Zoiets vermoedde ik alquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Duurde lang, mobiel Fok! werkte niet mee
Die laten wel leuk en goed tennis zien kun je niet zeggen van al die verwijfde gestylde mietjes van de atp.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Max23 het volgende:
Battle of de manwijven is er weer op NPO 1 zie ik
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
Die laten wel leuk en goed tennis zien kun je niet zeggen van al die verwijfde gestylde mietjes van de atp.
Je kunt gewoon het stadion in, snel stiekem over de railing klimmenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef suus21 het volgende:
Federerfan, hoezo heb jij op de baan gestaan?
Houd je rustigquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:21 schreef suus21 het volgende:
Taai taai taai is deze wedstrijd NEE de speelsters zijn taai fucking noob
Saai saai saai
Was een dagje in Parijs en het was daar helemaal verlaten. Ben via de tribuine de baan op gegaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef suus21 het volgende:
Federerfan, hoezo heb jij op de baan gestaan?
Sow, ongesteld? Je vlamt er lekker in vandaag zie ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
Die laten wel leuk en goed tennis zien kun je niet zeggen van al die verwijfde gestylde mietjes van de atp.
Ach, ik heb liever dat ze switchen als de dames even pauze hebben dan dat we 104782x naar de reclame gaan, zoals op ESquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:26 schreef Szura het volgende:
Nu gaat de NOS wéér switchen
Kanker op joh prutsers
Bdankt. Ja, wij wel, maar onze vriend Nadal niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:27 schreef suus21 het volgende:
Zwaardere ballen federerfan, voor minder hoge stuit, ik zou dat fantastisch vinden.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Op Eurosport zegt Mariette Pakker net: "Serena Williams is aan het inspelen. O nee, het is al 5-4."
Nee hoor ik fok weer, dat heb ik tijden niet gedaan. Ik post geen suffe dingen zoals de doorsnee fokker :-)quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow, ongesteld? Je vlamt er lekker in vandaag zie ik.
Ik kies toch voor Giraldo v Goffin want Schiavone en Kutnetsova.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
Hallo tokkie uit Wildervak/Oude Pekela/Hoogezandquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:28 schreef suus21 het volgende:
[..]
Nee hoor ik fok weer, dat heb ik tijden niet gedaan. Ik post geen suffe dingen zoals de doorsnee fokker :-)
Nu bezig.quote:
Shit gemist,quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is al even bezig 6-4 2-1 staat hij voor
Entertainmaint?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef suus21 het volgende:
En een choke...fantastisch. Dit is entertainmaint.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Op Eurosport zegt Mariette Pakker net: "Serena Williams is aan het inspelen. O nee, het is al 5-4."
Not even close.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hallo tokkie uit Wildervak/Oude Pekela/Hoogezand
Omdat SPANNUNDquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef cheese. het volgende:
[..]
Shit gemist,
waarom zend de NOS dan een of ander gaar vrouwenpotje uit?
Beetje zoals die Amerikaan die jaren met een pruik gespeeld heeft bedoel je?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
ja precies maar odds gingen ook iets omhoog zag ik..quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Livescore hangt stil in ieder geval.
NOS krijgt waarschijnlijk subsidie als ze vrouwen laten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef cheese. het volgende:
[..]
Shit gemist,
waarom zend de NOS dan een of ander gaar vrouwenpotje uit?
Rivkah telt die?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS krijgt waarschijnlijk subsidie als ze vrouwen laten zien.
Stond 2 sets achter tegen Tomic, mag nu serveren om een 5e set af te dwingenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ja precies maar odds gingen ook iets omhoog zag ik..
Zou gunstig zijn. Ik heb vrouw, kids en de hypotheek op Tomic.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ja precies maar odds gingen ook iets omhoog zag ik..
Dat heeft er weinig mee te maken Max.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stond 2 sets achter tegen Tomic, mag nu serveren om een 5e set af te dwingen
ik dus ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou gunstig zijn. Ik heb vrouw, kids en de hypotheek op Tomic.
Ik volg vrouwentennis niet meer zo goed.quote:
De pot der pottenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef DaveDave09 het volgende:
Schiavone en kutzneskova breken elkaar telkens
Dit is een grap toch neem ik aan? (Een uit mijn categorie in dat geval.)quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef DO2 het volgende:
Ik hoor net dat de ondergrond gemalen baksteen is, en dat dat de baan trager maakt, Federer-fan.
Friedsam is nummer 105 van de wereld, heeft overigens meteen weer een breakpoint in de openingsgame van de 2e set.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik volg vrouwentennis niet meer zo goed.
Wie is Friedsam?
En dit wordt nu gewoon 6-1 6-0 voor Serena, right?
Even ge-wiki't.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Friedsam is nummer 105 van de wereld, heeft overigens meteen weer een breakpoint in de openingsgame van de 2e set.
Ze miste net 2 BP en Serena wint toch de eerste game (live op Eurosport trouwens)quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Even ge-wiki't.
21 jaar, vorig jaar in China een wta titel gewonnen.
Dit is haar eerste GS toernooi.
Zou ook wat raar zijn als ze dan zeggen "Kijk, dat doet ie niet goed" toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
Van die commentatoren die als iemand een punt wint zeggen: "Kijk, dat doet ie goed."
Ja, grapje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is een grap toch neem ik aan? (Een uit mijn categorie in dat geval.)
Heb livescore aanstaan, maar sommige mensen moeten ook gewoon werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze miste net 2 BP en Serena wint toch de eerste game (live op Eurosport trouwens)
Echt he. Teringwijven, graf NOS.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Schiavone - Kuznetsova, wat een drama niveau. Flikker op van mijn tv.
True, true.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou ook wat raar zijn als ze dan zeggen "Kijk, dat doet ie niet goed" toch?
quote:
2009 roept. Ze wil haar vedettes terug.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Schiavone en Kuznetsova zijn legit kampioenes.
Dit was gewoon een epische kraker.
Ik kon helaas niets vinden over vermeende tragere banen.quote:
Volgens mij komt het door de ballen en/of de ondergrond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kon helaas niets vinden over vermeende tragere banen.
Hij begint er laat mee. Misschien gebeurt het alsnog.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Marcoss het volgende:
Almagro gewoon rustig 2-0 achter in sets, dan komt er nu een epische comeback!
Ja, ik denk dat de kans klein is dat hij dit alsnog weet te winnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij begint er laat mee. Misschien gebeurt het alsnog.
Ze heeft het anders verdomd lastig tegen die Friedsamquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
Serena kan met een badmintonracket gaan spelen en dan nog wint ze dit toernooi.
Wie?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Weer een speler minder, kut kutzentskova
quote:
Ik zou er geen geld op zetten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
Serena kan met een badmintonracket gaan spelen en dan nog wint ze dit toernooi.
Je mag maar fan zijn van één speler?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spoken like a true Federer fan.
Geen nishikoriquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP voor morgen. Federer als tweede op PC.
jizzzzzzquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:07 schreef Max23 het volgende:
MinellaGodin is aan het dubbelen
[ afbeelding ]
Was al geconfirmed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Geen nishikori
Confirmed dan dat becker opgeeft.. jammer
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:48 schreef Spetie het volgende:
[..]
Tomic- Kokkinakis was zojuist verre van saai.
Touché.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer-fan wil de grote jongens zien en spannende wedstrijden zien.
Om de een of andere reden is hij altijd teleurgesteld aan het begin van het toernooi.
Mooizo, maar toch wint ie dus easyquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Djokovic heeft last van zijn lies.
Nja het moment dat Sousa net op het punt stond om te breaken schakelden ze opeens over naar een persconferentie van Blatterquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef wimderon het volgende:
Ik vind dat de NOS het juist prima doet dit jaar. Durven over te schakelen naar spannende potten en eventuele verrassingen in de maak, geven af en toe een overzichtje van wat er allemaal gebeurt. Doen ze dit eindelijk in plaats van de hele dag op centre court te blijven voor de volgende veegpartij is het weer niet goed.
Dat zie ( en hoor ) je niet vaak.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef TheGeneral het volgende:
https://amp.twimg.com/v/8ef9c2d2-e394-4fdc-9413-c9beead34cad
Oh ja ik heb het gevonden. tegen Monfils, Almagro en Sijsling lukt hem dat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Yep, RG ik geloof twee jaar geleden.
Zeker weten. Robredo heeft trouwens een 16-4 record staan als het gaat om vijfde sets, dat is nog beter dan Nadal en Djokovic.quote:
Inderdaad. Ik vond die return op 0-30 illustratief. Veel underdogs spelen zo'n belangrijk punt net na gebroken te zijn te voorzichtig, hij slaat een return winner.quote:
Ja! Coric, Kyrgios, Thiem, Kokkinakis, Pouille, Vesely, Zverevquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Na wat donkere jaren lijkt er toch weer wat talentvolle tieners te zijn.
Nee echtquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walkover morgen bij Nishikori - Becker
Verdasco
Dat lijkt me ook. Lux is daarvoor toch de meeteenheid?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die discussies over of het nog licht genoeg is altijd trouwens. Dat is toch gewoon te meten en een objectieve standaard voor te zetten?
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:08 schreef Szura het volgende:
Hopelijk legt Berlocq die Fransen het zwijgen op
Geloof het niet. Of ze mogen niet te laat doorspelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:10 schreef Gruisman het volgende:
Waarom bouwen ze daar niet gewoon eens wat lichtmasten? Of mag dat niet van de gemeente
Ja, net als op Wimbledon - al geldt dat volgens mij niet voor het Centre Court.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Of ze mogen niet te laat doorspelen.
Ja, ik ook. Maakt het weer extra bijzonder als iemand het Grand Slam een keer wint.quote:Vind het wel wat hebben, die variëteit in slams.
Die nachtwedstrijden op de USO hebben altijd wel wat epischquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Of ze mogen niet te laat doorspelen.
Vind het wel wat hebben, die variëteit in slams.
Ook dat is allemaal objectief vast te stellen. Meten op de baan, voor verschillende standen bepalen hoeveel licht er nodig is om door te spelen. Nu heeft het publiek een erg grote stem in die beslissing, vermoed ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vast wel te meten, maar ik denk dat schaduwen door de vorm van het stadium, de snelheid waarmee het licht afneemt ook vast wel meespelen. Daarnaast afhankelijk van hoe snel je denkt een set te kunnen afwerken.
Weet niet of een hard nummer echt een voorruitgang is wat dat betreft.
Ja, de vraag kan uiteindelijk wel zijn of het gaat om het publiek of om de spelers (zolang het op de baan veilig is).quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook dat is allemaal objectief vast te stellen. Meten op de baan, voor verschillende standen bepalen hoeveel licht er nodig is om door te spelen. Nu heeft het publiek een erg grote stem in die beslissing, vermoed ik.
Ja, ik vond hem een beetje agressief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe Gasquet zich gedroeg... Als Berlocq dat gedaan had was het stadion te klein geweest. Blijft een frappant volkje.
Zo'n heel protocol met techniekjes erbij voor iets dat weinig gebeurd en dat waarschijnlijk ook niet perfect is. Voelt als overregulatie, die umpire zit er voor een reden, laat hem een goede beslissing maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook dat is allemaal objectief vast te stellen. Meten op de baan, voor verschillende standen bepalen hoeveel licht er nodig is om door te spelen. Nu heeft het publiek een erg grote stem in die beslissing, vermoed ik.
Ja kan natuurlijk ook, gaat erom dat je het vooraf vaststelt. Zo ingewikkeld is het niet, en de thuisspeler heeft wat mij betreft al genoeg voordeel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de vraag kan uiteindelijk wel zijn of het gaat om het publiek of om de spelers (zolang het op de baan veilig is).
[..]
Ja, ik vond hem een beetje agressief.
Wel slecht inderdaad. Maar afschaffen van lijnrechters is wel een grappig puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:36 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor een waardeloos item met McEnroe
Komt elke keer met waardeloze suggesties, zijn ook niet echt grappig ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:36 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor een waardeloos item met McEnroe
Ik vond hem leuk in CSI:NY.quote:
Australian Open was toen minder belangrijk dan nu, zeker wanneer de top geen Australiërs bevatte. Het was ver weg, vaak rond kersttijd en vliegen gebeurde minder geloof ik. De YEC/WTF/hoe het toen ook heette was veel belangrijker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Gruisman het volgende:
Ik zit nu even op de wiki van Borg, McEnroe en Connors te kijken maar het valt me op dat ze bijna nooit de Australian Open speelden. Weet iemand hoe dat komt?
Ja, precies, terwijl er tegenwoordig wordt gedaan alsof de GS'en altijd al de heilige graal van het tennis zijn geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Australian Open was toen minder belangrijk dan nu, zeker wanneer de top geen Australiërs bevatte. Het was ver weg, vaak rond kersttijd en vliegen gebeurde minder geloof ik. De YEC/WTF/hoe het toen ook heette was veel belangrijker.
Slams getallen als barometer van succes werkt dan ook niet zo goed voor pre-Federer tijden. Zo werd er gewoon nog niet naar tennis gekeken.
Het is best of 5.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:02 schreef Norrage het volgende:
Huh? Heeft Sock gewonnen? Dacht dat ie 2 sets achterstond?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:02 schreef Norrage het volgende:
Huh? Heeft Sock gewonnen? Dacht dat ie 2 sets achterstond?
En Sock heeft nooit 2 sets achter gestaanquote:
Ze stond 5x een break achter in de 3e setquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Toen ik weg moest gisteren dacht ik ook dat Schiavone zou verliezen (stond een break achter in de derde set) maar die heeft blijkbaar ook gewonnen.
Bij het vrouwentennis heb je meer voordeel als je service ontvangt. Behalve een Serena Williams bv.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond 5x een break achter in de 3e set
Voorlopig Servie >>>>>>>>>>>> Kroatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Een heuse Servië-Kroatië bij het vrouwentoernooi.
Ik hoop dat ze elkaar op de tribune een beetje met rust laten.
Bij de eerste ging ik weg, dus toen dacht ik dat het wel kansloos zou zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond 5x een break achter in de 3e set
Stanimal is 28 toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Max23 het volgende:
Ohja, de 18-jarige Vekic die sinds vorig jaar een relatie met Wawrinka heeft
Hij scheidde toch pas onlangs met zijn vrouw??? Is hij vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Max23 het volgende:
http://www.womenstennisbl(...)rated-stan-wawrinka/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij scheidde toch pas onlangs met zijn vrouw??? Is hij vreemd gegaan?
quote:Just over a week following Stan Wawrinka's statement on Facebook that after ten years of living together he and his wife Ilham Vuilloud had separated, the word is out that the Swiss ATP world No.9 has been dating young WTA gun Donna Vekic. Actually, it is rumored that they have been an item since July 2014, when Vekic was still just 17 years old.
Een beroemde multimiljonair die 40 weken per jaar op reis is en die ongetwijfeld de nodige groupies op bezoek krijgt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij scheidde toch pas onlangs met zijn vrouw??? Is hij vreemd gegaan?
Ben ik het helemaal mee eens. Ze moeten dat 2 games verschil eens afschaffen. Gewoon 6-5 hoppakeequote:
Vreselijk, maar als ze zo overtuigend van Halep won zal ze wel goed zijn. Ik kende haar nog niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:00 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Lucic nog irritanter dan Cornet....
al die breakpoints van hemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:49 schreef Max23 het volgende:
Dan denk je dat Rosol zijn vorm wel te pakken heeft na die simpele zege in straight sets tegen Bautista-Agut, verliest die de eerste set van Gabashvili
Je vrouw inruilen voor een 18-jarig tennissletjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Max23 het volgende:
Het is dan ook wel een man met klasse, met die mooie tatoeage van hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Je vrouw inruilen voor een 18-jarig tennissletje. Triest.
Nee, kom maar door.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef IbanMayo het volgende:
Was dat nou fokking Schweinsteiger bij Ivanovic in de box? Wat.
Die hebben wat samen jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef IbanMayo het volgende:
Was dat nou fokking Schweinsteiger bij Ivanovic in de box? Wat.
Ja, bah Ivanovic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:49 schreef Szura het volgende:
Schweini is wel een domme drol dat hij dat lekkere blonde wijf heeft verruild voor Ivanovic.
Nee.quote:
GSMquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gabashvili lekker op weg naar 6-4 6-4 6-4
Waarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant zeg die Lucic.Maar Cornet ook.
Lucic wegens dat oorverdovende gekrijs en Cornet wegens dat neurotische gedoe, dat rare gepraat, die gekke gebaren...quote:
O, het tennis is wel leuk om naar te kijken, zijn beiden ook erg sportief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lucic wegens dat oorverdovende gekrijs en Cornet wegens dat neurotische gedoe, dat rare gepraat, die gekke gebaren...
Enkeltje inrichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lucic wegens dat oorverdovende gekrijs en Cornet wegens dat neurotische gedoe, dat rare gepraat, die gekke gebaren...
Soort Rooowbin dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuke pot wordt dat wel denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gasquet alweer klaar met Berlocq
Tijd voor Mahut - Simon
Ja, dat eerste is waar; het tweede heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
O, het tennis is wel leuk om naar te kijken, zijn beiden ook erg sportief.
Wel leuk maar denk dat ik toch liever kijk naar Roger.. Moeten Lucic en Cornet wel opschietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuke pot wordt dat wel denk ik
De lust voor een Baronie-kersenbonbon vergaat me eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |