Ja, net als op Wimbledon - al geldt dat volgens mij niet voor het Centre Court.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Of ze mogen niet te laat doorspelen.
Ja, ik ook. Maakt het weer extra bijzonder als iemand het Grand Slam een keer wint.quote:Vind het wel wat hebben, die variėteit in slams.
Die nachtwedstrijden op de USO hebben altijd wel wat epischquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Of ze mogen niet te laat doorspelen.
Vind het wel wat hebben, die variėteit in slams.
Ook dat is allemaal objectief vast te stellen. Meten op de baan, voor verschillende standen bepalen hoeveel licht er nodig is om door te spelen. Nu heeft het publiek een erg grote stem in die beslissing, vermoed ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vast wel te meten, maar ik denk dat schaduwen door de vorm van het stadium, de snelheid waarmee het licht afneemt ook vast wel meespelen. Daarnaast afhankelijk van hoe snel je denkt een set te kunnen afwerken.
Weet niet of een hard nummer echt een voorruitgang is wat dat betreft.
Ja, de vraag kan uiteindelijk wel zijn of het gaat om het publiek of om de spelers (zolang het op de baan veilig is).quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook dat is allemaal objectief vast te stellen. Meten op de baan, voor verschillende standen bepalen hoeveel licht er nodig is om door te spelen. Nu heeft het publiek een erg grote stem in die beslissing, vermoed ik.
Ja, ik vond hem een beetje agressief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe Gasquet zich gedroeg... Als Berlocq dat gedaan had was het stadion te klein geweest. Blijft een frappant volkje.
Zo'n heel protocol met techniekjes erbij voor iets dat weinig gebeurd en dat waarschijnlijk ook niet perfect is. Voelt als overregulatie, die umpire zit er voor een reden, laat hem een goede beslissing maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook dat is allemaal objectief vast te stellen. Meten op de baan, voor verschillende standen bepalen hoeveel licht er nodig is om door te spelen. Nu heeft het publiek een erg grote stem in die beslissing, vermoed ik.
Ja kan natuurlijk ook, gaat erom dat je het vooraf vaststelt. Zo ingewikkeld is het niet, en de thuisspeler heeft wat mij betreft al genoeg voordeel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de vraag kan uiteindelijk wel zijn of het gaat om het publiek of om de spelers (zolang het op de baan veilig is).
[..]
Ja, ik vond hem een beetje agressief.
Wel slecht inderdaad. Maar afschaffen van lijnrechters is wel een grappig puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:36 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor een waardeloos item met McEnroe
Komt elke keer met waardeloze suggesties, zijn ook niet echt grappig ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:36 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor een waardeloos item met McEnroe
Ik vond hem leuk in CSI:NY.quote:
Australian Open was toen minder belangrijk dan nu, zeker wanneer de top geen Australiėrs bevatte. Het was ver weg, vaak rond kersttijd en vliegen gebeurde minder geloof ik. De YEC/WTF/hoe het toen ook heette was veel belangrijker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Gruisman het volgende:
Ik zit nu even op de wiki van Borg, McEnroe en Connors te kijken maar het valt me op dat ze bijna nooit de Australian Open speelden. Weet iemand hoe dat komt?
Ja, precies, terwijl er tegenwoordig wordt gedaan alsof de GS'en altijd al de heilige graal van het tennis zijn geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Australian Open was toen minder belangrijk dan nu, zeker wanneer de top geen Australiėrs bevatte. Het was ver weg, vaak rond kersttijd en vliegen gebeurde minder geloof ik. De YEC/WTF/hoe het toen ook heette was veel belangrijker.
Slams getallen als barometer van succes werkt dan ook niet zo goed voor pre-Federer tijden. Zo werd er gewoon nog niet naar tennis gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |