel last van vermoeide benen
Ja noobiestats hè. Snik. Vandaag m'n 2e 5x5, dus dat wordt 5x5 32,5 kg squat 5x5 20 kg (denk ik) overhead press 1x5 40kg deadlift (en dat is dan wel exclusief de warmup sets)
En daarna nog wat lats denk ik, want zin in.
Toch knappe stats. Bevalt 5x5?
Straks pas de tweede training, dus ik kan nog niet echt meepraten in 5x5-world. Het is nu ook nog relatief licht omdat je in het begin niet zo zwaar pakt, maar dat bouwt snel op. Squatten moet iedere training, dus in week 3 moet ik al 50kg squatten. Escaleren kun je leren! Hoe het verder gaat moet ik dus nog even zien, maar ik zal wel blijven updaten
En daarna nog wat lats denk ik, want zin in.
Oh men voor je het weet lift jij zwaarder dan ik, slappeling ik ben het
Straks pas de tweede training, dus ik kan nog niet echt meepraten in 5x5-world. Het is nu ook nog relatief licht omdat je in het begin niet zo zwaar pakt, maar dat bouwt snel op. Squatten moet iedere training, dus in week 3 moet ik al 50kg squatten. Escaleren kun je leren! Hoe het verder gaat moet ik dus nog even zien, maar ik zal wel blijven updaten
Jah, pls do. Ik zit te twijfelen of ik vanaf volgende week naar 5x5 ga. Anderzijds bevalt UB/LB me prima. Nou ja, LB met name want UB is echt te kansloos momenteel.
Jah, pls do. Ik zit te twijfelen of ik vanaf volgende week naar 5x5 ga. Anderzijds bevalt UB/LB me prima. Nou ja, LB met name want UB is echt te kansloos momenteel.
5x5 lijkt me te saai, voor jou helemaal jij doet normaal vet veel oefeningen
Ja! Ben ook benieuwd hoe het verloopt
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
de allermooiste nederlandse vind ik prsandpoptarts En ja dat zal te gespierd zijn voor de meeste.
Maar er zijn ook teveel meiden die echt van fat naar 'fit' zijn gegaan en daardoor populair zijn maar echt veel te weinig eten. Posten ze een ontbijtje van wat fruit of diner van 1 kriel met groente en een tartaartje. En dat is gewoon een slecht voorbeeld voor anderen die af willen vallen. ze kunnen geen chocolade in huis hebben want dan vreten ze de hele reep, om de zoveel tijd posten ze weer dat ze niet vol hielden en enorm hebben gecheat waardoor ze zich weer schuldig voelen. Enorm veel meiden met eetstoornis die het zelf nog niet inzien helaas, en dus helaas door andere meiden als rolmodel worden gezien.
de allermooiste nederlandse vind ik prsandpoptarts En ja dat zal te gespierd zijn voor de meeste.
Maar er zijn ook teveel meiden die echt van fat naar 'fit' zijn gegaan en daardoor populair zijn maar echt veel te weinig eten. Posten ze een ontbijtje van wat fruit of diner van 1 kriel met groente en een tartaartje. En dat is gewoon een slecht voorbeeld voor anderen die af willen vallen. ze kunnen geen chocolade in huis hebben want dan vreten ze de hele reep, om de zoveel tijd posten ze weer dat ze niet vol hielden en enorm hebben gecheat waardoor ze zich weer schuldig voelen. Enorm veel meiden met eetstoornis die het zelf nog niet inzien helaas, en dus helaas door andere meiden als rolmodel worden gezien.
Ik vind het echt lelijk idd. Wat vind je er precies mooi aan?
Slecht voorbeeld ja. Heb je een voorbeeldje van zulke bekende Fitgirls? Ben benieuwd
sport? wat is dat? Ik sjouw en loop op het werk, einde van de dag gewoon lichamelijk moe. Vrije dagen meestal zo'n 10 km wandelen . Dus ik sport niet
Qwea eet ik eruit (qua hoeveelheid opkunnen, niet dat ik het dagelijks doe )
En ik ben te mager dus eigenlijk moet ik wel meer krachttraining gaan doen maar mijn moeder/zus/broer zijn eckte ecto's. Armen en benen als van een scharminkel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik vind het echt lelijk idd. Wat vind je er precies mooi aan?
Slecht voorbeeld ja. Heb je een voorbeeldje van zulke bekende Fitgirls? Ben benieuwd
Mooi gespierd, ik vind het wel mooi als je kan zien dat je krachttraining doet ik volg zulke meiden niet maar bijvoorbeeld pascaleaay, harstikke leuke meid maar die heeft echt problemen om met eten om te gaan. Ze is super goed afgevallen maar ze kan gewoon geen maat houden ofzo. Weet niet of ze ook te weinig eet want dat zie je bij haar bijna nooit.
Mooi gespierd, ik vind het wel mooi als je kan zien dat je krachttraining doet ik volg zulke meiden niet maar bijvoorbeeld pascaleaay, harstikke leuke meid maar die heeft echt problemen om met eten om te gaan. Ze is super goed afgevallen maar ze kan gewoon geen maat houden ofzo. Weet niet of ze ook te weinig eet want dat zie je bij haar bijna nooit.
Ik denk dat wij wel aardig ver komen in eetwedstrijden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik vind haar vooral nu in de bulk heel mooi. Maar dat vind ik toch al snel. Ik vind die atletes vaak zowel in het gezicht als het lichaam mooier wanneer ze net wat vet hebben, zeg maar. Het voorbeeld dat je hierboven post vind ik voor mijn smaak al te droog.
Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef Maraca het volgende: Maar aan de andere kant zaten anderen weer 4 uur te kijken hoe ik aan het spelen was dus.. tja
hahahaha
vanavond is mijn rust dag en ik weet nu al dat ik van 18:00 tot 23:00 gewoon weer met mijn neus voor die ps4. monsters jagen en badass onthoofdingen
Ik vind haar vooral nu in de bulk heel mooi. Maar dat vind ik toch al snel. Ik vind die atletes vaak zowel in het gezicht als het lichaam mooier wanneer ze net wat vet hebben, zeg maar. Het voorbeeld dat je hierboven post vind ik voor mijn smaak al te droog.
Ik vond haar dus echt heel mooi net voor de wedstrijd.
vlak voor de wedstrijd wordt het gezicht ook vaak zo dun, dat is echt niet mooi meer. Mja dat hoort ook bij wedstrijden dan
Dit is niet mooi toch? Veel te afgetraind en met die lelijke pornotieten d'r op
Beauty is in the eye of the beholder. Ja, die tieten vind ik ook echt kansloos lelijk. Maar ze moet wel. Want dusdanig laag in vet dat ze geen eigen tieten meer heeft. Die bene mogen wel iets minder maar hoeft niet perse.
En dan even los van het hoofd.
Beauty is in the eye of the beholder. Ja, die tieten vind ik ook echt kansloos lelijk. Maar ze moet wel. Want dusdanig laag in vet dat ze geen eigen tieten meer heeft. Die bene mogen wel iets minder maar hoeft niet perse.
En dan even los van het hoofd.
Ja vandaar dat ik lelijk zeg. Ik vind het knap dat iemand zo ver kan gaan met trainen maar mooi? Nee.
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet dat er mensen zijn die ervoor kiezen om zichzelf zo toe te takelen. Zo zie ik het. Maar.. Het kost veel moeite, dus is het heel knap.
Hey dit is toch geen foto van qwea? Zo wel zou ik waarschijnlijk hetzelfde posten. Ik vind dat echt niet mooi.
Dat mag. En dat kan. En dat is je goed recht
quote:
Ja vandaar dat ik lelijk zeg. Ik vind het knap dat iemand zo ver kan gaan met trainen maar mooi? Nee.
Ja ik vind het dus wel echt gewoon super super super awesome. Maar je staat niet alleen in deze hoor. Ken een heleboel mannen die het echt niet mooi vinden en die meer van de chubby chicks zijn. Wat ik dan echt weer heel lelijk vind.
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet dat er mensen zijn die ervoor kiezen om zichzelf zo toe te takelen. Zo zie ik het. Maar.. Het kost veel moeite, dus is het heel knap.
Nou, dat heb ik dus met mensen met overgewicht. Zo heeft iedereen gelukkig zijn/haar eigen smaak en mening.
Hey dit is toch geen foto van qwea? Zo wel zou ik waarschijnlijk hetzelfde posten. Ik vind dat echt niet mooi.
[..]
nee het is niet Q maar alsnog vind ik bashen van bepaalde looks niet ok. als ik hier een foto van een dikke vrouw post en zeg lelijk, vliegt het halve topic me aan
nee het is niet Q maar alsnog vind ik bashen van bepaalde looks niet ok. als ik hier een foto van een dikke vrouw post en zeg lelijk, vliegt het halve topic me aan
Vast omdat ze het mooi vinden, of een beetje obsessief...
nja vind lelijk en kotssmiley ook niet echt aardig ofzo. Maar goed dat komt vast omdat ik dat te vaak zie online, dat fitte/gespierde vrouwen enorm worden veroordeeld en dat dan vaak van dikkige types af komt die niet eens weten wat sporten is.
nja vind lelijk en kotssmiley ook niet echt aardig ofzo. Maar goed dat komt vast omdat ik dat te vaak zie online, dat fitte/gespierde vrouwen enorm worden veroordeeld en dat dan vaak van dikkige types af komt die niet eens weten wat sporten is.
Ik post maar geen foto van mezelf Voor je het weet ben ik weer een freak \
en dat vetgedrukt is zo waar
Gelukkig zie je op Fok! dan genoeg van het tegenovergestelde.
Ohja dat zie en hoor ik ook vaak, maar Volgens mij vinden de meeste mensen zulke extremen ook gewoon echt lelijk. En op internet benoemen mensen dat altijd op een hardere manier. Maar zo'n lichaam is geen algemeen ideaalbeeld of zo. Maar tof als iemand de motivatie heeft om zo extreem te worden en wat qwea zegt: smaken verschillen.
Ohja dat zie en hoor ik ook vaak, maar Volgens mij vinden de meeste mensen zulke extremen ook gewoon echt lelijk. En op internet benoemen mensen dat altijd op een hardere manier. Maar zo'n lichaam is geen algemeen ideaalbeeld of zo. Maar tof als iemand de motivatie heeft om zo extreem te worden en wat qwea zegt: smaken verschillen.
Stop eens om het te bestempelen met extreem.
Gelukkig zie je op Fok! dan genoeg van het tegenovergestelde.
oh dat zal ook genoeg gebeuren. Maar ik zit online natuurlijk veel op pagina's met gespierdere dames omdat die mij motiveren dus zie dat erg vaak voorbij komen. Daarom vond ik de opmerking onnodig, en wilde ik dus niet een plaatje gaan posten met een dikkerd, en dan lelijk Beide onnodig, iedereen heeft andere doelen en wensen en dat vind ik prima.
Klopt en dat vind ik zo jammer, dan mensen online ineens denken overal maar hun mening over te moeten geven. Zie je ook op facebook ofzo onder zo'n foto dat iemand dan alleen maar post: lelijk. Dan denk ik, waarom bekijk je die pagina en waarom klik je niet gewoon verder maar moet je reageren? Lekker anoniem allemaal want ze zien je toch niet als je je reactie post.
Klopt en dat vind ik zo jammer, dan mensen online ineens denken overal maar hun mening over te moeten geven. Zie je ook op facebook ofzo onder zo'n foto dat iemand dan alleen maar post: lelijk. Dan denk ik, waarom bekijk je die pagina en waarom klik je niet gewoon verder maar moet je reageren? Lekker anoniem allemaal want ze zien je toch niet als je je reactie post.
Ja hilarisch was dat. Op o.a fannetiek dr FB. "Smerig wijf" "kerel" "lelijke kankerhoer"
Wtf Waarom in godsnaam bekijk je die pagina dan?
gcjoel, heb je wel eerlijk in de spiegel gekeken? En wat doet dat met je ideaalbeeld?
nou ik kon er niet omheen weetje, 2 spiegels ik moest wel kijken. En eigenlijk ben ik een vet sexy wijf zag ik gewoon. deed nog ff wiggle wiggle met mijn kont voor de spiegel, ja ik werd daar wel blij van!
Toen kreeg ik een woedeaanval want ze hadden de broeken niet logisch gesorteerd dus kon ik de juiste maten niet goed vinden (had eerste te grote en dan wil je precies die een maat kleiner en hangen er ineens allemaal andere enzo, echt booosss, maar gelukt!)
Op donderdag 28 mei 2015 16:24 schreef motorbloempje het volgende: Als we nou 's kappen met alles en iedereen lelijk/extreem/stom/geobsedeerd/dun/vadsig noemen en ons focusen op wat we voor onszelf willen.
Jup! en ik vind het wel leuk om te zien wat anderen mooi vinden trouwens!
dus Ballet graag zien we jou voorbeeld fitgirls nog, met al jou reacties op dit onderwerp ben ik nieuwsgierig geworden!
Ey kano, nou ga ik ws wat tmi geven, maar jij fietst... ik heb tips nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on
nou ik kon er niet omheen weetje, 2 spiegels ik moest wel kijken. En eigenlijk ben ik een vet sexy wijf zag ik gewoon. deed nog ff wiggle wiggle met mijn kont voor de spiegel, ja ik werd daar wel blij van!
Toen kreeg ik een woedeaanval want ze hadden de broeken niet logisch gesorteerd dus kon ik de juiste maten niet goed vinden (had eerste te grote en dan wil je precies die een maat kleiner en hangen er ineens allemaal andere enzo, echt booosss, maar gelukt!)
Ik vind het een dubieus verhaal.
Ey kano, nou ga ik ws wat tmi geven, maar jij fietst... ik heb tips nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on
Ja maar daar lees ik weer over dat het bullshit is. Ik weet het niet meer. Ik had in ene vannacht iig echt ff zoiets dat ik dacht : "Godverdomme dat doet zeer"
En alles staat goed afgesteld. Heb het ook pas nadat ik een paar keer achter elkaar heb gefietst. Want bij een lange rit en daarna paar dagen niet heb ik het niet.
Ja maar daar lees ik weer over dat het bullshit is. Ik weet het niet meer. Ik had in ene vannacht iig echt ff zoiets dat ik dacht : "Godverdomme dat doet zeer"
En alles staat goed afgesteld. Heb het ook pas nadat ik een paar keer achter elkaar heb gefietst. Want bij een lange rit en daarna paar dagen niet heb ik het niet.
Hmm.. in de tijd dat ik nog fietste.. (vroegah met mijn ex) gebruikte ik ook die creme. En het juiste fietsbroekje/zadel heeft ook een groot aandeel bij mij
Ik denk, naarmate je ouder wordt, je beeld ook veranderd. Als je 20 - 30 bent dan is een lichaam sowieso al heel anders dan vanaf 35 tot 50.
Eigenlijk vind ik alle leuke mensen mooi
Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef uniekhoorn het volgende: Ik denk, naarmate je ouder wordt, je beeld ook veranderd. Als je 20 - 30 bent dan is een lichaam sowieso al heel anders dan vanaf 35 tot 50.
Eigenlijk vind ik alle leuke mensen mooi
Ik vind ook alle leuke mensen mooi. Of ze nou dik of dun zijn. Behalve mezelf dus.
Staat je zadel wel goed? Lees, horizontaal? En heb je een vrouwenzadel? Ook de breedte is belangrijk. Is afhankelijk van je zitbotjes.
Ja, vrouwen zadel heb ik. En ja, zadel staat volgens de fietsenmaker goed. Met de 110km van de ronde van NH had ik geen last. Het is echt zodra ik meerdere dagen achter elkaar ga. En of dat nou 10 km is, of 50 of 100, dat maakt niet uit
Ja, vrouwen zadel heb ik. En ja, zadel staat volgens de fietsenmaker goed. Met de 110km van de ronde van NH had ik geen last. Het is echt zodra ik meerdere dagen achter elkaar ga. En of dat nou 10 km is, of 50 of 100, dat maakt niet uit
[..]
Ja maar fietsen is de cardio Cardio and me are not meant to be! In de gym iig. Wordt vd winter leuk man
leg er zelf eens een waterpas op en kijk of die waterpas staat. Wat voor broek heb je? En je kan ook gewoon fietsen in de winter.
Nou als we dan posten wat we mooi vinden en waar we heen willen.
for laughs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but seriously
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat ik op 1/16 ben nu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but seriously
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat ik op 1/16 ben nu
Het gaat om het proces, niet om het eindresultaat Owh fuck het, het gaat om het eindresultaat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Volgende training weer squat, bench press en barbell row. Het schema is A-B-A-B-A-B-etc. waarin workout A de combi squat-bench-row is en B is squat-overhead-deadlift.
Hij deed het in 3 maanden....ik ben nu 9 maanden bezig en ik zit nog niet eens op de helft
Nou als hij dat in 3 maanden deed had hij of al een basis of troep gebruikt. Waarschijnlijk beide, dit kan je niet eens in 1 jaar halen als je niet al een basis hebt.
Ik heb persoonlijk geen bikinimodellen als streven, omdat ik dat toch nooit ga bereiken (hoef ik ook niet) en dan maak ik mezelf alleen maar ongelukkig omdat ik iets ambieer wat nooit zal gebeuren. Ik ambieer wél een gezond en redelijk fit lichaam en een blij en tevreden mens zijn
Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Stormqueen het volgende: Ik heb persoonlijk geen bikinimodellen als streven, omdat ik dat toch nooit ga bereiken (hoef ik ook niet) en dan maak ik mezelf alleen maar ongelukkig omdat ik iets ambieer wat nooit zal gebeuren. Ik ambieer wél een gezond en redelijk fit lichaam en een blij en tevreden mens zijn
ik doe mee met deze wijze vrouw en trek vervolgens ook lekker een bikini aan
You can't start a fire without a spark... ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam A dirty mind is a joy forever!
Enige die zich ongemakkelijk voelt in een bikini of blote benen of wat dan ook.. dat ben jezelf. Alsof anderen zich uberhaupt zich druk maken hoe je op dat moment eruit ziet.. /cares
Op vrijdag 29 mei 2015 07:49 schreef Lonaa het volgende: Ik ben inspiratieloos voor m'n workout vandaag. Ik wil full body, geen geisoleerde oefeningen.
Roept u maar.
doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Jij bent diegene die de arbeid moet verrichten dan kan je het maar beter leuk vinden
Op vrijdag 29 mei 2015 07:49 schreef Lonaa het volgende: Ik ben inspiratieloos voor m'n workout vandaag. Ik wil full body, geen geisoleerde oefeningen.
Roept u maar.
Dit is precies de reden waarom ik blij ben dat ik nooit naar de sportschool hoef
Roept u maar.
Hou je vent thuis vandaag
Everything you want is on the other side of fear. Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
O: 250 gram kwark me beetje honing T1: banaan L: 4 volkoren, twee met runder rook vlees en twee smeerkaas T2: Sultana koekje D: pasta met zelfgemaakte saus S: eens een keer op vrijdag, 45 minuten cardio en 30 min KT.
Everything you want is on the other side of fear. Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Lijstje: O: Boterham met 30+ kaas en een gekookt ei'tje. 3 bakken koffie. S: Uurtje sporten T: Wheyshake met 200 gram kwark, 2 scoops whey en 2 nectarines B: Uur met hond. L: Salade met gerookte forel, radijs, komkommer, sla D: Pastinaaklatkes met kwark en zalm. T: Dunno. Heb concert, wil eigenlijk geen drank. Want 1 drank is 34067203 drank.
Op vrijdag 29 mei 2015 08:55 schreef Maraca het volgende: Wat een fijne ochtend Direct 2 complimentjes in m'n mailbox vanuit m'n werk.. toch fijn als je werk gewaardeerd wordt
Geen trainingsdag vandaag dus minder vetten/koolhydraten. Tijdens trainingsdagen eet ik trouwens 2200kcals. Gemiddeld zo'n 1700kcals per dag dus, om af te vallen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Also goedemorgen Ik heb moeilijk veel zin in vandaag!
O en T zijn omgewisseld zodat ik op tijd kon hardlopen.
T: #fitgirl brownie van 1 scoop whey, 50ml melk, cacaopoeder O: Apple pie oats (40g havermout, 1 geraspte appel, 200ml magere melk, beetje kaneel en koekkruiden) L: 250g gekookte broccoli en 150g gerookte kipfilet T: Kwark met pindapoeder, banaan en honing D: Dunno, er wordt gekookt op werk T: Tostiiii
En straks vanaf 11:00 uur tot laat werken bij Airbourne!
Geen trainingsdag vandaag dus minder vetten/koolhydraten. Tijdens trainingsdagen eet ik trouwens 2200kcals. Gemiddeld zo'n 1700kcals per dag dus, om af te vallen.
ok, nja gemiddelde is inderdaad prima dan! Ik eet zelf ook meer op trainingsdagen, dat is wel chill Dat je het volhoudt op je rustdag, das mij echt te laag!
O en T zijn omgewisseld zodat ik op tijd kon hardlopen.
T: #fitgirl brownie van 1 scoop whey, 50ml melk, cacaopoeder O: Apple pie oats (40g havermout, 1 geraspte appel, 200ml magere melk, beetje kaneel en koekkruiden) L: 250g gekookte broccoli en 150g gerookte kipfilet T: Kwark met pindapoeder, banaan en honing D: Dunno, er wordt gekookt op werk T: Tostiiii
En straks vanaf 11:00 uur tot laat werken bij Airbourne!
Waarom niet gewoon elke dag je gemiddelde van 1700 doen dan?
ok, nja gemiddelde is inderdaad prima dan! Ik eet zelf ook meer op trainingsdagen, dat is wel chill Dat je het volhoudt op je rustdag, das mij echt te laag!
Mhm, ik eet eigenlijk wel echt veel hoor op rustdagen. Wel alleen low kcal dingen(Vooral veel groenten en kwark dus), dat maakt het verschil.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Waarom niet gewoon elke dag je gemiddelde van 1700 doen dan?
Omdat je dan op trainingsdagen wel erg laag gaat zitten, volgens mij ga je je dan slap voelen etc. Ik zal het binnenkort eens vragen aan mijn trainer, dan kan ik je een precies antwoord geven.
Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef douche-eendje het volgende: Mogguh. Helemaal opgetut en zo naar de bruiloft van beste vriendinnetje. In een jurkje en ik heb hakken aan
je lijkt wel een meisje Veel plezier!
Ik heb trouwens ook nog panga liggen. Iemand nog een bazenrecept? Hoeft niet per definitie in een spierverhogend dieet te passen, wel gezond met veul groente.
Ik heb trouwens ook nog panga liggen. Iemand nog een bazenrecept? Hoeft niet per definitie in een spierverhogend dieet te passen, wel gezond met veul groente.
Ik maak dit wel eens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan natuurlijk prima met panga, ik doe er meestal nog prei doorheen ook.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan natuurlijk prima met panga, ik doe er meestal nog prei doorheen ook.
ja precies, witvis schmitvis. Thanks!
Ben ook helemaal in mijn nopjes want gisteren is mijn nieuwe vriezer bezorgd. Kan ik eindelijk eens gezonde maaltijden gaan invriezen voor die "geen tijd / geen zin" momenten
Ik wil hier weer wat actiever mee gaan posten. Ben sinds oktober 25 kg afgevallen.( nu 21 jaar, 1m75, 73.5 kg). Hou nu twee weken m'n vetpercentage en mijn spiermassa bij. 2 weken geleden was het:
Vetpercentage: 37,4 Spiermassa: 26,8 Gewicht: 74,5 kg
En gisteren was het:
Vetpercentage: 36 Spiermassa: 27,5 Gewicht: 73,9 kg
Mijn ideale streven is om een vetpercentage onder de 25 te krijgen. Ik had met de cijfertjes wat rekenwerk gedaan en kwam er dan op uit dat ik dan nog 8 kg vet moet verliezen. Dus dat word op naar de 65 kg. Ik ben heel benieuwd of het haalbaar is. Wil weer wat actiever lijstjes gaan posten. Merk dat de maaltijden, dus ontbijt, lunch, diner heel goed gaan. Maar heb de laatste tijd wat meer moeite met tussendoortjes. Een stuk fruit voelt niet echt bevredigend. Dus als jullie daar nog wat tips in hebben graag
Verder doe ik nu 2x per week "kracht"training. (Kracht tussen aanhalingstekens, ik heb fibromyalgie, dus het is allemaal wat anders dan wat de meeste doen). En ik heb een circuit training die ik thuis kan doen. Hoe vaak ik hem doen hangt er een beetje van af hoeveel last ik van de fibro heb. En ik wil met yoga gaan beginnen
Ik had trouwens een foto van 25 kg geleden naast een foto van nu geplakt, alleen mijn gezicht, en het verschil daarin is al zo, WHOEEH Dus ik ben sowieso wel heel trots op mezelf, en ben benieuwd hoe fit ik kan worden.
Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Fripsel het volgende: Ik wil hier weer wat actiever mee gaan posten. Ben sinds oktober 25 kg afgevallen.( nu 21 jaar, 1m75, 73.5 kg). Hou nu twee weken m'n vetpercentage en mijn spiermassa bij. 2 weken geleden was het:
En gisteren was het:
Mijn ideale streven is om een vetpercentage onder de 25 te krijgen. Ik had met de cijfertjes wat rekenwerk gedaan en kwam er dan op uit dat ik dan nog 8 kg vet moet verliezen. Dus dat word op naar de 65 kg. Ik ben heel benieuwd of het haalbaar is. Wil weer wat actiever lijstjes gaan posten. Merk dat de maaltijden, dus ontbijt, lunch, diner heel goed gaan. Maar heb de laatste tijd wat meer moeite met tussendoortjes. Een stuk fruit voelt niet echt bevredigend. Dus als jullie daar nog wat tips in hebben graag
Verder doe ik nu 2x per week "kracht"training. (Kracht tussen aanhalingstekens, ik heb fibromyalgie, dus het is allemaal wat anders dan wat de meeste doen). En ik heb een circuit training die ik thuis kan doen. Hoe vaak ik hem doen hangt er een beetje van af hoeveel last ik van de fibro heb. En ik wil met yoga gaan beginnen
Ik had trouwens een foto van 25 kg geleden naast een foto van nu geplakt, alleen mijn gezicht, en het verschil daarin is al zo, WHOEEH Dus ik ben sowieso wel heel trots op mezelf, en ben benieuwd hoe fit ik kan worden.
25KG Knap hoor! Hoe bereken je je VP trouwens? Indien je het met een weegschaal; hecht niet te veel waarde aan die cijfertjes. Is hartstikke onbetrouwbaar. Als tussendoortje kan ik overigens wel eiren met groente, of kwark met fruit aanbevelen. Of iets als een blikje tonijn op waterbasis met wat augurk.
25KG Knap hoor! Hoe bereken je je VP trouwens? Indien je het met een weegschaal; hecht niet te veel waarde aan die cijfertjes. Is hartstikke onbetrouwbaar. Als tussendoortje kan ik overigens wel eiren met groente, of kwark met fruit aanbevelen. Of iets als een blikje tonijn op waterbasis met wat augurk.
Met zo'n weegschaal, dat de cijfertjes niet heel betrouwbaar zijn weet ik, maar ze geven wel een ongeveer beeld Eieren met groente eet ik vaak als lunch, dus als tussendoortje is dat niet echt n optie meer. Kwark bij mijn fruit is wel een goede, stom dat ik zoiets simpels niet even zelf bedacht heb
Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Fripsel het volgende: Ik wil hier weer wat actiever mee gaan posten. Ben sinds oktober 25 kg afgevallen.( nu 21 jaar, 1m75, 73.5 kg). Hou nu twee weken m'n vetpercentage en mijn spiermassa bij. 2 weken geleden was het:
En gisteren was het:
Wat eet je nu dan gemiddeld? Hou je calorieën bij? Post eens een lijstje Ik eet graag kwark of rijstwafels pindakaas