Zet je bril eens op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Oh stond een getalletje meer....
Ik ging naar 3.4
Ik raak alleen maar in de war van jouw rekenkunsten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Afgerond: 34,59
34,59 afgerond is 34,6.
34,6 afgerond is 35
35 afgerond is 40
40 x 1000 is 40.000 milliseconden
Et voila.
Dag erna nodig om bij te komen zeker?quote:
Ik maak de regelsquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
[..]
Ik raak alleen maar in de war van jouw rekenkunsten.
Uiteraard, dat kost zoveel geestelijke energiequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dag erna nodig om bij te komen zeker?
Wat?quote:
Shut up youquote:
Echt he, straks komt ze erachter dat hij een onzekere Tinus is en dan ligt Daniel Craig er vanavond op te spartelenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wijsneus
Ze is aan het werk nu.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Arme jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, dat kost zoveel geestelijke energie.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wijsneus
Ze is aan het werk nu.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het er wel voor over hoorquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's funny. She's smart. She's geeky.
And she looks like this:
[ afbeelding ]
I AM SO CONFUSED RIGHT NOW
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
I LOVE LAMP!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef All-out het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, ik loop achter, maar ik volg er ook echt niks van
Hij is geen Tinus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt he, straks komt ze erachter dat hij een onzekere Tinus is en dan ligt Daniel Craig er vanavond op te spartelen
Je bedoelt:quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef All-out het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, ik loop achter, maar ik volg er ook echt niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |