Goed! Heb je les 1 vaker dan 3x gedaan of wel 3x? Evy is een goed beginmiddel. Ik heb et veel aan gehadquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
note the![]()
Hier is overigens wel echt de knop om. Ik begrijp nu sinds een week waarom mensen sport als hobby of verslaving kunnen noemen. Ik heb echt plezier in bewegen en nog meer in het iedere keer meer kunnen met minder ademtekort.
Ook lijkt mijn lijf nu eindelijk een beetje mee te werken. Gisteren voor het eerst volledig pijnvrij gelopen/gejogd. Niet ver, niet heel soepel, niet zonder af en toe een absurde hartslag, maar tocj. Ik heb les 1 van rennen met Evie volledig volgehouden.
Dus ook hier wel work in progress.
stop eens met mij stalken danquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:49 schreef gcjoel het volgende:
Mja ik volg alleen mensen die mij motiveren dus dat zou niet iemand zijn met overgewicht.
ik doe (de echte) Evy uit 2011. Maar zowel 2006 als 2011 zijn ivm copyrightissues niet meer online te vindenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef Sarabi het volgende:
SummerBreeze weet jij toevallig welke Evy je loopt? (je hebt een oudere, nieuwere en ook nog een NLse, ook al heet die geen Evy natuurlijk)
ik heb les 1 net zo vaak geprobeerd totdat het eindelijk lukte. En mijn hart/longen waren eerder niet het probleem, maar ontzettende pijn in mijn schenen stak er steeds binnen 5 minuten een stokje voor. Nu dan dus gisteren les 1 helemaal pijnvrij afgemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Goed! Heb je les 1 vaker dan 3x gedaan of wel 3x? Evy is een goed beginmiddel. Ik heb et veel aan gehad
verkeerde Jelmer.....mijn enige fan heb ik dus alleen maar vanwege dyslexiequote:
je doet ub training en je benen willen niet meer?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef gcjoel het volgende:
UB was keizwaar!wel lekker 1,5 uur bezig geweest en nog 10 minuutjes cardio maar dat wilden mijn benen echt ff niet meer!
Bench press wel weer hoger kunnen doen en bij een aantal wat reps verhoogd
Ik word nog wel eens eens een sterke fitgirl!
rijst met kip!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Mixende_match het volgende:
Oki nog ff snel een lijstje voor vandaag:
O: Omelet (3 eieren)
T/L: Kop boullion, had laat gegeten
T: Appel met kaneel![]()
D: rijst met kip (in terriyaki saus van knorr)
S: Jillian workout
S: 20 squads
wel opletten, gisteravond benen gedaan dus die moeten nog beetje huilenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je doet ub training en je benen willen niet meer?
Rijst met kip in kasripoquote:
Nu ben ik benieuwd wat het isquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Rijst met kip in kasripo(mijn vriend heeft eigen broodjeszaak met zn specialiteit kasripo mix... verleiding is enorm groot, maar probeer me altijd in te houden, in die mix zit onwijs veel vette olie
)
Dikbil!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:38 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja ik ga nu broeken kopen! Maar niet in maat XS
Ooh je hebt eerlijk in de spiegel gekeken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:38 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja ik ga nu broeken kopen! Maar niet in maat XS
#fitgirl.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef gcjoel het volgende:
UB was keizwaar!wel lekker 1,5 uur bezig geweest en nog 10 minuutjes cardio maar dat wilden mijn benen echt ff niet meer!
Bench press wel weer hoger kunnen doen en bij een aantal wat reps verhoogd
Ik word nog wel eens eens een sterke fitgirl!
Kasripo is soort van pittige ketjapsaus (en dan uiteraard met knoflook, ui etc). Hij maakt het dan icm dijfiletquote:
Helemaal topquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef SummerBreeze het volgende:
ik heb les 1 net zo vaak geprobeerd totdat het eindelijk lukte. En mijn hart/longen waren eerder niet het probleem, maar ontzettende pijn in mijn schenen stak er steeds binnen 5 minuten een stokje voor. Nu dan dus gisteren les 1 helemaal pijnvrij afgemaakt.
Bohh, dat klinkt awesome.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Kasripo is soort van pittige ketjapsaus (en dan uiteraard met knoflook, ui etc). Hij maakt het dan icm dijfilet
uhuquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]ma.. ma.. ik zeg toch verder niks
Hoe lang blijft zoiets goed na het bakken en hoeveel punten op de schaal van gezond en lekker krijgt het?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Spelt-volkoren-rozijnen-banaan-pannenkoek. Nom.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zoiets goed na het bakken
Geen idee.quote:en hoeveel punten op de schaal van gezond
Superlekker!quote:en lekker krijgt het?
30gr volkorenbloemquote:Tevens, recept?
klinkt heel erg goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Spelt-volkoren-rozijnen-banaan-pannenkoek. Nom.
Hoe ik mij die herinner, heeft die iets leukere muziekquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik doe (de echte) Evy uit 2011. Maar zowel 2006 als 2011 zijn ivm copyrightissues niet meer online te vinden
Oh my. Dat wil ik ook. Iquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:23 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
klinkt heel erg goed.
Ik hou van pannenkoeken. Heb een paar jaar geleden een pannenkoekenreceptenboek cadeau gekregen. Serieus 101 pannenkoek(beslag) recepten. En ik ben aardig op weg ze allemaal eens uitgeprobeerd te hebben. Ik zit op 75% nu, schat ik.
plof mar rustig neer en niet zoals de vorige keer dat alles bij crunch aan het trillen wasquote:
Benenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef -Peach het volgende:
O hai, daar ben ik ook weer. BHV herhalingsles gehad, meteen daarna een alarm (gaslek), drukke ochtend/begin v.d. middag![]()
Lijstje:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, mayo, kip, tomaat, komkommer, sla
Ts: banaan, gerookte kip, volkoren eierkoek
D: schnitzel, salade, aardappelschijfjes
S: benen
T: shake
Ik ook, maar niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh my. Dat wil ik ook. Ipannenkoeken.
Nee, kan nog niet neerploffen want m'n volgende deadline staat al voor de deurquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
plof mar rustig neer en niet zoals de vorige keer dat alles bij crunch aan het trillen was![]()
and put the peperspray down
Goeie O zeg! Magere yoghurt! En ja, ik ben sarcastisch. Just saying.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
O: magere yoghurt
S: dag 2 van de30 day shred
L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas
T: smoothie
D: curry met vis
T: ???
/carequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie O zeg! Magere yoghurt! En ja, ik ben sarcastisch. Just saying.
Post dan je lijstje niet als je geen commentaar wilt. Of staat het er voor de sier?quote:
Van bepaalde mensen is het commentaar heel gewenstquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post dan je lijstje niet als je geen commentaar wilt. Of staat het er voor de sier?
Q.. wat zeiden we laatst over lief doen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post dan je lijstje niet als je geen commentaar wilt. Of staat het er voor de sier?
Zou dat niet komen door de manier waarop jij commentaar geeft?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet je niet te weinig zo..?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
O: magere yoghurt
S: dag 2 van de30 day shred
L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas
T: smoothie
D: curry met vis
T: ???
waarom bedreig je mij gelijk met pepperspray en bij iemand die in je nek staat te hijgen nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, kan nog niet neerploffen want m'n volgende deadline staat al voor de deurMaar die is een stuk relaxter, want daarbij heb ik niet tig mensen die in m'n nek staan te hijgen tot ik eindelijk akkoord heb gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |