uhuquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]ma.. ma.. ik zeg toch verder niks
Hoe lang blijft zoiets goed na het bakken en hoeveel punten op de schaal van gezond en lekker krijgt het?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Spelt-volkoren-rozijnen-banaan-pannenkoek. Nom.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zoiets goed na het bakken
Geen idee.quote:en hoeveel punten op de schaal van gezond
Superlekker!quote:en lekker krijgt het?
30gr volkorenbloemquote:Tevens, recept?
klinkt heel erg goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Spelt-volkoren-rozijnen-banaan-pannenkoek. Nom.
Hoe ik mij die herinner, heeft die iets leukere muziekquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik doe (de echte) Evy uit 2011. Maar zowel 2006 als 2011 zijn ivm copyrightissues niet meer online te vinden
Oh my. Dat wil ik ook. Iquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:23 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
klinkt heel erg goed.
Ik hou van pannenkoeken. Heb een paar jaar geleden een pannenkoekenreceptenboek cadeau gekregen. Serieus 101 pannenkoek(beslag) recepten. En ik ben aardig op weg ze allemaal eens uitgeprobeerd te hebben. Ik zit op 75% nu, schat ik.
plof mar rustig neer en niet zoals de vorige keer dat alles bij crunch aan het trillen wasquote:
Benenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef -Peach het volgende:
O hai, daar ben ik ook weer. BHV herhalingsles gehad, meteen daarna een alarm (gaslek), drukke ochtend/begin v.d. middag![]()
Lijstje:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, mayo, kip, tomaat, komkommer, sla
Ts: banaan, gerookte kip, volkoren eierkoek
D: schnitzel, salade, aardappelschijfjes
S: benen
T: shake
Ik ook, maar niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh my. Dat wil ik ook. Ipannenkoeken.
Nee, kan nog niet neerploffen want m'n volgende deadline staat al voor de deurquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
plof mar rustig neer en niet zoals de vorige keer dat alles bij crunch aan het trillen was![]()
and put the peperspray down
Goeie O zeg! Magere yoghurt! En ja, ik ben sarcastisch. Just saying.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
O: magere yoghurt
S: dag 2 van de30 day shred
L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas
T: smoothie
D: curry met vis
T: ???
/carequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie O zeg! Magere yoghurt! En ja, ik ben sarcastisch. Just saying.
Post dan je lijstje niet als je geen commentaar wilt. Of staat het er voor de sier?quote:
Van bepaalde mensen is het commentaar heel gewenstquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post dan je lijstje niet als je geen commentaar wilt. Of staat het er voor de sier?
Q.. wat zeiden we laatst over lief doen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post dan je lijstje niet als je geen commentaar wilt. Of staat het er voor de sier?
Zou dat niet komen door de manier waarop jij commentaar geeft?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet je niet te weinig zo..?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
O: magere yoghurt
S: dag 2 van de30 day shred
L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas
T: smoothie
D: curry met vis
T: ???
waarom bedreig je mij gelijk met pepperspray en bij iemand die in je nek staat te hijgen nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, kan nog niet neerploffen want m'n volgende deadline staat al voor de deurMaar die is een stuk relaxter, want daarbij heb ik niet tig mensen die in m'n nek staan te hijgen tot ik eindelijk akkoord heb gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |